Löysin naisen!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
hebuli

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

slam kirjoitti:Viime yönä sosiaalityhjiökupu käytiin nostamassa pois paikoiltaan, ja nainen astui elämääni. Uskokaa tai älkää, mutta olin paikallisessa baarissa ja päädyin hänen kotiinsa nukkumaan. Sovimme aamulla, että tapaamme toisiamme ainakin kuukauden, koska kerroin aikaisemmin minulle tapahtuneista nopeista kohtaamisista, joista nainen oli lähtenyt omille teilleen haluamatta edes tutustua kunnolla.
Ellei tämä ole vitsi (muistellen eilisiä viestejä), niin upeeta. Mutta oisko asiaa jos et turhaan kasaisi toisen osapuolen niskaan liikaa odotuksia ja valituksia siitä mikä aikaisemmin meni vikaan ja kuinka surkeasti aiemmat yritykset päätyivät? Mitä suotta kutsua pirua heti ensitutustumisella? Pidä hauskaa äläkä liikaa huoli tulevasta.
slam

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Muista pitää meidät ajan tasalla, jookos, muru?
Pussailtiin toisiamme siis tosi kiihkeesti, hej. + Pidettiin tuossa pieni palaveri. Minä lähden huomenna ostamaan lastenvaunuja ja sitten vasta pääsen kuulemma käsiksi farmarivaatteella peitettyyn takamukseen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Keikaus kirjoitti:.. positiivisia kuvailusanoja... Mikä on, kun ei mene kaaliin?
Säälinkerjuu? Tai kehujenkerjuu? Joskus nämä kaksi kyllä sekottuu keskenään tehokkaasti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Muista pitää meidät ajan tasalla, jookos, muru?
Pussailtiin toisiamme siis tosi kiihkeesti, hej. + Pidettiin tuossa pieni palaveri. Minä lähden huomenna ostamaan lastenvaunuja ja sitten vasta pääsen kuulemma käsiksi farmarivaatteella peitettyyn takamukseen.
Ööö. Mikä osa tuosta on totta? Visti, mua rupee panettamaan jo pelkkä ajatuskin ihmisistä pussailemassa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Blaa, blaa ja vielä kerran blaa. Oli teksti vitsi tai ei, niin ei hyvin mene. Yritin saada kirjoittamaan tänne, mitä wattua. Eikä elämän onnellisuus akasta kiinni ole. Tutkimuksissa on havaittu, että avioliitto (jopa onnellinen sellainen) lisää onnellisuutta prosenttiyksikön tai pari. Esimerkiksi lemmikki on tuossa suhteessa paljon parempi. Murheen alho aiheuttaa suhteiden kariutumisen, jos elämä on paskaa, niin ei se suhteellakaan parane.

PS. Huono itsetunto ei asiaa juuri parane, ihmiset haistavat sen kuin eläimet ja juoksevat karkuun nyt tai heti.
Paras päivä ikinä.
AarneAnkka

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Riemumieli kirjoitti:Eikä elämän onnellisuus akasta kiinni ole. Tutkimuksissa on havaittu, että avioliitto (jopa onnellinen sellainen) lisää onnellisuutta prosenttiyksikön tai pari.
Entäpä niiden mukana seuraava hellyys, läheisyys, haluttuna olemisen tunne ja seksi? Varsinkin jos on tähän asti riutunut niiden puutteessa? Luulisi prosenttiyksiköitä olevan hieman enemmän...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Eikä elämän onnellisuus akasta kiinni ole. Tutkimuksissa on havaittu, että avioliitto (jopa onnellinen sellainen) lisää onnellisuutta prosenttiyksikön tai pari.
Entäpä niiden mukana seuraava hellyys, läheisyys, haluttuna olemisen tunne ja seksi? Varsinkin jos on tähän asti riutunut niiden puutteessa? Luulisi prosenttiyksiköitä olevan hieman enemmän...[/quote


Avioliitto vaikuttaa positiivisesti vain miehen terveydentilaan (mukana lienee myös henkinen terveys), ei naisen..
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Avioliitto vaikuttaa positiivisesti vain miehen terveydentilaan (mukana lienee myös henkinen terveys), ei naisen..
Eihän slam edes ole avioliitossa. Eikä nainen. Mikähän pointti Riemumielellä ja sinulla mahtoi olla?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Avioliitto vaikuttaa positiivisesti vain miehen terveydentilaan (mukana lienee myös henkinen terveys), ei naisen..
Eihän slam edes ole avioliitossa. Eikä nainen. Mikähän pointti Riemumielellä ja sinulla mahtoi olla?
Eiköhän se pian ole. Slämärin avioliitto on kyllä varmaan onnellinen, kun voisin kuvitella, että se osaa helliä naistaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

AarneAnkka kirjoitti: Eihän slam edes ole avioliitossa. Eikä nainen. Mikähän pointti Riemumielellä mahtoi olla?
Ajatuksena (pointti-sana sucks ass) oli, että en usko yksittäisten tapahtumien elämän täydelliseksi tekevään voimaan. Usein on jopa niin, että kun on jotain oikein kovasti toivonut, asian toteutuminen saa aikaan pahan pettymyksen.

Ihmisen onnellisuus kaikkine shitteineen on niin monimutkainen asia, että ei se parisuhteella korjaannu. Alakuloiset ihmiset eivät ole hyviä ihmissuhteissa, koska he ajautuvat alakuloon heti, kun suhde ei toimi oletetulla, valtavasti yliampuvalla tavalla ja sitten ollaan taas niin maan perusteellisen alhaalla. Mitä vähemmän panostaa yhteen elämän osa-alueeseen, sitä suuremmat mahdollisuudet olla onnellinen, koska suurin osa elämästä koostuu pettymyksistä, suuremmista ja pienemmistä. Eli mitä enemmän onkia vedessä, sitä suurempi todennäköisyys, että johonkin nappaa ahven.
Paras päivä ikinä.
slam

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Eiköhän se pian ole. Slämärin avioliitto on kyllä varmaan onnellinen, kun voisin kuvitella, että se osaa helliä naistaan.
Jos saisin käyttää naista vapaasti omiin tarkoituksiini, nii ottaisin narttua nilkoista lujasti kiinni ja kiskoisin hänet kiinni keskivartalooni. Ja rauh XD
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja mölli »

Ei kannatta nuolaista ennenkuin tipahtaa, tietysti jos nainen on sua rumempi ja epätoivoinen niin sit saattaa olla kovat mahdollisuudet.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mölli kirjoitti:Ei kannatta nuolaista ennenkuin tipahtaa, tietysti jos nainen on sua rumempi ja epätoivoinen niin sit saattaa olla kovat mahdollisuudet.
Oot vaan kateellinen pikku-slamille!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mölli kirjoitti:Ei kannatta nuolaista ennenkuin tipahtaa, tietysti jos nainen on sua rumempi ja epätoivoinen niin sit saattaa olla kovat mahdollisuudet.
Släm on aika söpö ja joutunut aikaisemmin hätistelemään naisihailijoita pois, joten sanoisin, että ihan hyvät mahkut on.
Kikkelis kokkelis.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja mölli »

Camilla kirjoitti:
mölli kirjoitti:Ei kannatta nuolaista ennenkuin tipahtaa, tietysti jos nainen on sua rumempi ja epätoivoinen niin sit saattaa olla kovat mahdollisuudet.
Oot vaan kateellinen pikku-slamille!
ööh! kunhan vaan muistutin elämän tosi asioista mulle on ihan sama kuka seurustelee ja kuka ei.
slam

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Släm on aika söpö


:jouden: pussaillaanko joskus?
Camilla kirjoitti:
Oot vaan kateellinen pikku-slamille!
Miehisyyden alentamista! Olen kovis, ja sillä selvä!
mölli kirjoitti:
Sappeen snowparkki on lumetettu 85%. (odotan, että se avautuu minulle 130%;sesti) Tuu sinne näyttään taitos rinteessä, vaikka olenkin hetero :jouden:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mölli kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
mölli kirjoitti:Ei kannatta nuolaista ennenkuin tipahtaa, tietysti jos nainen on sua rumempi ja epätoivoinen niin sit saattaa olla kovat mahdollisuudet.
Oot vaan kateellinen pikku-slamille!
ööh! kunhan vaan muistutin elämän tosi asioista mulle on ihan sama kuka seurustelee ja kuka ei.
No miten sen kassaneiti-jutskan kanssa kävi?
Herra Manala

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:Uskokaa tai älkää, mutta olin paikallisessa baarissa ja päädyin hänen kotiinsa nukkumaan.
Mutta et siis saanut pinppiä. Oletko jo miettinyt illan tapahtumia, ja miettinyt mikä meni vikaan?
Sovimme aamulla, että tapaamme toisiamme ainakin kuukauden, koska kerroin aikaisemmin minulle tapahtuneista nopeista kohtaamisista, joista nainen oli lähtenyt omille teilleen haluamatta edes tutustua kunnolla.
No jos nainen ei tästä vuodatuksesta huolimatta lähtenyt kävelemään, niin eiköhän tuosta vähintään avioliitto synny.
Ihan jees beibe. Yritän pyytää sen kirjoitamaan tänne kityyn. On kohtalaisen ujo kuitenkin, että minulla kävi aikas hyvä säkä;
Joo pyydä ihmeessä. Kuka tahansa nainen haluaa päästä näkemään, miten hänestä on heti seuraavana päivänä kirjottu, että hän on "Ihan jees beibe", ja kuinka hän vihdoinkin "armahti" jonkun elämästä maailman suurimman naisiin liittyvän epätoivon.
Nojasin baaritiskiin ja hän istui viereeni. Kysyin häneltä, että "mikä minussa on sellaista, että et voisi hyväksyä minua, boy-frendiksi?" Nainen lämpes aikas hienoa. Hyvä, että uskalsin tehdä aloitteen!
Ei hemmetti oikeesti mikä iskurepliikki =D Melkein yhtä hyvä kuin "Minä olen Poikuus43 ja olen vain kerran saanut pillua ja sekin oli huoralta ja maksoi 140 euroa."
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti: Melkein yhtä hyvä kuin "Minä olen Poikuus43 ja olen vain kerran saanut pillua ja sekin oli huoralta ja maksoi 140 euroa."
Kyllä se oli vain 120... :roll:
tonyjl

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Planeetat on kai jossain nais-suosiollisessa asemassa koska mullekin on lintta tulossa yökylään.. :lol:

Ja uutena vuotena yks nummelalainen nätti tyttö tuli kyseleen kaverilta (joka on poliisi) Himoksessa ruohoa. No tää kaveri veti ässän hihasta ja näytti virkamerkkiään. Tyttö meni vähän paniikkiin ja nappas sen virkamerkin sen kaverin kädestä eikä antanut takaisin. (fiksu?) Sit jotenkin ihmeen kautta mä sain poliisin valtuutuksen hakea sen. Tyttö oli jo aivan innoissaan. Kaatoi mut ojaan ja painittiin virkamerkistä varmaan puoli tuntia kunnes yhtäkkiä antoi sen ja alkoi suudella?

Ja viikko sitten baarissa varmaan neljä tyttöä tuli jutteleen? Tähän hengitysilmaan on lisätty jotain.. :think: :paavi:

Mutta älä nyt slam aseta sitä tyttöä millekään jalustalle. Oot vaan sellainen casual. Harrastat samaan malliin kuin aiemminkin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

tonyjl kirjoitti:Planeetat on kai jossain nais-suosiollisessa asemassa koska mullekin on lintta tulossa yökylään.. :lol:

Ja uutena vuotena yks nummelalainen nätti tyttö tuli kyseleen kaverilta (joka on poliisi) Himoksessa ruohoa. No tää kaveri veti ässän hihasta ja näytti virkamerkkiään. Tyttö meni vähän paniikkiin ja nappas sen virkamerkin sen kaverin kädestä eikä antanut takaisin. (fiksu?) Sit jotenkin ihmeen kautta mä sain poliisin valtuutuksen hakea sen. Tyttö oli jo aivan innoissaan. Kaatoi mut ojaan ja painittiin virkamerkistä varmaan puoli tuntia kunnes yhtäkkiä antoi sen ja alkoi suudella?

Ja viikko sitten baarissa varmaan neljä tyttöä tuli jutteleen? Tähän hengitysilmaan on lisätty jotain.. :think: :paavi:
Ei saakeli, mitä äksöniä sulla on ollut. Etenkin tuo painiminen pilvisiskon kanssa. Se narkkariko sulle on tulossa yök-kylään?

Mulla on ollut hiljaista. Johtunee siitäkin, että mun pitää ilmeisesti harjoittaa selibaattia jonkin aikaa eli en paljon lähetä todellisia tule tänne tai mene itse -signaaleja lähiympäristööni. Eli voi muna. Tosin yritän houkutella yönmustaa kylään viikonlopuksi, jos me vaikka voitaisiin vähän kihnutella toisiamme vasten ilman penetratsuunia.
Kikkelis kokkelis.
tonyjl

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Keikaus kirjoitti: Etenkin tuo painiminen pilvisiskon kanssa. Se narkkariko sulle on tulossa yök-kylään?
Ei suinkaan. Olen hyvin huumevastainen persoona. Liekö oikeesti edes halunnut mitään ruohoa kun oli aika kiltin oloinen. Yöky-lä-än tulee yksi niistä viikon takaisista. Pitäis vaan kohta kertoa sille että muutan maaliskuussa euroopan toiseen ääripäähän. Ettei kuvittele sen suurempia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

tonyjl kirjoitti: Yöky-lä-än tulee yksi niistä viikon takaisista. Pitäis vaan kohta kertoa sille että muutan maaliskuussa euroopan toiseen ääripäähän. Ettei kuvittele sen suurempia.
Äh, olet kyllä tosi tyypillinen jätkä. Ensin houkuttelet yökylään ja sitten kerrot, että pillua olisi kiva saada, mutta ei sitten mitään enempää. Ole edes mies ja kerro se heti alkuunsa. Mä voisin olla aika loukkaantunut tuosta ja antautuisin vain kaverillisiin tunnelmiin tai häipyisin kokonaan. Homman nimihän on nimittäin se, että jos se olisi sun unelmien nainen, sinun muuttosi ei estäisi mitään. Eli sinä etsit vain pientä hurvittelua. Toivotaan, että tyttö on samoilla linjoilla.

Minne muuten muutat ja miksi?
Kikkelis kokkelis.
tonyjl

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Keikaus kirjoitti: Minne muuten muutat ja miksi?
Pistin privana..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

tonyjl kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Minne muuten muutat ja miksi?
Pistin privana..
Osoitteen ja puhelinnumeron, hehe.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin