Löysin naisen!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja slam »

tonyjl kirjoitti: Mutta älä nyt slam aseta sitä tyttöä millekään jalustalle. Oot vaan sellainen casual. Harrastat samaan malliin kuin aiemminkin.
Äh, en jaksa valheiden teitä kulkea. (tänäiltana puhutaan totuuksia enää) Eli ei minulla ole mitään naista, kuten varmasti monet 50/50 tiesivätkin.

Älä, särje sydämiä... Tosin baarikulttuurin jäsenillä on varmasti kovin erilainen maailman kuva, kun itselläni. Kovettuneita jotenkin ja ottavat pakitkin coolista, ja nussinta on helppoa kenen kanssa vaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:[Eli ei minulla ole mitään naista, kuten varmasti monet 50/50 tiesivätkin.

Älä, särje sydämiä... Tosin baarikulttuurin jäsenillä on varmasti kovin erilainen maailman kuva, kun itselläni. Kovettuneita jotenkin ja ottavat pakitkin coolista, ja nussinta on helppoa kenen kanssa vaan.
Slämäri-kulta, sinun täytyy ensin rakastaa itseäsi, sitten vasta voit rakastaa jotain mammaa. Me tykätään susta kovasti, joten sinäkin voit tykätä itsestäsi. Olen sitä mieltä, enkä lienee ainoa, että sulle tekisi hyvää mennä puhumaan jonkun ammattiauttajan kanssa sua vaivaavista asioista. Itse sain juuri terapistin itselleni ja olen siitä iloinen!
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti: Itse sain juuri terapistin itselleni ja olen siitä iloinen!
Sinulla on tuo mielikuvitus kovin vilkas. Kyseessä on mielestäni tilanne, jossa katselet toisinaan mielikuvituksesi "lävitse" todellisuutta. Itse ainakin havaitsen tekeväni niin vain satunnaisesti, koska pystyn elämään aivojen sensorit täydessä selkeydessään. Voi olla, että aivojeni välittäjä-aineet tai sensorit toimivat hyvin tosinaan ja ne loksahtaa toisinaan toimimaan. Kyseessä ei ole siis maanisdepressiivinen ylätila. Valitettavastu tiedän myös sen tilanteen, jolloin ne eivät toimi oikein tai voisin sanoa, että on käytössä ylimääräistä ajattelutilaa tai sellaista ihme härpäkettä, jonkinlainen sulkeutunut "vainotun" tila.

Minulla on henkilökohtaisena vaivana ollut voimakas pelkotila, jota en aina pysty edes personoimaan tiettyyn asiaan. Kolme vuotiaana makasin monta viikkoa keuhkokuumeisena, ja vieraat käskivät viedä minut heti hoitoon. Olin mennyt jo aivan keltaiseksi ja olisivat kait itse lähteneet viemään. Sairaalassa oloajalta minulla on ensimmäiset muistot. Olin tiputuksessa pitkän aikaa. En usko sen aiheuttaneet mitään ihmeellistä, kun nukuin kuumeisena, mutta kait fiilis saattoi olla, että tehkää nyt jotain prkle. XD

Voidaan periaattessa puhua mielikuvituksen omistavista ihmistä ja normaaleista ihmisistä. Mielikuvituksen kautta maailman näkeminen on normaalia. Satunnaisesti 50% suomalaisista ihmisistä periaattessa näkevät enemmän kuin mitä todellisuudessa tapahtuu. Silloin ihminen yleensä kertoo vitsin tai jotain epämääräistä. Toisille on suotu mahdollisuus liialliseen älykkyyteen, joka haittaa periaattessa normaalia elämistä. Voidaan puhua eräänlaisesta "kaivokokemusta".


ps. Tartteeko tänne puhua viisaitakin?

Älkääkä tulko sanomaan tuosta tekstistä, että en ymmärrä, sillä silloin olet tämän tiedon ulkopuolella. Parempi sinulle :lol:
Viimeksi muokannut slam, 03.01.2006 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Kuule, et sä vähän aikaa sitten kovin tervehenkiseltä vaikuttanut, olit todella stressaantunut, masentunut, ahdistunut ja vihainen. Nyt kyllä olet vaikuttanut parempivointiselta.

Jos sinulla pelkotiloja ja sensellaisia, niihin(kin) auttaa ammatti-ihminen. Kyllä niihin tietenkin auttaa puhuminen kenen tahansa kanssa, jos sellainen ihminen löytyy läheltä tai kaukaa. Ja meille tietenkin voit aina purkautua.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:
Kuule, et sä vähän aikaa sitten kovin tervehenkiseltä vaikuttanut, olit todella stressaantunut, masentunut, ahdistunut ja vihainen. Nyt kyllä olet vaikuttanut parempivointiselta.

Jos sinulla pelkotiloja ja sensellaisia, niihin(kin) auttaa ammatti-ihminen. Kyllä niihin tietenkin auttaa puhuminen kenen tahansa kanssa, jos sellainen ihminen löytyy läheltä tai kaukaa. Ja meille tietenkin voit aina purkautua.
Onhan minulla pelkotilojakin :P

Olin loppuun palanut tuon rekka-autoilun pitkien päivien kanssa. Nyt olen niin rentoutunut, että ei kiinnosta yhtään palata sellaiseen kidutukseen.

Tunteilen, ja tunteilen varmaan liian voimakkaastikin. Koen olevani "lintunen", joka pyrkii muuttaan itseään ja muuttuu. XD... (läppää, mutta jotain tonne suuntaan)

Riippuu hieman tilanteesta, missä on, että pystyykö olemaan rauhassa... Yksin liikkuessa on aika usein jatkuva paniikki ja tuntuu yhteiskunta kohdistavan kaiken vihansa minuun. Pysähdyn joskus kelaan, että ei tässä nyt ole mitään hätää ja yritän ottaa hieman rauhallisemmin.

Ei kaikki tilanteet laukaise edes tuollaista ja kunnon humalassa voi olla hieman rennommin. Saamattomuus kusee päälle ja kaikki vaan ei ole niin yksinkertaista, kuten sellaisessa olotilassa, jossa olen täysin normaaleissa mietteissä... siksi voin väittää pystyväni näkemään ihmisyyttä. siis voin väittää, mutta kukaan ei usko. :lol:
Viimeksi muokannut slam, 03.01.2006 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Melkein yhtä hyvä kuin "Minä olen Poikuus43 ja olen vain kerran saanut pillua ja sekin oli huoralta ja maksoi 140 euroa."
Kyllä se oli vain 120... :roll:
Sait alennusta?
ninnithequeen

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Melkein yhtä hyvä kuin "Minä olen Poikuus43 ja olen vain kerran saanut pillua ja sekin oli huoralta ja maksoi 140 euroa."
Kyllä se oli vain 120... :roll:
Sait alennusta?
Oletko kateellinen, kun sama venäläisvosu ei antanutkaan sulle alennusta?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Ei kaikki tilanteet laukaise edes tuollaista ja kunnon humalassa voi olla hieman rennommin. Saamattomuus kusee päälle ja kaikki vaan ei ole niin yksinkertaista, kuten sellaisessa olotilassa, jossa olen täysin normaaleissa mietteissä... siksi voin väittää pystyväni näkemään ihmisyyttä. siis voin väittää, mutta kukaan ei usko. :lol:
Ihmisillä on kaikenlaisia oloja, joillain enemmän ja joillain vähemmän. Ehkä niihin voi suhtautua rennostikin, mutta kyllä niistä voi käydä puhumassa ammatti-ihmiselle.

En missään nimessä lääkitsisi tuollaisia tiloja alkoholilla, voit olla kohta koukussa. Ihmisellä olisi hyvä olla muitakin rentoutumiskeinoja kuin viina.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Ihmisillä on kaikenlaisia oloja, joillain enemmän ja joillain vähemmän. Ehkä niihin voi suhtautua rennostikin, mutta kyllä niistä voi käydä puhumassa ammatti-ihmiselle.

En missään nimessä lääkitsisi tuollaisia tiloja alkoholilla, voit olla kohta koukussa. Ihmisellä olisi hyvä olla muitakin rentoutumiskeinoja kuin viina.
Jonkinlaista pakkopullaa tuntuu olevan asioiden tekeminen, kun ahdistaa ja maailma tuntuu vittumaiselta vastustajalta paremminkin kuin mielekkäältä asuinpaikalta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti: Jonkinlaista pakkopullaa tuntuu olevan asioiden tekeminen, kun ahdistaa ja maailma tuntuu vittumaiselta vastustajalta paremminkin kuin mielekkäältä asuinpaikalta.
Niinpä.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Niinpä.
Entäs tällainen? kituaa hetken esim. aamupäivän, niin että aivoissa tuntuu "kitkeryyden käry", ja vointi on sen mukainen + sitten yhtäkkiä poms! Kohta kellon ollessa iltapäivän puolella voi todeta, että mitään ei ole koskaan ollutkaan... Ja sitten illalla saattaa olla voimakkaasti masentunut tai kihistä ilosta... Ja kops kuntoutuu, saattaa tulla joskus sellaisia parantavia "nykimisiä" (suulla pieniä systeemejä), ja sen jälkeen ei ollut vaivoja pitkiin aikoihin, kunnes taas alkoivat.

On sellainen tuskainen kitumistila, että kuinkahan tällaista jaksaa ja sitten tulee sellainen kunnon parantumiskokemus. Erhehdyin pitäämään sellaista jopa yliluonnollisena tapahtumana, kun paranee yhtäkkiä mielen rasittuneisuudesta, jostakin välittäjä-aine vaivasta. 8)
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja mölli »

Camilla kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Oot vaan kateellinen pikku-slamille!
ööh! kunhan vaan muistutin elämän tosi asioista mulle on ihan sama kuka seurustelee ja kuka ei.
No miten sen kassaneiti-jutskan kanssa kävi?
Se katos jonnekin et se siittä.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja mölli »

tonyjl kirjoitti:Planeetat on kai jossain nais-suosiollisessa asemassa koska mullekin on lintta tulossa yökylään.. :lol:

Ja uutena vuotena yks nummelalainen nätti tyttö tuli kyseleen kaverilta (joka on poliisi) Himoksessa ruohoa. No tää kaveri veti ässän hihasta ja näytti virkamerkkiään. Tyttö meni vähän paniikkiin ja nappas sen virkamerkin sen kaverin kädestä eikä antanut takaisin. (fiksu?) Sit jotenkin ihmeen kautta mä sain poliisin valtuutuksen hakea sen. Tyttö oli jo aivan innoissaan. Kaatoi mut ojaan ja painittiin virkamerkistä varmaan puoli tuntia kunnes yhtäkkiä antoi sen ja alkoi suudella?

Ja viikko sitten baarissa varmaan neljä tyttöä tuli jutteleen? Tähän hengitysilmaan on lisätty jotain.. :think: :paavi:

Mutta älä nyt slam aseta sitä tyttöä millekään jalustalle. Oot vaan sellainen casual. Harrastat samaan malliin kuin aiemminkin.
Pari viiikko sit tuli yks eukko mulle juttelee baarissa eikä ollut edes kännissä, mut mä olin :lol:
PerttiMakimaa

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

tonyjl kirjoitti:Pitäis vaan kohta kertoa sille että muutan maaliskuussa euroopan toiseen ääripäähän. Ettei kuvittele sen suurempia.
Tästä se toiminnan lisääntyminen johtuukin.

Liekö syynä se, että naiset vaistoavat ajatukset jo tulevassa olevan miehen vapaantuneen/huojentuneen mielentilan. Ja kiinnostuvat mikä on tämä herra, jolla menee näin hyvin...

Been there, done that. Lähdettyä tuli enkä kadu.
slam

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja slam »

mölli kirjoitti:
tonyjl kirjoitti:
Mutta älä nyt slam aseta sitä tyttöä millekään jalustalle. Oot vaan sellainen casual. Harrastat samaan malliin kuin aiemminkin.
Pari viiikko sit tuli yks eukko mulle juttelee baarissa eikä ollut edes kännissä, mut mä olin :lol:
Olisit ny ihmees ruuvannut jalustan alle. Mölliltä homma olisi käynyt käden käänteessä. Baarikoristeista hieman lautoja irti ja voilah teline on valmis! :)

Nainen olisi varmasti alkanut nakuttaan, kun jalusta ei ole tammesta veistetty. Siinä vaihessa naiselle kuuluu rakentaa puhujan pönttö. Ja sanoa, että anna tulla vain kaikki, mikä mieltäsi painaa, sillä väärä puuaines on vain tekosyy sille asialle, että kusipäinen/tai muuten liian perseestä oleva mies ei kiinnosta.

Kun nainen esittää ensimmäisen verukkeen eli sanoo jotain mitä ei tarkoita. Silloin pyytäkää häntä ystävällisesti nousemaan pois jalustaltanne ja roimaiskaa se tuleen. Telineen tuhkat eivät haittaa aivoissa, niin paljoa, kun itse teline. Tuhka on vain hailea muisto.

ps. vertauskuvia pojaat XD
Avatar
Jenah
Kitinäaddikti
Viestit: 55
Liittynyt: 15.01.2006 10:38

Re: Löysin naisen!

Viesti Kirjoittaja Jenah »

bedlam kirjoitti:
slam kirjoitti:Sovimme aamulla, että tapaamme toisiamme ainakin kuukauden
Öö...No voi kai tällaisenkin sopia.
Ihan hyvä käytäntö se on, tehdä sopimus alkuunsa vaikka kuukauden koeajalle, ja jonka kuluttua neuvottelee jatkosta, ja jatkaa seuraavaksi vaikka kolmella kuukaudella jne..
Yks kaveri on niin tehnyt monesti, ja aina toimi.
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.
Vastaa Viestiin