Miten parannat markkina-arvoasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Meikä:

- Kasvatan omaisuuttani ja tuloja.
- Laihdutan.
- Kuntoilen.
- Pukeuden kohtalaisesti, viime vuonna meni yli 500 euroa vaatteisiin.
- Kerään kokemusta systemaattisesti (ennen olin todella nirso).
- Ajatelin pyytää äitiä ostaa mulle asunnon, koska naiset näyttävät arvostavan omaa asuntoa todella paljon.
- Opettelen hymyilemään vaikka ei hymyilyttäisi ja kehitän sosiaalitaitoja.
- Kerään kavereita että näyttäisin suositulta ja menestyksekkäältä.

Mitä on saavutettu:

Olen sosiaalisempi.
Rikkaampi.
Muutettu pois "peräkammarista"
Lopettu vapaaherran elämä ja hankittua työpaikka (kuinka prolea).
Pukeuden paremmin.
Kroppassa ennemmän lihasta, laihtuneenpi ja parempi kunto.
Poistanut karvoja.
ninnithequeen

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

- teen hyvää ruokaa
- katson mitä syön, etten vallan rupsahda
- pidän kodin siistinä, pesen ukon pyykit
- annan miehelle omaa tilaa (ja odotan toki sitä myös häneltä)
- annan muutenkin

Niin, ja muistetaan, että minä olen varattu ja puhun nyt tässä "markkina-arvostani" kotona.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

ninnithequeen kirjoitti:- teen hyvää ruokaa
- katson mitä syön, etten vallan rupsahda
- pidän kodin siistinä, pesen ukon pyykit
- annan miehelle omaa tilaa (ja odotan toki sitä myös häneltä)
- annan muutenkin

Niin, ja muistetaan, että minä olen varattu ja puhun nyt tässä "markkina-arvostani" kotona.
Aika hyvin pidät sitten ukostasi huolta. Saat **** of 5
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti: - Ajatelin pyytää äitiä ostaa mulle asunnon, koska naiset näyttävät arvostavan omaa asuntoa todella paljon.
Ööh miksi et ite osta sitä asuntoa?
mölli kirjoitti: - Kerään kavereita että näyttäisin suositulta ja menestyksekkäältä.
Miten kavereita kerätään? Laitatko ne vitriiniin? Teetkö kavereille esivalmiseluja (kuten balsamointi) ennen vitriininlaittoa?

:shock: :shock: :shock:

En tiedä vaikuttavatko mitkään toimet markkina-arvooni. Opettelen juurikin syömään paremmin (säännöllisemmin) ja lopettelen tupakointia. Olen loistava kokki ja annan. Tilanne sama kuin ninnillä eli annan vain yhdelle. Annan miehelle myös tilaa jos hän sitä haluaa. En silti tiedä nostavatko nämä markkina-arvoani koska olen aina ollut tällainen. Tupakoinnin lopettaminen nyt ainakin tässä suhteessa mutta muista asioista en tiedä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: - Ajatelin pyytää äitiä ostaa mulle asunnon, koska naiset näyttävät arvostavan omaa asuntoa todella paljon.
Ööh miksi et ite osta sitä asuntoa?
mölli kirjoitti: - Kerään kavereita että näyttäisin suositulta ja menestyksekkäältä.
Miten kavereita kerätään? Laitatko ne vitriiniin? Teetkö kavereille esivalmiseluja (kuten balsamointi) ennen vitriininlaittoa?

:shock: :shock: :shock:

En tiedä vaikuttavatko mitkään toimet markkina-arvooni. Opettelen juurikin syömään paremmin (säännöllisemmin) ja lopettelen tupakointia. Olen loistava kokki ja annan. Tilanne sama kuin ninnillä eli annan vain yhdelle. Annan miehelle myös tilaa jos hän sitä haluaa. En silti tiedä nostavatko nämä markkina-arvoani koska olen aina ollut tällainen. Tupakoinnin lopettaminen nyt ainakin tässä suhteessa mutta muista asioista en tiedä.
En halua ostaa, äidillä on rahaa ja äiti tykkää möllistä joten äiti ostaa ja kavereita voi kereillä tai siis tuttua ihan sama.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti: äiti tykkää möllistä joten äiti ostaa
Mama's boy. En panis.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: äiti tykkää möllistä joten äiti ostaa
Mama's boy. En panis.
:lol: Taidat vaan olla kateellinen, olisipa kaikki naiset vähän kuin mun äiti! Ainut hyvä nainen tällä planeetalla (paitti tietysti jotku sukulaisfemalet). Mamma soittikin tänään kun oli ikävä mölliä 8)
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Mun yleinen markkina-arvoni on säilynyt hyvänä, vaikken nykyään vapailla markkinoilla olekaan: Olen sievä (jos jaksan panostaa), mulla on oma kämppä, kohtuullinen toimeentulo ja sopeutuvainen poikalapsi. Mitäpä tästä enää parantamaan, kun ei voi nuoremmaksi kerran tulla..? Ai niin joo, se tupakanpoltto (laskee pisteitäni kotimarkkinoillakin)! Ja vapailla markkinoilla arvoani on aiemmin laskenut myös epäsäännöllinen 3vuorotyö, se kun haittaa sosiaalista elämää joskus ihan riesaksi asti.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

tuike kirjoitti:Mun yleinen markkina-arvoni on säilynyt hyvänä, vaikken nykyään vapailla markkinoilla olekaan: Olen sievä (jos jaksan panostaa), mulla on oma kämppä, kohtuullinen toimeentulo ja sopeutuvainen poikalapsi. Mitäpä tästä enää parantamaan, kun ei voi nuoremmaksi kerran tulla..? Ai niin joo, se tupakanpoltto (laskee pisteitäni kotimarkkinoillakin)! Ja vapailla markkinoilla arvoani on aiemmin laskenut myös epäsäännöllinen 3vuorotyö, se kun haittaa sosiaalista elämää joskus ihan riesaksi asti.
Taitaa se sun poika kyllä alentaa paljon sun markkina arvoa eli sun markkina-arvo on laskenut entisestään arvostaa sanoisin about 30%
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti: :lol: Taidat vaan olla kateellinen, olisipa kaikki naiset vähän kuin mun äiti! Ainut hyvä nainen tällä planeetalla (paitti tietysti jotku sukulaisfemalet).
Ai kateellinen mistä? :O Sun äidistä? En tunne tapausta joten en voi olla kateellinen. Toistaiseksi oma äitini on riittänyt vallan mainiosti, kiitos vain. Mielipiteitä on monia ja tämäkin sinulle sallittakoon (siis että mielestäsi äitisi on maailman ainut hyvä nainen). Mun mielestä mun äiti on maailman paras äiti niin että SIITÄS SAIT LÄLLÄSLÄÄÄÄÄ :P


Tuostahan voi muuten päätellä että joko et halua seksiä (koska kuka nyt äitiään haluaisi panna) tai haluat seksiä oman äitisi kanssa (koska toivot että kaikki naiset olisivat kuin äitisi) :shock: Laskenee markkina-arvoasi rankasti!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: :lol: Taidat vaan olla kateellinen, olisipa kaikki naiset vähän kuin mun äiti! Ainut hyvä nainen tällä planeetalla (paitti tietysti jotku sukulaisfemalet).
Ai kateellinen mistä? :O Sun äidistä? En tunne tapausta joten en voi olla kateellinen. Toistaiseksi oma äitini on riittänyt vallan mainiosti, kiitos vain. Mielipiteitä on monia ja tämäkin sinulle sallittakoon (siis että mielestäsi äitisi on maailman ainut hyvä nainen). Mun mielestä mun äiti on maailman paras äiti niin että SIITÄS SAIT LÄLLÄSLÄÄÄÄÄ :P


Tuostahan voi muuten päätellä että joko et halua seksiä (koska kuka nyt äitiään haluaisi panna) tai haluat seksiä oman äitisi kanssa (koska toivot että kaikki naiset olisivat kuin äitisi) :shock: Laskenee markkina-arvoasi rankasti!
En tykkää äidistä sillain vaan sen takia tykkään siittä et se tykkää musta ja on tehnyt paljon mun hyväksi. Toiseksi suurin osa naisista on aika kuvottavia sisäisesti kuin ulkoisestikin kun ajattelee eikä seksi koskaan ole ollut pakkomielle siksi kait se puoli aina on ollut hiljaista vaikka sain jo naisilta huomiota jo 11 vuotiaana. Tosin pakko kait sitäkin on harrastaa jos haluaa saada asioita valmiiksi. Kaippa se sitten auttaa kun kuvittelee toinen osapuoli on ihminen eikä aisteilla toimivaksi eläimeksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti: Kaippa se sitten auttaa kun kuvittelee toinen osapuoli on ihminen eikä aisteilla toimivaksi eläimeksi.
Nää sun mielipiteet laskee sun markkina-arvoa tosi paljon.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: Kaippa se sitten auttaa kun kuvittelee toinen osapuoli on ihminen eikä aisteilla toimivaksi eläimeksi.
Nää sun mielipiteet laskee sun markkina-arvoa tosi paljon.
:komp:

Mölli, onko sulla edes koskaan ollut naista?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: Kaippa se sitten auttaa kun kuvittelee toinen osapuoli on ihminen eikä aisteilla toimivaksi eläimeksi.
Nää sun mielipiteet laskee sun markkina-arvoa tosi paljon.
Eikä laske, luuletko tosiaan että puhun totuuksia näin avoimesti muualla kuin netissä? :lol: :lol: :lol: Jos tapaisit mut livenä saattaisit ihastua muhun kerta en ole ihan ruma jätkä. Pelkällä ulkonäölläkin saisin siedettäviä akkoja, kun naiset on erittäin pinnallisia eikä ne välitä paskaakaan mitä olen loppujen lopuksi ainostaan kiinnostaa miltä vaikutan ja mitä mulla on.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Camilla kirjoitti:
annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: Kaippa se sitten auttaa kun kuvittelee toinen osapuoli on ihminen eikä aisteilla toimivaksi eläimeksi.
Nää sun mielipiteet laskee sun markkina-arvoa tosi paljon.
:komp:

Mölli, onko sulla edes koskaan ollut naista?
Ööh ei.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja tuike »

mölli kirjoitti: Taitaa se sun poika kyllä alentaa paljon sun markkina arvoa eli sun markkina-arvo on laskenut entisestään arvostaa sanoisin about 30%
Eeei se muuten itseasiassa alenna -päinvastoin! Karsii vain kaikki onnettomimmat tumpelomiehet ja teinikollit joukosta. (Näin voin täysin rehellisesti väittää puolentoista vuoden yh-ajan kokemuksiini vedoten.)
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti: Jos tapaisit mut livenä saattaisit ihastua muhun kerta en ole ihan ruma jätkä. Pelkällä ulkonäölläkin saisin siedettäviä akkoja, kun naiset on erittäin pinnallisia eikä ne välitä paskaakaan mitä olen loppujen lopuksi ainostaan kiinnostaa miltä vaikutan ja mitä mulla on.
Ööh en, koska ulkonäkö ei riitä. Ja sehän tuli jo selväksi mitä sun markkina-arvo on mun markkinoilla noiden mielipiteidesi takia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

tuike kirjoitti:
mölli kirjoitti: Taitaa se sun poika kyllä alentaa paljon sun markkina arvoa eli sun markkina-arvo on laskenut entisestään arvostaa sanoisin about 30%
Eeei se muuten itseasiassa alenna -päinvastoin! Karsii vain kaikki onnettomimmat tumpelomiehet ja teinikollit joukosta. (Näin voin täysin rehellisesti väittää puolentoista vuoden yh-ajan kokemuksiini vedoten.)
Jooh no eiköhän niitä epätoivoisia vanhoja miehiä riitä joilla ei ole tarpeeksi tasoa tasokkaaseen lapsettomaan naiseen. Tosin itseäni ei haittaisi myöskään lapsi jos sen äiti olisi rikas tai sen vanhemmat.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: Jos tapaisit mut livenä saattaisit ihastua muhun kerta en ole ihan ruma jätkä. Pelkällä ulkonäölläkin saisin siedettäviä akkoja, kun naiset on erittäin pinnallisia eikä ne välitä paskaakaan mitä olen loppujen lopuksi ainostaan kiinnostaa miltä vaikutan ja mitä mulla on.
Ööh en, koska ulkonäkö ei riitä. Ja sehän tuli jo selväksi mitä sun markkina-arvo on mun markkinoilla noiden mielipiteidesi takia.

Hah :lol: mistä sä mun mielipiteet tietäisit. Ei kannatta olla nokkela kun ei teistä naisista siihen ole :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Onko havaittavissa pientä ristiriitaa?
mölli kirjoitti:kun naiset on erittäin pinnallisia eikä ne välitä paskaakaan mitä olen loppujen lopuksi ainostaan kiinnostaa miltä vaikutan ja mitä mulla on.
mölli kirjoitti:Tosin itseäni ei haittaisi myöskään lapsi jos sen äiti olisi rikas tai sen vanhemmat.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja tuike »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: Jos tapaisit mut livenä saattaisit ihastua muhun kerta en ole ihan ruma jätkä. Pelkällä ulkonäölläkin saisin siedettäviä akkoja, kun naiset on erittäin pinnallisia eikä ne välitä paskaakaan mitä olen loppujen lopuksi ainostaan kiinnostaa miltä vaikutan ja mitä mulla on.
Ööh en, koska ulkonäkö ei riitä. Ja sehän tuli jo selväksi mitä sun markkina-arvo on mun markkinoilla noiden mielipiteidesi takia.
Pöljälle tytölle riittää pöljä mies. Teineillä markkina-arvokysymys on eri kuin vanhemmilla. Onneksi meille kaikille on omamme. :D
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:Onko havaittavissa pientä ristiriitaa?
mölli kirjoitti:kun naiset on erittäin pinnallisia eikä ne välitä paskaakaan mitä olen loppujen lopuksi ainostaan kiinnostaa miltä vaikutan ja mitä mulla on.
mölli kirjoitti:Tosin itseäni ei haittaisi myöskään lapsi jos sen äiti olisi rikas tai sen vanhemmat.
No mikä ristiriita? Fatka on naiset on pinnallisia ja niin olen minäkin, koska en saavuta mitään sillä ettenkö olisi. Mikä saakelin ritari mun pitäs olla? :lol:
ninnithequeen

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Millos te ihmiset tajuatte olla tarttumasta möllipojan provoihin?

Sehän laukoo joka topikissa IHAN eri asioita...*huokaus*
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti:luuletko tosiaan että puhun totuuksia näin avoimesti muualla kuin netissä?
mölli kirjoitti: mistä sä mun mielipiteet tietäisit. Ei kannatta olla nokkela kun ei teistä naisista siihen ole :)
Ajattelin ihan että tuo ensimmäinen lainaus kertoo sen että täällä netissä kerrot mielipiteitäsi. Mutta hei, eihän naisista ole ajatteluun niin että olin varmaan väärässä. Kun en ole edes nokkela.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

tuike kirjoitti:
annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: Jos tapaisit mut livenä saattaisit ihastua muhun kerta en ole ihan ruma jätkä. Pelkällä ulkonäölläkin saisin siedettäviä akkoja, kun naiset on erittäin pinnallisia eikä ne välitä paskaakaan mitä olen loppujen lopuksi ainostaan kiinnostaa miltä vaikutan ja mitä mulla on.
Ööh en, koska ulkonäkö ei riitä. Ja sehän tuli jo selväksi mitä sun markkina-arvo on mun markkinoilla noiden mielipiteidesi takia.
Pöljälle tytölle riittää pöljä mies. Teineillä markkina-arvokysymys on eri kuin vanhemmilla. Onneksi meille kaikille on omamme. :D
Kummallista puolustamista, joo olen tyhmä enkä sulle kelpaisi jos se siittä on kiinni. Mutta mutta en menisi siittä vannomaan 8)
Vastaa Viestiin