Miten parannat markkina-arvoasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti:luuletko tosiaan että puhun totuuksia näin avoimesti muualla kuin netissä?
mölli kirjoitti: mistä sä mun mielipiteet tietäisit. Ei kannatta olla nokkela kun ei teistä naisista siihen ole :)
Ajattelin ihan että tuo ensimmäinen lainaus kertoo sen että täällä netissä kerrot mielipiteitäsi. Mutta hei, eihän naisista ole ajatteluun niin että olin varmaan väärässä. Kun en ole edes nokkela.
Totaalinen repeäminen ei jumalauta! Vedätätkö sä mua nyt? Varmaan eihän kukaan ny noi yksinkertainen voi olla :lol: :lol: :lol: Melkein menin lankkaa ähäkutti oot aika hyvä siittä sulle pointsit. :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:Millos te ihmiset tajuatte olla tarttumasta möllipojan provoihin?

Sehän laukoo joka topikissa IHAN eri asioita...*huokaus*
Voi anteeksi ninni että kaikki eivät ole olleet palstalla yhtä kauan kuin sinä ja joka päivä eivätkä ymmärrä olla tarttumatta provoihin. Aina ei voi voittaa eikä edes joka kerta...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti: eihän kukaan ny noi yksinkertainen voi olla
Etkös sinä juuri päivitellyt sitä että naiset on eläimen tasolla tjsp? No miten se voi olla yllätys että nainen voi olla yksinkertainen? Sun logiikka ei pelaa. Lisäsyy sun markkina-arvon alennukseen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

annepa kirjoitti:
mölli kirjoitti: eihän kukaan ny noi yksinkertainen voi olla
Etkös sinä juuri päivitellyt sitä että naiset on eläimen tasolla tjsp? No miten se voi olla yllätys että nainen voi olla yksinkertainen? Sun logiikka ei pelaa. Lisäsyy sun markkina-arvon alennukseen.
Jooh no nyt tää menee jo lässytykseksi enkä vajoa enää sun provoiluun. Hyi ei saa provota ihmisiä.
Faghag

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Olemalla tietenkin hard to get, T I E T E N K I N.
AarneAnkka

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Faghag kirjoitti:Olemalla tietenkin hard to get, T I E T E N K I N.
Höh, mä tein tota ainaski 15 vuotta eikä se toiminu olleskaa. :P
slam

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja slam »

mölli kirjoitti:Meikä:

- Kasvatan omaisuuttani ja tuloja.
- Laihdutan.
- Kuntoilen.
- Pukeuden kohtalaisesti, viime vuonna meni yli 500 euroa vaatteisiin.
- Kerään kokemusta systemaattisesti (ennen olin todella nirso).
- Ajatelin pyytää äitiä ostaa mulle asunnon, koska naiset näyttävät arvostavan omaa asuntoa todella paljon.
- Opettelen hymyilemään vaikka ei hymyilyttäisi ja kehitän sosiaalitaitoja.
- Kerään kavereita että näyttäisin suositulta ja menestyksekkäältä.

Mitä on saavutettu:

Olen sosiaalisempi.
Rikkaampi.
Muutettu pois "peräkammarista"
Lopettu vapaaherran elämä ja hankittua työpaikka (kuinka prolea).
Pukeuden paremmin.
Kroppassa ennemmän lihasta, laihtuneenpi ja parempi kunto.
Poistanut karvoja.
kaiken se ottaa,
kaiken se voittaa,
Ken oikeasti rakastaa
kuka pystyy rakastamaan?
Dumari

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Omaa markkina-arvoani kasvatan muokkaamalla itsestäni sellaisen kun haluan. Sellaista tilannetta tosin tulee ikuna eteen että olisi tyytyväinen itseensä ja mitä itsellään on, mutta parempaa kohden tässä yritetään.
Dumari

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sarja-Sarja!!
Viimeksi muokannut Dumari, 06.01.2006 0:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lataa ja varmista!

(nämä kaksi vikaa toistoa saa poistaa.)
tonyjl

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

tuike kirjoitti:
mölli kirjoitti: Taitaa se sun poika kyllä alentaa paljon sun markkina arvoa eli sun markkina-arvo on laskenut entisestään arvostaa sanoisin about 30%
Eeei se muuten itseasiassa alenna -päinvastoin! Karsii vain kaikki onnettomimmat tumpelomiehet ja teinikollit joukosta. (Näin voin täysin rehellisesti väittää puolentoista vuoden yh-ajan kokemuksiini vedoten.)
Ei millään pahalla, mutta ei tarvitse olla tumpelomies tai teinikolli jos ei välitä sellaisesta tytöstä jolla jo on lapsi. Preferenssejä on monia ja yksi niistä voi esimerkiksi olla sellainen tyttö jolla ei ole lapsia. Ja se taas ei vaikuta siihen oletko itse hyvä tyyppi vai et.
Yönmustaritari

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

mölli kirjoitti:Meikä:
- Kasvatan omaisuuttani ja tuloja.


Mitä on saavutettu:
-Olen rikkaampi

Samis.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja tuike »

tonyjl kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta ei tarvitse olla tumpelomies tai teinikolli jos ei välitä sellaisesta tytöstä jolla jo on lapsi. Preferenssejä on monia ja yksi niistä voi esimerkiksi olla sellainen tyttö jolla ei ole lapsia. Ja se taas ei vaikuta siihen oletko itse hyvä tyyppi vai et.
No heh.
Mun mielestäni sellainen mies, jolle naisen jälkikasvu on ongelma, on tumpelo, vähä-älyinen tai muuten vain moraalisesti arveluttava. Onneksi ei ole vielä ikinä tarvinnut sellaisiin törmätä -mutta sehän kertookin sitten vain minun preferensseistäni. Ja kuten sanottu: onneksi maailmassa on tarpeeksi mielekkäitä puolikkaita jokaiselle!
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

tuike kirjoitti:
tonyjl kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta ei tarvitse olla tumpelomies tai teinikolli jos ei välitä sellaisesta tytöstä jolla jo on lapsi. Preferenssejä on monia ja yksi niistä voi esimerkiksi olla sellainen tyttö jolla ei ole lapsia. Ja se taas ei vaikuta siihen oletko itse hyvä tyyppi vai et.
Ja kuten sanottu: onneksi maailmassa on tarpeeksi mielekkäitä puolikkaita jokaiselle!
Eikä ole
tonyjl

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

tuike kirjoitti: No heh.
Mun mielestäni sellainen mies, jolle naisen jälkikasvu on ongelma, on tumpelo, vähä-älyinen tai muuten vain moraalisesti arveluttava. Onneksi ei ole vielä ikinä tarvinnut sellaisiin törmätä -mutta sehän kertookin sitten vain minun preferensseistäni.
Ja miksi sellainen on tumpelo, vähä-älyinen tai muuten vain moraalisesti arveluttava? Ehkä siksi että suojaat itseäsi haavoilta joita aivan uskomattoman hieno mies voisi sinulle aiheuttaa sillä ettei haluakaan sinua lapsesi takia? Jospa myöntäisit itsellesi että nuorena kaikki eivät välttämättä halua tyttöä jolla on lapsi. Ja jos eivät halua niin eivät välttämättä ole pahan ruumiillistumia.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

tonyjl kirjoitti:Ehkä siksi että suojaat itseäsi haavoilta joita aivan uskomattoman hieno mies voisi sinulle aiheuttaa sillä ettei haluakaan sinua lapsesi takia?
Haloo Tony. Jos jonkun määritelmien mukaan muuten täydellisestä parisuhteesta lapsen vuoksi luopuva mies ei voi olla uskomattoman hieno, niin sitten ei voi. Minullakin on samantapainen määritelmä uskomattoman hienolle. Pitäisin moista miestä joko typeränä tai lyhytnäköisenä tai itseltään hukassa olevana tai ehdottomasti koskaan lapsia haluamattomana, ja mikään näistä ei voi minulle samaan aikaan olla uskomattoman hieno. Eikä minulla ole edes lapsia, ja elän onnellisessa parisuhteessa. Hienous on subjektiivista, ihan niin kuin kauneuskin.

Turha sinun tästäkään kauheasta epäkohdasta on käydä nalkuttamaan. Samalla energialla voisit luoda ympärillesi jotakin myönteistä, ja saada entistä useammat kiinnostumaan itsestäsi.

Elämä on valintoja.
tonyjl

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

EveryWoman kirjoitti:
Turha sinun tästäkään kauheasta epäkohdasta on käydä nalkuttamaan. Samalla energialla voisit luoda ympärillesi jotakin myönteistä...

Elämä on valintoja.
En mä nalkuttanut. Enemmänkin tyynnyttelin uhoamista ja nalkuttamista. Kuka on ketäkin haukkumaan siitä ettei välttämättä halua valmiita lapsia elämäänsä? Tuskin olisin ainoa mies allekirjoittamassa sellaista etten haluaisi vaikkapa lomareissulle vaipanvaihtoja tai nukkumaanmeno/ruoka-aikoja toisen lapsen takia. Mutta turhapa siitä on jauhaa. Toin vaan esille miehenkin näkökulman. Asia on päivän selvä, ihme jos onnistut tästäkin jonkun kieroutuneen väittelyn rakentamaan.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä en aio parantaa markkina-arvoani ollenkaan. Mun on kelvattava tämmösenä kun olen, nih!

tonyjl kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta ei tarvitse olla tumpelomies tai teinikolli jos ei välitä sellaisesta tytöstä jolla jo on lapsi. Preferenssejä on monia ja yksi niistä voi esimerkiksi olla sellainen tyttö jolla ei ole lapsia.

Mä olen kyllä ihan samaa mieltä tonyn kanssa tästä. Monet ihmiset ei yksinkertaisesti vaan halua lapsia tai pidä niistä, elämä on täynnä valintoja.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:... täydellisestä parisuhteesta ... uskomattoman hieno .. typeränä ... lyhytnäköisenä .. itseltään hukassa olevana ... ehdottomasti koskaan lapsia haluamattomana ... onnellisessa parisuhteessa.
Kysymyksenasettelu on sikäli teoreettinen, että sinulla ei tietääkseni ole lapsia ja elät onnellisessa parisuhteessa, joten sinun tuskin tarvitsee esittää kysymystä siipallesi; jos kuitenkin esittäisit kysymyksen hänelle, vastaus olisi epäilemättä ilmiselvä (sillä ei olisi väliä, koska sillä tässä tapauksessa ei olekaan väliä), mutta olisiko sen totuudenmukainen, mene ja tiedä.

Sanoisin kuitenkin, että useimmille miehille, joilla ei ole jälkikasvua, se on ongelma eli asia, joka täytyy käsitellä. Mutta kuten tiedetään, joskus mieli muuttuu ja asia, joka näyttää aluksi ongelmalta, saattaakin yllättäen osoittautua mieluisaksi (hei, jotkut miehetkin ihan vilpittömästi pitävät kersoista, muidenkin sellaisista).

Satun myös tietämään lähipiiristäni esimerkiksi, jossa miehen jälkikasvu oli naiselle ongelma, joten miessukukuntaa ei tämän vuoksi kannata ryhtyä raahaamaan roviolle.
EveryWoman kirjoitti:Hienous on subjektiivista, ihan niin kuin kauneuskin.
Paremminkin kai intersubjektiivista.
Turbohaltija

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mulla ei ole markkina-arvoa, tyydyn siis olemaan seksiobjekti.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

tonyjl kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Turha sinun tästäkään kauheasta epäkohdasta on käydä nalkuttamaan.
En mä nalkuttanut. Enemmänkin tyynnyttelin uhoamista ja nalkuttamista.
Väitit, etteivät ihmiset voisi tai saisi arvottaa vastakkaista sukupuolta seurustelukumppanina sen perusteella, miten nämä suhtautuvat kumppaniehdokkaalla oleviin lapsiin. Tai näin ainakin olin ymmärtävinäni. Tai sitten ymmärsit väärin, mitä tuike tarkoitti ja reagoit siihen (hänhän ei pyrkinyt objektiiviseen arvottamiseen, vaan esitti subjektiivisen mielipiteensä). Tai jotain.
Kuka on ketäkin haukkumaan siitä ettei välttämättä halua valmiita lapsia elämäänsä?
Haukkuminen on eri asia kuin sen toteaminen, ettei itse halua tällaista miestä.
Tuskin olisin ainoa mies allekirjoittamassa sellaista etten haluaisi vaikkapa lomareissulle vaipanvaihtoja tai nukkumaanmeno/ruoka-aikoja toisen lapsen takia.
Et takuulla olekaan.
Mutta turhapa siitä on jauhaa. Toin vaan esille miehenkin näkökulman.
Joidenkin miesten näkökulman.
Asia on päivän selvä, ihme jos onnistut tästäkin jonkun kieroutuneen väittelyn rakentamaan.
Jää nähtäväksi, mitä kaikkea sinä pidät kierotuneena väittelynä. :D
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

vadim kirjoitti:Kysymyksenasettelu on sikäli teoreettinen, että sinulla ei tietääkseni ole lapsia ja elät onnellisessa parisuhteessa, joten sinun tuskin tarvitsee esittää kysymystä siipallesi; jos kuitenkin esittäisit kysymyksen hänelle, vastaus olisi epäilemättä ilmiselvä (sillä ei olisi väliä, koska sillä tässä tapauksessa ei olekaan väliä), mutta olisiko sen totuudenmukainen, mene ja tiedä.
Ei minun tarvitse tällaista asiaa kysyä poikaystävältäni. Voin aika hyvin päätellä hänen käytännön suhtautumisestaan ja toiminnastaan monien muiden asioiden kohdalla, että hänellä ei ole mitään ennalta lukkoon lyötyä ei yksinhuoltajille -periaatetta. Voi olla, että yksinhuoltajien joukosta olisi varsin hankala löytää tyyppiä, joka olisi ihmisenä hänelle sopiva kumppani - mutta se taas on asia erikseen. Jos hän olisi sinkku ja tapaisi itselleen sopivan kumppanin, tämän lapset eivät takuulla olisi este (itse asiassa tuo on jo määritelmällinen itsestäänselvyys, jos tarkkoja ollaan).

Tuon sanottuani taidankin nyt käydä kysäisemässä, miten asia on. Sen ainakin tiedän, että kumppaniltani saan kysymyksiini aina juuri niin rehellisen vastauksen kuin mihin hänen itsetuntemuksensa suinkin riittää - oli aihe mikä hyvänsä.
Sanoisin kuitenkin, että useimmille miehille, joilla ei ole jälkikasvua, se on ongelma eli asia, joka täytyy käsitellä. Mutta kuten tiedetään, joskus mieli muuttuu ja asia, joka näyttää aluksi ongelmalta, saattaakin yllättäen osoittautua mieluisaksi (hei, jotkut miehetkin ihan vilpittömästi pitävät kersoista, muidenkin sellaisista).
Aivan. Emme taida tästä(kään) asiasta olla juuri lainkaan eri mieltä.
Satun myös tietämään lähipiiristäni esimerkiksi, jossa miehen jälkikasvu oli naiselle ongelma, joten miessukukuntaa ei tämän vuoksi kannata ryhtyä raahaamaan roviolle.
Minulle osuuteni tässä keskustelussa ei ole merkinnyt sukupuolien vastakkainasettelua, vaan sen pohdiskelua, että mieltymykset ovat subjektiivisia ja että niihin kannattaisi myös suhtautua sellaisina.
EveryWoman kirjoitti:Hienous on subjektiivista, ihan niin kuin kauneuskin.
Paremminkin kai intersubjektiivista.
Voidaan se varmaan noinkin määritellä, mutta tuo kaipaisi tarkennusta jotta tietäisin mitä sillä oikeastaan tarkoitat.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

EveryWoman kirjoitti:Tuon sanottuani taidankin nyt käydä kysäisemässä, miten asia on.
Kysyin. Oikein olin ymmärtänyt. Tiivistelmä:

1. Määritelmällinen itsestäänselvyys.
2. Uskoo, että voisi tapahtua myös käytännössä.
3. Vaikka hänellä olisikin preferenssejä suuntaan tai toiseen, niitä olisi mahdollista muuttaa sitä mukaa kun tilanteet muuttuvat (kuten aivan kaikkien muidenkin asioiden kohdalla, niin teoriassa kuin todistetusti käytännössäkin, ja tästä ominaisuudesta tykkään hänessä aivan ylihitsisti!!).
4. Ymmärtää joidenkin miesten olevan sellaisessa elämäntilanteessa, jossa mainittu ominaisuus (lapsia/ei lapsia) vaikuttaa kumppaniehdokkaan houkuttelevuuteen merkittävästi, ja on itsekin ollut tällaisessa tilanteessa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:Sen ainakin tiedän, että kumppaniltani saan kysymyksiini aina juuri niin rehellisen vastauksen kuin mihin hänen itsetuntemuksensa suinkin riittää - oli aihe mikä hyvänsä.
Kuulostaa hieman pelottavalta, totta puhuen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

vadim kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Sen ainakin tiedän, että kumppaniltani saan kysymyksiini aina juuri niin rehellisen vastauksen kuin mihin hänen itsetuntemuksensa suinkin riittää - oli aihe mikä hyvänsä.
Kuulostaa hieman pelottavalta, totta puhuen.
Kuisnynnii? (Jos siis jätetään ne arkiajattelun ulkopuoliset ihminen ei voi tietää yhtään mitään -mutinat sikseen.)
Vastaa Viestiin