Miten parannat markkina-arvoasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
nojoojust

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

EveryWoman kirjoitti:
vadim kirjoitti:Kuulostaa hieman pelottavalta, totta puhuen.
Kuisnynnii? (Jos siis jätetään ne arkiajattelun ulkopuoliset ihminen ei voi tietää yhtään mitään -mutinat sikseen.)
Rehellisyys on pelottava asia, erityisesti jos se liittyy suorapuheisuuteen. Jos rehellinen henkilö itse välttää ottamasta asioita puheeksi, voi ainakin yrittää kestää rehellisyyttä kysymällä mahdollisimman vaarattomia kysymyksiä. Silloin se ei ole _niin_ pelottavaa. Todellisuudessa itsepetos on niin perustavanlaatuinen tarve, että harva kestää totuutta, varsinkaan itsestään, kumppanistaan tai lapsistaan.

Nimimerkillä "älä kysy tai mä vastaan".
Herra Manala

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:Haukkuminen on eri asia kuin sen toteaminen, ettei itse halua tällaista miestä.
tuike kirjoitti:Mun mielestäni sellainen mies, jolle naisen jälkikasvu on ongelma, on tumpelo, vähä-älyinen tai muuten vain moraalisesti arveluttava.
Vaikka kyseessä onkin selvästi subjektiivinen mielipide, ei se poista sitä tosiseikkaa, ettei tumpeloksi, vähä-älyiseksi tai moraalisesti arveluttavaksi väittäminen ole kovinkaan kaukana haukkumisesta.

Minun mielestäni sekä naisessa että suhteessa saa olla aikamoisesti positiivisuudellaan korvaavia tekijöitä, jotta lapset eivät minua merkittävästi häiritsisi tai haittaisi parinvalintaa suoritettaessa. En koe olevani vähä-älyinen, tumpelo tai moraalisesti arveluttava sen vuoksi. Varsinkaan jos syyttävällä osapuolella perusteiksi ei löydy mitään muuta kuin henkilökohtaisiin preferensseihin nojautuminen sen vuoksi että on ns. oma lehmä ojassa.

Ja minä olen kyllä seurustellut 3½ vuotta YH-äidin kanssa. Vaikka miten kypsästi suhtautuisin asiaan, ovat suhteen ulkopuoliset lapset kuitenkin ennemminkin rasitteita kuin mikään siunaus.
AarneAnkka

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Ja minä olen kyllä seurustellut 3½ vuotta YH-äidin kanssa. Vaikka miten kypsästi suhtautuisin asiaan, ovat suhteen ulkopuoliset lapset kuitenkin ennemminkin rasitteita kuin mikään siunaus.
Tässä on huomioitava näkökulmien ero. Naiselle hänen lapsensa ovat kuitenkin hänen lapsiaan. Miehelle lapset ovat kokonaan vieraita.

Sama pätenee myös toisin päin. Onko YH-isiin suhtautuminen yhtään tästä poikkeava? He vain tuppaavat olemaan harvinaisempia kuin YH-äidit joten tätä asetelmaa ei jouduta pohtimaan yhtä usein.
ninnithequeen

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Sama pätenee myös toisin päin. Onko YH-isiin suhtautuminen yhtään tästä poikkeava? He vain tuppaavat olemaan harvinaisempia kuin YH-äidit joten tätä asetelmaa ei jouduta pohtimaan yhtä usein.
Minäkin seurustelin tovin erään isän kanssa. Tosin hänen poikansa oli hänen luonaan vain viikonloppuisin, joskus viikolla päivän verran. Toki lapsi vieraalta tuntui, mutta kaikkeen tottui.
Tuntui hassulta keitellä soppaa keittiössä "perheenäitinä" silloin. Mutta pakko myöntää, kyllä se lapsi vähän rasite oli. Suunnitelmat kun saattoivat mennä sekunnissa uusiksi, ja näin kävi aika useinkin.
Loppujen lopuksi suhde kaatui kuitenkin ihan muihin asioihin, kuin tähän.
slam

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Sellainen nainen menee paremmin kaupaksi yhteiskunnassa menestyvälle tai ei menestyvälle miehelle, joka möllin tyyliin ei ole edistynyt elämässään. Mielestäni jotenkin surullista syyllistää miesihmistä sen tähden, että sinulla ei ole ollut menestystä yhteisössä, et pärjännyt, koska olit tyhmä ja pelkäsit.

Onhan tämä elämä varmasti sellainen, että ihminen pyrkii mahdollisemman ylhäältä ravintoketjusta ottamaan kumppaninsa, että hänellä olisi yhteiskunnallista pätikkää ja mielenkiintoisia minua miellyttäviä ajatuksia.

Haluan ja jaksan uskoa vain teoriassa (paskiaisen olomuodossa eläessäni) :lol: Ihmisen ja luonnon synnyttämään ns. rakkauteen. "Olet kouluja käymätön asunnoton paska." Ihminen joutuu automaationa huolintakeskuksen roinaksi, mutta siinäpän karsiintuu mukavasti suhde, joka saattaisi muodostua vahinkossa baarikäynnin jälkeen. Ihmisen luullessa minun olevan elämässäni menestynyt kaveri. Se, että en ole yhteiskunnassa menestynyt trendipelle aiheuttaa varmasti kauhureaktion, joka täytyisi sulattaa hiljaisemmalla liekillä naisen mieleen.

naiselle: Kuuntele rauhallisesti ja älä hermostu: " minulla ei ole rahaa, ei viisautta, ei voimia toteuttamiseen, sillä on paskan puhujia ja sosiaalisesti taitavia ihmisiä, jotka tavoittavat toimillaan paljon ihmisiä. Paskan puhujan yrittäessä samaa... homma ei SUJU, koska ei ole luontaista onnistumisen MANTRAA... tajutkaa se paskiaiset! ;)

Voitaisiin puhua homogeenisesta ryhmästä yhteiskuntauskovaiset, jotka synnyttävät rakkautensa kunnian himon ja menestyksen pohjalle. Jos oikeasti yrittää taistella yhteisön aiheuttamia pelkoja vastaan ja koittaa tosissaan tyhmyydessään saada yhteisöltä omaa osuuttaan. Kyl mie ainakin sellaisen naisen voisin ottaa. :)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mä en tosiaan tajunnut tästä vuodatuksesta yhtään mitään. Olen vissiin paskiainen.
slam

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja slam »

vadim kirjoitti:Mä en tosiaan tajunnut tästä vuodatuksesta yhtään mitään. Olen vissiin paskiainen.
Ihan perustekstiä. Jokainenhan nuo tietää? En ole vissiin ainoa pullossa elänyt?

Olen vain katkera sosiaalisesta pullostani, jonka lasiseinän takaa näkyy toteutuksen mahdollisuudet, etkö sitä näe tekstistä? :roll:

Sille annettakoon ensimmäinen palkinto, joka löytää asia yhteyden topikista, johon ensimmäinen kappale liittyy... ;)

edit:

ps. äh, antaa olla... Olen varmaan taas jossain omassa älyssäni menossa... j a matkustelemassa ;)
Herra Manala

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

vadim kirjoitti:Mä en tosiaan tajunnut tästä vuodatuksesta yhtään mitään. Olen vissiin paskiainen.
Älä välitä, en minäkään.

Jostain syystä aina kun slämäri yrittää käyttää laina- ja sivistyssanoja, lopputulos on jotain selittämätöntä sillisalaattia. Ehkäpä hieman vaikeampien sanojen ja fraasien merkitys tulisi myös itse ymmärtää, ennenkuin niitä alkaa viskomaan ympäriinsä.

Tosin ei vika ole pelkissä lainasanoissa. Slämärillä vain niksahtaa se joku vaihde päälle, jolloin tekstin sisältökin muuttuu käsittämättömäksi.

:joikuus:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä tajusin. Asenne ratkaisee ja jos teksti menee liian korkealta, jättäkää lukematta. Myönnän, ettei Slam kirjoita kaikkein suoraviivaisinta ja virheettömintä tekstiä, mutta ajatus niistä kyllä näkyy läpi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaikki suuret kirjailijathan on vähän hassahtaneita, ja taiteilijat väärinymmärrettyjä. Juuri kuten rakas oma Slämärimme.
nypari

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Miten sä Manala ylipäätään jaksat takertua Slamin kirjoituksiin kerta toisensa jälkeen? Kun kerran annat vastineissasi selväsi ymmärtää, että olet häntä vähän joka asiassa muutamaa luokkaa korkeammalla, niin mitä ihmeen tyydytystä Slamin kritisoimisesta saat? Eikö olisi parempi hakea "vertaistaan" keskusteluseuraa?
slam

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti: Eikö olisi parempi hakea "vertaistaan" keskusteluseuraa?
Kannattaisi varmaan ruveta asioimaan näkökulman foorumilla.

(huumorimielessä) homogeeninen <-> homogeeninen (ei huumori mielessä)
nypari

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

slam kirjoitti:Kannattaisi varmaan ruveta asioimaan näkökulman foorumilla.
Ei, en vieraile kilpailijoiden palstoilla ihan jo ajankäytöllisistä syistä. Voisin sitä paitsi kokea jonkun muun palstan paremmaksi paikaksi whinettää.
slam

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti:
slam kirjoitti:Kannattaisi varmaan ruveta asioimaan näkökulman foorumilla.
Ei, en vieraile kilpailijoiden palstoilla ihan jo ajankäytöllisistä syistä. Voisin sitä paitsi kokea jonkun muun palstan paremmaksi paikaksi whinettää.
vastasin manalle... jäi sekin selväntämättä...hmm. sory
hermine

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ihan ei-tietoisesti markkina-arvoani kasvatti huimasti kun joskus vuosi-pari sitten aloin käyttää enempi piilareita (vaikkakin käytännön syistä) ja opin piirtämään nätit alarajaukset silmiin, mikä mielestäni on hyvin käsittämätöntä mutten oikein muutakaan eroa keksi entiseen ja nykyiseen minääni. Musta tuntuu, että tällä hetkellä miellyttävän seuran tarjonta on kohdallani jo niin korkealla että pienetkin yritykset tietoisesti lisätä markkina-arvoani aiheuttaisivat vaan niiden väärien tyyppien määrän kasvua.

Mitään tekemistä tällä ei ole sen kanssa ettenkö näkisi itsessäni paljonkin parannettavan varaa. Aika monet näistä kasvunpaikoista vaan taitavat olla seuransaannin kannalta samantekeviä tai jopa haitaksi. Yleistä markkina-arvoani kasvattavat jutut (mm. kaupasta ostetut siistit vaatteet, liikaa valtaväestön mielipiteistä poikkeavista periaatteista ja elämäntavoista luopuminen, seksuaalisten puoliensa korostaminen, urheiluharrastukset kehonmuokkaustarkoituksessa) taas tekisivät minusta enemmän sellaisen ihmisen millainen en halua olla.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Demonstroidakseni hiukan kohtaamaani hankaluutta yritän seuraavassa analysoida ensimmäisen kappaleen sisältöä.
slam kirjoitti:Sellainen nainen menee paremmin kaupaksi yhteiskunnassa menestyvälle tai ei menestyvälle miehelle, joka möllin tyyliin ei ole edistynyt elämässään.
Siis kuka menee kaupaksi (=kelpaa?) ja kenelle? Siis onko mölli edistynyt jotenkin elämässään, ja jos, niin mitä se tarkoittaa (saanut rahaa?)? Siis meneekö nainen möllille kaupaksi (=kelpaa?) vai ei? Vai onko kyse päinvastoin siitä, millainen mies kelpaa (menee kaupaksi?) naiselle, ja jos, niin miksi tässä rinnastetaan yhtäältä menestyvä ja ei-menestyvä mies ja toisaalta mölli? Viittaako relatiivipronomini "joka" menestyvään ja ei-menestyvään, vain yksinomaan jälkimmäiseen? Ja siis jos tässä kritisoidaan sitä, että ei-menestyvä mies (tai mahdollisesti mölli, joka tulkinnasta riippuen on tai ei ole edistynyt) ei kelpaa naiselle, miksi jälkimmäiset rinnastetaan menestyvään mieheen?

Toinen mahdollisuus on tulkita virkettä siten, että relatiivipronomini viittaa naiseen ("sellainen nainen, ... joka"). Tosin tässä tapauksessa mölli herättää kysymyksiä; toisin sanoen, käykö nainen kaupaksi (=kelpaa?) edistyneenä vai edistymättömänä?
slam kirjoitti:Mielestäni jotenkin surullista syyllistää miesihmistä sen tähden, että sinulla ei ole ollut menestystä yhteisössä, et pärjännyt, koska olit tyhmä ja pelkäsit.
Ilmeisesti tässä ei puhuta juuri minusta ("sinulla ei ollut... et pärjännyt") tai muutenkaan kityläisistä; "sinän" eli ns. sä-passiivin käyttämisellä kirjoittaja pyrkinee vetoamaan juuri sinuun, lukijaan, joka tulkitset itsesi ei-menestyjäksi, ja menestyjääkin ehkä yllytetään samaistumaan tähän. Slämäri siis harmittelee sitä, että häntä ja sinua ja miesihmisiä yleisemminkin syyllistetään (kuka syyllistää?) siitä, että hän ei menesty, ei pärjää, koska on tyhmä ja pelkää (menestyminen tulkitaan tässä jännittävällä tavalla tyhmyyden ja pelkuruuden käänteisfunktiona). Tässä ehkä tavoitellaan jonkinmoista miessukukunnan ja mahdollisesti ihmiskunnan solidariteettia (miesihminen, mies ja ihminen, ihminen). Ei-menestyjähän huutaa siinä missä menestyjäkin: "Antakee!", mikä yhdistänee miessukukuntaa ja ehkä ihmiskuntaakin.

Mutta miten tämä yhdistetään edelliseen virkkeeseen? Menestyvän ja ei-menestyvän rinnastaminen on huikea aporeettinen hyökkäys, mutta sen liittäminen seuraavaan virkkeeseen, jossa puhutaan yksinomaan ei-menestyvän kohtalosta, jota ilmeisesti samaan kategoriaan itsensä luokitteleva miesihminen suree, tuntuu ongelmalliselta. Alkuosan tulkinnallisuus ja perustavanlaatuinen ambivalenssi (kuka käy kaupaksi kenelle, nainen miehelle vai mies naiselle, mitä varioidaan vielä ei-menestyjän ja menestyjän näkökulmalla, mölliä unohtamatta) tekee ensimmäisen kappaleen merkityksen liian monipolviseksi meille normaaliälyisille, mitä ehkä kirjoittajan pläjäyksessä etupäässä kritisoisin.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Herra Manala kirjoitti:Vaikka kyseessä onkin selvästi subjektiivinen mielipide, ei se poista sitä tosiseikkaa, ettei tumpeloksi, vähä-älyiseksi tai moraalisesti arveluttavaksi väittäminen ole kovinkaan kaukana haukkumisesta.

Minun mielestäni sekä naisessa että suhteessa saa olla aikamoisesti positiivisuudellaan korvaavia tekijöitä, jotta lapset eivät minua merkittävästi häiritsisi tai haittaisi parinvalintaa suoritettaessa.
Ai, mun kysyntäni vapailla markkinoilla onkin sitten ilmeisesti johtunut minun ja lapseni kiistämättömästä täydellisyydestä.
Ei oikeastaan tullut yllätyksenä. :vihelt:

Closing:
Suonette anteeksi suppean maailmankuvani -mä vaan en ole koskaan tavannut miestä, jolle naisen jälkikasvu olisi ongelma. En miespuolisten ystävieni, tuttavieni, poikaystävieni enkä rakastajieni joukosta. Siis koskaan.
Täten pidätän itselläni oikeuden olettaa päinvastaisesti ajattelevien olevan joko elämää kokemattomia tai jokseenkin kieroutuneita. Olen pahoillani, jos se jotain loukkaa, se ei toki ole tarkoitukseni.

Ja tämä tästä aiheesta minun osaltani.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

AarneAnkka kirjoitti:Sama pätenee myös toisin päin. Onko YH-isiin suhtautuminen yhtään tästä poikkeava? He vain tuppaavat olemaan harvinaisempia kuin YH-äidit joten tätä asetelmaa ei jouduta pohtimaan yhtä usein.
Itse olen ollut pitkässä suhteessa viikonloppuisän kanssa. Arkipäiväisellä tasolla kumppanini kaksi lasta eivät vaikuttaneet sanottavasti itse suhteemme organisointiin sekä lyhyemmän tai pidemmän tähtäimen suunnitelmiin; ehkä ennemminkin asetti oman roolini kuitenkin jollain lailla erilaiseen valoon. Nimenomaan siis pitkäaikaisen, jopa lopullisen, parisuhteen kontekstissa. Ja vaikka minun tehtäväni ei toki olisi ollutkaan olla mikään "toinen äiti" jo lapsia itseään ajatellen, olisi se tullut olemaan meille parina suhdetta ja sen jatkoa hyvin voimakkaasti määrittävä tekijä.

Vaikka mieheni lapset olivat pelkästään positiivinen asia - itselleni etenkin kumppanini onnea lisäävänä tekijänä - en välttämättä voisi kuvitella ihan heti ryhtyväni seurustelusuhteeseen YH-isän kanssa. En kiellä, etteikö siinä olisi positiivisiakin puolia, mutta omalla kohdallani näen sen kuitenkin enimmäkseen rajoitteena, joka luo liian vahvasti ne raamit, joiden puitteissa paitsi rakentaa suhdetta myös suunnitella tulevaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Niin, ja markkina-arvo pysyy kun elää suhteessa. En todella käsitä, miksi sinkkuna saa toistuvasti vähemmän huomiota vierailta sediltä kuin seurustellessa!
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Yönmustaritari

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lucky Luciano kirjoitti:Itse olen ollut pitkässä suhteessa viikonloppuisän kanssa. Arkipäiväisellä tasolla kumppanini kaksi lasta eivät vaikuttaneet sanottavasti itse suhteemme organisointiin sekä lyhyemmän tai pidemmän tähtäimen suunnitelmiin; ehkä ennemminkin asetti oman roolini kuitenkin jollain lailla erilaiseen valoon. Nimenomaan siis pitkäaikaisen, jopa lopullisen, parisuhteen kontekstissa. Ja vaikka minun tehtäväni ei toki olisi ollutkaan olla mikään "toinen äiti" jo lapsia itseään ajatellen, olisi se tullut olemaan meille parina suhdetta ja sen jatkoa hyvin voimakkaasti määrittävä tekijä.

Vaikka mieheni lapset olivat pelkästään positiivinen asia - itselleni etenkin kumppanini onnea lisäävänä tekijänä - en välttämättä voisi kuvitella ihan heti ryhtyväni seurustelusuhteeseen YH-isän kanssa. En kiellä, etteikö siinä olisi positiivisiakin puolia, mutta omalla kohdallani näen sen kuitenkin enimmäkseen rajoitteena, joka luo liian vahvasti ne raamit, joiden puitteissa paitsi rakentaa suhdetta myös suunnitella tulevaa.
Tämäpä se juusto onkin. Kuinka moni, yksinhuoltajan kanssa suhteeseen ryhtyvä miettii tulevaisuutta joillakin vuosilla eteenpäin. Tuntuu aina vähän siltä, että yksinhouoltajien kanssa ryhdytän suhteisiin ja tajutaan vasta myöhemmin et hitto noi mukulat tossa vaan vielä pyörii ja huomataan, ettttt heeeee whooooo mitäs tää meinaa.

Minähän en tästä kuitenkaan mitään tiedä, joten heitän vain arvailuja ja olettamuksia. Jossain määrin allekirjoittanut on ollut huomaavinaan yleiseksi toimintamalliksi muodostuneen tämmöisen "kokeilemisen" ilman sen suurempia suunnitelmia ainakaan kovin pitkälle tulevaisuuteen, mikä sinänsä ei ole kovin kunnioitettava malli toimia.
RolloTomasi

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Faghag kirjoitti:Olemalla tietenkin hard to get, T I E T E N K I N.
Niin minäkin. Puhun tuntemattomille niin vähän kuin mahdollista paitsi kännissä ja jos joku tulee puhumaan minulle, juoksen karkuun. Toisinaan pysyn pari viikkoa putkeen sisällä kotona.
HellBell

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

RolloTomasi kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Olemalla tietenkin hard to get, T I E T E N K I N.
Niin minäkin. Puhun tuntemattomille niin vähän kuin mahdollista paitsi kännissä ja jos joku tulee puhumaan minulle, juoksen karkuun. Toisinaan pysyn pari viikkoa putkeen sisällä kotona.
Paljastan minäkin jotain.. Usein sulkeudun 'hitaiden kappaleiden' ajaksi naistenvessaan, josta kukaan varmana ei tule tanssia varten hakemaan.
Tämä on totta. Näin se homma etenee.. ;-)
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Bloom »

RolloTomasi ja HellBell, olette varastaneet metodini. Nostettakoon elämättömyys kunniaansa ja annettakoon kolhimattomuudelle ansaitsemansa arvo.
RolloTomasi

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HellBell kirjoitti: Paljastan minäkin jotain.. Usein sulkeudun 'hitaiden kappaleiden' ajaksi naistenvessaan, josta kukaan varmana ei tule tanssia varten hakemaan.
Tämä on totta. Näin se homma etenee.. ;-)
Tämän viestin jälkeen taitaapi ovella koputella jono hakijoita. Uutta piilopaikkaa etsimään?
Bloom kirjoitti:Nostettakoon elämättömyys kunniaansa ja annettakoon kolhimattomuudelle ansaitsemansa arvo.
Kai niitäkin voi pitää markkina-arvoa nostavina tekijöinä?
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 09.01.2006 2:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kittys

Re: Miten parannat markkina-arvoasi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Lucky Luciano kirjoitti:sinkkuna saa toistuvasti vähemmän huomiota vierailta sediltä kuin seurustellessa!
Ääliöt! Jotku taitaa tykkää vaan leikkiä ja (yrittää) hajottaa. Ja voi sitä voitonriemua, jos onnistuu. Ja haastetta piisaa, jos ei onnistu. Mene ja tiedä :roll: .

Joo. Elämä on.
Vastaa Viestiin