Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Turbohaltija

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

EveryWoman kirjoitti:

Jos olisi pakko kehittää jokin ammattiin liittyvä kommentti, joka yhdistää ihailemiani miehiä, se voisi olla: "Olen ammatiltani X, mutta X on minusta hyvin harhaanjohtava kuvaus". Sama pätee itseeni.
Eikö olisi älyllisesti rehellisempää sanoa: "Olen ammatiltani X ja se merkitsee minulle seuraavia asioita:...." En voisi ainakaan itse sanoa: "Olen ammatiltani opettaja, mutta ´opettaja` on minusta hyvin harhaanjohtava kuvaus." Tulee ihan sellainen fiilis, että minun pitäisi muka selitellä olevani paljon moniulotteisempi kuin jokin tyypillinen stereotypia opettajista. En minä ole vastuussa siitä, jos toinen ei osaa ajatella avoimesti.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Turbohaltija kirjoitti: Ehkä ammatilla onkin suurempi merkitys parinvalinnassa kuin halutaan myöntää. Jokainenhan kuitenkin haluaa löytää ihmisen, joka on samalla aaltopituudella, ja mikä olisi siitä helpommin todennettavissa oleva vihje kuin ammatinvalinta?
Näin varmaan on, stereotypioita etsitään. Ongelmahan tuosta tulee vasta kun uskotaan ammatin tai jonkun muun nimetyn, yksittäisen ominaisuuden ilmentävän kaikkea etsittyä, eikä uskalleta tutustua muihin kuin ennakko-oletuksen täysin täyttäviin ihmisiin. Etsityt ja arvostetut piirteet kun saattavat esiintyä odottamattomissa ammateissa. Kuten hyvin esimerkissäsi toit esille, kapeakatseisuus estää mukavat tuttavuudet, ja lienee turn-off myös niille jotka urautuneet kriteerit täyttäisivät.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
hoaxie
Kitinäaddikti
Viestit: 67
Liittynyt: 18.11.2005 23:59
Paikkakunta: Alahylly

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja hoaxie »

Vaikea sanoa mitkä ammatit viehättää, mutta mua ei viehätä miehet jotka on tyypillisissä naisammateissa, esim. sairaanhoitajat, lastenhoitajat jne.

Minusta on kasvanut stereotyyppinainen, joka tarvii Miehen. :)
"I just had a near-life experience."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vaikea sanoa, miksi tähän oikeastaan mitään vastausta kirjoittelen, koska Vadim ja Nomen Nescio jo aika hyvin kartoittivat minustakin keskeisimpiä näkökantoja.

Vadim puhuu lahjakkuudesta. En ole varma, käyttäisinkö samaa sanaa, mutta kyllä minuakin kiehtovat ihmiset, jotka ovat innostuneita siitä, mitä tekevät ja myös hyviä siinä (ei välttämättä sama kuin menestyneitä). Eikä tämän tekemisen tarvitse olla välttämättä mikään akateeminen ala, esim. jotkin ammattiylpeät käsityöläiset ovat kyllä jees.

Tiedä sitten, onko tämä ristiriidassa tuon käsityöläisyydestä viehättymisen kanssa, mutta kyllä minulle suurin kiinnostuksen herättäjä on älykkyys, tai ainakin tietyt sen muodot. Ammattiin ja koulutukseen liittyen tämän voisi ehkä muotoilla siten (ja nyt tullaan niihin Nomen Nescion teemoihin), että yleisesti minua kiinnostavat ihmiset, jotka ovat pyrkineet systemaattisesti kehittämään *ymmärrystään* kiinnostavista asioista, pikemminkin kuin asioiden teknistä tai taloudellista *hallintaa*. Niinpä esim. koulutusalojen suhteen innostun humanisteista ja yhteiskuntatieteilijöistä, mutta kaupallinen tai juridinen koulutus ei ole mielessäni samalla tavalla indikaattori kiinnostavuudesta. Vastaavasti, luonnontieteellinen yliopistokoulutus on kiehtovaa, (diplomi-)insinöörin tai lääkärin tekninen osaaminen taas ei mitenkään itsestäänselvästi ole. Samoin, taiteellinen koulutus/ala mieluummin kuin tekninen (muistaen kuitenkin Vadimin pianovarauksen).

Lisättäköön vielä itsestäänselvyys: mikään tällainen ei tietenkään ole riittävä eikä välttämätön ehto kiinnostukseni heräämiselle. On paljon tärkeämpiä asioita kuin koulutus/ammatti. Mutta jos en tiedä ihmisestä mitään muuta kuin koulutustaustan/ammattin, jotenkin tähän suuntaan ne kiinnostukset kai menevät.

Kenestä sitten oikeasti kiinnostuu, on kuitenkin aivan eri asia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

T3000 kirjoitti:Puhtaasti seksuaalisessa mielessä tanssijat ja naisvoimistelijat ovat taas totaalisen rok
Seurustelin miehen kanssa, joka oli kuulunut Pyhäjärven Naisvoimistelijoihin :D Siinä vasta Mies! Hän oli myös muusikko. Basistien kanssa on ollut vakavimmat suhteeni. Ehkä paikkaan omaa luovuuden puutettani taiteellisilla puoliskoilla, tiedä häntä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sama koulutus ja ala kuin itsellä ei ehkä viehätä kauheasti, enemmistö saman alan miehistä on tylsiä nössöjä, ahhahhaah.

Kiehtovia ammatteja ja koulutusaloja on tosi paljon. Lakimies, poliisi, lääkäri (erityisesti psykiatri olisi tällaiselle sekopäälle lottovoitto), insinööri, pikajuoksija, pankkiiri, tuomari, joku puolustusvoimien pamppu...

Turn off -ammatteja miehellä on potentiaalisesti esim. rok-muusikko, jos siihen liittyy ärsyttävä rok-asenne. Lisäksi olen musiikillisesti niin pösilö ja kuuntelen niin huonoa musaa, että luultavasti ukko kyllästyisi muutenkin. Muutenkin muusikko ei ole mielestäni kauhean kutkuttava ammatti. Muutenkin taiteilijat eivät hirveästi kiehdo. Mieluummin otan luotettavan ja järkevän insinöörin kuin jonkun vaikertavan taiteenmiehen. Ehkä. Riippuu taiteenmiehestä tietty.

Joo lisää negatiivisia mielikuvia. Suunnilleen kaikki valokuvaajamiehet ovat rumia ja niillä on aina kauniit naiset tyttöystävinä.

Mutta oikeasti, ammatilla ei ole kauheasti väliä, kunhan miehen kanssa pystyy keskustelemaan pidempään kuin kaksi minuuttia. Luultavimmin hän on jonkun sortin akateeminen, jos ei muuten niin siksi, että hän vähän tuntee sitä puolta elämästäni.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Exsat kirjoitti:Itseasiassa lähes kaikki ex-miehet, panot ja muut ovat olleet erinäinen yhdistelmä seuraavia:
-insinööri
-muusikko
-homo
-taiteilija (/töissä/koulussa jotenkin aiheeseen liittyen)
-urheilija
No kyllähän se homoilu työstä käy!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

urpiainen kirjoitti: Vadim puhuu lahjakkuudesta. En ole varma, käyttäisinkö samaa sanaa, mutta kyllä minuakin kiehtovat ihmiset, jotka ovat innostuneita siitä, mitä tekevät ja myös hyviä siinä (ei välttämättä sama kuin menestyneitä). Eikä tämän tekemisen tarvitse olla välttämättä mikään akateeminen ala, esim. jotkin ammattiylpeät käsityöläiset ovat kyllä jees.
Le talent, c'est l'envie de faire quelque chose.

- Brel

(Lahjakkuus on halua tehdä jotakin.)
Exsat

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

vadim kirjoitti: No kyllähän se homoilu työstä käy!
Ei pidä aliarvioida toisten hommia. Kaikki ovat arvokkaita! 8)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Keikaus kirjoitti:enemmistö saman alan miehistä on tylsiä nössöjä, ahhahhaah.
Tietysti, koska enemmistö kaikkien alojen miehistä on tylsiä nössöjä.
Keikaus kirjoitti:Muutenkin muusikko ei ole mielestäni kauhean kutkuttava ammatti. Muutenkin taiteilijat eivät hirveästi kiehdo.
Muusikot ovat tosi tylsiä. Niin ovat muuten näyttelijätkin, tosin muutama poikkeuskin ehkä on.
Keikaus kirjoitti:Suunnilleen kaikki valokuvaajamiehet ovat rumia ja niillä on aina kauniit naiset tyttöystävinä.
Tunnen yhden, jonka kohdalla asiat ovat juuri näin. Mut hei, he tapaavat kauniita naisia joka päivä, mikä tarkoittaa, että heillä on ensinnäkin mistä valita ja toiseksikin he voivat pitää yllä tiettyä kauhun tasapainoa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

vadim kirjoitti:Niin ovat muuten näyttelijätkin, tosin muutama poikkeuskin ehkä on.
Näyttelijöistä on eniten jäänyt päähän järkyttävä egosentrisyys ja oman taiteellisuuden korostaminen, jolla peitetään täydellinen lahjattomuus. Noin niinku seurustelumielessä(kin)

Don't mistake lack of talent for genious. - Type O Negative
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

vadim kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:enemmistö saman alan miehistä on tylsiä nössöjä, ahhahhaah.
Tietysti, koska enemmistö kaikkien alojen miehistä on tylsiä nössöjä.
Oman alan miehissä on se vika, että niiden ammattiin ei liittyisi mitään kiehtovaa ja mystistä, kuten on taas laita sellaisten ammattien kohdalla, joita ei itse harjoita. Kun työ nyt kuitenkin on aika iso osa elämää niin se tarkoittaisi sitä, että iso osa miehestä oli tylsää. Nej tack.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Chap kirjoitti:Jos kuitenkin pitäisi pelkästään ammatin/koulutuksen perusteella päättää kenestä on alustavasti kiinnostunut, mitkä ammatit/koulutukset herättäisivät eniten kiinnostusta?
Ei ole koskaan kiinnostanut pätkääkään mitä itsekukin tekee, paljon on ikää ja minkä väristä kakkaa ne ulostaa.

Jos joku tyyppi kokee tarpeelliseksi tehdä numeroa ammatistaan/koulutuksestaan, puhun siitä pahaa sen seläntakana.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mieluummin otan luotettavan ja järkevän insinöörin kuin jonkun vaikertavan taiteenmiehen
Älä ota kesäkissaa, ota insinööri :D
Varo vaan, sä olet pieni ja karvainen, se on jo kaksi vaatimusta Keikauksen listalta. Vain ruskeus puuttuu, mutta voit joutua kuitenkin Keikun kesäkissaksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Faghag

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Minusta olisi ihanaa, jos mieheni olisi kampaaja (tai hiusstylistiksi niitä kai nykyään nimetään). Ja turha tässä selittää, että kaikki mieskampaajat ovat homoja, koska tiedän monta tosihetskua kutrinvääntäjää (eivät ole edes bissejä). Mutta kampaaja siksi, että olen itse kiinnostunut kauneudenhoitoon ja muotiin liittyvistä asioista ja kuin pakosta tulisi jaettua sama intohimo.

Toimittaja, sillä journalistin ja yleensä kirjoitusammatissa olevan pitää olla kiinnostunut suurin piirtein kaikesta maan ja taivaan välillä sekä haettava näistä asioista aktiivisesti tietoa. Lisäksi toimittajat ovat seurallisia ja kovia keskustelemaan, mitä arvostan.

Valokuvaaja. Jotenkin kamera on niin ihanan fallistinen... ja se kuinka kuviin voi tallentua aivan ihmeellisiä ilmeitä ja hetkiä... se on kuin kohteen sielun paljastusta.

Suurin osa tapailemistani miehistä ovat olleet akateemisesti koulutettuja, mutta se johtuu varmaan siitä, että seurassani eivät viihdy ihmiset, jotka eivät ole valmiita keskustelemaan ilmiöistä syvällisesti ja/tai olemaan kiinnostuneita kulttuurista (niin roska-, kuin korkeakulttuurista). Tosin kukaan näistä akateemisesti koulutetuista miehistä ei ole ollut tylsä tai tyypillinen koulutustaustansa tuote.

BTW Mylwin, univormut ovat tosi håt. Itse tietenkin fantasioin univormuun pukeutuneen henkilön (upseeri tai poliisi) alistamisesta omaksi sadomasokistiseksi seksilelukseni ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mieluummin otan luotettavan ja järkevän insinöörin kuin jonkun vaikertavan taiteenmiehen
Älä ota kesäkissaa, ota insinööri :D
Varo vaan, sä olet pieni ja karvainen, se on jo kaksi vaatimusta Keikauksen listalta. Vain ruskeus puuttuu, mutta voit joutua kuitenkin Keikun kesäkissaksi.
En minä pidä karvaisista miehistä, olen itse karvainen! Ei silleen että karvat haittaisi, mutta yleensä viehätyn aika sileistä malleista. Kesäkissan ottaminen on tylsää. Otan mieluummin koiran koko loppuelämäksi.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Faghag kirjoitti:Minusta olisi ihanaa, jos mieheni olisi kampaaja (tai hiusstylistiksi niitä kai nykyään nimetään).
Uuu, ja ne on niin lepposia. Kaikki sellaset dunistaan/näytöksistä innostuneet hiustenvääntäjät on saletisti jotenkin hulluja! Ja se kälinä, mikä on koulutuksissakin.. Ne on ainakin ihmisiä, jotka antavat itestään kaiken ja ovat yltiösosiaalisia sillee hyvällä tavalla <3.
pajazzo

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Ammatti on periaatteessa yksi lysti, mutta jos leikitellään mielikuvilla niin sanoisin:
-Palomies
-Juristi
-Taiteilija (maalaus, kirjallisuus, näyttelijä)

Todellisuudessa eksyn aina tavallisten duunareitten (lue=matalapalkkaisten massatyöläisten) kanssa yksiin. Eikä siinä mitään. Sitä ilmeisesti vaan löytää aina kaltaisensa. :lol:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Turbohaltija kirjoitti:Eikö olisi älyllisesti rehellisempää sanoa: "Olen ammatiltani X ja se merkitsee minulle seuraavia asioita:...." En voisi ainakaan itse sanoa: "Olen ammatiltani opettaja, mutta ´opettaja` on minusta hyvin harhaanjohtava kuvaus."
Minun kohdallani älyllisesti rehellisempää olisi juuri tuo mainitsemani lausahdus. Sinun kohdallasi asia voi tietenkin olla juuri noin kuin sanot. Minussa on paljon vaatesuunnittelija-stereotypian vastakohtia, joten se stereotypia johtaa kyllä pahasti harhaan. Esimerkki: en ole ollenkaan kiinnostunut trendeistä - itse asiassa koko konsepti oksettaa minua.
Turbohaltija kirjoitti:Tulee ihan sellainen fiilis, että minun pitäisi muka selitellä olevani paljon moniulotteisempi kuin jokin tyypillinen stereotypia opettajista. En minä ole vastuussa siitä, jos toinen ei osaa ajatella avoimesti.
Et toki. Minä taas katsoisin suorastaan valehtelevani keskustelukumppanilleni, jos en kertoisi hänelle ammattini lisäksi saman tien myös siitä, miten huonosti vastaan ammattiin liitettäviä mielikuvia. Vähän sama kuin jos olisin lesbo, enkä mainitsisi tästä tutustumaan tuleville miehille, vaan antaisin heidän muodostaa käsityksensä minusta naissukupuoleen liittyvän stereotyyppisen seksuaalisuuskäsityksen mukaiseksi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

urpiainen kirjoitti:ihmiset, jotka ovat innostuneita siitä, mitä tekevät ja myös hyviä siinä (ei välttämättä sama kuin menestyneitä)
Enpä muuten ole tähän päivään mennessä tavannut ketään tuon ensimmäisen määritelmän täyttävää henkilöä, jonka ei voisi sanoa täyttävän myös jälkimmäisen. Olen silti samaa mieltä siitä, että menestys on vain sivutuote siitä oikeasti merkitsevästä asiasta: käytäntöön saakka ulottuvasta intohimosta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16663
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

EveryWoman kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:ihmiset, jotka ovat innostuneita siitä, mitä tekevät ja myös hyviä siinä (ei välttämättä sama kuin menestyneitä)
Enpä muuten ole tähän päivään mennessä tavannut ketään tuon ensimmäisen määritelmän täyttävää henkilöä, jonka ei voisi sanoa täyttävän myös jälkimmäisen.
No, kuten muutenkin tuossa oudossa kirjoituksessani, tässäkin kohtaa mielessäni oli lähinnä akateeminen konteksti. Tunnen useitakin mielestäni erinomaisen älykkäitä ja pystyviä ikuisia opiskelijoita ja/tai kammioihinsa hautautuneita nälkäpalkalla satunnaisilla pätkätöillä itsensä elättäviä tutkijoita, jotka eivät oikein millään konventionaalisella mittarilla mitattuina ole menestyneitä. Mutta suhtautuvat intohimoisesti alaansa kuitenkin. Ja minua kiehtoo juuri tuo innostus, ei menestys tai vaikutusvalta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

urpiainen kirjoitti:Tunnen useitakin mielestäni erinomaisen älykkäitä ja pystyviä ikuisia opiskelijoita ja/tai kammioihinsa hautautuneita nälkäpalkalla satunnaisilla pätkätöillä itsensä elättäviä tutkijoita, jotka eivät oikein millään konventionaalisella mittarilla mitattuina ole menestyneitä. Mutta suhtautuvat intohimoisesti alaansa kuitenkin.
Ok. Ehkä minun tuttavapiirissäni on vain liian vähän tutkijoita kattavaan otokseen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Niin muuten!

Kun jo usea miehenpuoli tässä ketjussa on ilmoittanut arvostavansa taidealojen ihmisiä pariutumista ajatellen, niin pakkohan minun on mainita että vaatesuunnittelijatytöillä ei keskimäärin ole poikaystäviä. Ylivoimaisesti suurin osa opiskelutovereistani on sinkkuja vastoin tahtoaan. Miksi vaatesuunnittelijatytöt eivät löydä poikaystäviä? on osastollamme keskusteluaiheiden kestosuosikkeja.

Vaatesuunnittelijatyttöjä (opiskelijoita tai ei) saattaa olla hieman hankala tavata missään, koska koulu- tai muita töitä tehdään useimmiten lähes kellon ympäri. Taideteollinen korkeakoulu kuitenkin järjestää esimerkiksi naamiaiset kerran vuodessa (Arabia Maskerad), ja TaiKin opiskelijakahvilabaarissa Kipsarissa on silloin tällöin paskaa livemusiikkia tai muuta ohjelmaa, jota koulun ulkopuolisetkin ovat tervetulleita seuraamaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Ann »

EveryWoman kirjoitti:Miksi vaatesuunnittelijatytöt eivät löydä poikaystäviä?
Koska ne näyttää kaikki lesboilta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Turbohaltija

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

EveryWoman kirjoitti:Niin muuten!

. Miksi vaatesuunnittelijatytöt eivät löydä poikaystäviä?
Mä luulen ton johtuvan siitä, että suurin osa miehistä on epätaiteellisia, panohulluja sikoja. Mutta sitten joukossa on tietenkin tällaisia helmiä kuten minä. Kerro minusta kavereillesi? :D

Kerran kävin Kipsarissa. Ei siellä nyt mun mielestä niin paskaa musaa ollut. Branded women oli ainakin vekkuli. Pitää muistaa katsella ympärilleen hieman enemmän, jos tulee toistekin mentyä.

Ps. Ovatko vaatesuunnittelijatytöt keskimäärin yhtä tiedollisälyllisesti orientoituneita kuin sinä?
Vastaa Viestiin