Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

T3000 kirjoitti:Tunteeko kukaan yhtään naisvoimistelunopettajaa? :D
Eiks ne ole miehekkäitä ja isoja lesboja kaikki? Viiksillä tai ilman.

Edit: Tosin mä en ole koskaan voimistellut tai ollut voimistelun kanssa tekemisissä, ihan vaan jenkkikomedioihin perustan mielipiteeni. Mutta ne ovatkin heti Wikipedian jälkeen luotettavin tiedonlähde.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nypari

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Feiz kirjoitti:Makuasioita taas joista ei voi kiistellä.
Miten niin ei voi? Tämä on väärä muoto. Oikea muoto lienee "ei kannata" tai " ei tule".
Patz

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Camilla kirjoitti:Patzilla ei varmaan ole vielä omakohtaista kokemusta palomiehistä tai poliiseista?
No itse asiassa kahdesta palomiehestä ja yhdestä poliisista... :mrgreen:

En tiennytkään että tässä pitää puhua 100% totuuksia, luulin että mielikuvat riittää...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Eikö uniformut olekaan enää hot ja pop?
Täytyy varmaan vaihtaa alaa.

Lentopalloilijoissa on jotain omituista mikä viehättää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Chap

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mylwin kirjoitti:Eikö uniformut olekaan enää hot ja pop?
Ei. Nykyään pitää olla insinööri, jos haluaa saada paljon naisia.
Dumari

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hoitsut on påp, naiselliset työt naisille jne... Seukkailu ei työalasidonnainen jutska.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Chap kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Eikö uniformut olekaan enää hot ja pop?
Ei. Nykyään pitää olla insinööri, jos haluaa saada paljon naisia.
Jos menis mäkkärin helpdeskiin niin sais univormun JA naisia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Turbohaltija

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kiihottuuko joku metsureista? Mulla on saha ja osaan kaataa puita! Isona hankin vielä ammattimiehen työvaatteet, niin eiköhän ala naisten sukat pyöriä!
Kittys

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Lolita kirjoitti: minua miellyttävät poliisit ja palomiehet. Ehkä muutenkin enemmän duunarit kuin akateemiset. Minusta on seksikästä kun mies osaa ns. miesten työt..
Mmm. HåtiNpaa ku päätteellä istuminen, ja vielä, että osaa (täytyy osata)tehdäkin jotain miehisiä juttuja; nikkaroida, krotailla, vaihtaa autoon renkaat ja paikata fillarinkumin..
Ja on kiinnostunut "isojen poikien leluista"; kelkat, motskarit, veneet.. Niihin saa kuluun rahaa, mut ne on mukava yhteinen harrastus. Mä tykkään <3.
nypari

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Karkeasti luokiteltuna minua viehättää ammatit/koulutukset, joiden eteen on täytynyt nähdä vaivaa, myös ns. kutsumusammattien henkilöitä arvostan, edelleen vastuulliset ammatit kuten lääkäri saa aina arvostustani ja herättävät kiinnostukseni.

Ammatti on kuitenkin hyvin pieni seikka isomman kiinnostuksen kasvamiselle. Kyse on lähinnä hypoteettisesta alkutilanteesta, jossa kaksi muutoin tasavertaista ihmistä olisi punninnan alla ja valinta pakollinen.

Kuten todettua on pääasia, että ihminen viihtyy työssään ja arvostaa sitä itse. Ammattitaitonsa kehittäminen on myös suotavaa.
Turbohaltija

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

T3000 kirjoitti:Opettaja on aika rok. Olen aina ajatellut jostain syystä meneväni naimisiin opettajan kanssa.
Sulla on hyvä maku!

Muuten, jos naiset pitävät siitä, että mies osaa "miesten työt", saako mies arvostaa naisessa sitä, että tämä osaa "naisten työt" eli pyykkäämisen, siivoamisen, ruuanlaiton ja lasten hoidon?
Kittys

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Turbohaltija kirjoitti:Muuten, jos naiset pitävät siitä, että mies osaa "miesten työt", saako mies arvostaa naisessa sitä, että tämä osaa "naisten työt" eli pyykkäämisen, siivoamisen, ruuanlaiton ja lasten hoidon?
Joku osaa ja joku ei. Ja täytyy arvostaa! Tosin, jos mies yksin pyörittäs sitä rumbaa vaikka himassa viikon yksin, se ois salee väsyneempi kuin mitä omasta duunistaa. Naisilla, tai ainakin mulla on miljoona duunia aina yhtäaikaa hoidettavana ja aikakin on rajallinen. Ja aina se sama duuni himassa, olitsä töissä tai et.
Viimeksi muokannut Kittys, 09.01.2006 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti: Muuten, jos naiset pitävät siitä, että mies osaa "miesten työt", saako mies arvostaa naisessa sitä, että tämä osaa "naisten työt" eli pyykkäämisen, siivoamisen, ruuanlaiton ja lasten hoidon?
Toki saa!
Kyllä mä ainakin loukkaantuisin, jos mun ruoanlaittoa, siivoamista, pyykkäämistä ja lapsenhoitoa ei täällä arvostettaisi.
Starflare

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Turbohaltija kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Opettaja on aika rok. Olen aina ajatellut jostain syystä meneväni naimisiin opettajan kanssa.
Sulla on hyvä maku!
Teillä on hyvä maku! Kerran kohtasin paikallisessa yöelämässä niin herkullisen opettajattaren että olisin kyllä omaksi ottanut ellei olisi höpissyt omaavansa jo miehen :( .
Turbohaltija

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Starflare kirjoitti:

Teillä on hyvä maku! Kerran kohtasin paikallisessa yöelämässä niin herkullisen opettajattaren että olisin kyllä omaksi ottanut ellei olisi höpissyt omaavansa jo miehen :( .
www.myfirstsexteacher.com

:wink:

Ps. Minä en valitettavasti esiinny tuolla sivustolla... Hmm... pitäisköhän mun alkaa laittaa omaa sivustoa.... 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:
Lolita kirjoitti:...huonekalujen kasaus ...
Tuh, alakkonaa soettamaan suutasj' ;)
Miten se nyt meni, jos haluaa huonekalut kasaan, paikalle tarvitaan vain nainen ja Leatherman :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Rokkitähti tietysti!!
Luin taas kerran Please Kill Me:n ja oih voih miten ihanaa maailmanlopun meininkiä!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Chap kirjoitti:Kuten aikaisemmissa keskusteluissa on miljoonaan kertaan todettu, potentiaalisen partnerin ammatti ja koulutus eivät ole useimmille mikään kriittinen parinvalinnan kriteeri. Jos kuitenkin pitäisi pelkästään ammatin/koulutuksen perusteella päättää kenestä on alustavasti kiinnostunut, mitkä ammatit/koulutukset herättäisivät eniten kiinnostusta?

Tuolla tavalla katsottuna olen itse viehättänyt minua fiksumpiin naisiin, jotka ymmärtävät tieteellisen ajattelun päälle, joten akateemisuus on aina hyvä merkki. Erityisesti jos opiskelee / on valmistunut jostain hyvästä yliopistosta / koulutusohjelmasta / pääainesta. Yhteiskuntatieteellinen (erityisesti kaupallinen) tai luonnontieteellinen (ml. insinööritieteet) painotus opiskeluissa on myös hyvä merkki, koska se on viite siitä, että ehkä vähän paremmin ymmärtää omaa tapaani hahmottaa maailmaa. Ammatilla ei niin väliä, kunhan se vastaa sitä mitä on opiskellut ja johtaa siihen, että vapaa-aikaakin on (esim. investointipankkiiri on aika nou-nou).
Ammatti on mielestæni hyvin yhdentekevæ siinæ mitæ etsin miehessæ MUTTA olen huomannut kokemuksesta ettæ mitæ enemmæn kaupallisesti kyseinen on suuntautunut, sitæ enemmæn nimenomaan ajatus rahan/kannattavuuden merkittævyydestæ arvonmittauksena (kannattavuus, hyødyllisyys yms) toimii nimenomaan tekijænæ joka saa minut katsomaan miestæ henkisesti rajoittuneena/køyhænæ.
(ns. the lowest common denominator.. eli kuka tahansa osaa laskea oman napansa ja etunsa ensimmæisenæ, ja siitæ ajatuksesta luopuminen on mielestæni antaa mahdollisuuden ihmiselle kehittyæ pidemmællekin).

Toinen mikæ on enemmæn kuin kerran ærsyttænyt, on nimenomaan "akateeminen" ajattelutapa, ettæ millææn mitæ ei voi mitata, se on vain "mutua". Tuolla logiikalla esim. kaikki filosofiaan, tai psykologiaan viittaavat tieteet ovat vain mutua (ellei sitten niitten merkittævyyttæ lasketa taas sen alimman yhteisen tekijæn eli tuottavuuden ja rahan kautta).
Mitæ enemmæn moista on seurannut, sitæ enemmæn køyhemmæltæ/kapeampikatseisemmalta moinen pilkunnussinta vaikuttaa. Vaikka ymmærrænkin læhdekritiikin pæælle, on maailmassa muitakin arvoja kuin sellaiset, jotka voi laittaa exceliin.

Kolmas ryhmæ, mikæ herættææ negatiivisia assosiaatioita potentiaalisena partnerimateriaalina on poliisi ammattikuntana.
He pææasiallisesti nækevæt vain elæmæn negatiivisimpia puolia, se vaikuttaa heidæn kæsitykseensæ elæmæstæ. Vaikka he tietenkin ovat sitæ mieltæ ettei niin tapahdu, niin voin kymmeniæ poliiseja vuosia seuranneena sanoa ettæ he eivæt tiedosta edes kyynistymistænsæ itse.
Nowaysis

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

nypari kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Makuasioita taas joista ei voi kiistellä.
Miten niin ei voi? Tämä on väärä muoto. Oikea muoto lienee "ei kannata" tai " ei tule".
Kyllä faktoista on paljon huonompi kiistellä kuin makuasioista.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Ammattiryhmiä on hankala käydä arvostelemaan, tai edes koulutustasoa, mutta tärkeää on kuitenkin vakituinen, kohtuullinen toimeentulo
-siis nounou ikiopiskelijoille / eläteille.
Onpahan sellaisiakin ollut joskus nurkissa pyörimässä... :roll:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lukeudun valtaisaan määrään univormuheikkoja naisia. Selviytyisin varmasti tulipalostakin kunnes polvet pettäisivät palomiehen tullessa pelastamaan. Samoin muusikot ovat pitkään herättäneet väreitä, mutta tämän vastaisesti en osaa omaa miestä katsoa sen fetissilinssin läpi. Kysyttäessä miltä näytti lavalla vastasin että kädet olivat suuret ja valkoiset, muuta en muistanut.

Ammatin toivoisin olevan toiselle(kin) muutakin kuin keino rahoittaa vapaa-aika, tarve kehittyä ja intohimo työhön saavat räpsyttelemään silmiä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
hebuli

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Turbohaltija kirjoitti:Kiihottuuko joku metsureista? Mulla on saha ja osaan kaataa puita! Isona hankin vielä ammattimiehen työvaatteet, niin eiköhän ala naisten sukat pyöriä!
Ja sun omasikin.

I'm a lumberjack and I'm OK,
I sleep all night and I work all day.

I cut down trees, I wear high heels,
Suspenders and a bra,
I wish I were a girlie,
Just like my dear papa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

vadim kirjoitti:puolipsykoottinen pimputtaminen noin niinkuin elämäntehtävänä tuntuu minusta jotenkin... riittämättömältä.
:D

Varsin osuva kuvaus asiasta! Nimimerkillä: Juuri ja juuri pianistin uralta välttynyt (jos vähän liioitellaan).

Muutenkin vadimin vastaus olisi voinut olla minun kirjoittamani, eri titteleillä tosin. Ammatteja on äärimmäisen vaikea ulkokohtaisesti panna mihinkään tärkeysjärjestyksiin. Eli ei se, mitä tekee, vaan se miten ja miksi tekee. Ei asia vaan asenne. Ei ura vaan elämäntehtävä. Melkein mikä tahansa ammatti kelpaa, jos kaveri suhtautuu siihen oikein ja se välittyy minullekin.

Jos olisi pakko kehittää jokin ammattiin liittyvä kommentti, joka yhdistää ihailemiani miehiä, se voisi olla: "Olen ammatiltani X, mutta X on minusta hyvin harhaanjohtava kuvaus". Sama pätee itseeni.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

T3000 kirjoitti:Opettaja on aika rok. Olen aina ajatellut jostain syystä meneväni naimisiin opettajan kanssa. Puhtaasti seksuaalisessa mielessä tanssijat ja naisvoimistelijat ovat taas totaalisen rok. Notkea, hoikka, treenattu vartalo.. ah. Tunteeko kukaan yhtään naisvoimistelunopettajaa? :D
Tuntee :) ..tai ehkä pitäisi sanoa että tunsi. En ole muutamaan vuoteen nyt ko. hlöön törmäillyt mutta tiedän kyllä mistä tämän noin 35v notkean blondi kaunottaren löytäisin jos tarve tulisi. Siviilisäätyään en tiedä.
Lolita kirjoitti: Minusta on seksikästä kun mies osaa ns. miesten työt..
Kittys kirjoitti:ja vielä, että osaa (täytyy osata)tehdäkin jotain miehisiä juttuja; nikkaroida, krotailla, vaihtaa autoon renkaat ja paikata fillarinkumin..
Ja on kiinnostunut "isojen poikien leluista"; kelkat, motskarit, veneet.. Niihin saa kuluun rahaa, mut ne on mukava yhteinen harrastus. Mä tykkään <3.
Kyllä. :h: :komp: ..ja nyt en voi kuin vain ihmetellä, että miten ihmeessä edellisellä kerralla rakastua pätkähdinkin niin kauas omasta mies ihanteestani olevaan tyyppiin, joka ei sen paremmin ymmärtänyt vasaran kuin auton moottorinkaan päälle. :roll: Sellaista se elämä vaan näkyy olevan, luo omia ihanteitaan ja sääntöjään vain siksi että poikkeus voisi vahvistaa ne. Paranin ja selvitin tieni ulos suhteesta jossa en olisi voinut viihtyä kuitenkaan, hyvä minä (ja joo, oli siinä suhteessa siis tosiaankin muitakin epäkohtia kuin se, että miehen ammatti tai muut tieto-taidot olisivat olleet väärältä saralta).
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Turbohaltija

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jokin syy täytyy olla siihen, että deitti-ilmoissa akateemiset hakevat yleensä akateemisia, ammatillisen koulutuksen saaneet ammatillisilla ja Hamletissakin käy tunnetusti sairaanhoitajia, palomiehiä ja poliiseja, Kallessa lentoemäntiä ja turhia julkkiksia. Ehkä ammatilla onkin suurempi merkitys parinvalinnassa kuin halutaan myöntää. Jokainenhan kuitenkin haluaa löytää ihmisen, joka on samalla aaltopituudella, ja mikä olisi siitä helpommin todennettavissa oleva vihje kuin ammatinvalinta?

Haluan toki uskoa ´amor omnia vincit`- teesiin. Haluan uskoa, että käytännössä naisen ammatti on yhdentekevä, kunhan vain on lovea. Sitten taas minulla on esimerkiksi tällainen sokkotreffikokemus viime vuodelta: Kaikki meni hyvin siihen asti kun ilmoitin ammattini. Paljastui, että opettamani aine, tai toinen niistä, kuului vastapuolen totaalisiin kiinnostumattomuuden kohteisiin. Tunnelma lässähti. Jos toinen ei arvosta sitä mitä teen työkseni, tai ei ole siitä pätkääkään kiinnostunut, en minäkään voi innostua hänestä ja hänen tekemisistään. Ammattini on mulle kuitenkin läheinen ja rakas ja käytän siihen paljon aikaa ja energiaa. Ei ole ollenkaan yhdentekevää mitä potentiaalinen kumppani näistä asioista ajattelee.
Vastaa Viestiin