Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
killerwhale
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 13.10.2005 9:30
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja killerwhale »

Itse en paskaakaan välitä siitä ikä koulutus on kumppanilla. Pääasia että osaa hommansa ja arvostaa sitä itse. Akateemiset naiset olen toisinaan (itse kohtuullisen boheemina akattemisena) kokenut varsin kuiviksi, omaa akateemisuuttaan korostaviksi kirjanoppineiksi. Elämänkokemusta ja omaa ajattelutapaa, sekä omaa hyvää oloa huokuvaa itsetuntoa pidän arvossa, oli kirjoista opittu tiedon taso (=koulutus?) mitä tahansa.
No Brains - No Pain
Lilo

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti: kun ei noista kitypimpeistä näytä olevan oikein mihinkään.

:evil: This means war!!!

Palveluja on aina tarjolla _maksaville_ asiakkaille.
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Mitkä ammatit/koulutukset viehättävät?

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

eps kirjoitti: Te vaatesuunnittelijat olette tietenkin niin muotitietoisia, että ette yksinkertaisesti kestä katsoa muotitiedosta jälkeenjääneitä.

e.
Ei pidä paikkaansa, ainakaan kokemusteni valossa; muotisuunnitelijan kanssa seurustelleena, ja heidän kanssaan pyörittyäni/yhä pyöriessäni. Pikemminkin mieleen tulee, mitä EW sanoi taideopiskelijoista, eli feikkaamalla ei pärjää. Kun ei yritä olla yhtään mitään, vaan on oma itsensä, se joko sopii, tai ei, mutta teeskentely ei ainakaan käy. Kun duunailee just silleen, kun tuntuu, eikä niin, mitä ajattelee jonkun muun kelailevan, ainakin alitajuisella tasolla, niin sitten ollaan oikeilla jäljillä.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Vastaa Viestiin