Kuinka suuri ikäero on sinulle sopiva suhteessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Kuinka suuri ikäero on sinulle sopiva suhteessa

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Meillä on reilu 3 vuotta ikäeroa, joka on ihan hyvä. Hän siis vanhempi. En ole koskaan seurustellut tai mitään nuorempien kanssa, ajatuskin tuntuu jotenkin hassulle.
Maailman seksikkäin mies on mielestäni Viggo Mortensen, joka on vissiin 48-vuotias. Olis pitänyt sinkkuna joskus kokeilla reilusti vanhempaa :D
No, kyllähän se muru tuosta vanhenee, lääh.
nami nami
Faghag

Re: Kuinka suuri ikäero on sinulle sopiva suhteessa

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Feiz kirjoitti:Ikävä kyllä jos kokemuksistani katsotaan mitä on tarjolla vanhemmista naisista 28+ vuotiaista niin siellä alkaa löytymään pentuja, eroja ja katkeruutta, liikaa näppien polttamisia joitten ankeaa taakkaa he raahaavat sitten joka suhteeseen, puhki hoonattuja bupiruusuja, ikiteinejä joitten harrastukset ovat FRENDIT JA PILETYS, sellaista "minä olen nainen ja teen mitä lystään" asennetta jonka he ovat kehittäneet kun kaikki aikaisemmat miehet ovat olleet kusipäitä ja nyt on sitten koston vuoro.
Yhdyn tässä kantaasi, tosin tuo 28+ ei koske vain naisia vaan myös miehiä, jotka ovat nuoruuden sokeudessaan päätä pahkaa menneet avioon sen ensimmäisen rakkautensa kanssa ja tilittävät sitten eronneina ja karanneina "uutta vapauttaan".

Olen myös huomannut, että katkeruutta toista sukupuolta kohtaa tuntevat yleensä ne miehet ja naiset, jotka ovat ns. parisuhdekeskeisiä romanssinarkomaaneja. Heidän suuret odotuksensa kun kohtaavat väistämättä pettymyksiä, jotka ovat relaatiossa siihen, kuinka epätodellisia ja kuviteltuja siihen toiseen suhteen osapuoleen kohdistetut ominaisuudet ovat olleet.
Vastaa Viestiin