Mitkä ammatit kohtaavat?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Löysikö insinööri insinöörinsä vai kuinka kävi? Kysymys siis kaikille jo pariutuneille kityläisille..
Elukka

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Minä: Pariutuessa postinjakaja, nykyään ohjelmistosuunnittelija
Hän: Toimistotyöntekijä, Atk-yleishenkilö
Mitä tästä sitten opimme?
Tuskin mitään. :roll:
[edit]
Paitsi tietysti sen, ettei meidän tapauksessamme kumppanin ammatilla ollut suurtakaan merkitystä muuten kuin yhteisen toimeentulon lähteenä.
(Työtöntä, opiskelijaa tai muuta "sosiaalitapausta" ei tuo pareNpi puoliskoni olisi elätettäväkseen kelpuuttanut.)
[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 14.01.2006 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Löysi.

Oikeasti kysymyksen pitäisi kuulua että löysikö insinööri sairaanhoitajansa. Yleensä ottaen naisinsinöörit löytävät miesinsinöörin ja jäljelle jäävät miesinsinöörit löytävät sairaanhoitajan. Jäljellejäävät sairaanhoitajat löytävät sitten kai lääkärin. Kuulemani mukaan lakimiehet löytävät lakinaisen. Tuttavapiirissä on myös useampi tällainen tapaus.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nypari

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Poliisit löytävät selvästi useimmiten hoitsun tai toisensa. Itse olen seurustellut järjestyksessä hoitsun(ei silloin vielä), kuvankäsittelijän, poliisin, historianopiskelijan ja nyt tapaillut sosionomia. Tässä nämä pidemmät jutut siis.
Exsat

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä taisin vastata tähän jo tuolla toisessa ketjussa. Mä seurustelen insinöörien ja taidekoululaisten kanssa, joista viimeeksi mainituille hihittelen ensimmäisten kanssa ja sama toisin päin.
slam

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja slam »

Camilla kirjoitti:Löysikö insinööri insinöörinsä vai kuinka kävi? Kysymys siis kaikille jo pariutuneille kityläisille..
Ai sinullakin on väkivahva avioliitto tai lähes... Löytäkää ny välillä jotain muutakin, kun ammattinne uudelleen... :lol:

Noh, turhaan valitan. geenit eivät aivoja antaneet... 8)
Faghag

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Biologi löysi markkinointi-ihmisen. Miesystäväni ovat yleensä olleet yliopistokoulutuksen saaneita maistereita tai sitten yksityisyrittäjiä. Satunnaisilta panokumppaneilta en ole ammattia kysellyt...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Noin suunnilleen puolella saman insinörttiluokan äijistä on se hoitsu kainalossa, lopuilla naista sitten olekkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Jepjep, näinhän se taitaa olla, että huolestuttavan moni tämänkin Sisar Hento Valkoisen poikaystävistä -nykyinen mukaanlukien- on/on ollut ingenjööri. Miksiköhän ihmeessä? Insinöörit ovat yleisesti ottaen kuitenkin aika kuivaa porukkaa..... :)
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Leilah

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Maaseutuopistossa nuoret isännät ja emäntäehdokkaat kohtasivat. Sekä minä että mieheni olemme agrologeja.

Sisko on insinööri, ja sen mieskin on insinööri. Hieman kuivakka pariskunta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ulkokäymälä löysi styroxkantensa.

Mie: Urpo
Se: Urpo

Kuin kaksi marjaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mylwin kirjoitti: Mie: Urpo
Se: Urpo

Kuin kaksi marjaa.
Aika lähellä totuutta, siis omassa tapauksessa.

Alkoholin ammattilainen/automekaanikko löysi eläintenhoitajan/pikakirjoittajan. Näe tossa jotain yhtäläisyyttä.. Ollaan muuten töiden puolesta aika juntteja, JEAH!
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja slam »

Leilah kirjoitti:Maaseutuopistossa nuoret isännät ja emäntäehdokkaat kohtasivat. Sekä minä että mieheni olemme agrologeja.

Sisko on insinööri, ja sen mieskin on insinööri. Hieman kuivakka pariskunta.
Alemman kastin ihmiset ovat yleensä paremmin taipuvaisia räyhäkkäämpään huumoriin... Tai kaikilta vaan putoaa ruuvit löysälle, jotta pystyisi jotenkin edes jaksamaan tylsää työtä... Pitkät hiljaa olon jaksot saattavat auttaa herjan kehittymisessä, kun taas insinöörille lyödään valmista soppaa...

ps. ei se ihan noin mee.... väärä teoria. :lol:
Angita

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Liiketalouden/markkinoinnin tradenomiopiskelija löysi animaattori/graafikko/äänimiehen. :gee:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Angita kirjoitti:Liiketalouden/markkinoinnin tradenomiopiskelija löysi animaattori/graafikko/äänimiehen. :gee:
Te olette niin ihania, että melkein halkean!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Poliisit löytävät selvästi useimmiten hoitsun tai toisensa. Itse olen seurustellut järjestyksessä hoitsun(ei silloin vielä), kuvankäsittelijän, poliisin, historianopiskelijan ja nyt tapaillut sosionomia. Tässä nämä pidemmät jutut siis.
Ai saakeli poliisit ovat hotteja. Ja niiden työ on vielä niin mielenkiintoista. Ei kuule löytyisi sieltä teidän laitokselta jotain sellaista tummaa pientä kainaloista mulle? Olen näemmä kuullut, että polliiseilla ei ole nykyään pituusvaatimuksia. Yhden alamittaisen olen nähnyt, mutta se oli telkkarissa, joten en voinut lähestyä.

Toi sosionomi ja sinä voi olla hyvä yhdistelmä. Syleileekö hän maailmaa ja sinä palautat hänet maanpinnalle vai syleilettekö kummatkin?
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Poliisiparat ovat nykyään kovin alipalkattuja ja töissä enemmänkin kutsumuksesta kuin, öh, cow-pallisista syistä. Miksei määrärahoja nosteta?
tonyjl

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

AarneAnkka kirjoitti:Poliisiparat ovat nykyään kovin alipalkattuja ja töissä enemmänkin kutsumuksesta kuin, öh, cow-pallisista syistä. Miksei määrärahoja nosteta?
Se on ihan hyvä että siinä hommassa ollaan kutsumuksesta eikä rahan perässä. Vai?
AarneAnkka

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

tonyjl kirjoitti:Se on ihan hyvä että siinä hommassa ollaan kutsumuksesta eikä rahan perässä. Vai?
Joo, mutta on siihen parempiakin keinoja kuin surkea palkka. :roll:
Elukka

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Joskus muinaisuudessa lukemani lehtijutun perusteella poliiseina on kolmenlaisella motivaatiolla varustettuja yksilöitä:
-Uraohjuksia, jotka haluavat poliisiylijohtajaksi poliisiylijohtajan paikalle
-Reinikaisia, jotka pyrkivät selvittämään ihmisten ongelmia rauhanomaisesti
ja
-Virtahanskoja, joita viehättää toiminta.
Anekdoottina olen tosin myös kuullut tyypistä, joka ryhtyi poliisiksi, koska "halusi parantaa maailmaa".
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
tonyjl kirjoitti:Se on ihan hyvä että siinä hommassa ollaan kutsumuksesta eikä rahan perässä. Vai?
Joo, mutta on siihen parempiakin keinoja kuin surkea palkka. :roll:
Sitäpaitsi jos palkka menee aivan surkeaksi, poliisit(kin) voivat olla alttiimpia ottamaan lahjuksia vastaan. Tämä nyt on tietenkin ehkä vähän epätodennäköinen vaihtoehto täällä maailman vähiten korruptoituneessa maassa, mutta esim. Brasiliassa voi esim. pilven hallussapidon hoitaa useimmissa tapauksissa ihan suoraan poliisin kanssa jollain 50 eukalla. Näin kertoivat pilveä polttavat tuttuni siellä.

En kannata matalia palkkoja muutenkaan, poliisin(kin) työ voi olla raskasta ja kuluttavaa ja siitä pitäisi maksaa kunnon korvaus.
Kikkelis kokkelis.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Malliesimerkkinä yleisimmästä parista: sairaanhoitaja ja insinööri. Yhteentörmäyksiä ennustettavissa toisen heikompien jatkuvasta puolustamisesta ja toisen nippeliviehtymyksestä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Melnais kirjoitti:Malliesimerkkinä yleisimmästä parista: sairaanhoitaja ja insinööri. Yhteentörmäyksiä ennustettavissa toisen heikompien jatkuvasta puolustamisesta ja toisen nippeliviehtymyksestä.
Ja sulla on vielä se pippeliviehtymyskin.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Paholaisen oikea käsi löysi vasemman käden :h:


q: What do you get when you cross a lawyer with a demon from hell?
a: No changes occur.
Don't Panic!
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Mitkä ammatit kohtaavat?

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Kun tavattiin, hän oli nyrkkeilevä AMK-opiskelija ja minä ilmaisutaidonlukion toisella vuodella.

Nyt hän on rakennusinsinööri/yrittäjä ja minä olen kasvatustieteiden opiskelija.
nami nami
Vastaa Viestiin