Kuinka mies vietellään?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:Naisellisuus taas on muutakin kuin huntutanssi tai miehen jalkojen hierominen. Tätä ilmeisesti ei kukaan ole sinulle opettanut.
Ja missä kohtaa olen sanonut, että naisellisuus koostuu huntutanssista ja miehen jalkojen hieromisesta??? Sanoin, että naisellisuus ei ole sitä, että pyritään olemaan mies. Ja yritin implisiittisesti ilmaista sen, että naisellisuutta ei poista sekään, että yrittää saada toisen hyvälle tuulelle tai että tekee joskus jotain omasta mielestä hölmöä, mitä toinen on pyytänyt.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Ja hampaiden pesua ennen ko. toimintaa!
Ennen suuseksiä ei ole hyvä pestä hampaita, koska limakalvoille voi tulla pieniä haavoja ja kaikkihan tietävät, mitä riskejä siihen sisältyy.
Niinpä... verinen penis ei ole kaunis näky.
Pöllö! Tarkoitin nyt suuseksissä(kin) tarttuvia tauteja.

Verinen penis on ihan ookoo näky, kun on menkat.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Keikaus kirjoitti:Pöllö! Tarkoitin nyt suuseksissä(kin) tarttuvia tauteja.
Verinen penis on ihan ookoo näky, kun on menkat.
Taudit eivät tartu, kun harjoittaa vastuullista elämää, eikä uita munaansa missä tahansa tai anna pilluansa uittamisastiaksi kelle tahansa hyypiölle.
Paras päivä ikinä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Katselin sivusilmällä osan dokkarista, ohi jäi se ettäkö naiset tahtoivat tanssia huiveineen kotona jo odottavalle miehelle? Kumma, luulisi että parisuhteessa toisen huomiointi olisi helppoa keksiä itsekin ihan pienillä tavoilla, eikä kurssilla joka painottaa tuntemattomiin uppoavia iskukeinoja.

Tietysti itsestään pitää huolehtia eikä sukupuolen esiin tuominen ole pahasta, mutta kyllä yleensä vakiintuneessa suhteessa toinen jo tunnetaan sen verran hyvin että täysin aiemmasta poikkeavaa käytöstä pitää herkästi omituisena ja kenties huonosta omatunnosta johtuvana. Mylwin sen sanoi, helpompaa ja itselle varmempaa on huomioida toista niillä tavoin joista tietää toisen nauttivan.

Noin yleisesti pidän outona parisuhdeterapioita ja flirttikursseja. Vaikka miksei ihmissuhdetapojakin pysty opettamaan, ehkä. Vähän outo ajatus opetella ulkoa toimintamalleja.
Elämä kantaa, jos sen antaa
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Suvinen kirjoitti:Iiihan ensimmäisenä: Miksi mies pitäisi vietellä? Miksei naista, sehän se harvemmin haluaa ( ainakin meillä ).

Meillä miehen "viettely" sujuu helposti:
- mennäänpä kulta vähän paneskelemaan.
- Mitä, oikeestiko?!
- Joo, joo. Tulehan.
- Jippii!!!!!
Ja sitten mennään. Eipä ole tähän päivään mennessä huivitansseja tarvittu.

Onneksi Suomessa ei olla niin takapajuisia, että oletettaisiin naisen aseman ja tehtävän olevan miehen tyytyväisenä pitäminen.
Ne jotka sellaista olettavat, ovatkin sitten yleensä poikamiehiä tai hakevat vaimonsa juuri venäjältä tai thaimaasta.
Enkä sano tätä sillä, että olisin itsestäni huolta pitämätön, verkkareissa kulkeva nalkuttava akka.
Silloin kun se itselleni sopii ja kun sopiva fiilis tulee, heittäydyn joskus hyvinkin palvelevaiseksi pikkuvaimoksi.
Mutta se on enemmänkin roolileikkiä kuin todellista elämää. Jos sellaiseen tulisi paine ulkopuolelta, olisin sitten mielummin ilman miestä.
hah odota kun rupsahdat taitaa tulla kovat paikat sulle kun itsetunto murenee täysin. No heikot sortuvat joko heti tai myöhemmin.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Keikaus kirjoitti:Pöllö! Tarkoitin nyt suuseksissä(kin) tarttuvia tauteja.

Verinen penis on ihan ookoo näky, kun on menkat.
Tajusinhan mä mitä tarkoitit. Lämpimikseni lähinnä höpötin. Mutta ei se likainen penis ole mitenkään herkun näköinen, oli siinä sitten verta, schaissea tai muuta töhnää.
tonyjl

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Impi kirjoitti:
Naiset jahtaavat miehiä, jos ne ovat sen arvoisia. Ja rakastunut nainen tekee miehensä puolesta mitä vaan, vaikka huivitansseja, jos toinen tykkää.
Näkyy olevan Suomessa paljon täysin arvottomia miehiä.. :?
tonyjl

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Näin viettelet Tonyn:

-Kysäisee että lähdenkö vaikka ulos joku ilta. Oikeastaan ihan sama mitä kysyy. Kunhan jotain kysyy.
-Kyseessä pitää vaan olla oikea viettelijä, muuten onkin jo heikommat zäänssit.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja mölli »

tonyjl kirjoitti:
Impi kirjoitti:
Naiset jahtaavat miehiä, jos ne ovat sen arvoisia. Ja rakastunut nainen tekee miehensä puolesta mitä vaan, vaikka huivitansseja, jos toinen tykkää.
Näkyy olevan Suomessa paljon täysin arvottomia miehiä.. :?
Ei vaan paljon paskalaatuisia kylmiä ämmiä.
tonyjl

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Riemumieli kirjoitti:Sama pätee tietysti naisiinkin, mutta huonommin, koska monella oma arvio suosiosta ei vastaa todellisuutta ollenkaan.
Ja mistäköhän se johtuu? Varmaan siitä että yleisesti miehet vonkaavat vaikka eivät naimisiin olisivatkaan menossa. Naiset vaan lähinnä tyytyvät olemaan vongattavina ja saavan ehkä optimistisen mielikuvan itsestään?

Mutta hittojako noita miettimään.
Lilo

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pitkällisen harkinnan jälkeen vastaisin otsikon kysymykseen että se riippuu kahdesta asiasta:
1) miehestä
2) naisesta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Riemumieli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Pöllö! Tarkoitin nyt suuseksissä(kin) tarttuvia tauteja.
Verinen penis on ihan ookoo näky, kun on menkat.
Taudit eivät tartu, kun harjoittaa vastuullista elämää, eikä uita munaansa missä tahansa tai anna pilluansa uittamisastiaksi kelle tahansa hyypiölle.
Niin ja vastuullisen elämän minä käsitän niin, että ennen kuin kondomin käytöstä luovutaan, kumpikin käy testaamassa itsensä, kun kaikkien mahdollisten tautien testeissä näkymiseen vaadittava varoaika on kulunut. Aika moni on varmaan saanut taudin ihan omalta "luotettavalta" kumppaniltaan siinä omassa "turvallisessa" parisuhteessaan.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:
safi kirjoitti:Mitä sitten tulee yleensä miesten viettelyyn, niin ei maksa vaivaa. Te olette järjestään niin helppoja, että sormia napsauttamalla olette valmiita lähes mihin tahansa ja missä tahansa... *kokeiltu on*
Pitäisköhän tälle itkeä vai nauraa :D Mies on helppo vain silloin jos itse haluaa.
Joo ja mies on helppo, kunhan sille ei vaan itselle koskaan kerrota, että se on helppo. Silloin meinaan itsepäisimmät haluavat väistämättä osoittaa olevansa vaikeita.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Keikaus kirjoitti:Aika moni on varmaan saanut taudin ihan omalta "luotettavalta" kumppaniltaan siinä omassa "turvallisessa" parisuhteessaan.
Ihmisen, joka elää tuollaisessa suhteessa, ei voi katsoa elävän vastuullista elämää. Jokin vika parisuhdevalinnassa ja näin ollen taudin saajan persoonassa on, jos toinen on seksitauteja sairastavaa sorttia.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Riemumieli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Aika moni on varmaan saanut taudin ihan omalta "luotettavalta" kumppaniltaan siinä omassa "turvallisessa" parisuhteessaan.
Ihmisen, joka elää tuollaisessa suhteessa, ei voi katsoa elävän vastuullista elämää. Jokin vika parisuhdevalinnassa ja näin ollen taudin saajan persoonassa on, jos toinen on seksitauteja sairastavaa sorttia.
Joo, kannattaa suosia neitsyitä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Keikaus kirjoitti:[Joo, kannattaa suosia neitsyitä.
Vähään ovat käyneet vaihtoehdot sinun maailmassasi, kun jäljellä on vain neekereitä, vanhoja ukkoja ja neitsyitä. Voin valoittaa tietämättömälle, että on myös olemassa ihmisiä, jotka eivät saa seksitauteja, eivätkä silti ole neitsyitä.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Riemumieli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:[Joo, kannattaa suosia neitsyitä.
Vähään ovat käyneet vaihtoehdot sinun maailmassasi, kun jäljellä on vain neekereitä, vanhoja ukkoja ja neitsyitä. .
On niitä muitakin, mutta noi on ylivoimaisesti parhaita.
Riemumieli kirjoitti: Voin valoittaa tietämättömälle, että on myös olemassa ihmisiä, jotka eivät saa seksitauteja, eivätkä silti ole neitsyitä.
No ihanko totta. Jo on aikoihin eletty. Voisitko vielä kerrata, miten yhdyntä suoritetaan?
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Riemumieli kirjoitti: Rakastunut nainen tekee mitä tekee, mutta mikä hänet saa rakastumaan. Se että mies on mennyt läpi harmaan kiven saadakseen naisen kiinnostumaan, kun nainen on samaan aikaan testaillut useampaa vaihtoehtoa, ettei mene väärän metsästäjän talliin.
Ai noinko teidän parisuhteessanne kävi? Sääli. Älä nyt kuitenkaan yleistä, kaikki eivät ole samanlaisia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aito_Johanna kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Rakastunut nainen tekee mitä tekee, mutta mikä hänet saa rakastumaan. Se että mies on mennyt läpi harmaan kiven saadakseen naisen kiinnostumaan, kun nainen on samaan aikaan testaillut useampaa vaihtoehtoa, ettei mene väärän metsästäjän talliin.
Ai noinko teidän parisuhteessanne kävi? Sääli. Älä nyt kuitenkaan yleistä, kaikki eivät ole samanlaisia.
Joo ei todellakaan kannata yleistää. Minusta olisi kauheaa, jos mies piirittäisi kerta toisensa jälkeen, vaikka olisin ilmaissut hänelle selkeästi, ettei kiinnosta. Tuollaisia miehiä kutsun stalkereiksi, friikeiksi ja psykoiksi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aito_Johanna kirjoitti:Ai noinko teidän parisuhteessanne kävi? Sääli. Älä nyt kuitenkaan yleistä, kaikki eivät ole samanlaisia.
Olenko sanonut, että minulle on käynyt noin? En edes implisiittisesti, joten mistä sellaista päättelet? Älä sinäkään yleistä sanomisiani koskemaan omaa elämääni.

Harmaalla kivellä ajattelin ilmaista sitä, että moni nainen tarjoaa parastaan ikään kuin armosta, kun toinen on jaksanut yrittää tarpeeksi kauan. Onko se sitten rakastumista vai tyypillistä naisen "En halua pahoittaa kenenkään mieltä" -ajattelua, vaikea mennä sanomaan.

Sen kuitenkin totean, että pidemmän päälle tuollaisesta "rakastumisesta" ei koidu mitään hyvää. Ajatellaanpa vaikka Nina Heralaa ja Wallu Valpiota. Yhteen mentiin, lapsi tuli ja kun nainen vähän kasvoi henkisesti, niin homma loppui. Ja kaikki sai alkunsa siitä, että mies jaksoi pommittaa naista niin kauan, että tämän oli pakko antaa jos ei muuten, niin säälistä nyt ainakin. Joten Gattacan neuvoa ei kannata noudattaa, säälistä ei tule antaa.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Riemumieli kirjoitti:
Harmaalla kivellä ajattelin ilmaista sitä, että moni nainen tarjoaa parastaan ikään kuin armosta, kun toinen on jaksanut yrittää tarpeeksi kauan. Onko se sitten rakastumista vai tyypillistä naisen "En halua pahoittaa kenenkään mieltä" -ajattelua, vaikea mennä sanomaan.

Sen kuitenkin totean, että pidemmän päälle tuollaisesta "rakastumisesta" ei koidu mitään hyvää. Ajatellaanpa vaikka Nina Heralaa ja Wallu Valpiota. Yhteen mentiin, lapsi tuli ja kun nainen vähän kasvoi henkisesti, niin homma loppui. Ja kaikki sai alkunsa siitä, että mies jaksoi pommittaa naista niin kauan, että tämän oli pakko antaa jos ei muuten, niin säälistä nyt ainakin. Joten Gattacan neuvoa ei kannata noudattaa, säälistä ei tule antaa.
Olen pitkälti samaa mieltä.
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Riemumieli kirjoitti:
Olenko sanonut, että minulle on käynyt noin? En edes implisiittisesti, joten mistä sellaista päättelet? Älä sinäkään yleistä sanomisiani koskemaan omaa elämääni.
No kun puhut noin sangen kaikentietävään sävyyn, niin tokihan lukija päättelee, että jostain olet tietosi ammentanut, ja mikä olisikaan tällaisissa herkissä asioissa luontevampi lähde kuin oma kokemus - ja edelleen, jos henkilökohtaiset kokemuksesi naisista olisivat positiivisempia, tokkopa viesteissäsi tuomitsisit koko naissukupuolta noin katkerasti.
Olisit heti sanonut, että puhut Nina Heralasta ja Wallu Walpiosta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aito_Johanna kirjoitti:No kun puhut noin sangen kaikentietävään sävyyn, niin tokihan lukija päättelee, että jostain olet tietosi ammentanut, ja mikä olisikaan tällaisissa herkissä asioissa luontevampi lähde kuin oma kokemus - ja edelleen, jos henkilökohtaiset kokemuksesi naisista olisivat positiivisempia, tokkopa viesteissäsi tuomitsisit koko naissukupuolta noin katkerasti.
Olisit heti sanonut, että puhut Nina Heralasta ja Wallu Walpiosta.
En minä puhu vain Ninasta ja Wallusta, se oli yksi esimerkki siitä, miten käy, jos homma menee jo alkuvaiheessa persiilleen. Enkä edelleenkään tuomitse koko naissukupuolta, vain sellaiset jotka eivät toimi niin kuin minun mielestäni oikein on. :wink:
Paras päivä ikinä.
Faghag

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hih, hauska keskusteluketju...

Olen tainnut unohtaa viettelyn jalon taidon, jos olen sitä koskaan osannutkaan. Olen aina ollut oma iloinen, naurava itseni ja joka kerta yhtä hämmästynyt siitä, että joku mies ilmaisee intohimoa minua kohtaan. Tämä nyt saattaa johtua siitäkin, että olen kasvanut isoveljen kanssa ja suurin osa kamuistani lapsena olivat poikia eli suhtaudun miehiin reilusti, kohtelen heitä samalla tavalla kuin naisia.

Salainen aseeni on ehkä hjuumorintajuni ja naseva sanailu (vaikka ei sitä täällä ehkä huomaa). Tärkeintä on, että mies viihtyy seurassani. Tuntuisi oudolta hakea miesten huomiota jollakin itselleni vieraalla tavalla. Jos mies ei ole minusta alun alkaenkaan kiinnostunut, en usko, että saisin hänet kiinnostumaan vippaskonsteilla. Vastahakoisen miehen "pyydystäminen" ja hänen "tyytyväisenä pitäminen" vaatisi jatkossakin kaikenlaisia väsyttäviä elkeitä. Sekin energia naisen kannattaa laittaa kauneudenhoitoon sekä oman henkisen ja fyysisen hyvän olon vaalimiseen.

Ja ai niin, oon mä aika hyvä sängyssäkin, seksuaalisesti tyydytetty mies on vahaa käsissä. Nykyinen mies ainakin innostuu aina, kun otan vaatteet pois ja ehdotan seksiä.... varsinkin jossakin epätavallisessa tai uudessa asennossa.

Olen mä kysynyt, että mistä seksivaatteista se mies tykkäisi, niin hän vastasi, että alasti pliis. Iho on kuulemma se kaikkien seksikkäin materiaali ja tietty ne stay-upit välillä. Tuo mun mies on niin ihanan normaali seksuaalisesti, kun mä olen tälläinen likainen kinkytäti....

Miehet liputtivat tässä ketjussa oluen puolesta. Toinen joka tuntuu toimivan on rasvaton piimä, varsinainen lemmenjuoma :-D

Tällä hetkellä, kun olen niin rakastunut mieheeni, enkä oikein katso muita miehiä sillä silmällä (elleivät ole IHAN tajuttoman komeita), niin haluan lähinnä miellyttää omaa kultaani olemalla huomaavainen ja tekemällä asioita hänelle. Kuten, että herättelen häntä aamulla pusuttelemalla ja tuomalla teen sänkyyn, ompelemalla pudonneita nappeja paitoihin ja takkeihin, hieromalla hartioita, tekemällä ruokaa ja olemalla kiinnostunut hänen töistään, hänen ajatuksistaan.... on aika tärkeää saada jakaa omat arkiset asiansa toisen kanssa. Näitä osaa arvostaa pitkän sinkkukauden jälkeen.

Tais mennä taas aiheen viereistä ja lujaa, mutta olkoon.

EDIT: Tarkemmin kun nyt mietin, niin viettelyn ydin on kaiketi kohdistaa koko huomio siihen vieteltävään henkilöön, saada hänet tuntemaan itsensä erityiseksi ja haluttavaksi. Mikään ei ole sen imartelevampaa...
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Faghag kirjoitti: Ja ai niin, oon mä aika hyvä sängyssäkin, seksuaalisesti tyydytetty mies on vahaa käsissä.

EDIT: Tarkemmin kun nyt mietin, niin viettelyn ydin on kaiketi kohdistaa koko huomio siihen vieteltävään henkilöön, saada hänet tuntemaan itsensä erityiseksi ja haluttavaksi. Mikään ei ole sen imartelevampaa...
Tässäpä kaikki oleellinen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin