Kuinka mies vietellään?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Leilah

Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Eilisessä 45minuuttia -ohjelmassa esiteltiin Pietarilainen viettelykoulu. Koulussa naiset paransivat miehen viettelytaitojaan. Heille neuvottiin mm. hierontaa, japanilainen teeseremonia, jotain viuhkatanssia sekä ihan perusasioita aistillisesta liikehdinnästä. Koska olen kiltti pikkuvaimo, niin aloin heti pohtia, millä keinoin voisi suomalaisen perusmiehen vietellä. Teeseremonia ei ehkä hirveästi sytytä kumppaniani ja vähissä vaatteissa tanssiminen... no, hauskaa ainakin olisi molemmilla ja naurua riittäisi. Oman kokemukseni perusteella olen huomannut, että hyvä ateria saa miehen hyvälle tuulelle, ja siitä on sitten helppo jatkaa kohti lopullista päämäärää. Mutta olisko kityläisillä parempia vinkkejä?!
Patz

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Leilah kirjoitti:Mutta olisko kityläisillä parempia vinkkejä?!
Paremmasta en tiedä mutta pari hyväksi havaittua keinoa löytyy kyllä:
  • Lämmittelyn aloittaminen päivän aikana tekstiviestein ja/tai mailein.
  • Hieronta (muka viaton)
  • "Voin pestä sun selän". Reippaasti vaahtoa pesusieneen ja pesupinta-alan laajennusta omatoimisesti ;)
  • Kuljeskelet kotosalla esim. pelkässä t-paidassa ja pidät huolen että paljasta pintaa vilahtelee "viattomasti" sopivissa paikoissa. Miehethän kiihottuvat jo pelkistä visuaalisista ärsykkeistä.
Onhan näitä, käytä mielikuvitusta vaan!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Täytyykö tällaista oikeasti kysyä ?

Eikös perusmies ole niin perin yksinkertainen otus, että ei ihmeitä tarvita ja Patz tuossa jo niitä kertoi.

Sen sijaan, uskon, että jos joku neuvoo miten nainen viertellään, niin ehkäpä nämä puutettaan valittavat herratkin menestyisivät paremmin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
slam

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja slam »

"ole tarjolla" ja puhalla niskaan tai kosketa varovasti.
PerttiMakimaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leilah kirjoitti:Mutta olisko kityläisillä parempia vinkkejä?!
Pertille riittäisi:
- Ole tasapuolinen
- Keskustele
- Yllätä joskus pitsalla ja oluella
- Ota suihin
Geetzu

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Leilah kirjoitti:Mutta olisko kityläisillä parempia vinkkejä?!
Pertille riittäisi:
- Ole tasapuolinen
- Keskustele
- Yllätä joskus pitsalla ja oluella
- Ota suihin
Geetzulle riittää samat. 8)
Noh, tiivistys: Osallistu.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Hymyilet, silmäsi hymyilevät, olet leikkisä, huumorintajuinen, hiukan itseironinen, flirttaileva, vartalosi flirttailee--vartalosi on eloisa, katsot sillä silmällä, maistat varovasti huuliasi kielellä, istut/ seisot/ kävelet rennosti, kun kosken ensi kertaa alaselkääsi tai myöhemmin niskaasi niin selvästi ilmeesi paljastaa että aaah jatka pliis, olet henkisesti vahva ja pystyt kiusimaan ja saat syömään kädestäsi.. ja kun tulen ihan lähellesi nii tunnen kuinka sydämesi pomppii levottomana ja hengityksesi on rauhaton ja kun hellästi näykkäsen esim korvastasi niin toki hiukan äännähdät..näin pitää naisen olla piste.
AarneAnkka

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Leilah kirjoitti:millä keinoin voisi suomalaisen perusmiehen vietellä.
Osoita häntä kohtaan kiinnostusta.
Leilah

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Hirveen vähään tyytyväisiä te suomimiehet olette. Niiden venäläisnaisten pitää tosiaan osata vaikka mitä temppuja, että niiden Igorit olisi tyytyväisiä. Paras lohkaisu oli kyllä eräällä toista kertaa naimisiin menevällä rouvalla: "Tällä kurssilla olen oppinut suhtautumaan miehiin uudella tavalla. Hellemmin, vähän kuin lapsiin."
Leilah

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

jouden-za kirjoitti:Hymyilet, silmäsi hymyilevät, olet leikkisä, huumorintajuinen, hiukan itseironinen, flirttaileva, vartalosi flirttailee--vartalosi on eloisa, katsot sillä silmällä, maistat varovasti huuliasi kielellä, istut/ seisot/ kävelet rennosti, kun kosken ensi kertaa alaselkääsi tai myöhemmin niskaasi niin selvästi ilmeesi paljastaa että aaah jatka pliis, olet henkisesti vahva ja pystyt kiusimaan ja saat syömään kädestäsi.. ja kun tulen ihan lähellesi nii tunnen kuinka sydämesi pomppii levottomana ja hengityksesi on rauhaton ja kun hellästi näykkäsen esim korvastasi niin toki hiukan äännähdät..näin pitää naisen olla piste.
Hey, that"s me! Mutta haluaisin kyllä suorittaa sen teeseremonian joka tapauksessa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vittu mä meinasin revetä, kun näin uutisissa pätkän. Samalla kauhistelin venäläisten naisten takapajuisuutta. Jos miehet pelkäävät vahvoja ja pärjääviä naisia, se on kaiketi heidän ongelmansa ja he voivat sen hoitaa. Ja ketä kiinnostaa mies, joka haluaa kiemurtelevan teeskentelijän? Ei minua ainakaan.

No, tilausta tuolle varmaan itärajan toisella puolella on, kun siellä naiset kilpailevat viinanjuonnin kanssa miehistään. Naiset menevät siellä nuorina naimisiin, tekevät yhden lapsen ja sen jälkeen ukko häipyy ryyppämään tai/ja ottaa uudemman mallin kainaloon. Mielestäni tuollaiset ongelmat aiheutuvat nimenomaan siitä, että miehet ja naiset eivät kohtaa toisiaan ihmisinä vaan joinain ihmeellisinä sukupuolensa stereotypioina. Yök.

Naurattaa kun muistelen Kouvolassa aikoinaan opiskellutta vladivostokkilaista nuorta miestä. Hän piti minua ilmeisen viehättävänä ja sanoi, että suomalaiset naiset ovat niin ihania, kun he tietävät mitä haluavat ja ovat vahvoja. Taidan perustaa Pietariin Suomalaisen viettelykoulun. Siellä opetetaan kulkemaan rennosti pitkissä kalsareissa ja meikittä kotona. Tunteja annetaan sellaisissa aineissa kuten Huussintyhjennys, Oven avaaminen miehille ja Jalat harallaan istuminen.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Vittu mä meinasin revetä, kun näin uutisissa pätkän. Samalla kauhistelin venäläisten naisten takapajuisuutta. Jos miehet pelkäävät vahvoja ja pärjääviä naisia, se on kaiketi heidän ongelmansa ja he voivat sen hoitaa. Ja ketä kiinnostaa mies, joka haluaa kiemurtelevan teeskentelijän? Ei minua ainakaan.

No, tilausta tuolle varmaan itärajan toisella puolella on, kun siellä naiset kilpailevat viinanjuonnin kanssa miehistään. Naiset menevät siellä nuorina naimisiin, tekevät yhden lapsen ja sen jälkeen ukko häipyy ryyppämään tai/ja ottaa uudemman mallin kainaloon. Mielestäni tuollaiset ongelmat aiheutuvat nimenomaan siitä, että miehet ja naiset eivät kohtaa toisiaan ihmisinä vaan joinain ihmeellisinä sukupuolensa stereotypioina. Yök.

Naurattaa kun muistelen Kouvolassa aikoinaan opiskellutta vladivostokkilaista nuorta miestä. Hän piti minua ilmeisen viehättävänä ja sanoi, että suomalaiset naiset ovat niin ihania, kun he tietävät mitä haluavat ja ovat vahvoja. Taidan perustaa Pietariin Suomalaisen viettelykoulun. Siellä opetetaan kulkemaan rennosti pitkissä kalsareissa ja meikittä kotona. Tunteja annetaan sellaisissa aineissa kuten Huussintyhjennys, Oven avaaminen miehille ja Jalat harallaan istuminen.
Oletko Keikaus koskaan miettinyt miksei sinulla ole miestä? Koeta keksiä vastaus tähän ennen keski-ikää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Vittu mä meinasin revetä, kun näin uutisissa pätkän. Samalla kauhistelin venäläisten naisten takapajuisuutta. Jos miehet pelkäävät vahvoja ja pärjääviä naisia, se on kaiketi heidän ongelmansa ja he voivat sen hoitaa. Ja ketä kiinnostaa mies, joka haluaa kiemurtelevan teeskentelijän? Ei minua ainakaan.

No, tilausta tuolle varmaan itärajan toisella puolella on, kun siellä naiset kilpailevat viinanjuonnin kanssa miehistään. Naiset menevät siellä nuorina naimisiin, tekevät yhden lapsen ja sen jälkeen ukko häipyy ryyppämään tai/ja ottaa uudemman mallin kainaloon. Mielestäni tuollaiset ongelmat aiheutuvat nimenomaan siitä, että miehet ja naiset eivät kohtaa toisiaan ihmisinä vaan joinain ihmeellisinä sukupuolensa stereotypioina. Yök.

Naurattaa kun muistelen Kouvolassa aikoinaan opiskellutta vladivostokkilaista nuorta miestä. Hän piti minua ilmeisen viehättävänä ja sanoi, että suomalaiset naiset ovat niin ihania, kun he tietävät mitä haluavat ja ovat vahvoja. Taidan perustaa Pietariin Suomalaisen viettelykoulun. Siellä opetetaan kulkemaan rennosti pitkissä kalsareissa ja meikittä kotona. Tunteja annetaan sellaisissa aineissa kuten Huussintyhjennys, Oven avaaminen miehille ja Jalat harallaan istuminen.
Oletko Keikaus koskaan miettinyt miksei sinulla ole miestä? Koeta keksiä vastaus tähän ennen keski-ikää.
Minulla ei ole miestä, koska en ole käynyt pietarilaista viettelykoulua.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Oletko Keikaus koskaan miettinyt miksei sinulla ole miestä? Koeta keksiä vastaus tähän ennen keski-ikää.
Minulla ei ole miestä, koska en ole käynyt pietarilaista viettelykoulua.
Ei toki näinkään, mutta tuosta kommentoinnistasi alkaa haistaa vakavaa asenneongelmaa.

Jos naiset (Venäjällä) haluavat miellyttää kumppaniaan, onko se sinulta pois? Vai pelottaako, että joutuisit itse tinkimään hieman vaatimuksistasi?

En minäkään ole mitään kursseja käynyt, mutta kyllä minä haluan miellyttää kumppaniani useilla tavoilla. Mielestäni se on luonnollista.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Oletko Keikaus koskaan miettinyt miksei sinulla ole miestä? Koeta keksiä vastaus tähän ennen keski-ikää.
Minulla ei ole miestä, koska en ole käynyt pietarilaista viettelykoulua.
Ei toki näinkään, mutta tuosta kommentoinnistasi alkaa haistaa vakavaa asenneongelmaa.

Jos naiset (Venäjällä) haluavat miellyttää kumppaniaan, onko se sinulta pois? Vai pelottaako, että joutuisit itse tinkimään hieman vaatimuksistasi?

En minäkään ole mitään kursseja käynyt, mutta kyllä minä haluan miellyttää kumppaniani useilla tavoilla. Mielestäni se on luonnollista.
Ei ole minulta pois, jos mielestäni tyhmät (lue: kulttuuriltaan erilaiset) ja epätasa-arvoiset ihmiset löytävät toisensa. Hmm, olen miettinyt tätä vaatimuksistani tinkimistä. Kai sitä vähän voi tinkiä, jos löytää sellaisen ihmisen, jonka vuoksi sen haluaa tehdä. Toistaiseksi ei ole tainnut löytyä. Yksinkin on aika mukavaa.

Mulla on ollut näissä pariutumisasioissa kaksi vaihetta. Nuorempana halusin seukata kaikkien miesten kanssa, jonka kanssa oli vähänkin säpinää ja nyt vanhempana en halua/kelpuuta ketään. Revi siitä sitten.

Herranen aika, mistä olet saanut päähäsi, etten halua miellyttää miestäni? Tottakai haluan, mutta en ainakaan esittämällä tyhmää ja heikkoa vain tukeakseni jonkun idiootin munankuorimaista egoa. Mieluummin vaikka imen munaa.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

:off: *tanssii tiputanssia*

..vain pyRstö puuttuu..
PerttiMakimaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Mieluummin vaikka imen munaa.
Sehän olikin listallani nro 4. Olet oikealla tiellä, mutta älä unohda pitsaa ja oluita... :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mieluummin vaikka imen munaa.
Sehän olikin listallani nro 4. Olet oikealla tiellä, mutta älä unohda pitsaa ja oluita... :)
En missään nimessä. Ajattelin myös ostaa liput lätkämatsiin ja tunkea mukaan. Ai saakeli, mutta on kyllä sellainen mahdollisuus, ettei se mies tykkää jäänyrkkeilystä.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Rento asenne ja hymy riittävät mainiosti. Aika turhan kuulosta joku gaadääm viettelekurssitus yms. Kyse on vain muutamasta perusasiasta, joko osaat ne, opettelet ne tai sitten et.
PerttiMakimaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:En missään nimessä. Ajattelin myös ostaa liput lätkämatsiin ja tunkea mukaan. Ai saakeli, mutta on kyllä sellainen mahdollisuus, ettei se mies tykkää jäänyrkkeilystä.
Häh? Kyllä tuon verran käytöskoulua jokaisen miehen olisi pitänyt käydä, että siitä älyää pitää...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Rento asenne ja hymy riittävät mainiosti. Aika turhan kuulosta joku gaadääm viettelekurssitus yms. Kyse on vain muutamasta perusasiasta, joko osaat ne, opettelet ne tai sitten et.
Nimenomaan. Valoa on turha lapata pimeään taloon.

Tai sitten voi ihan suomalaiskansalliseen tapaan panna sumpit pihisemään.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.01.2006 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mietin tässä juuri, että olinkohan taas kerran pyytänyt sitä em. vladivostokkilaistakin nyrkkeilijän näköistä (aika moni venäläinen mies näyttää nyrkkeilijältä) nuortamiestä puristelemaan mun lihaksia.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Leilah kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:ja kun hellästi näykkäsen esim korvastasi niin toki hiukan äännähdät..näin pitää naisen olla piste.
Hey, that"s me! Mutta haluaisin kyllä suorittaa sen teeseremonian joka tapauksessa.

No totkai..ei siinä sit muuta ku laita teeannu porisemaan ja mekko korville!! Kjhäh.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Suvinen kirjoitti:Iiihan ensimmäisenä: Miksi mies pitäisi vietellä? Miksei naista, sehän se harvemmin haluaa ( ainakin meillä ).
No ihan siksi vaan Suvituuli koska tuo Leila semmosta vaan sattui nyt haastelemaan..tosin voihan se jollekin suomalaiselle naiselle olla edes vaikeeta tommosen kuvittelu tai että jos vaikka joutuisi "nöyrtymäään" miehen puolesta, siis tekemään jotain sen eteen

Suvinen kirjoitti: Meillä miehen "viettely" sujuu helposti:
- mennäänpä kulta vähän paneskelemaan.
- Mitä, oikeestiko?!
- Joo, joo. Tulehan.
- Jippii!!!!!
Ja sitten mennään.

Tottakai mennään..haluis nähdä noikin menemiset huh.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Leilah kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:ja kun hellästi näykkäsen esim korvastasi niin toki hiukan äännähdät..näin pitää naisen olla piste.
Hey, that"s me! Mutta haluaisin kyllä suorittaa sen teeseremonian joka tapauksessa.

No totkai..ei siinä sit muuta ku laita teeannu porisemaan ja mekko korville!! Kjhäh.
Tai sitten voi ihan suomalaiskansallisesti panna sumpit pihisemään.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin