Kuinka mies vietellään?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
tonyjl

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Faghag kirjoitti:Tuntuisi oudolta hakea miesten huomiota jollakin itselleni vieraalla tavalla. Jos mies ei ole minusta alun alkaenkaan kiinnostunut, en usko, että saisin hänet kiinnostumaan vippaskonsteilla.
Hyvin sanottu ja pitää paikkansa. Ja olisiko se hyvä että mies sitten ihastuisi niihin vippaskonsteihin eikä sinuun?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

tonyjl kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Tuntuisi oudolta hakea miesten huomiota jollakin itselleni vieraalla tavalla. Jos mies ei ole minusta alun alkaenkaan kiinnostunut, en usko, että saisin hänet kiinnostumaan vippaskonsteilla.
Hyvin sanottu ja pitää paikkansa. Ja olisiko se hyvä että mies sitten ihastuisi niihin vippaskonsteihin eikä sinuun?
Taidetaan lähteä tuon Fägärin kanssa itärajan toiselle puolelle kouluttamaan sikäläisiä naisia.
Kikkelis kokkelis.
tonyjl

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Keikaus kirjoitti:
Taidetaan lähteä tuon Fägärin kanssa itärajan toiselle puolelle kouluttamaan sikäläisiä naisia.
Tehkää se. Siinä onkin työsarkaa.. Mun mielestä venakot ei oo niin hotteja vaikka ne tekis mitä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

tonyjl kirjoitti:Näin viettelet Tonyn:

-Kysäisee että lähdenkö vaikka ulos joku ilta. Oikeastaan ihan sama mitä kysyy. Kunhan jotain kysyy.
-Kyseessä pitää vaan olla oikea viettelijä, muuten onkin jo heikommat zäänssit.
Vähän susta on tullut vuosien saatossa sellainen kuva, että olet laput silmillä kulkeva nirsoilija ja tiedäthän mitä nirsoista sanotaan? Ne ei nussi.
Vakavammalla naamalla sanoisin, että hyvähän se on arvonsa tuntea ja harha-askelia varoa, mutta pieni avartaminen näkökenttään voisi tuoda sen ihanaisen naisen sinunkin tiellesi. Fiksu, komea ja menestyvä mies eikä naista muka löydy. Koita katsoa myös sinne pinnan alle, ja joskus voi tinkiä myös niistä ulkonäkövaatimuksista sisällön takia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikaus kirjoitti:
tonyjl kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Tuntuisi oudolta hakea miesten huomiota jollakin itselleni vieraalla tavalla. Jos mies ei ole minusta alun alkaenkaan kiinnostunut, en usko, että saisin hänet kiinnostumaan vippaskonsteilla.
Hyvin sanottu ja pitää paikkansa. Ja olisiko se hyvä että mies sitten ihastuisi niihin vippaskonsteihin eikä sinuun?
Taidetaan lähteä tuon Fägärin kanssa itärajan toiselle puolelle kouluttamaan sikäläisiä naisia.
Varmaan olisi tarpeen.

Nähdäkseni kuitenkin ero esim maahamme on se, että meillä naiset usein ovat taloudellisesti riippumattomia miehistä ja pärjäävät mainiosti itsekseen mutta idässä, johtuneeko perinteestä, systeemistä tms naiset ovat riippuvaisempia miehistä ja heidän ansainnastaan. Siksi pitää virittää, että saan rahakkaimman miehen ja vielä pidettyäkin tämän.

On sitä ilmiötä täälläkin tietysti.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
tonyjl

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Lolita kirjoitti:
Vähän susta on tullut vuosien saatossa sellainen kuva, että olet laput silmillä kulkeva nirsoilija ja tiedäthän mitä nirsoista sanotaan? Ne ei nussi.
Vakavammalla naamalla sanoisin, että hyvähän se on arvonsa tuntea ja harha-askelia varoa, mutta pieni avartaminen näkökenttään voisi tuoda sen ihanaisen naisen sinunkin tiellesi. Fiksu, komea ja menestyvä mies eikä naista muka löydy. Koita katsoa myös sinne pinnan alle, ja joskus voi tinkiä myös niistä ulkonäkövaatimuksista sisällön takia.
Vika on itsessäni. Voin ihastua mutten rakastu (enää). En tiedä mikä mua vaivaa?
Ja nirsotkin nussii mutta ehkä hiukan harvemmin.. Myönnän että saatan olla hiukan pinnallinen mutta en siinä määrin kun sulla voi olla kuva.
Yönmustaritari

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Riemumieli kirjoitti:Urputti monta quotea
Yes i can HEAR Jimi!

Impi kirjoitti: Naiset jahtaavat miehiä, jos ne ovat sen arvoisia. Ja rakastunut nainen tekee miehensä puolesta mitä vaan, vaikka huivitansseja, jos toinen tykkää.
No se kun pyykkärit alatte ensin tekemään muuta kuin norkoomaan ja päälistelemään niin katsotaas sitten onko teistä muuhun kuin nussimiseen. Tuskin, sano. Itseään kunnioittavien parissa sillä vitukkeella ei sitten ole hirmuista markkina-arvoa vaikka olisin paketoitu edustavasti puuteroituun telineeseen.

Kyse on myös siitä, että ajalla, vaivalle ja rahalle pitää saada katetta ja pillun nussiminen, munan uittaminen poskionteloissa ja/tai/saati kömpelön strippiesityksen seuraaminen tuskin on korvike sille vitutukselle, jonka olette jos aiheuttaneet.

Vittu ei määrää paskaakaan, sano.

EDIT: Itseään kunnioittavat henkilöt ovat lumuoutuneita siveellisyydestä tänä aikakautena, jolloin tuntuu kohtuuttomalta vaatia luottamusta ja tasavertaista kunnioitusta.
HellBell

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Yönmustaritari kirjoitti:.. Yes i can HEAR Jimi!
..
Maaaaan.. Sure you aren't just LISTENIN' to him?! White ears and a man hears no Jimi. White ears and a woman... that might do but a maaaan..!
Haha!
Nighthawk

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

HellBell kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:.. Yes i can HEAR Jimi!
..
Maaaaan.. Sure you aren't just LISTENIN' to him?! White ears and a man hears no Jimi. White ears and a woman... that might do but a maaaan..!
Haha!
Legendaarinen (tosin niitähän tuo leffa oli täynnä) lausahdus, pistää kerta toisensa jälkeen naurattamaan… :D
Faghag

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Lolita kirjoitti:Koita katsoa myös sinne pinnan alle, ja joskus voi tinkiä myös niistä ulkonäkövaatimuksista sisällön takia.
*punastuu* Mä olen niin pinnallinen, että haluan molemmat: komean pakkauksen ja sen ihanan sisällön.... Täytyyhän parisuhteessa nyt ainakin toisen olla se herkku.

Mutta täytyy sanoa, että on ollut vaivan takana: vasta 35-vuotiaana löysin nuo molemmat yhdestä ja samasta henkilöstä. Minä olen hyvä esimerkki siitä, ettei tavis ulkonäkö paranna luonnetta... vähän samanlainen juttu kuin se myytti, että kärsimys jalostaa ihmistä.

En myöskään usko sitä, että kaunis/komea ulkokuori tekee ihmisestä nirppanokkaisen, epä-älyllisen tai huonoluonteisen. Päin vastoin. Kauniit/komeat ihmiset saattavat usein olla etäisiä ja viileitä siksi, koska ovat herkkiä ja arkoja, kun kaikki itsestään liikaa luulevat maailman-lahjat-maailmalle-tavikset tunkevat heidän seuraansa. Ja jos tälläinen miellyttävännäköinen ihminen sanoo, että häntä ei kiinnosta nais-/miespuolinen öykkäri, saa kuulla epäasiallista haukkumista. Harva on niin kovapintainen, että tuollaista kestää montaa kertaa peräkkäin.

No, minulla ei ole ollut onneksi moisia ongelmia, sillä olen helposti lähestyttävä tavis, mutta vierestä olen kyllä kuvaillun kaltaisia draamoja seurannut.
Faghag

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Yönmustaritari kirjoitti: EDIT: Itseään kunnioittavat henkilöt ovat lumuoutuneita siveellisyydestä tänä aikakautena, jolloin tuntuu kohtuuttomalta vaatia luottamusta ja tasavertaista kunnioitusta.
Man, this is way too deep.... mustis, tää on kuin jonkun sensein zeniläinen viisaus. Äkkinäkemältä irrationaalinen, mutta herättää epämääräistä levottomuutta kallon pohjassa. Vien tämän lauseen mukanani peiton alle, jossa tutkin sitä samalla intuitiivisesti, kun koskettelen lemmentunnelini salaisia sopukoita.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Faghag kirjoitti: Mutta täytyy sanoa, että on ollut vaivan takana: vasta 35-vuotiaana löysin nuo molemmat yhdestä ja samasta henkilöstä. Minä olen hyvä esimerkki siitä, ettei tavis ulkonäkö paranna luonnetta... vähän samanlainen juttu kuin se myytti, että kärsimys jalostaa ihmistä.
Kyllä se sut jättää siinä viimeistään kun oot 45-50 kymppinen, vanhalla luuskalla ei tee _mitään_
HellBell

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Nighthawk kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:.. Yes i can HEAR Jimi!
..
Maaaaan.. Sure you aren't just LISTENIN' to him?!..
Haha!
Legendaarinen (tosin niitähän tuo leffa oli täynnä) lausahdus, pistää kerta toisensa jälkeen naurattamaan… :D
Aivan. Sillä Woody Harrelsonin esittämällä tyypillä oli muutens vielä Jimi-aiheinen paitakin päällä, mutta minkäs sitä tekee jos ei "kuule" musiikkia..:-D

.. erittäin pahasti pätkii nyt tämä nettiyhteys, kait sitä on sulkeuduttava off-topic-varastoineen tältä illalta ja pistettävä korvan juureen soimaan vaiks Jimiä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en oikeastaan tiedä, miten mies vietellään. Harvoin pääsen niin lähelle pahaa aavistamatonta miestä, joka ei halua juosta karkuun, että pääsisin kokeilemaan minkäänlaista viettelyä. Kun ne vaan pysähtyisivät vähäksi aikaa ja kuuntelisivat ja edes yrittäisivät leikkiä kiinnostunutta, niin minä kyllä...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
HellBell

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mölli kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Mutta täytyy sanoa, että on ollut vaivan takana: vasta 35-vuotiaana löysin nuo molemmat yhdestä ja samasta henkilöstä. Minä olen hyvä esimerkki siitä, ettei tavis ulkonäkö paranna luonnetta... vähän samanlainen juttu kuin se myytti, että kärsimys jalostaa ihmistä.
Kyllä se sut jättää siinä viimeistään kun oot 45-50 kymppinen, vanhalla luuskalla ei tee _mitään_
Köh, unohdat tässä semmotteen jutun, että molemmat vanhenevat yhdessä.. ja tämä se vasta hienoa onkin. Se että rakastaa toista juuri toisen itsensä vuoksi.
Faghag

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

mölli kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Mutta täytyy sanoa, että on ollut vaivan takana: vasta 35-vuotiaana löysin nuo molemmat yhdestä ja samasta henkilöstä. Minä olen hyvä esimerkki siitä, ettei tavis ulkonäkö paranna luonnetta... vähän samanlainen juttu kuin se myytti, että kärsimys jalostaa ihmistä.
Kyllä se sut jättää siinä viimeistään kun oot 45-50 kymppinen, vanhalla luuskalla ei tee _mitään_
Olen ihan samaa mieltä. Mä hankin sitten 50veenä sellaisen 30veen sokean ja isomunaisen rakastajan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Mutta täytyy sanoa, että on ollut vaivan takana: vasta 35-vuotiaana löysin nuo molemmat yhdestä ja samasta henkilöstä. Minä olen hyvä esimerkki siitä, ettei tavis ulkonäkö paranna luonnetta... vähän samanlainen juttu kuin se myytti, että kärsimys jalostaa ihmistä.
Kyllä se sut jättää siinä viimeistään kun oot 45-50 kymppinen, vanhalla luuskalla ei tee _mitään_
Olen ihan samaa mieltä. Mä hankin sitten 50veenä sellaisen 30veen sokean ja isomunaisen rakastajan.
Mä taas otan möllin nyt, kun olen vielä jonkunnäköinen, ainakin pimeässä.
Kikkelis kokkelis.
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Bloom »

Arvelisin, että miehen vietteleminen edellyttää tilannetajua ja herkkyyttä tulkita vastapuolta. Ja kykyä kuunnella ja ottaa vastan vihjeitä toisen mieltymyksistä. Muistan, kuinka yritin kerran flirttailla pojan kanssa kiusoittelemalla ja härnäämällä ja haastamalla pilke silmäkulmassa retoriseen kilvoitteluun. Poika meni hämilleen ja lähes loukkaantui ja kysyi: "mihin sä tolla pyrit?" Myöhemmin kävi ilmi, että kyseessä oli herkkä ja hiljainen poika, jonka sai vieteltyä parhaiten kuuntelemalla yhdessä hiljaa musiikkia ja katselemalla silmiin. Sitten taas on miehiä, jotka rakastavat naisia jotka flirttailevat älyllisen sanailun keinoin. On myös miehiä, jotka pitävät suorista aloitteista, ja miehiä, jotka kavahtavat sellaista. On pysyttävä herkkänä ja osattava kuunnella ja lukea toista. Helpommin sanottu kuin tehty, ja tuntuukin että jotkut ovat tässä taidossa lahjakkaampia kuin toiset.
Yönmustaritari

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Bloom kirjoitti:
yritin kerran flirttailla pojan kanssa

kiusoittelemalla

härnäämällä

haastamalla

pilke silmäkulmassa
Niin kuin lastentarhassa lyötiin avokämmenellä poskelle ja haarukalla silmään. Mitäköhän helvettiä näillä oikein yritetään saada aikaan. Tuskin onnistutaan muussa kuin puukkotappeluun haastamisessa.

Bloom kirjoitti:
retoriseen kilvoitteluun.
Nih. Mitäköhän helvettiä se on.

Bloom kirjoitti: meni

hämilleen

loukkaantui
En yhtään tippaakaan ihmettele vitun sika, hyväksikäyttäjä ja tunteilla leikkijä.

Bloom kirjoitti: kysyi "mihin sä tolla pyrit?"
Sinä paskiainen omaksi iloksesi kiusaat ja härnäät toista mitättömillä, omaa etua tavoittelevilla paskatempauksilla ja toinen esittää selkeän kysymyksen. Tämä oli sitten se viimeinen oljenkorsi, joka kuitenkin perustui selkeään muotoon ja taatusti ymmärrettään asuun. Mitäs vastasit? Arvaan, että jotain paskaa. Olet sinä sentäs aikamoinen kiusaaja, paskapää.

EDIT: Luki äSsä vaik piti olla äRrä
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 19.01.2006 23:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
siia
Kitinä paheena
Viestit: 31
Liittynyt: 14.01.2006 14:00

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja siia »

Miettinyt tässä lukiessani, että onkohan tässä nyt kyse siitä miten mies vikitellään sänkyyn vaiko siitä miten mies vietellään vakavampaan suhteeseen...tavathan käsittääkseni ovat erilaiset ja tuloskin siis ihan toinen. Enkä kyllä käsitä miten loppupelissä ketään voi vietellä mihinkään jos se toinen ei halua tulla vietellyksi...ja jopa samaan aikaan vielä...siis samalla kun nainen viettelee miestä ja on siis itse myös vieteltävissä niin samaanaikaanhan se mieskin viettelee omalla tavallaan sitä naista ja siis itsekkin samalla antautuu vieteltäväksi...Eli siis jos toinen vain viettelee eikä toinen halua tulla vietellyksi niin se toinenhan hakkaa vain päätään seinää..Eix nih!?

Mistä sitten tietää haluaako se toinen tulla vietellyksi...Noh, kommunikointihan on tähän aivan loistava keino ja sehän voi siis tapahtua vaikkas sitten hyvän ruoan äärellä...jokainen tyylillään...kyllä siinä sitten rupatellessa huomaa millä mielellä se toinen on...

Ja tämän jälkeen jos itse haluaisin vietellä sen miehen sänkyyn kanssani niin hypähtäisin kyllä siinä sitten jossain vaiheessa hajareisin syliin istumaan (kasvot vastakkain siis)... Ja hommahan etenee pienillä lantion liikkeillä ja strategisten kohtien sivelyllä kivasti etiäppäin kuin itsekseen... Olen huomannut että miehet tykkää kun lantio pyörii vähän niin kuin kasia...Loppupelissä JOS kaikki käy hyvin ja molemmat samalla aaltopituudella, niin molemmat syö yhtäikaa toistensa käsistä. Eikä kummankaan tarvitse tuntea nöyrtyvänsä mitenkään...antaminen ja ottaminen siis tasapainossa..

Jos taas haluaisin vietellä miehen vakavampaan suhteeseen kanssani niin luonnollisuus vain yksinkertaisesti on valttia. Eiköhän kummatkin halua loppupelissä tulla rakastetuiksi juuri sellaisina kuin on eikä sellaisina kuin se toinen haluaisi minun olevan... Jos se ei toimi niin uutta kehiin!! Tokihan alussa oleellista on näyttää sille toiselle enemmän hyviä kuin huonoja puoliaan...
Yhdistelmä rautaista järkeä ja kummallista hössötystä
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Bloom »

Yönmustaritari kirjoitti:
Bloom kirjoitti: kysyi "mihin sä tolla pyrit?"
Sinä paskiainen omaksi iloksesi kiusaat ja härnäät toista mitättömillä, omaa etua tavoittelevilla paskatempauksilla ja toinen esittää selkeän kysymyksen. Tämä oli sitten se viimeinen oljenkorsi, joka kuitenkin perustui selkeään muotoon ja taatusti ymmärrettään asuun. Mitäs vastasit? Arvaan, että jotain paskaa. Olet sinä sentäs aikamoinen kiusaaja, paskapää.

EDIT: Luki äSsä vaik piti olla äRrä
Se todellakin oli viimeinen oljenkorsi. Yritin tarttua siihen. Kolmen viikon päästä sain kenkää. Ajattelen sitä poikaa vieläkin joka hetki.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämmösen mailin sain tänään ja postaan sen tänne, koska se sopivasti liippaa läheltä käsiteltävää aihetta.


Ei ole vaikeaa tehdä naista onnelliseksi. Miehen tarvitsee vain olla:

1. ystävä
2. kumppani
3. rakastaja
4. veli
5. isä
6. opettaja
7. kasvattaja
8. rippi-isä
9. uskottu
10. kokki
11. mekaanikko
12. asentaja
13. sähkömies
14. kuljettaja
15. kantaja
16. siivooja
17. hovimestari
18. hydraulikko
19. puuseppä
20. malli
21. sisustusarkkitehti
22. seksologi
23. psykologi
24. psykiatri
25. terapeutti


Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:

1. miellyttävä
2. älykäs mutta samalla
3. voimakas ja
4. urheilullinen
5. hyvätapainen mutta
6. luja
7. lempeä
8. herkkä mutta
9. päättäväinen
10. romanttinen mutta
11. miehekäs
12. vitsikäs ja
13. iloinen mutta
14. vakavasti otettava ja
15. arvokas
16. rohkea ja
17. energinen mutta
18. nallekarhu
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti mutta
26. johdonmukainen
27. viileä mutta
28. lämmin ja
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen mutta
31. periaatteellinen
32. kunniallinen ja
33. jalo mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen vaikka pankkiryöstön
38. epätoivoinen rakkaudesta mutta
39. hillitty ja
40. charmikas
41. pysyvä ja
42. uskollinen
43. valpas mutta
44. haaveileva
45. kunnianhimoinen
46. luotettava ja
47. kunnioitettava
48. valmis uhrauksiin - ja ennen muuta
49. maksukykyinen.


Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:

a) ei olisi mustasukkainen, mutta olisi kuitenkin kiinnostunut

b) tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enemmän aikaa kuin naiselleen

c) antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi huolenpitoa ja olisi kiinnostunut, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt

d) pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naistaan polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisälle, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa on niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.


On tärkeää olla unohtamatta hänen:

1. syntymäpäiviään
2. nimipäiviään
3. hääpäivää
4. ensimmäisen suudelman vuosipäivää
5. kuukautisiaan
6. hammaslääkäriaikaansa
7. vuosipäiviään
8. parhaan ystävättärensä ja lempitätinsä syntymäpäiviä


Valitettavasti täydellisinkään edellämainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä.

Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa tämän dominoima - ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan matkaan.


Ja nyt mitalin toinen puoli!

Miehen tekeminen onneliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:

1. seksiä ja
2. ruokaa.

Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.


JOHTOPÄÄTÖS:
Sopusointuinen yhteiselämä on saavutettavissa, kunhan miehet lopulta ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
T3000

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

How to Please a Woman

Follow this advice if you wish to impress your girlfriend.

* Compliment her;
* respect her;
* honor her;
* cuddle her;
* caress her;
* love her;
* kiss her;
* stroke her;
* buy things for her;
* tease her;
* comfort her;
* protect her;
* hug her;
* hold her;
* spend money on her;
* wine and dine her;
* listen to her;
* care for her;
* stand by her;
* support her;
* hold her.

How to Please a Man

Follow this advice if you wish to impress your boyfriends.

* Show up naked;
* Bring beer.
Feiz

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Mulla tuli just sellanen bon vojaaaash ilmiö, että kaikki suhteiluihin kirjoitetut ketjut kääntyvät aina lopulta tähän miehet vs naiset asetelmaan. Ei ihme että olette yksin. Nauttikaa.
T3000

Re: Kuinka mies vietellään?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Feiz kirjoitti:Mulla tuli just sellanen bon vojaaaash ilmiö, että kaikki suhteiluihin kirjoitetut ketjut kääntyvät aina lopulta tähän miehet vs naiset asetelmaan. Ei ihme että olette yksin. Nauttikaa.
Muistelen eräänkin Feizzin joskus lähimenneisyydessä tilitelleen kuin paskoja suomalaiset naiset ovat. Sellainen boll voiasssh -flashback minulla tuli. Kumma miten pariutuminen vaikuttaa perspektiiviin.
Vastaa Viestiin