Analyze me

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja yannara »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Ainut asia mitä voin sanoa on, että kuuntele tarkkaan mitä seurustelukumppanisi sanoo äläkä selkokielistä sitä "nalkutukseksi".

Kun pieniä asioita kasaantuu tarpeeksi niistä tulee isoja asioita. Yksittäisiä pieniä asioita on helpompi selvittää kuin täyttä isoa kriisiä. Ajattele sitä.
Tuossa on asiaa. Ja pitää kyllä keksiä jotain pientä kivaa :P (ps. lupasin kyllä sille synttäripäiväksi 100€ kun se tarvii kirjan kouluun).
Kiva kiitti, nyt nään yannaran ja tyttiksensä kimppakakkimassa-pesemässä hampuja.
WTF? :shock: :shock: :shock:
Flipperix

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

yannara kirjoitti:ps. lupasin kyllä sille synttäripäiväksi 100€ kun se tarvii kirjan kouluun
Enpä ihan heti kärkeen keksi epäromanttisempaa synttärilahjaa. Ehkäpä romatiikasta on muutenkaan turha puhua jos paskallakäynti ja hammaspesu ovat perussettiä. :roll:
bedlam

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja bedlam »

100e koulukirjaa varten synttärilahjaksi kuulostaa kyllä (jopa) minustakin melkoisen masentavalle lahjalle. Jos olet kerran sen jo luvannut, niin syytä olisi ehkä vielä miettiä joku oikeakin lahja.
Flipperix kirjoitti:Ehkäpä romatiikasta on muutenkaan turha puhua jos paskallakäynti ja hammaspesu ovat perussettiä. :roll:
Romantiikasta kai olisi päinvastoin turha puhua, jos paskallakäynti ja varsinkaan hammaspesu eivät olisi perussettiä! *väsynyt hymiö*.
CandyMan

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

yannara 13.05.2006 kirjoitti:Doh, nyt me asutaan emännän kanssa yhteisessä kodissa, kohta jo kolme kuukautta tulee täyteen. Olen aika tyytyväinen tilanteeseen, ja parisuhteeseen. Muutimme äkkiä yhteen, koska asuttiin kumpikin vielä porukoiden luona ajemmin. Arki kyllä maistuu, ja hauskaa on. Mielenkiinto seksiin vaan on kadonnut, minulla siis.
...
Aikaisemmin olin itse niitä, jotka sanoi että "seksi on tärkein". Paskan marjat! Mie ajattelen nykyään ihan jotain muita asioita kuin seksiä.
yannara 20.09.2006 kirjoitti:Olipa taas hauskaa lukea noita vanhoja ketjuja ja tajuta, että "olenpas minä muuttunut". No joo, mä taas nostan tätä kun minua arvelluttaa yksi asia ja mietin, että onko kellään kokemusta tähän. Emäntä valittaa, että minä en ole yhtään romanttinen.
Tulee taas mieleen kuinka vasta yhdessäasuminen paljastaa mitä parisuhteen arki toisen kanssa oikeasti on. Erillään asuttaessa ollaan niin raksuuntuneita ja lääpällään koska ýhdessäolohetket ovat pakoa arjesta, eivät osa arkea.

Mitä muita yhdistäviä tekijöitä teillä olikaan seksin lisäksi? Harrastatteko yhdessä mitään, mitä yhteisiä mielenkiinnon kohteita teillä on, mistä juttelette ollessanne yhdessä jne.?

Tuntuu että teitä molempia tahollanne vähän rassaa suhteen muuttuminen arjeksi, mutta ilmennätte sitä eri tavoin. Sinä keksimällä muuta aktiviteettia itsellesi (johon ei kuulu avokkisi), avokkisi taas haluamalla takaisin alun kiihkeitä aikoja. Tehkää kompromissi: sinä tarjoat hänelle välillä yhteisiä romanttisia pakoreittejä arjesta (asioita jotka vaativat sinultakin hieman vaivaa, ja jotka eivät välttämättä tapahdu samoissa ympyröissä kuin missä aina pyöritte; ties vaikka itsekin tykkäisit siitä), ja sinä saat vastaavasti välillä toteuttaa itseäsi muuten. Sillä tavoin molemmat toivottavasti pysyvät edes kohtuullisen tyytyväisinä.

Kohta varmaan joku tulee valittamaan kuinka teidän ei pitäisi olla yhdessä jos jokainen yhdessävietetty minuutti ei ole teille molemmille yhtä auvoa. Elämä ei kuitenkaan ole aivan niin mustavalkoista.
Viimeksi muokannut CandyMan, 20.09.2006 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: Elämä ei kuitenkaan ole aivan niin mustavalkoista.

Mutta on se silti aika ankeeta, että jo kolmen kuukauden yhdessä asumisen jälkeen seksi ei kiinnosta.
CandyMan

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Elämä ei kuitenkaan ole aivan niin mustavalkoista.
Mutta on se silti aika ankeeta, että jo kolmen kuukauden yhdessä asumisen jälkeen seksi ei kiinnosta.
Tuosta olen toki samaa mieltä. Tosin, tässä tapauksessa "seksi ei kiinnosta" taisi tarkoittaa samaa kuin "ei enää monta kertaa päivässä, vaan pari kertaa viikossa". Ilmeisesti uutuudenviehätys katosi, joten palattiin normaaleihin uomiin. :wink:

Yannaralle: Avokkia saa kyllä ilahduttaa arjesta erottuvin keinoin silloin tällöin, luulisi tästä tulevan sinullekin välillä hyvä mieli. Se ei riitä että sinä kyllä tyytyisit nykyiseenkin tilanteeseen.

Yannaran avokille: Ainoastaan elokuvissa ja dementikkovanhusten suhteissa alun kiihkeä vaihe kestää pidempiä aikoja. Suhteilla on tapana tasaantua ajan myötä.
Geetzu

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:Ainoastaan elokuvissa ja dementikkovanhusten suhteissa alun kiihkeä vaihe kestää pidempiä aikoja. Suhteilla on tapana tasaantua ajan myötä.
Ja vähän ehkä niissäkin, joissa tietyistä asioista ihan välttämättömästi pidetään kiinni... Ei, en nyt rupea väittämään oman suhteeni olevan yhtä kiihkoa mutta väitän, että jos romantiikka tai edes ne pienet yllärit ja ilostuttamiset (en tiedä mikä on romanttista, uh) on kadonnut vaikkapa jo tossa 10 vuoden päästä, ollaan sittenkin epäonnistuttu ja pahasti.
Flipperix

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

CandyMan kirjoitti:Tosin, tässä tapauksessa "seksi ei kiinnosta" taisi tarkoittaa samaa kuin "ei enää monta kertaa päivässä, vaan pari kertaa viikossa". Ilmeisesti uutuudenviehätys katosi, joten palattiin normaaleihin uomiin. :wink:
Täh? Pari kertaa viikossa normaaliuoma kaksikymppiselle? Pari kertaa viikonlopussa, pikemminkin.
Rouva Pupu

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

[quote="CandyMan"][/quote]

Allekirjoitan kaikki mitä yllä totesitkin.

Toisaalta en sekoita arkea ja alkuhuumaa, tai siis en pidä niitä toisiaan pois sulkevina.
Ennen saatoin pitää arkea jonkinlaisena "pahana asiana" suhteen kannalta, toisaalta laitan sen sen piikkiin, että toinen ei viihtynyt arjessa vaan piti olla jos jonkinlaista äksöniä, jotta voisi olla häpi häpi. Puhun suhteesta joka kesti seitsemisen vuotta, josta viitisen vuotta yhteisasumista.

Toisaalta nyt kun tiedän, että alkuhuuman voi käydä läpi/osittain käydään edelleen läpi myös arjen keskellä, on kanta luonnollisesti muuttunut. Tarkoittaen sitä, että herrani kanssa pari vuotta sitten lyötiin hynttyyt yhteen kahden viikon jälkeen.
Rouva Pupu

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geetzu kirjoitti: (en tiedä mikä on romanttista, uh) on kadonnut vaikkapa jo tossa 10 vuoden päästä, ollaan sittenkin epäonnistuttu ja pahasti.
Pääasia, että se on sitä romantiikkaa joka itselleen sitä oikeaa on.
Pakko sanoa, että itselläni muljahti sytän silleen ihanasti kun 30 vuotta naimisissa ollut pariskunta vaikutti käytökseltään lähinnä vastarakastuneelta parilta. Siinä on tavoitetta kerrassaan.
Geetzu

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Siinä on tavoitetta kerrassaan.
Tod. <3
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja martza »

Rouva Pupu kirjoitti: Pakko sanoa, että itselläni muljahti sytän silleen ihanasti kun 30 vuotta naimisissa ollut pariskunta vaikutti käytökseltään lähinnä vastarakastuneelta parilta. Siinä on tavoitetta kerrassaan.
Niin tässä on tavoitettaa kerrakseen. Kyllä minä nostan hattua näille pareille, jotka ovat olleet aviossa näin pitkään ja pitempääkin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
CandyMan

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Flipperix kirjoitti:Täh? Pari kertaa viikossa normaaliuoma kaksikymppiselle? Pari kertaa viikonlopussa, pikemminkin.
No kyllä, jos asutaan erillään ja säästellään paukkuja sitä yhteistä viikonloppua varten. Onnistuu tuo paljon vanhemmiltakin.
martza kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Pakko sanoa, että itselläni muljahti sytän silleen ihanasti kun 30 vuotta naimisissa ollut pariskunta vaikutti käytökseltään lähinnä vastarakastuneelta parilta. Siinä on tavoitetta kerrassaan.
Niin tässä on tavoitettaa kerrakseen. Kyllä minä nostan hattua näille pareille, jotka ovat olleet aviossa näin pitkään ja pitempääkin.
Ihme ei mielestäni ole niinkään pitkään aviossa oleminen, vaan se että ovat edelleen kuin vastarakastuneita. Elleivät sitten ole dementikkoja.

Toisaalta, jos näkee puistossa harmaahapsisen parin hellittelemässä toisiaan, mistä sitä tietää vaikka olisivat tavanneet vasta edellisenä päivänä? :wink:
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja yannara »

Mitä muita yhdistäviä tekijöitä teillä olikaan seksin lisäksi? Harrastatteko yhdessä mitään, mitä yhteisiä mielenkiinnon kohteita teillä on, mistä juttelette ollessanne yhdessä jne.?


Tässä kirjoittaa henkilö, joka ei tiedä suhteestamme mitään. Mä voisin väittää, meitä yhdistää lähes kaikki, ja seksi on viimeisimpiä asioita jotka yhdistää meitä. Päivän arjet, vapaa-ajan vietto jota harrastamme myös yhdessä, jne-jne...
Yannaran avokille: Ainoastaan elokuvissa ja dementikkovanhusten suhteissa alun kiihkeä vaihe kestää pidempiä aikoja. Suhteilla on tapana tasaantua ajan myötä.
Juu ei, avokillehan tätä keskustelua ei näytetä :lol:

Kieltämättä toi 100€:n lahja ei ole romanttinen, täytyypä keksiä sille jotain vielä rinnalle. [/quote]
CandyMan

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

yannara kirjoitti:
Mitä muita yhdistäviä tekijöitä teillä olikaan seksin lisäksi? Harrastatteko yhdessä mitään, mitä yhteisiä mielenkiinnon kohteita teillä on, mistä juttelette ollessanne yhdessä jne.?

Tässä kirjoittaa henkilö, joka ei tiedä suhteestamme mitään.
Siksi kysyinkin. Tuo ei ollut toteamus, vaan kysymys. Sinänsä en odottanut siihen edes vastausta, vaan heitin sen herättämään ajatuksia sinussa.
Mä voisin väittää, meitä yhdistää lähes kaikki, ja seksi on viimeisimpiä asioita jotka yhdistää meitä. Päivän arjet, vapaa-ajan vietto jota harrastamme myös yhdessä, jne-jne...
Erittäin hienoa kuulla että teillä on paljon yhteistä, jopa arki. :wink: Sitä pitää edelleen säestää romantiikalla; naiset odottavat sitä ihan samalla tavoin kuin miehet odottavat seksiä (stereotyyppinen provo).
Flipperix

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

CandyMan kirjoitti:No kyllä, jos asutaan erillään ja säästellään paukkuja sitä yhteistä viikonloppua varten. Onnistuu tuo paljon vanhemmiltakin.
Duh. Mulla ei mene kaaliin, että viikonlopun pariin kertaan tarttis viikolla säästellä mitään? Itse olen asunut yhdessä kahden eri naisen kanssa yhteensä n. 7 vuotta ikävuosina 19-28 (en samaan aikaan, pervot) ja lukuunottamatta kaikkein riitaisimpia tilapäisiä ajanjaksoja paljon harvemmassa olivat ne päivät jolloin seksiä ei harrastettu lainkaan kuin ne jolloin sitä harrastettiin useammin kuin kerran päivässä. Dear Eki, olenko epänormaali?

Kyllä tuo kaks kertaa viikossa yhdessä asuvalle kuullostaisi itselle jo lopun alulta. Lapsiperheiden kohdalla ymmärtää paremmin, kun on vähemmän aikaa ja enemmän esteitä, mutta mutta..
Rouva Pupu

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:
Toisaalta, jos näkee puistossa harmaahapsisen parin hellittelemässä toisiaan, mistä sitä tietää vaikka olisivat tavanneet vasta edellisenä päivänä? :wink:
Ei tiedäkkään. Siksi käytinkin esimerkkiä pariskunnasta, joiden tiedän olleen naimisissa sen 30 vuotta. Simppeliä.
ninnithequeen

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jos toinen istuu paskalla vieressä, kun toinen pesee hampaita, niin tarvitseeko todella ihmetellä, jos seksihalut loppuu? Voi jösses.
AarneAnkka

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Jos toinen istuu paskalla vieressä, kun toinen pesee hampaita, niin tarvitseeko todella ihmetellä, jos seksihalut loppuu?
Siis kummalta? No joo, on se suusta valuva hammastahnavaahto aika ällön näköistä...
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 20.09.2006 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti:Jos toinen istuu paskalla vieressä, kun toinen pesee hampaita, niin tarvitseeko todella ihmetellä, jos seksihalut loppuu? Voi jösses.
Kyllä minäkin suolistovaivaisena ja zombiena saan mieheni halut heräämään helposti, joskus pitää jopa hieman toppuutella sitä jalkoihin nytkyttelemistä.
ninnithequeen

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jos toinen istuu paskalla vieressä, kun toinen pesee hampaita, niin tarvitseeko todella ihmetellä, jos seksihalut loppuu?
Siis kummalta?
No ihan kummalta vaan.
CandyMan

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Flipperix kirjoitti:Duh. Mulla ei mene kaaliin, että viikonlopun pariin kertaan tarttis viikolla säästellä mitään? Itse olen asunut yhdessä kahden eri naisen kanssa yhteensä n. 7 vuotta ikävuosina 19-28 (en samaan aikaan, pervot) ja lukuunottamatta kaikkein riitaisimpia tilapäisiä ajanjaksoja paljon harvemmassa olivat ne päivät jolloin seksiä ei harrastettu lainkaan kuin ne jolloin sitä harrastettiin useammin kuin kerran päivässä.
Sinkkumatti on kohdannut voittajansa.
Dear Eki, olenko epänormaali?
Gallupillahan se selviää.
Avatar
yannara
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 195
Liittynyt: 19.01.2006 22:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja yannara »

Tää on kyllä viikon lause!
naisia pitää edelleen säestää romantiikalla; he odottavat sitä ihan samalla tavoin kuin miehet seksiä
Ja se on muuten emäntä, joka istuu paskalle, pöntölle tai pesee pilluaan kun minä harjaan hampaita tai pesen moloani lavuaarissa.. ettäs näin meilllä :oops:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Lolita »

yannara kirjoitti:pesen moloani lavuaarissa.
Olen ollut liian kauan Kitinässä, odotin jo Gattacaa tähän ihmettelemään miksi sitä moloa pitää siellä lavuaarissa pestä, eikö kerta viikossa saunassa riitä, ja julistamaan sinut homoksi *huokaus*

Jatkakaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Analyze me

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Missä se gallup viipyy :?:
Vastaa Viestiin