Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mies, oletko kantanut (useita metrejä, ja tyylipuhtaasti sylissä eikä reppuselässä) naisen makuuhuoneeseen?

1. Jo vain…
13
50%
2. Kerran yritin, eikä siitä sen enempää
1
4%
3. Tuota elefanttia ei nostaisi edes armeijan kuljetuskopteri…
0
Ei ääniä
4. Minä en avaa naiselle edes ovea! Olen emansipoitunut mies ja ylpeä siitä!!
1
4%
5. Vou vou vou.. Otetaas alusta, tähän siis tarvitaan nainen? Ei kun takaisin runkille
1
4%
6. En, kun en ole vielä löytänyt prinsessaani (vähän kuin kohta nro 5, mutta herkemmin ilmaistuna)
10
38%
 
Ääniä yhteensä: 26

Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

Tuli vain mieleen.. Vanhoista kotimaisista elokuvista muistamme raavaan komistuksen Tauno Palon, joka Suomen rakentajan käsillään kantaa neidon syrjäiseen lemmenpesään. Esimerkkejä löytyy myös lähempänä oikeata elämää: eikös Forresterin Ridgekin kantanut sen Brooken joskus? Kuinka yleistä tämä on modernien Kity-miesten keskuudessa?

Jatkokysymys niille, jotka ruksasivat kohdan nro 1: Mikä on tuntumalta käypä penkki-nainen-kerroin, eli paljon pitää penkistä nousta jos haluaisi kieputella miten tahtoo esim. 60-kiloista nöpöliiniä?
ninnithequeen

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie en saa vastata, mutta kerrottakoon, että minut on kannettu useasti ja usean eri miehen toimesta makuuhuoneeseen elämäni varrella. Toisaalta mua on kanniskeltu ja riepoteltu paljon muuallekin ja muussa mielessä, johtunee pienestä koostani...
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Eikö ainakin tuossa Suomi-Filmi-kontekstissa kanniskelu liity pikemminkin jonkinlaiseen morsiamen-kanto-kynnyksen-yli-hääperinteeseen kuin ihan vain satunnaiseen lemmiskelyyn?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minua ei ole pahemmin kanneltu. Minä olen sen verran pitkä ja sitä kautta painava, ettei minua ole tyylipuhtaasti nosteltu ja sen lisäksi minua sattuu, kun minua nostellaan ja kannetaan. Ei kiitos.

Edit: Sitten vielä pitää mainita se, että miksi helvetissä te miehet ette usko, kun kiellän kantamasta ja nostelemasta? Se ei todellakaan ole kevyt heilahdus, vaikka hoikka olenkin ja minuun ihan oikeasti sattuu ja tulee mustelmia :evil:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joo, en minäkään saisi vastata mutta vastataan nyt kuitenkin. Kyllä, minut on kannettu makuuhuoneeseen miehen toimesta. Ihan silleen käsivarsilla junou niiq.
ElanorRaven

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kyllä minutkin on ihan tyylillä kannettu, en sitten tiedä miten tuskaa oli miehelle :D
Exsat

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mua ei ole kanneltu eikä pahemmin kannateltukaan. Pidän itseäni sen verran vantterana yksilönä, että koen oloni hyvin epämiellyttäväksi ko. tilanteissa. Jos kokoero olisi miehen kanssa merkittävä, niin sitten voisi jo harkitakin, mutta kukaan alle 190 senttinen ei kyllä ole tervetullut testaamaan selkänsä kestävyytä.
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

urpiainen kirjoitti:Eikö ainakin tuossa Suomi-Filmi-kontekstissa kanniskelu liity pikemminkin jonkinlaiseen morsiamen-kanto-kynnyksen-yli-hääperinteeseen kuin ihan vain satunnaiseen lemmiskelyyn?
Yleensä, tosin esim. Tauno - kulkurin tai tukkijätkän rooleissaan - ei tainnut kaikkia heilojaan viedä alttarin kautta. Vaikka tietenkin koko homman luonteeseen silloinkin sisältyi ja sisältyy selkeä traditionaalisen romanttinen ei-ihan-kenen-tahansa-vuoksi -toiminta silmiin katseluineen ym, joka ei välttämättä kuulu repertuaariin silloin kun vähemmän traditionaaliset teiniviikset Pena ja Jape 18 v lähtevät ajelemaan pillurallia Hyvinkäälle.
ninnithequeen kirjoitti:Mie en saa vastata, mutta kerrottakoon, että minut on kannettu useasti ja usean eri miehen toimesta makuuhuoneeseen elämäni varrella. Toisaalta mua on kanniskeltu ja riepoteltu paljon muuallekin ja muussa mielessä, johtunee pienestä koostani...
Joo, pahoittelen syrjintää, naisnäkökulma ”tekeekö kantaminen miehen” -kysymykseen on tervetullutta, mutta osallistuminen äänestykseen vääristäisi tilastoja: jos ajatellaan vaikka 30+ naista, on teoriassa mahdollista että hän on ehtinyt olla tekemisissä jo useammankin kuin yhden miehen kanssa, jolloin kannettavana olemistodennäköisyyskin kasvaa.
hermine

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja hermine »

Muakin lähinnä ärsyttää tuo paikasta toiseen "siirtely" koska harvalla miehellä on tarpeeksi voimaa (tai taidosta tuo kai enemmän on kiinni, hoitsuilta onnistuu vaikka olisikin vähän hentoisempi) nostaa edes tällaista alle 50-kiloista mukavasti vaikka penkistä nousisi mitä vaan enemmän se on sellaista ryysäämistä mikä vaan sattuu. Tuota ovat kyllä varmasti koettaneet kavereista lähtien lähes kaikki kaksilahkeiset joiden kanssa olen ollut yhtään läheisemmissä tekemisissä. Joulunaikaan varsinkin 16-vuotias serkkuni, joka oli alkanut harrastaa bodaamista kanteli kaikkia ihmisiä ympäriinsä todistaakseen mahtavia voimiaan. Sen pikkuveli katsoi säälivästi, että tuota hän joutuu itse koko ajan kestämään.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

KnightRider kirjoitti:Yleensä, tosin esim. Tauno - kulkurin tai tukkijätkän rooleissaan - ei tainnut kaikkia heilojaan viedä alttarin kautta.
Tosiaan, ajattelin ehkä liian urbaanisti ja tylsästi lemmenpesänä makuuhuonetta sisätiloissa. Ehtaa Suomi-romantiikkaa on kyllä nimenomaan Taunon käsivarsillaan tarjoama matka kohti heinäsuovaa. On siinä se ihan käytännöllinenkin puoli, että heinäladossa voi ovenkarmit olla sen verran leveällä, että vahinkoja sattuu vähemmän. Se kun joskus on päässyt yllättämään, miten pitkälle vertikaalisesti rajoittuneenkin neidon pää ja jalat yltävät kun hänet sijoittaa horisontaalisesti ei-niin-teräksisille käsivarsille.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Pakko se on välillä kantaa, jos ei ymmärrä tulla vapaaehtoisesti! :p:

ninnithequeen kirjoitti:Toisaalta mua on kanniskeltu ja riepoteltu paljon muuallekin ja muussa mielessä, johtunee pienestä koostani...
Vai johtuisiko promilleista? :lol:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Meik »

No totta hitossa. Monta kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos ei akan omat tolpat kanna, nukkukoon eteisen lattialla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kimmen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Toisaalta mua on kanniskeltu ja riepoteltu paljon muuallekin ja muussa mielessä, johtunee pienestä koostani...
Vai johtuisiko promilleista? :lol:
Joskus niistäkin.
Mutta sanotaanko, että esim. lumipesut lumihangessa mä oon saanu miljoona kertaa. Hmph.
Mulli75

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Riippuu enemmänkin naisen koosta ei painosta.

Jotain hupia siinä kantamisessakin on ja kantamisen aikana voi tehdä yhdessä vaikka mitä jos aisa kantaa.

Hätätilanteessa kyllä kantaisin miten päin vaan.
hebuli

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

KnightRider kirjoitti:Jatkokysymys niille, jotka ruksasivat kohdan nro 1: Mikä on tuntumalta käypä penkki-nainen-kerroin, eli paljon pitää penkistä nousta jos haluaisi kieputella miten tahtoo esim. 60-kiloista nöpöliiniä?
Noin äkkiseltään sanoisin että penkkipunnerruksessa ja naisenkannossa käytetään pitkälti eri lihaksia kehossa, vaikka se nainen sitten olisikin neliskanttinen 75-kiloinen edestätäytettävä malli jonka pystyy nettitarinoissa kantamaan yksin vaikka yhdellä kädellä ekaan kerrokseen. Ehkä joku maastaveto tai vielä paremmin painonnoston työntö olisi lähempänä naisenkantoa, mitä tulee rasitettaviin lihaksiin.
Nowaysis

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kannatetaan, kannatetaan! Eipähän tarvi itse kävellä. Minut on heleppo heivata olalle. Tämä on hyödyllistä erityisesti kesällä(ja lämpimissä maissa), jolloin epäergonomisten kenkien käyttö on huipussaan ja lauantai-illan päätteeksi näppärä neito voi keksiä himpsutella kotiin ilman kenkiä säästyäkseen tuskalliselta kotimatkalta. Joskus on tapahtunut näes niinkin, ettei setä ole pitänyt nuoren neidon hippi- ynnä rumpukansamaista käytöstä arvolleen sopivana ja kantanut neidon mieluummin reppuselässä kuin katsellut tämän yöllistä paljasjalkatepastelua kulttuurishistoriallisesti arvokkailla katukivetyksillä.

Yhdistelmää olalle vienti/pyllylletaputtelu tulee myös suosia.
T3000

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Olen kantanut likimain jokaista sukupuolikumppaniani. Ei sohvalle simahtanutta henno herättää ja joskus iskee luolamiesmoodi muuten vain. Parinvalintakriteerikin taitaa olla "jos ei jaksa kantaa petiin, en pane" :P Monista neideista tuntuu olevan ihan mukava taittaa matkaa miehen kantamana, oli kohde makuuhuone tai ei.
SnapaHead

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

T3000 kirjoitti:Olen kantanut likimain jokaista sukupuolikumppaniani.
Mun sankari!
Oliko tämä nyt joku yritys kertoa tytöille, että olet tosi muskelimasa ja gentlemanni-arska ja ihan tosi niinku machiiiiin?
Mutta sähän olet joku kynänpyörittäjä? Eikös naiset yleensä pidä tuollaisia nössöjä kauppakassien kantajana ja maksajana.
Olis kyllä kiva nähdä minkälaisen naisen sinäkin muka olet saanut? Jotain tällaista: "Tix! Huora tuu tänne ja kanna mut sänkyyn! Vaihda kanavaa! Tuo ruokaa! Vittuun mun jaloista hyörimästä! Pane mua! Ei tollee vitun tyhmä, hitaammin! Se on läskien välissä taukki! Siivoo tää kämppä! Siivoo tää pillu! Osta mulle auto! Mä rakastan sua! kuulitsä paskatappi! mä sanoin et mä rakastan sua! Kosi mua! Katko välit kavereihis! Tuo suklaata!"

Siinä tapauksessa että sinulla ei koskaan ole ollut naista niin yo. on WanhanPervon vaimo.
T3000

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Eiq tarkoitus oli sanoa että mulla on hiton pieni penis jota kompensoin isolla sängyllä, medium-hammasharjalla, lihasäilykkeillä ja moottorisahalla. Vittu et ooNko ÄiJÄ!!11!
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

On tullut kanniskeltua. Sylissä ja olalla, pitkiä ja lyhyitä matkoja.
Truth fears no trial
slam

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja slam »

aamulla kolmen aikaan teki hemmetisti mieli "käydä naiseen käsiksi" , mutta yhteiskunnan sääntöjä pitää nuodattaa ja kyllähän sitä naistakin ymmärtää, että eihän se ny sellaasesta ehkä diggaisi :)
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

hebuli kirjoitti:Noin äkkiseltään sanoisin että penkkipunnerruksessa ja naisenkannossa käytetään pitkälti eri lihaksia
Totta, tarkemmin ajateltuna sehän on pitkälle jalkatyötä. Seisaalleen noususta tule mitään jos ei pohkeessa/reidessä/pakarassa ole ytyä. Tietty ei habakaan haitaksi ole.
Lolita kirjoitti:Ei kiitos.

Edit: Sitten vielä pitää mainita se, että miksi helvetissä te miehet ette usko, kun kiellän kantamasta ja nostelemasta? Se ei todellakaan ole kevyt heilahdus, vaikka hoikka olenkin ja minuun ihan oikeasti sattuu ja tulee mustelmia :evil:
hermine kirjoitti:Muakin lähinnä ärsyttää tuo paikasta toiseen "siirtely" koska harvalla miehellä on tarpeeksi voimaa (tai taidosta tuo kai enemmän on kiinni, hoitsuilta onnistuu vaikka olisikin vähän hentoisempi) nostaa edes tällaista alle 50-kiloista mukavasti vaikka penkistä nousisi mitä vaan
Tääkin on tainnut olla enemmänkin tekniikkakysymys --into ei riittänyt korvaamaan puuttuvaa taitoa --korjattavissa? Tuollainen kantamiskieltohan on suoranaista miehen henkistä kuohitsemista: ”Kuvitteletsä olevas joku.. joku mies? Menepäs nyt siitä tomuttamaan sekä pullat pakastamaan ynnä pitsin nypläystä hieman harrastamaan” (btw, toiseksi filosofisin kohta Popedan biiseissä). Eli menee naisen osalta vähän samaan kastiin kuin ”alistua” erinäisissä tilanteissa tarjoamisen, kotoa hakemisen ym. sovinistisikailun kohteeksi.
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

SnapaHead kirjoitti:...
:D Lisää esimerkkejä kuohitsemisesta
hermine

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja hermine »

KnightRider kirjoitti:
hermine kirjoitti:Muakin lähinnä ärsyttää tuo paikasta toiseen "siirtely" koska harvalla miehellä on tarpeeksi voimaa (tai taidosta tuo kai enemmän on kiinni, hoitsuilta onnistuu vaikka olisikin vähän hentoisempi) nostaa edes tällaista alle 50-kiloista mukavasti vaikka penkistä nousisi mitä vaan
Tääkin on tainnut olla enemmänkin tekniikkakysymys --into ei riittänyt korvaamaan puuttuvaa taitoa --korjattavissa? Tuollainen kantamiskieltohan on suoranaista miehen henkistä kuohitsemista: ”Kuvitteletsä olevas joku.. joku mies? Menepäs nyt siitä tomuttamaan sekä pullat pakastamaan ynnä pitsin nypläystä hieman harrastamaan”
Niin, mut tässä se korjattavissa oleva kohta ja tekniikkakysymys ei suinkaan liity tuonne voimaharjoittelupuolelle, vaan tomutus/pullienpakastus/pitsinnypläys/hoivaus-osastoon. Jos sitä taitoa tahtoo tietoisesti opetella, oikea paikka on esim. lähihoitajakoulu (jossa opetetaan myös laittamaan ruokaa, siivoamaan ja vaihtamaan vauvalle vaipat tms. ällöämmämäistä), ei mikään kuntosali :)

Tosin olet kyllä oikeassa siinä, että mikä kantamisesta tekee henkisesti epämiellyttävää on sama kuin miksi toisen siivellä eläminen tuntuisi mielestäni pahalle (huom. kotiäitiyttä en tietenkään laske siivelläelämiseksi vaan enemmän sellaisen pikkuvaimouden). Kai olen tietynlaisista naisenrooleista kasvanut liikaa yli - luontevampi olo seisoa omilla jaloillaan toisen kanssa samalla tasolla.
Vastaa Viestiin