Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mies, oletko kantanut (useita metrejä, ja tyylipuhtaasti sylissä eikä reppuselässä) naisen makuuhuoneeseen?

1. Jo vain…
13
50%
2. Kerran yritin, eikä siitä sen enempää
1
4%
3. Tuota elefanttia ei nostaisi edes armeijan kuljetuskopteri…
0
Ei ääniä
4. Minä en avaa naiselle edes ovea! Olen emansipoitunut mies ja ylpeä siitä!!
1
4%
5. Vou vou vou.. Otetaas alusta, tähän siis tarvitaan nainen? Ei kun takaisin runkille
1
4%
6. En, kun en ole vielä löytänyt prinsessaani (vähän kuin kohta nro 5, mutta herkemmin ilmaistuna)
10
38%
 
Ääniä yhteensä: 26

Herra Manala

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Joo, kuten Vaolakin tuossa vähän vihjaili, niin kilot eivät monesti ole se ratkaiseva tekijä, vaan se, osaako nainen yhtään auttaa kantoa. Jos eukko on löysä kuin viinikumimato, niin onhan se hankalaa jo pienemmilläkin kiloilla saada läskiä raahattua paikasta toiseen. Mutta onhan noita naisia saanut raahata useammankin kerran sohvalta sänkyyn kun ovat siihen simahtaneet.

Ja luulen, että 85-kiloisen naisen kantamista varten tarvitsee penkistä nousta noin 300.
SnapaHead

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

slam kirjoitti:aamulla kolmen aikaan teki hemmetisti mieli "käydä naiseen käsiksi" , mutta yhteiskunnan sääntöjä pitää nuodattaa ja kyllähän sitä naistakin ymmärtää, että eihän se ny sellaasesta ehkä diggaisi :)
öö... Tuota tuota... Poikuus on uhannut hakata ja puukottaa ja tappaa ihmisiä... kerroitko sinä nyt tässä että suunnittelet raiskausta? Mutta et ole vielä raiskannut kun yhteiskunta sanoo "ei saa" ja olet pitkällisten pohdintojen jälkeen tullut tulokseen, että raiskauksen kohteella ei välttämättä ole elämänsä paras hetki menossa. Vai mitä tarkoitat käsiksi käymisellä? Kerta nainen ei siitä pitäisi... hmm... tarkoitatko niskalenkkiä vai kenties paskasangossa uitetuilla käsillä mähläystä? Jotkut juo itsensä mukaviksi ja naiset kauniiksi, mutta Slam muuraa naiset märiksi.
slam

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja slam »

KnightRider kirjoitti: 60-kiloista nöpöliiniä?
Laitoin naisen töihin eilen aamulla, että "vihatkaa minua" :lol: Ihan mielelläänhän se tuuppas kärryä ja hymyili + oli iloinen. En olisi muuten apua tarvinnut, mutta ei jaksa selkää paskoa suotta... Kärryn etupään kohotus koukku unohtui käpylään nimeltä kämmenniemi :D

En jaksa näillä lihaksilla paljoa kanniskella mitään liian painavaa... Parempi olla koittamatta, että ei sorru alle... Viime viikolla baarissa vittuilin yhdelle mukavalle pyöräkaverille ja se tempas minut ilmaan ja käänsi ympäri... ja miehän painan sen 70kg... Käykää häneltä kysymässä petiin kantoa, taidan olla liian huono siihenkin... Pelkkä paska kaikkialla. 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herra Manala kirjoitti:Ja luulen, että 85-kiloisen naisen kantamista varten tarvitsee penkistä nousta noin 300.
Niin justiinsa. Vaikka en noissa mitoissa enää olekaan, niin kyllä massa takaa sen että sattuu ja tulee mustelmia olet sitten sylissä, olalla tai raahataan kainaloista. Siihen kun lisätään vielä se, että ei kukaan mies jaksa kantaa kunnolla, niin jo on tuskaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja brona »

Exä intoutui välillä kanniskelemaan estelevistä kiljahduksistani huolimatta mun noin 70 -kiloista olemustani. Exä ei ollut mikään hirmuinen kaappi vaan painoi itse ehkä kymmenen kiloa enemmän, omasi kyllä tosi vahvat jalka- ja pakaralihakset, nam. Viime keväänä mut nakkas kepeästi olalleen sellainen oikein kiva lähes kaksimetrinen tyyppi. Luolamiesmeininki rulaa aina välillä.
...
Yönmustaritari

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nii pihalle sen voi sit kantaa jos ei muuten lähde.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nostin tänään yhden aika ihQn miehen ilmaan ja kannoin sen sänkyyn. Tosin en sylissä vaan pystyasennossa. Se oli miehestä hassua koska se ei tainnut todellakaan uskoa että mä saisin sen edes ilmaan :lol:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Tiikeriankka

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kannettu on, monellakin tavalla..olkapäällä, käsivarsilla, osaksi "ripustautuneena" siihen naulakkomaiseen muotoon siinä lantion etupuolella.. Minä en ole suuri mutta ei ne naisetkaan. Yleisimmin 50-60kg:n välillä.
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

hermine kirjoitti:Kai olen tietynlaisista naisenrooleista kasvanut liikaa yli - luontevampi olo seisoa omilla jaloillaan toisen kanssa samalla tasolla.
Eli sinulle tarvittaisiin erityisen yksilöllisesti suunniteltu operaatio.. Ensin mies viettäisi pari tuntia leipoen, ehkä samalla kävisitte syvällistä keskustelua jostain metafilosofisesta aiheesta, ja sitten lopuksi se pakastaisi pullat silleen nipsutellen huolellisesti kiinni ne pakastuspussit, ja tää kaikki virittelisi sinua jo tunnelmiin. Vielä tarvittaisiin ennen nostotarkoituksessa käsiksi käymistä kuitenkin vähän itseironiaa tyyliin “mii taasan juu zein, taasan kantaa zeinin pois”. Tilauksessa yksi pehmo kovis? :)
HellBell

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kantaminen ei vielä takaa mitään, luonnollisestikaan. Minulla ei ole mitään Sitä vastaan, päinvastoin.

--Mä reppuselässä sinua vien
sä naurat ja sun naurus tukkii koko tien
ja hiuksiini kukista seppeleen teet
olen narkonoomi sua hengittäen--

mustanikki

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Luin kysymyksen huolimattomasti, joten vastasin yrittäneeni. Itse asiassa yritin nostaa/kantaa sängystä pudonneen humalaisen naisen, mutta eihän sitä pletkua olisi mihinkään saanut ja oli ihan tyytyväinen lattialla. (Ja kyllä tämä on niin herkkä asia, ettei omalla nimimerkillä voi kertoa :) )
slam

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja slam »

SnapaHead kirjoitti:
kerroitko sinä nyt tässä että suunnittelet raiskausta?
Älä, ota niin raskaasti. Pari kevyttä taputusta käväs mielessä abc;eellä ja varmaan turpaan olisi tullunna...

Iloisemman puoleiselle naisseurueelle olisi lähinnä voinut käydä sanomassa, että "hej, kuka teistä heittää römpsää".
HellBell

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja HellBell »

slam kirjoitti:
Älä, ota niin raskaasti. Pari kevyttä taputusta käväs mielessä abc;eellä ja varmaan turpaan olisi tullunna...

Iloisemman puoleiselle naisseurueelle olisi lähinnä voinut käydä sanomassa, että "hej, kuka teistä heittää römpsää".
Slämäys, haluatko itsellesi tyttöystävän vai lutkan? Jälkimmäinen tapaus vaatii vain rahallista satsausta mutta edellinen hieman enemmän.

Päivän kysymys: Miten lähestytään ihmistä, johon halutaan tutustua?

Paras tapa tähän EI ole Slam se, että 1) huikataan jotain halveeraavan seksististä tyyliin "Kuka antaisi pimplooraansa tänne päin?" eikä sekään että 2) käydään millään tavoin käsiksi toiseen.
Haluaisitko esimerkiksi itse että joku nainen lähestyisi sinua "Vippaas munaas mulle, ukkeli"-kutsunnoin ja tarraisi sen jälkeen kiinni kikulistasi?!

Tavat kunniaan, siitä pointista voi olla otollisempaa lähteä liikkeelle.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minä en ole juurikaan ollut kannettavana, on välillä tullut jotenkin kovin elefantti olo silloin. Oli se visio 2-metrisestä ja 160-kiloisesta miehestä, joka olisi mielessäni sopusuhtaisen kokoinen kaveri kantajakseni. Nyt olen alkanut tottumaan ajatukseen kannettavana olemisesta myös normaalikokoisten miesten toimesta, ja se ei välttämättä olisi ollenkaan vastenmielistä.

Tosin tykkään kyllä kantaa itsekin. Sänkyyn olen kantanut n. 80-90-kiloisia, muuten vain kannellut ja nostellut isompiakin, mm. sylissäpidettävänä hyväksi havaittiin jonkun aikaa sitten eräs 116-kiloinen poika, jota olen kyllä kantanutkin :D

(Itsehän olen 161-senttinen ja noin 63-kiloinen... eli jos minä jaksan helposti kantaa miehiä, niin täytyyhän niidenkin jaksaa kantaa minut, siksi ajatus kannettavana olemisesta ei enää ole niin kamala)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti: Haluaisitko esimerkiksi itse että joku nainen lähestyisi sinua "Vippaas munaas mulle, ukkeli"-kutsunnoin ja tarraisi sen jälkeen kiinni kikulistasi?!

Tavat kunniaan, siitä pointista voi olla otollisempaa lähteä liikkeelle.
Kyllä, pitäisin mainitsemastasi esimerkistä. Voisi sanoa, että kelpaako vaiko eikö.

Tyttöystävän saaminen on varmasti joku oma raju prosessinsa, johon ei oikein jaksa suhdepuolen kasvatus riittää. :p
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Yönmustaritari kirjoitti:Nii pihalle sen voi sit kantaa jos ei muuten lähde.
Asiaa.

Tänään tuli muuten mieleen keneltä os. Letku näyttää. Blondi versio Russel Crowesta. Samanlainen itsetyytyväinen runkkarihymy.

Martta auta ja pyyhi se pois sen naamalta.
The great club outshines the individual, always and forever.
hermine

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja hermine »

KnightRider kirjoitti:Eli sinulle tarvittaisiin erityisen yksilöllisesti suunniteltu operaatio.. Ensin mies viettäisi pari tuntia leipoen, ehkä samalla kävisitte syvällistä keskustelua jostain metafilosofisesta aiheesta, ja sitten lopuksi se pakastaisi pullat silleen nipsutellen huolellisesti kiinni ne pakastuspussit, ja tää kaikki virittelisi sinua jo tunnelmiin. Vielä tarvittaisiin ennen nostotarkoituksessa käsiksi käymistä kuitenkin vähän itseironiaa tyyliin “mii taasan juu zein, taasan kantaa zeinin pois”. Tilauksessa yksi pehmo kovis? :)
Oikeestaan mulla on jo yksi tuollainen mies ja useita jonossa :)

Kaikista tehokkainta esivalmistelua olisi kuitenkin väh. puolen vuoden työharjoittelu esim. vanhainkodissa tai jossain kroonikko-osastolla. Jos mummeleiden ja muiden vaivaisten nostelu ja siirtely onnistuu murtamatta niiltä luita, osaa varmasti kantaa minuakin miellyttävästi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Heh, tulipa tästä mieleeni se kerta, kun rakas (ihan oikeasti rakas) eksäni halusi kantaa minua kännissä selkärepussa, koska minä aina halusin kantaa häntä. No, kävipä niin, että hän kaatui ja minä myös. Taisin painaa n. 72 kiloa ja hän 55...

On kai ukot minua kantaneet, mutta vähemmässä määrin. Johtunee varmaan painostani ja myös siitä, että harvoin olen seksissä se passiivisempi osapuoli, jota kannetaan. Minua ei itse asia edes hirveästi huvita olla kannettavana, pelkään, että putoan tms.

Sen sijaan mä aina nostelen ukkoja käsivarsilleni, kun mun pitää päästä pullistelemaan. Kerran Riossa sain vihdoin silloisen poikaystäväni (ei niin rakas enää) suostuteltua siihen, että nostan hänet käsivarsilleni pimeässä bussipysäkillä, kun ei näkynyt ketään. No kas kummaa, kun olin saanut hänet nostettua ja laskettua alas, kuului huutoa. Hyvä kaverini oli nähnyt meidät ja poikaystävääni nolotti.
Kikkelis kokkelis.
Tiikeriankka

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Keikaus kirjoitti:hän 55...
Etolastako kävit pulkannarun hakemassa?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Äänestin viimeistä vaihtoehtoa.
Ainoalla "rakkaudellani" jonka mokasin, ei ollut sänkyä vaan patja, jossa yksin tutisin, hän sohvalla. Nainen jolta olisin saanut pillua, muttei minulla Karhuissa stondannut, makasi koko illan jo valmiiksi vieressäni sängyssä, telkkukin siinä jalkopäässä. Huora sitten Lahessa meni itse sänkyyn ja nousi päälle. Kitynainen joka lupaili minulle pillua, kehui lantionpohjalihaksiaan ja mietti että tarttisko sitä meidän muuta tehdä kuin rakastella.. huomautti fantasiaani jossa kantaisin hänet sänkyyn, että se voisi olla vaikeaa, koska hänellä on katonrajassa oleva parvi.
No joo, se keikka sitten jäi...

Ja tuo siis ei ollut pyyntö kyseisen naisen möläyttää tässä yhtään mitään, onko selvä?
Herra Manala

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:Laitoin naisen töihin eilen aamulla, että "vihatkaa minua" :lol: Ihan mielelläänhän se tuuppas kärryä ja hymyili + oli iloinen. En olisi muuten apua tarvinnut, mutta ei jaksa selkää paskoa suotta... Kärryn etupään kohotus koukku unohtui käpylään nimeltä kämmenniemi :D

En jaksa näillä lihaksilla paljoa kanniskella mitään liian painavaa...
Vastahan sinä elvistelit, että teit jo yläasteella hauiskääntöjä 25-kilon käsipainoilla, ja nyt sitten laitatkin naiset tekemään duunisi, kun pelkäät että rikot muuten selkäsi?

Huh huh, nimittäin aika harvassa ovat ne naiset, jotka tekevät hauiskääntöjä 30-kilolla.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tiikeriankka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:hän 55...
Etolastako kävit pulkannarun hakemassa?
Se oli mua vähän pitempikin, mutta sellainen laiheliini (namnam). Nykyään se taitaa painaa ainakin 10 kiloa enemmän, kun on tanssimisesta saanut lihaksia.

Tänään mä taas katselin paria tummaa pientä miestä himoiten metroasemalla..
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja HellBell »

slam kirjoitti: ..
Tyttöystävän saaminen on varmasti joku oma raju prosessinsa, johon ei oikein jaksa suhdepuolen kasvatus riittää. :p
Ei siihen mitään 145.kohdan etikettioppaita tarvita Slämäys, normaalielämään kuuluvaa juttua jonka pohjana peruskäytöstavat/välttämättömimmät sellaiset.

Kyllähän sä nyt pystyt hillitsemään itsesi siten, ettet käy toiseen käsiksi vaan esimerkiksi sanotkin "Hei."
Mitään "Tässä olisi teille kukkanen, armon neitokainen. Suonette anteeksi läsnäoloni ja olemassaolonikin oh ihanuus. Anteeksi.. kiitos.."- litanioita ei siis tarvita.
Tiikeriankka

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Keikaus kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:hän 55...
Etolastako kävit pulkannarun hakemassa?
Se oli mua vähän pitempikin, mutta sellainen laiheliini (namnam). Nykyään se taitaa painaa ainakin 10 kiloa enemmän, kun on tanssimisesta saanut lihaksia.

Tänään mä taas katselin paria tummaa pientä miestä himoiten metroasemalla..
En kyllä tajua miten mies voi painaa 55kg..
Vastaa Viestiin