Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Viedäänkö hänet korvista nostamalla, kun nainen kannetaan sinne?
Kittys

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Eipä kulje, jos ei ite kävele tahi vaikka konti.
Vinkuheinät on niinq niin turn off.
slam

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti: Vinkuheinät on niinq niin turn off.
eli siirtymä ei nopeudu vinkumalla? Alkoholilla sama vaikutus, kun heinällä?
Kittys

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

slam kirjoitti:
Kittys kirjoitti: Vinkuheinät on niinq niin turn off.
eli siirtymä ei nopeudu vinkumalla? Alkoholilla sama vaikutus, kun heinällä?
Joo, vinkujavonkujat jää aina ilman (huom. enhän mä muutenkaan anna, mutta..) ja hus salille siitä. Mun makuuhuoneessa ei ainakaan vieraile kukaan vappunaruilmiö.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen minä joskus kantanutkin, joskut vetänyt ja joskus raahannut, taluttanut tai kiskonut. Huvikseen ja leikillä tosin, ei ketään ole tarvinnut väkisin viedä.

Kantaminen on hauskin vaihtoehto :D Ja mitä isompi mies sen parempi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:
Joo, vinkujavonkujat jää aina ilman (huom. enhän mä muutenkaan anna, mutta..) ja hus salille siitä. Mun makuuhuoneessa ei ainakaan vieraile kukaan vappunaruilmiö.
Ymmärsin, ymmärsin. Umpihetero nainen taas jatkaa? Sinua yritettään ja päällesi yrjötään ja haluat sitä... Kysymys olikin nyt käänteisestä topikista, siksi nappasin miehiin kohdistuvan "herjan" käänteiseen käsittelyyn.

(topikki oli sitä varten, että jos joskus itse haluat seksiä) Kunhan yritin sanoa, että sinäkö niitä vinkumalla yrität viskoa sitten tai miestäsi. Ja alkoholin vaikutuksesta mainitsin, niin sillä tarkoitin naisen halukkuuden kasvamista, joka saattaa aiheuttaa vonkumista.

(mut eiköhän tämä jälleen todista sen, että miehen on aloitteeseen kyettävä tai jää ilman, mutta kuinka se tehdään pitää lukemani mukaan olla myös raju suoritus?)

(ps. ei jokaisella miehellä ole suora putkilo suusta perseeseen... mut joo taisin olla jälleen epäselvä) sorryt siitä. XD

ps2. nainen totesi minulle kännykällä yhteen selosteeseen, että jos minä haluan rajua seksiä, niin sinäkin haluat...

ps3. kittys vs halukas nainen?

vastaus: kait sitä ennemmin seksiä harrastaisi sovinnossa, kun väkisin väännössä.. :roll:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

slam kirjoitti:Viedäänkö hänet korvista nostamalla
Eiq siin on sellanen kahva.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Kikkelistä taluttaminen toimii myös :P
Juu, mie kannatan tätä.
Yönmustaritari

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Suvinen kirjoitti:Kikkelistä taluttaminen toimii myös :P
Noinkohan siitä saa otetta. Jos kouraisee varman päälle niin voi jäädä säkit rutistukseen ja siitä tulee jokaiselta itseään kunnioittavalta välitön palaute, eli mokuu päähän.

130% hetero kulkee kyllä varmaa minne vain uhkaamalla jollain ulokkeella kohti anuspreetteriä.
Kid

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tarvii vaan rintoja vilauttaa niin mies on jo makkarissa. Helppoa. Ei tartte kantaa, vetää, taluttaa tai muutakaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Yönmustaritari kirjoitti: Noinkohan siitä saa otetta.
Kysy Annalta?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Kittys

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

slam kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Joo, vinkujavonkujat jää aina ilman (huom. enhän mä muutenkaan anna, mutta..) ja hus salille siitä. Mun makuuhuoneessa ei ainakaan vieraile kukaan vappunaruilmiö.
(topikki oli sitä varten, että jos joskus itse haluat seksiä) Kunhan yritin sanoa, että sinäkö niitä vinkumalla yrität viskoa sitten tai miestäsi. Ja alkoholin vaikutuksesta mainitsin, niin sillä tarkoitin naisen halukkuuden kasvamista, joka saattaa aiheuttaa vonkumista.

..... Vinkuheinä=Vappunaru=Ruipelo. Ei, en edelleenkään kanna (ovat olleet huomattavasti isompia ja painavempia. Mulkusta en myöskään kisko), enkä vongu. En edes kännissä. Jos ei ite osaa kävellä, olkoot. Miks ees pitäs raahautua johki makkariin?

(mut eiköhän tämä jälleen todista sen, että miehen on aloitteeseen kyettävä tai jää ilman, mutta kuinka se tehdään pitää lukemani mukaan olla myös raju suoritus?)

....Joo, salilla.

(ps. ei jokaisella miehellä ole suora putkilo suusta perseeseen... mut joo taisin olla jälleen epäselvä) sorryt siitä. XD

ps2. nainen totesi minulle kännykällä yhteen selosteeseen, että jos minä haluan rajua seksiä, niin sinäkin haluat...

...."Pää kii ja paa mua!"


ps3. kittys vs halukas nainen?

....Jep. Ennemmin kuin mikään vappunaru.



vastaus: kait sitä ennemmin seksiä harrastaisi sovinnossa, kun väkisin väännössä.. :roll:
Tiikeriankka

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Makuuhuone on nukkumista varten.
tonttu

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Suvinen kirjoitti:Kikkelistä taluttaminen toimii myös :P
Toinen mikä on hyväksi havaittu keino on vilauttaa tissejä. ;)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä ne on vielä tähän asti tulleet makuuhuoneeseen vapaaehtoisesti, jopa halukkaasti. En ole turvautunut voimakeinoihin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lolita kirjoitti:Kyllä ne on vielä tähän asti tulleet makuuhuoneeseen
Tähtäimessä vikaa.. No kunhan nyt edes samassa osoitteessa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kyllä ne on vielä tähän asti tulleet makuuhuoneeseen
Tähtäimessä vikaa.. No kunhan nyt edes samassa osoitteessa.
Mulla on kangassohva, eikä siinä ole irtopäällistä. Hankala pestä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Leilah

Re: Miehen kuljettaminen makuuhuoneeseen?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Mies kulkeutuu iltaisin makuuhuoneeseen ihan oma-aloitteisesti tuossa kymmenen aikaan. Ikinä ei ole tarvinnut houkutella.
Vastaa Viestiin