Seksisuhteet?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Niinamaria

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

RolloTomasi kirjoitti:
killkill kirjoitti: Ylläpito: voisiko tuon fonttipeeloilun siivota hevosen synnytyselimeen?
Mutta jättäkää itse teksti.
Minä en kyllä ymmärtänyt siitä mitään.
RolloTomasi

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Niinamaria kirjoitti: Minä en kyllä ymmärtänyt siitä mitään.
Minä väitän ymmärtäneeni ainakin jotain. Tarvittaessa voit tilata analyysin. 8)
Niinamaria

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

RolloTomasi kirjoitti:
Niinamaria kirjoitti: Minä en kyllä ymmärtänyt siitä mitään.
Minä väitän ymmärtäneeni ainakin jotain. Tarvittaessa voit tilata analyysin. 8)
Analysoi, kiitos :D
slam

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja slam »

Niinamaria kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Niinamaria kirjoitti: Minä en kyllä ymmärtänyt siitä mitään.
Minä väitän ymmärtäneeni ainakin jotain. Tarvittaessa voit tilata analyysin. 8)
Analysoi, kiitos :D
Jäkä, jäkä... :lol:

Koittakaa ny hemmetti ymmärtää, että ihastua voi, jos nainen on luttainen luppakorva. Tykätään olla yhdessä ja ymmärretään toisiamme. Mitä ne saavutukset merkitsee, jotka EW (ellen g white) ehdotti ilmestyksessään aiemmin! Eihän sellainen ajatuksellisuus johda perhoskokemukseen, vaan se että Tykkää, kuten jouden sanoisi...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:luttainen luppakorva...
Toi oli ihanasti sanottu! Oikeastaan sä olet itse tuollainen luttainen luppakorva, vaihda tuo titteliksesi. Mä olen ihan varma, että jossain on olemassa sellainen söpö, ujo ja hiljainen pieni tyttö, joka on samanlainen lutunen kuin sinäkin ja te ehkä vielä törmäättekin joskus. Opettele katsomaan naisia muutenkin kuin parittelukumppaneina. Kyllä se parittelu ja naaraan puristelu kuuluu ohjelmaan, vaikka se ei heti ensimmäisenä mielessä olisikaan kun naiseen tutustut. Toinen tärkeä juttu on selväpäisyys, ei se nainen sieltä baarista kännissä löydy. Jututa ennemmin selvinpäin niitä ABC:n tyttöjä tai lautailijatyttöjä siellä rinteessä. Tuommoinen luttana luppakorva kuin sinä ei ansaitse mitään kovapintaista baarilutkaa vaan mukavan ja kiltin tytön, jota rutistella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Vastineena EveryWomanille ja nyparille:

Selvennän vielä, että puhuin edellisessä irtosuhteista seksisuhteina. Koen aidosti, että toisen ihmisen käyttäminen omien hetkellisten, usein vielä huumautuneena eskaloituvien seksihalujen tyydyttämiseen on aina vastakumppania alentavaa - sukupuolesta riippumatta. Kun toiseen ihmiseen ei ole muodostunut juurikaan minkäänlaista varsinaista suhdetta edes alimmalla tuntemisen tasolla, ei ole mahdollista arvostaa toista, ja siten olla myöskään kovin kiinnostunut siitä, mitä voi itse toiselle tarjota, ja kuinka vastapuoli kokee yhteisen seksin nautittavuuden. Kun lähtökohdat ovat nämä, tulee mieleen nimenomaan toisen ihmisen lähes mekaaninen ”käyttäminen”, mikä ei ainakaan omiin korviini kuulosta kovin arvostavalta lähtökohdalta vuorovaikuttamiseen. Yksi raiskauksen synonyymeistä on jonkun tai jonkin häpäisy, ja sellaisenaan yllättävän osuva ilmaisu tässä yhteydessä.

En toki kiellä, etteikö molemminpuolisesta halusta lähtevä satunnaisseksi tai säännöllinen seksisuhde voisi tyydyttää osapuoliaan niin fyysisesti kuin toisilla jopa henkisesti. Tyly tarve- ja hyötymissuhde kuulostaa kaikesta huolimatta varsin karulta, kylmältä ja välinpitämättömältä.
hermine kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Pahinta kaikesta on ollut se, kun on joskus alkanut kysellä itseltään kesken lemmekkään aistillisen irtoaktin, että "mitä vittua mä tässä teen". Häpeällistä.
Ja tuotahan ei kellekään Pyhän Parisuhdeaktin aikana tapahtua? Ottaen huomioon, että säännöllinen seksin saanti tuntuu olevan hyvin monille miehille keskeisin syy parisuhteiluun.
Totta kai teoreettisesti ajateltuna se on jopa todennäköisempää parisuhteessa seksin säännöllisyyden takia. En silti uskaltaisi väittää, että kovinkaan monen normaalilla tavalla tunneälykkään ihmisen sokea lähtökohta parisuhteeseen sitoutumiseen olisi kaikesta muusta irrotettava "säännöllinen seksi".
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slam kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Näetkö sinä ympärilläsi vain kahdenlaisia naisia: niitä, joiden kanssa haluaisit seurustella, ja niitä, jotka oksettavat?
Sinä taas ---
Suututtiko sinua tuo mitä kysyin? Jos, niin pahoittelen. Yritin vain kysyä, en suoraan väittää.
--- etsit niitä ja olet varmasti löytänytkin sellaisia sinua miellyttäviä kombinaatioita. Hieman he laittavat sinulle vastaan, kun jopa hieman toivot sitä. Rakkaus on kaukana siitä touhusta, sillä nussit ketä arvostat ja myöskin valitsit voisitko rakastua kyseiseen ihmiseen, mutta totesit muiden arvojen olevan pielessä, että et voisi hyväksyä häntä, vaikka mies saattoikin olla ihastunut. Olet kaikinpuolin hyväksikäyttäjä.
Voi sentään. Ensin miehet valittavat, että eivätkö ne naiset voisi joskus suostua seksiin ilman suhdettakin. Sitten jos niin tekee, onkin jonkun kimmastuneen miehen mielestä hyväksikäyttäjä.

Slam hyvä. Kyse ei ollut mistään hyväksymisen puutteesta, eikä sen valitsemisesta ihastunko häneen vai en (ei sellaista voi valita, en minä ainakaan), vaan yhteisen toiminnan mahdollisuuksien olemattomuudesta (muuten kuin seksin osalta). Samasta syystä se mies ei ollut minuun ihastunut. Kyllä sellaisen asian tietää, jos on kolme vuotta toisen kanssa tekemisissä. Ymmärrän hätäännyksesi, jos oma tilanteesi on se, että ihastut niihinkin naisiin joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä, mutta usko tai älä: ei kaikille miehille käy niin. Lisäksi olimme alusta asti varsin selkeästi sopineet, millaisesta suhteesta olisi meidän tapauksessamme kysymys. Mies olisi voinut perääntyä silloin tai koska tahansa myöhemmin, jos järjestely olisi ollut hänelle epämiellyttävä (ja hän oli sitä tyyppiä, joka olisi moisen mahdollisuuden tarvittaessa myös käyttänyt).
Arvostuksen puutteen vuoksi tuskin edes rakastutkaan, rakastut arvoihin, etkä ihmiseen. Rakastut hänen allaan olevaan lautaseen, et hetkessä elävään ihmiseen. Eli rakkauskin on sinulle sellainen, että ihastut ihmiseen, joka on sinun näkemystesi arvoinen ja nautit siitä, että työpaikat natsaavat ja älykkyydessänne nauratte itsellenne ja toisillenne. Olette, niin helvatan mahtavia olemuksia molemmat.
Öh? Mistä "arvostuksen puutteesta" nyt puhut? Minähän juuri sanoin, että arvostin sitä seksikumppaniani ihmisenä, ja että muuten siitä ei olisi tullut mitään. Turha luulla, että en arvostaisi sitäkin ihmistä, jonka kanssa olen parsisuhteessa ja jota rakastan.

Rakastun lautaseen? Olen pahoillani, mutta en ymmärrä mitä tarkoitat. Sinulla on tuossa kyllä aika vääristynyt tulkinta minun rakkauskäsityksestäni. Tokikaan en ihastu keneen tahansa ihmiseen, se on selvä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia, joihin ihastun, toiset taas eivät. Näin se käsittääkseni menee kaikilla muillakin. Ne, joihin olen tähän mennessä ihastunut, eivät kuitenkaan mene mihinkään kapeaan kategoriaan esimerkiksi työpaikan osalta (vai ymmärsinköhän mitä tarkoitat "työpaikkojen natsaamisella"?). Enkä arvioi ihmisiä tuollaisella kuka olisi minun näkemysteni arvoinen -mittarilla. Sen sijaan minulle on tärkeää voida jakaa merkityksellisiksi kokemiani asioita, ja yleensä ihastun sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa tällaista jakamista on tapahtunut jo jonkin aikaa. Henkilö, joka on taustaltaan, iältään, luonteeltaan ja kiinnostuksiltaan aivan erilainen kuin itse, ei yleensä sovellu tällaisen jakamisen vastakappaleeksi. Silti häntäkin on mahdollista arvostaa ihmisenä.

Tuo mainitsemasi itselleen nauramisen kyky kyllä yhdistää kaikkia niitä, joihin olen joskus ollut ihastunut. Samoin tärkeää on rehellisyys, avoimuus ja kyky luottaa ja olla luotettava. Ja itsetuntemus ja kiinnostus sen kehittämiseen. Sitten kun olen ihastunut ja parisuhteessa, rakkaus kasvaa ajan myötä molemminpuolisesta kunnioituksesta ja yhdentymisen (myös arjen tasolla, ei vain ruumiillisesti) kokemuksesta.
Ihastuisit edes johonkin muuhun kuin itseesi!
Tarkoitatko tässä, että voisi olla hedelmällistä olla etsimättä kumppaniksi omaa kopiotaan? Jos sitä tarkoitat, olen samaa mieltä. Nykyinen kumppanini on monella tavalla itseni vastakohta (ei kuitenkaan kaikilla mahdollisilla tavoilla).
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Lucky Luciano kirjoitti:Selvennän vielä, että puhuin edellisessä irtosuhteista seksisuhteina.
Asia selvä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slam kirjoitti:Mitä ne saavutukset merkitsee, jotka EW (ellen g white) ehdotti ilmestyksessään aiemmin! Eihän sellainen ajatuksellisuus johda perhoskokemukseen, vaan se että Tykkää, kuten jouden sanoisi...
Saavutukset??
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Lolita
. Toinen tärkeä juttu on selväpäisyys, ei se nainen sieltä baarista kännissä löydy..[/quote]

Hyvä pointti. Kokemuksesta voin sanoa, että se neljä vuotta, jotka vietin täysin ilman alkoholia, oli ehdottomasti vauhdikkain, hauskin ja aikaansaavin kausi elämässäni. Sisältyi siihen myös tosi ikäviä asioita ja surujakin, mutta parempi oli, että asiat tuli selvitettyä kuin paha olo turrutettua.

Kun aikoinaan elin varsinaista sinkkuvaihetta ja baarielämää, olin yleensä autolla liikkellä, ja menestys oli paljon parempi kuin känniääliöillä, koska pystyin esiintymään järkevästi ja vielä tarjoamaan kyydin, joka aika usein johti kutsuun iltateelle tms mikä sitten taas johti milloin mihinkin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
slam

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja slam »

EveryWoman kirjoitti:
slam kirjoitti:Mitä ne saavutukset merkitsee, jotka EW (ellen g white) ehdotti ilmestyksessään aiemmin! Eihän sellainen ajatuksellisuus johda perhoskokemukseen, vaan se että Tykkää, kuten jouden sanoisi...
Saavutukset??
No, kun sä kitjotit tuohon niitä omia toiveitasi, siitä millainen pitää olla ja nehän on ihmisen saavutuksia periaatteessa, kuten ammatit ja muut, jotka mainitsit.
slam

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja slam »

EveryWoman kirjoitti:Nykyinen kumppanini on monella tavalla itseni vastakohta (ei kuitenkaan kaikilla mahdollisilla tavoilla).
Äh, antaa olla. Jatkakaa. :lol: Kunhan varmistin, ettei arkipäivänne ole teennäisyyttä täynnä... XD. kuinka vaan, ihan sama.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slam kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Saavutukset??
No, kun sä kitjotit tuohon niitä omia toiveitasi, siitä millainen pitää olla ja nehän on ihmisen saavutuksia periaatteessa, kuten ammatit ja muut, jotka mainitsit.
Tähänkö viittaat:
Olimme aivan erilaisia niin ikämme, tyylimme, kiinnostuksen kohteidemme, perhetaustamme kuin ammattiemme ja koulutuksemmekin puolesta. Yhteistä puhuttavaa löytyi lähinnä suhteistamme vanhempiimme, joiden osalta meillä oli ollut samantapaisia kokemuksia.

Nuo eivät ole minun toiveitani. Yritän vain tuossa kuvailla ulkopuolisille asiaa tuntemattomille erilaisuutemme määrää ja laatua. Minulla ei edes ole mitään kiveen hakattuja toiveita kumppanin tyylistä, iästä, perhetaustasta, koulutuksesta tai ammatista. Kuitenkaan henkilö, joka on kaikilla mahdollisilla tavoilla erilainen, ei käytännössä yleensä ole se johon ihastuu (tuskin itsekään ihastut itsesi täydelliseen vastakohtaan). Etenkin kiinnostuksen kohteissa pitää kokemukseni mukaan olla osittaista yhteneväisyyttä, jotta ihastuisin (tai ainakin aina tähän asti näin on ollut), koska muuten edellisessä viestissä mainitsemaani henkisen tason jakamista, joka itselläni on aina edeltänyt ihastumista, ei tapahdu.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slam kirjoitti:Äh, antaa olla. Jatkakaa. :lol: Kunhan varmistin, ettei arkipäivänne ole teennäisyyttä täynnä... XD. kuinka vaan, ihan sama.
Mieti Slam kuitenkin vähän tarkemmin mitä kirjoitat (= yritä katsoa tekstiäsi myös lukijan näkökulmasta) ja mitä se toinen on mahtanut tarkoittaa, niin tulos on hedelmällisempi. :)
slam

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja slam »

EveryWoman kirjoitti: (tuskin itsekään ihastut itsesi täydelliseen vastakohtaan). Etenkin kiinnostuksen kohteissa pitää kokemukseni mukaan olla osittaista yhteneväisyyttä, jotta ihastuisin (tai ainakin aina tähän asti näin on ollut), koska muuten edellisessä viestissä mainitsemaani henkisen tason jakamista, joka itselläni on aina edeltänyt ihastumista, ei tapahdu.
Mä olen lähinnä kiusannut sua vaan ;) pöljä!

(ei kukaan voi olla, niin yksioikoinen, että valitsisi suoraan samasta ammatista, niin voi toki käydä, koska samantyyliset ihmiset varmasti hakeutuvat samoille aloille, mutta en mä toiseen rekkamieheen silti ole rakastunut. :lol: )

Tottakai, hieman ehkä samaa rataa olisi syytä mennä ajattelun tasolla, että ei tulisi inhoreaktiota, joka on vastaista ihastumiselle. (jos toinen ei oikein "hiffaa" homma on aikas, "seis oloa") Naisen pitää olla sellainen hieman pässin pää ja osata hieman huiputtaa minua ja olla mukava muutenkin. :twisted:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Seksisuhteet?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slam kirjoitti:Mä olen lähinnä kiusannut sua vaan ;) pöljä!
Ehkä hieman huonolla menestyksellä, sillä kiusaantumisen sijaan tuli lähinnä suru puseroon (sinun höpöpuuppelin puolesta, mutta onneksi näköjään turhaan :D ). Nuo vihapostaukset herättävät minussa joko em. reaktion tai tylsistymistä, joten en taida olla niille kovin optimaalinen kohde.
Naisen pitää olla sellainen hieman pässin pää ja osata hieman huiputtaa minua ja olla mukava muutenkin. :twisted:
Toivottavasti sellainen törmää sinuun jonkun nurkan takaa pikemmin kuin uskallat toivoa. :)
Vastaa Viestiin