Flirtailu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Flirtailu

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mitä tämä on ja flirtailetko nainen rumille miehille vai ainostaan sellaisille mitä ehkä vois paneskella?
slam

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja slam »

Sen kun joskus tajuaisi, että milloin sitä tapahtuu... :P
Turbohaltija

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Nainen voi flirttailla kenelle tahansa testatakseen viehätysvoimaansa tai saadakseen miehen toimimaan tahtonsa mukaan. Veikkaan että aika harvoin nainen haluaa kuitenkaan paneskella. Sanotaan, että nainen kuolee kaksi kertaa: Ensimmäinen kerta on se kun miehet eivät enää kiinnostu hänestä naisena.
Exsat

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Joo, kyllä mä ainakin flirttaan vain rumille.
slam

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja slam »

Turbohaltija kirjoitti:Nainen voi flirttailla kenelle tahansa testatakseen viehätysvoimaansa tai saadakseen miehen toimimaan tahtonsa mukaan.
Jep, true. Tietäisi vaan totuuden, mutta onhan salamyhkäisyys aika innoittavaa, kun remakka kimppuun käynti ;) eli minun matkimiseni, 45promillen humalassa hieman ennen sammumispistettä. 8)
Dumari

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti:Joo, kyllä mä ainakin flirttaan vain rumille.
Et kyllä viimex flirtaillut mulle!
Exsat

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Dumari kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Joo, kyllä mä ainakin flirttaan vain rumille.
Et kyllä viimex flirtaillut mulle!
En niin. Pitää olla johdonmukainen, tiäks!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Turbohaltija kirjoitti:Nainen voi flirttailla kenelle tahansa testatakseen viehätysvoimaansa tai saadakseen miehen toimimaan tahtonsa mukaan. Veikkaan että aika harvoin nainen haluaa kuitenkaan paneskella. Sanotaan, että nainen kuolee kaksi kertaa: Ensimmäinen kerta on se kun miehet eivät enää kiinnostu hänestä naisena.
Niinkö?
Itse koen miesten huomion enemmän häiritsevänä kuin positiivisena, ja pääsääntöisesti olen meikkaamatta, koska silloin olen miesten silmissä suhteellisen näkymätön.
Tietenkin kyse on eniten omasta asenteestani laittauduttuani, mutta koska suurin osa miehistä on minusta ihan yhdentekeviä, niin ei niiden huomiokaan anna minulle mitään. Olen sitten laittautunut tai en..
Osaksi haluankin elää ilman sitä huomiota/apua, ulkonäkö kun katoaa, ja ennemmin elän ilman kuin annan painoa jollekin mikä katoaa ajan kanssa.
Muutenkin... ei naisidentiteettini ole kiinni miehistä, eikä heidän huomiostansa, sen enempää kuin siitäkään että minulla on kk:set tms.
Ehkä olenkin mielestäni enemmän ihminen, kuin vain sukupuoleni edustaja? =D

Originaali aihe.. Itse koen kevyen sanaleikin ilman sukupuolijännitteitä miellyttävimpänä.. Se on mielestäni myös eräänlaista flirttiä, sääli vain että harvemmat sitä osaavat =).
Turbohaltija

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

NomenNescio kirjoitti: Ehkä olenkin mielestäni enemmän ihminen, kuin vain sukupuoleni edustaja? =D

Originaali aihe.. Itse koen kevyen sanaleikin ilman sukupuolijännitteitä miellyttävimpänä.. Se on mielestäni myös eräänlaista flirttiä, sääli vain että harvemmat sitä osaavat =).
Toki. Paljon vain on näitä naisia, jotka kuvittelevat että miehet ovat heistä kiinnostuneita ensisijaisesti heidän naiseutensa vuoksi. Onhan se eräänlaista leikkiä, jos mies lähtee naisen flirttiin mukaan. Mua ei oikein kiinnosta, leikki-ikä meni kai ohi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En vain osaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kyllä tää ainakin flirttailee, mutta en siksi että haluisin paneskella. Siihen tarkoitukseen mulla on jo nainen kotona. Tai no jos sitä nyt voi flirttailuksi sanoa.
Truth fears no trial
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kyllä se paras flirtti on sitä tahatonta.

Hymyilen kuulemma spurguille(vaikka pelkään niitä), siksi ne aina tulee selittämään just mulle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Eivät kaikki naiset tai miehet "flirttaa" (mitä tällä sitten ikinä tarkoitetaankin, itse miellän sen lähinnä huumormielisenä leikkisyytenä joka joko tulee luonnostaan tai sitten vähemmän luonnollisesti ja enemmän korostetusti, koska on tällöin 'keinotekoista') tuodakseen esiin naiseuttaan tai mieheyttään - on tyyppejä joille huumormielinen leikkisyys on osa omaa elementissä oloa ja tämähän ei taas väistämättä tarkoita kekkulointia joka tilanteessa ja kaikille.

Selvennys maximum : En puhu "flirtistä" tässä nyt siis vamppauskamppauksellisin merkityksin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Flirttailu on yhtä aikaa mukava ja hieman riskaabeli juttu.

Ensinnäkin vaikka olisi miten hyvin selvittänyt itselleen, mitä flirttailu itselle merkitsee ja mitä taas ei, flirtissä mukana olevan toisen osapuolen käsityksestä ei tietenkään voi automaattisesti olla varma. Toiseksi varmuutta ei voi olla edes siitä, millaisen käytöksen kukin näkee flirttinä. Tiedän ihmisiä, joiden mielestä mikä tahansa vitsailu ja leikinlasku vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa on flirttailua, ja toisaalta tiedän niitäkin, jotka eivät laske siksi edes leikinlaskutyyliin esitettyjä suoria seksuaalisia ehdotteluja. Henkilö saattaa siis flirttailla jonkun kanssa jopa olematta siitä itse tietoinen, ainakin jos vastapuolen mielipidettä kysytään - ja omasta flirttailustaan tietoinenkin henkilö saattaa saada vastapuolessa aikaan myös virheellisiä käsityksiä omista tarkoitusperistään.

Olen tähän mennessä onnistunut toimimaan ihmisten kanssa ilman suurempia ongelmia pitäytymällä sellaisessa kielenkäytössä (elekieli toki mukaanluettuna), jota voisin harrastaa myös kumppanini silmien alla. Jos jokin tilanne on jälkikäteen jäänyt mietityttämään, olen kysynyt kumppaniltani mitä hän siitä ajattelee. Palautteen perusteella on ollut helpompi ohjata seuraavia tilanteita selvillä vesillä pysytellen. Se teoreettinen ongelma tässä kuitenkin on, että koska flirttikumppanilta ei palautetta voi kysellä (ei ainakaan flirtti-ilmapiiriä särkemättä), hänen mahdolliset väärinkäsityksensä saattavat tulla tietoon vasta kun on jo liian myöhäistä. Käytännön tasolla en tällaista ongelmaa ole toistaiseksi joutunut kohtaamaan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Flirtailu

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ann kirjoitti:Kyllä se paras flirtti on sitä tahatonta.
Tässä hyvin pitkälti samaa mieltä. Ja varmasti on yhtä monta tyyliä flirtata ja tulkita flirttailu kuin on ihmistäkin. Itse en omasta mielestäni esimerkiksi juurikaan osaa flirttailla ja silti välillä saan kuulla flirtanneeni. Usein tekemällä tehty flirttaminen lisäksi todella näyttää tekemällä tehdyltä ja sikäli menettää parhaan teränsä.
EveryWoman kirjoitti:Flirttailu on yhtä aikaa mukava ja hieman riskaabeli juttu....
Tätäkin on pakko komppailla jo siksi, että eräänkin kerran tähän on eräässä aikaisemmassa suhteessa tullut törmättyä. Exä kun piti flirttailuna jo sellaista mitä itse kutsuin ystävällismieliseksi keskusteluksi. Ikävää kuitenkin yhtä kaikki kun jatkuvasti sai riidellä vaikkei mielestään ollut mitään väärää tehnyt. Ja vielä ikävämpää oli se, että jos joku toinen tahattomasti tai tarkoituksella vaikka hymyili mulle niin minä sain siitäkin vihat päälleni vaikka itse en ollut tilanteeseen millään tavalla pystynyt vaikuttamaan. Mustasukkaisuuttahan se oli, sehän on selvää ja siitä ei sen enempää ettei karkaa taas aihe käsistä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin