Existään höpisijät

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

hermine kirjoitti:Oon meinannut saada korvilleni alettua säännönmukaisesti asiayhteydestä riippumatta puhua ekasta poikaystävästäni "isokyrpäisenä eksänäni"
hermine kirjoitti:Kai sitä voi rakastaa ihan aidosti ja puhtaasti muutenkin kuin "kunnes kuolema erottaa" -asenteella, etenkin kun ihan oikeasti harva liitto kestää ja jatkuvasti näkee kuinka ympäriltäkin ihan samanlaiset ihmiset kuin itse ja erilaisetkin eroavat?
Joo ei koskaan pidä mennä naikkariin, kun puolet kuiteski eroaa. Eikä varsinkaan pidä yrittää yliopistoon, kun sinne ei pääse kuin alle viidennes pyrkijöistä! Yleensäkään ei pidä edes yrittää YHTÄÄN MITÄÄN sellaista, mihin kykenemättömiä tusinaurpoja näyttäisi olevan huomattava osa porukasta!

No, heh, tietyistä ajatusmaailmojen eroavaisuuksista johtuen me nyt tuskin koskaan samoille treffeille päätyisimmekään.. mutta jos tuollaista teinix-läppää olisi paljonkin tarjolla, itselle tulisi lähinnä mieleen, että ko. neiti joko on pillerienpopsija tai sitten vaan zoukilla lähtenyt kokeilemaan, onko miäs vedätettävissä oleva taneli vaiko ehkä potentiaalinen irtonumero.

.
.
.
Mutta jees, hyviä pointteja täällä teillä esiintynyt, joskin onhan se exien määrä ja merkitys yleensä aika ikäsidonnainenkin juttu..
-HEI! TÄÄLLÄ ON IHANAA SONTAA!! Oho, päivää… - Päivää, hyvä rouva. Olen Arthur, brittien kuningas. Kenen linna tuo on? -Keiden kuningas? -Brittien. -Keitä ovat britit?
Vastaa Viestiin