Existään höpisijät

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Elukka

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti: Kummallisena pidän ihmistä, joka täysin kieltää menneisyytensä olemassaolon. Siitä ei tule kuin epämiellyttäviä tilanteita, kun pitää kierrellä ja kaarrella eikä mistään menneestä saa puhua. Mennyt kuitenkin on vaikuttanut siihen millaisia ihmisiä olemme tällä hetkellä.
Kuulostaa itse asiassa jotenkin orwellilaiselta. Miksi ihmeessä exän pitäisi olla epähenkilö?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elukka kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Kummallisena pidän ihmistä, joka täysin kieltää menneisyytensä olemassaolon. Siitä ei tule kuin epämiellyttäviä tilanteita, kun pitää kierrellä ja kaarrella eikä mistään menneestä saa puhua. Mennyt kuitenkin on vaikuttanut siihen millaisia ihmisiä olemme tällä hetkellä.
Kuulostaa itse asiassa jotenkin orwellilaiselta. Miksi ihmeessä exän pitäisi olla epähenkilö?
Hmmm... tiedän jonkun josta oli saatanan typerää jonkun selostaa kaikki vanhat panonsa suhteen aikana.

Ja henk. koht. jos ja kun kaikista tulee exiä, niin omalta kannaltanikaan ei huvittaisi elää joskus rakkaan naisen kertomissa tarinoissa aina uusille ja uusille nussittavilleen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Faghag

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Gattaca kirjoitti:Montakohan "exää" teillä useimmilla on oikein ollutkaan ja aina ah niiiin "tosirakkautta". Ja mitenkähän suurella todennäköisyydellä (veikkaan sataa prosenttia) nykyinen rakkaanne on tuleva exä ja häntäkin seuraava rakkaanne on tuleva exä? :D Ja sitten aina välillä itkette "yksinäisyyttä" nettipalstoillakin mitä nyt muutamia irtopanoja väliin, kun ei millään voi ilman "läheisyyttä" olla.

Kai te pellet joskus itsekin näette tuon kuvion?
Niin, jotkut pääsevät suhteentavoittelussaan edes siihen vaiheeseen, että heillä on exiä. Muitakin kuin entisiä panoja tai sitten niitä ohimenneitä pilluja, joita itkeä palstoilla.

Yksinäistä on pillun elämä ilman kikkeliä (j) *toivois jo sitä virallista Kityn piNppihymiötä*
Lilo

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Hmmm... tiedän jonkun josta oli saatanan typerää jonkun selostaa kaikki vanhat panonsa suhteen aikana.

Ja henk. koht. jos ja kun kaikista tulee exiä, niin omalta kannaltanikaan ei huvittaisi elää joskus rakkaan naisen kertomissa tarinoissa aina uusille ja uusille nussittavilleen.
Jospa jotkut meistä ovat tehneet muutakin kuin nussineet niiden eksiensä kanssa? Jos sinä sitten et kykene keskittymään mihinkään muuhun kuin siihen, se tuskin on muiden ongelma.

Minusta on ainoastaan reilua selittää kumppanille mistä käytökseni kumpuaa, jos hänen silmissään ylireagoin tietyissä tilanteissa ja tiedän että syynä on vanhasta suhteesta jäänyt toimintamalli.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Laitoin suomi 24:n profiilin ja ajattele et tämmösii viestejä tulee, enkä ole edes mitään viestitellyt eikä mun profiilissa kerrota kuin vain yhdellä sanalla musta..on tää elämä ihmeellistä.
Just. Tuo helppous sinua näkemättäkin todistaa, että rumuuttanikin ennen saamattomuuteni suurin syy on Paha Karma. Ihan eri maailma teillä hannuhanhilla ja kirous minulla. Kyllä se niin menee, sanotte onnen kultapojat ja tytöt mitä sanotte.

Kyllähän mullekin on moni misu piparia luvannut ja ensiviestissä kysynyt, että haluanhan sitten varmasti seksiä, haluanhan. Just ne deitit on Pahan Karman vuoksi peruuntuneet ja olen treffaillut vain siweitä, vakavaa suhdetta etsiviä neitosia. Jollainen neitosen tulee ollakin. Kortsuun siementämiseen elämänsä uhraaminen alkaa tuntua tyhjältä tavoitteelta.

Heh Poitsu heh sun kanssa ja oikein kunnon rutistushalikin vielä päälle noin,,miltä tuntui..tuntuiko paremmalta kuin viimeks..hmm halattiinko me kun nähtii ja zilleen kunnolla?

No mä kerron vain sulle Poitsukka yhen salaisuuden, nimittäin esim tuolla Suomi24:ssa en ole laittanut mitään teitti-ilmotusta enkä mitään. Olen kyllä noin 10 kertaa heittänyt jollekin mun makuun olevalle viestiä ja hän on sitten kattonut mun kuvan ja vituiksi siis mennyt, elikä ei mitään ole tullut tuolta. Ja siis voin lohduttaa että jos MINÄ en saa netistä tän helpommin naista, niin miten ihmeessä sä voisit sitä saada sen helpommin. Mun mielestä nettideittisysteemit on ihan PERSEESTÄ, siitä syystä että naiset saavat noin 150-200 viestiä ja miehet juuri mitään.

Joten tässähän on käynyt niin että ne naiset eivät enää innostu juri mistään..ja tämän olen kuullut monelta. Pokkana sanovat että ei löytynyt yhtään joka oikein kiinnostais,, ja kelaa et ovat zekanneet 200 viestii..VITTU jos mulle tulis 200 viestii eri daameilta niin varmaan löytyis 5-10 joiden kanssa voisin sätätä ja men kaffelle, mut ei naiset..saatanan nartut!!

Ja poitsu, jos sitä pillua haluat niin älä IKINÄ sano jos nainen tuntematon kysyy että haluatko sitä pillua. VAstaat siihen että no otetaan rauhallisesti ja kaikella on aikansa esim. Ajattele nyt sitä logiikkaa, jos olet heti valmis ja ihan mitä vaan, niin nainen ajattelee että olet samanlainen helppoheikki kuin muutkin..eikä miehen tarvi olla sen enempää huora kuin naisenkaan joten leuka ylös ja kenenkään persettä ei nuolla, paitsi siis naisen ja vielä mielellään.
Ollaan vaan ja nautitaan
Faghag

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Faghag »

jouden-za kirjoitti: VITTU jos mulle tulis 200 viestii eri daameilta niin varmaan löytyis 5-10 joiden kanssa voisin sätätä ja men kaffelle, mut ei naiset..saatanan nartut!!
Huuda mun sotilasarvoa!! :-D
jouden-za kirjoitti:Ja poitsu, jos sitä pillua haluat niin älä IKINÄ sano jos nainen tuntematon kysyy että haluatko sitä pillua. VAstaat siihen että no otetaan rauhallisesti ja kaikella on aikansa esim. Ajattele nyt sitä logiikkaa, jos olet heti valmis ja ihan mitä vaan, niin nainen ajattelee että olet samanlainen helppoheikki kuin muutkin..eikä miehen tarvi olla sen enempää huora kuin naisenkaan joten leuka ylös ja kenenkään persettä ei nuolla, paitsi siis naisen ja vielä mielellään.
Kuunteles Gattaca jouska-setää tässä asiassa. Vanha kettu tuntuu tietävän mistä puhuu. Ei ne miehet ole ainoita, jotka metsästävät; kyllä naisiakin se hard-to-get kiinnostaa enemmän. Tässä taitaa olla takana se myytti, että vaikeat ovat oikeasti jotenkin tavoittelemisen arvoisia juuri tuon vaikeutensa takia. Kyllä se nainen itseään vaikka millä väittämällä pettää, jos sillä päällä on. Siihen kannattaa luottaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo ja muut: Miksi aina lauseeni käännetään niinpäin kun en tarkoita?
Minä ivaan näitä sarja"rakkaus"suhteita, joita te ah niin herkät ja syvälliset koette. Tietysti niissä nussitaankin, mutta se ei ole pointti tässä exäkeskustelussa.

Ja sanonpa "varatut" Kitynaiset, että suurella todennäköisyydellä nykyinen rakkaanne ON tuleva exänne, miksi teenskentelette ettei olisi? Ja sama seuraavallenekin. Ei päde enää vain siihen, joka teillä on kun olette vanhoja ja kuolette. Ja suurimmasta osasta teistä tulee AU-äitejä, ellette ole jo. Niin se vaan on, nähkää jo itsekin kuvio.

Jouska: Kiitos täsmennyksestä ja neuvosta ja tiedosta, että tykkäät nuolla naisten persereikiä. Hyi helevetti! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Faghag kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: VITTU jos mulle tulis 200 viestii eri daameilta niin varmaan löytyis 5-10 joiden kanssa voisin sätätä ja men kaffelle, mut ei naiset..saatanan nartut!!
Huuda mun sotilasarvoa!! :-D.

Heh, ja hetki meni ennenkuin hiffasin..terävä kieli, on:)
Ollaan vaan ja nautitaan
Lilo

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:Lilo ja muut: Miksi aina lauseeni käännetään niinpäin kun en tarkoita?
Minä ivaan näitä sarja"rakkaus"suhteita, joita te ah niin herkät ja syvälliset koette. Tietysti niissä nussitaankin, mutta se ei ole pointti tässä exäkeskustelussa.
Koska et osaa ilmaista itseäsi..?

Juu, kyllä on huomattu että sinua ketuttaa kun et ole saanut itse ensimmäistäkään suhdetta aikaiseksi. Mutta mutta...siis nyt kuuluisi mennä saman tien naikkariin sen ensimmäisen kanssa, useampaa ei saa katsastaa koska säkään et saanut...?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:
Ja sanonpa "varatut" Kitynaiset, että suurella todennäköisyydellä nykyinen rakkaanne ON tuleva exänne, miksi teenskentelette ettei olisi? Ja sama seuraavallenekin. Ei päde enää vain siihen, joka teillä on kun olette vanhoja ja kuolette. Ja suurimmasta osasta teistä tulee AU-äitejä, ellette ole jo. Niin se vaan on, nähkää jo itsekin kuvio.
No näinhän se menee mutta niin kauan kandee maistaa vaix sitä jädee kuin vain kieli rulettaa ja makuhermoja pillun kosteus kutittaa lurpsahdus, toivottavasti ei mun kikuli ihan vielä kuiteskaan, PLIIIISSSS mai master, nöy aim master maiself of the piparialänd u gedit dyyd?

Gattaca kirjoitti: Jouska: Kiitos täsmennyksestä ja neuvosta ja tiedosta, että tykkäät nuolla naisten persereikiä. Hyi helevetti! :D
Kyllä tykkään jos pepa on puhdas niin kelaa nyt takaapäin kun nainen nostaa sen beban ylös ja vain sulle, niin sitten annat vaan kielesi mennä omia menojaan ja kohta jo huomaat kuinka pipuli sanoo poks.

Niin siis poitsu halattiinko me silloin ja zillai junous?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja nexie »

Gattaca kirjoitti:Lilo ja muut: Miksi aina lauseeni käännetään niinpäin kun en tarkoita?
Minä ivaan näitä sarja"rakkaus"suhteita, joita te ah niin herkät ja syvälliset koette. Tietysti niissä nussitaankin, mutta se ei ole pointti tässä exäkeskustelussa.

Ja sanonpa "varatut" Kitynaiset, että suurella todennäköisyydellä nykyinen rakkaanne ON tuleva exänne, miksi teenskentelette ettei olisi? Ja sama seuraavallenekin. Ei päde enää vain siihen, joka teillä on kun olette vanhoja ja kuolette. Ja suurimmasta osasta teistä tulee AU-äitejä, ellette ole jo. Niin se vaan on, nähkää jo itsekin kuvio.
Tämä on taas yksi todistus defenssimekanismiesi toiminnasta. Niin se vaan on, näe jo itsekin kuvio.

Ai niin. Voin esittää vastakysymyksen: Kumpi mielestäsi tekee maailmasta mukavamman paikan itselleen ja muille:
a) se, joka aidosti rakastaa toista ihmistä, näyttää sen eikä rakastaessaan ajattele rakkauden mahdollista päättymistä
b) se, joka kyynisyydessään ei uskalla aloittaa vakavaa suhdetta toiseen ihmiseen, koska suhdehan voi aina päättyä huonosti.
Don't Panic!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo kirjoitti: Koska et osaa ilmaista itseäsi..?

Juu, kyllä on huomattu että sinua ketuttaa kun et ole saanut itse ensimmäistäkään suhdetta aikaiseksi. Mutta mutta...siis nyt kuuluisi mennä saman tien naikkariin sen ensimmäisen kanssa, useampaa ei saa katsastaa koska säkään et saanut...?
Osaan, mutta aivan viheliäinen kierotapanne on tekstieni yleisestä viestistä, jonka varmaan ymmärrätte, huolimatta puuttua johonkin yksittäisen lauseen sanamuotoon. Melkein minkä vaan lauseen omassakin tekstissänne voi ymmärtää kahdella tavalla, joten on ihan kieroutta aina ymmärtää se niin kuin kirjoittaja EI sitä tarkoita.

Se toistuu politiikkakeskusteluissakin aina uudestaan ja uudestaan. väsyin niihin.

Pohjimmaisena syynä tietysti, että minun maailmani on sinulle käsittämätön, ja sen mitä sinä pidät hienona ja syvällisenä, minä näen pinnallisuutena.. ja sille en valitettavasti mitään voi.

Tuskin olisin itsekään mennyt naikkariin rippikoulu-ihastukseni kanssa, jos sen tyrkkylutkan olisin uskaltanut kellistää.

Mutta erittäin harvassa tai Kitystä päätellen OLEMATTOMIA ovat naiset, joiden kanssa haluasin elämääni jakaa tai joihin voisin rakastua.

Mutta yleinen tapa näyttää olevan, että "joku" pitää teillä koko ajan olla, eikä niin väliä onko se oikeasti yhteensopiva. Tai ehkä taviksille kaikki ovat sopivia mutta minua haileammalla tavalla? Seurauksena rakkauslöpinöitä monille tyypeille sarjassa, eroja ja avioeroja.

Minusta sellainen on EPÄTOIVOISEMPAA läheisriippuvuutta kuin jopa oma runkkarielämäni. Yks irtopillu mulle kiitos että tiedän olevani ihminen, sitten on huorat.. mutta että leikkiä kotia muuten kuin sen yhden ainoan oikean kanssa... ei mun juttu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Lilo

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:



Pohjimmaisena syynä tietysti, että minun maailmani on sinulle käsittämätön, ja sen mitä sinä pidät hienona ja syvällisenä, minä näen pinnallisuutena.. ja sille en valitettavasti mitään voi.

Tuskin olisin itsekään mennyt naikkariin rippikoulu-ihastukseni kanssa, jos sen tyrkkylutkan olisin uskaltanut kellistää.

Mutta erittäin harvassa tai Kitystä päätellen OLEMATTOMIA ovat naiset, joiden kanssa haluasin elämääni jakaa tai joihin voisin rakastua.

Mutta yleinen tapa näyttää olevan, että "joku" pitää teillä koko ajan olla, eikä niin väliä onko se oikeasti yhteensopiva. Tai ehkä taviksille kaikki ovat sopivia mutta minua haileammalla tavalla? Seurauksena rakkauslöpinöitä monille tyypeille sarjassa, eroja ja avioeroja.

Minusta sellainen on EPÄTOIVOISEMPAA läheisriippuvuutta kuin jopa oma runkkarielämäni. Yks irtopillu mulle kiitos että tiedän olevani ihminen, sitten on huorat.. mutta että leikkiä kotia muuten kuin sen yhden ainoan oikean kanssa... ei mun juttu.
No kerro toki minulle mitä pidän hienona ja syvällisenä? Kerro mistä olet päätellyt minun seurustelevan sarjassa ja olevan läheisriippuvainen? Sano vielä että jaan pillua kaikille vastaantulijoille?

Pyysin joskus sinua listaamaan näitä yleisiä periaatteita joiden mukaan me kaikki kityläiset muka elämme siinä iljettävässä maailmassa johon et halua kuulua. Ei tainnut onnistua silläkään kerralla.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja nexie »

Gattaca kirjoitti:

Mutta yleinen tapa näyttää olevan, että "joku" pitää teillä koko ajan olla, eikä niin väliä onko se oikeasti yhteensopiva. Tai ehkä taviksille kaikki ovat sopivia mutta minua haileammalla tavalla? Seurauksena rakkauslöpinöitä monille tyypeille sarjassa, eroja ja avioeroja.
*kloNg*

Ja näin puolustus jatkaa uurastustaan, ilman mainos- tai erätaukoja!
Mihin mahdat tämänkin mutu-heittosi perustaa? Onhan se kamalaa, jos "muiden maailmassa" rakastutaan, koetaan Suuria Tunteita, ollaan vaaleanpunaisen onnellisia, otetaan riskejä jne. Aina ei voi voittaa, eivätkä kaikki suhteet ole ikuisia, mutta rakastuminen ja rakastaminen (mikä suom. huom. ei ole yhtä kuin nussimishuuma) on yksinkertaisesti mahtava tunne.
Don't Panic!
hermine

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ymmärrän kyllä tavallaan mitä gattaca ajaa takaa vaikka aika hyvin se itse idea oli tuonne tekstiin piilotettu. Tuskin täälläkään kovin moni on ajatellut viettävänsä loppuikänsä sen ensimmäisen tai toisenkaan seurustelukumppaninsa kanssa, vaan se että suhteita on kertynyt enemmänkin ei tarkoita välttämättä epäonnistumista elämässä. (ainakaan kovin avoimesti kukaan ei ole etsinyt hirttoköyttä kun on ilmennyt ettei se elämän neljäskään seurustelusuhde ollut se lopullinen elämän rakkaus vaan päinvastoin yleensä ihmiset suhtautuvat suhteidensa ulkopuolella eroihinsa kaikella ymmärtämyksellä ja realismilla) Sen vuoksi minuakin ihmetyttää, miksi sitten suhteessa ollessaan pitäisi esittää toiselle niinkuin juuri tämä nimenomainen suhde olisi ainoa mitä on koskaan ollut ja tulee ikinä olemaan? Ei tämä mielestäni ole kyynisyyttä vaan rehellisyyttä itselleen. Kai sitä voi rakastaa ihan aidosti ja puhtaasti muutenkin kuin "kunnes kuolema erottaa" -asenteella, etenkin kun ihan oikeasti harva liitto kestää ja jatkuvasti näkee kuinka ympäriltäkin ihan samanlaiset ihmiset kuin itse ja erilaisetkin eroavat?
nojoojust

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Gattaca kirjoitti:Mutta erittäin harvassa tai Kitystä päätellen OLEMATTOMIA ovat naiset, joiden kanssa haluasin elämääni jakaa tai joihin voisin rakastua.
Minkälainen pitäisi naisen olla, joka sinulle kelpaisi?
Gattaca kirjoitti:Mutta yleinen tapa näyttää olevan, että "joku" pitää teillä koko ajan olla, eikä niin väliä onko se oikeasti yhteensopiva. Tai ehkä taviksille kaikki ovat sopivia mutta minua haileammalla tavalla? Seurauksena rakkauslöpinöitä monille tyypeille sarjassa, eroja ja avioeroja.
Minulla on ollut kaksi äärettömän merkityksellistä suhdetta, joista aiempi kesti runsaat seitsemän vuotta (eron syy ei ollut rakkauden loppuminen kummankaan osalta, päätökseni tein järkisyistä, vaikka edelleen rakastin). Jälkimmäinen taas on meneillään oleva suhteeni, joka sekin oli järkisyistä katkolla pari vuotta sitten (minulla vaikeita mielenterveysongelmia, joita parisuhteen silloinen malli ei ainakaan helpottanut).

Muut suhteeni ovat ensisijaisesti johtuneet minun liian voimakkaasta empaattisuudestani. Kun olen ollut "vapaa" ja joku on halunnut aloittaa suhteen kanssani, en ole kyennyt sanomaan että mieluummin olen yksin kuin hänen kumppaninsa. Tuo käyttäytymismallini on varmasti aiheuttanut enemmän vahinkoa kuin mahdollisen suhteen torjuminen jo alussa ja siihen osaltaan mielenterveysongelmanikin liittyvät. Luonnollisesti nuo muutkin suhteet ovat ainakin suhteen sisällä sisältäneet rakkauslöpinöitä, mutta itseäni en ole onnistunut niin hyvin pettämään, ettenkö koko ajan olisi ollut tietoinen näiden suhteiden huonoista tulevaisuudennäkymistä.
Gattaca kirjoitti:Minusta sellainen on EPÄTOIVOISEMPAA läheisriippuvuutta kuin jopa oma runkkarielämäni. Yks irtopillu mulle kiitos että tiedän olevani ihminen, sitten on huorat.. mutta että leikkiä kotia muuten kuin sen yhden ainoan oikean kanssa... ei mun juttu.
Läheisriippuvuus on jotain aivan muuta, takertumista. Olen osannut irroittautua huonoista suhteista, vaikka en olekaan kyennyt niitä torjumaan jo alun alkaen. Ja edelleen olen sitä mieltä, että olen kokenut kaksi elämäni rakkautta, eikä tuo lukumäärä tiputa kummankaan arvoa mitenkään. Minun mielestäni on naiivia kuvitella, että olisi olemassa jokin "yksi ainoa oikea".
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

nexie kirjoitti:!
Mihin mahdat tämänkin mutu-heittosi perustaa? Onhan se kamalaa, jos "muiden maailmassa" rakastutaan, koetaan Suuria Tunteita, ollaan vaaleanpunaisen onnellisia, otetaan riskejä jne. Aina ei voi voittaa, eivätkä kaikki suhteet ole ikuisia, mutta rakastuminen ja rakastaminen (mikä suom. huom. ei ole yhtä kuin nussimishuuma) on yksinkertaisesti mahtava tunne.
Ähhäh... ONKO ne "suuria tunteita", jos ihmisellä on minuun verraten helposti löytyneitä "eksiä" kymmentä lähestyvä määrä tai yli ja sitä nykyistäkin voisi jo puhutella "eksäksi?

"LÄHEISRIIPPUVUUS" minulla väärä sana, jos teille tarkoittaa takertumista YHTEEN. Tarkoitin sitä, että on väkeä jotka "eivät voi" elää ilman seurustelukumppania. Ja silloin se minusta ainakin vaikuttaisi olevan ensisijaisesti omaa yleistä läheisyydenkaipuuta eikä TrueLovea (tm)

Ja sekin MINUA omituista otusta ihmetyttää, miten HELPOSTI niitä sarjarakkauksia löytyy.. ei todellakaan päde kaikkiin täällä, mutta monilla on "vakavien" seurustelujen välillä ihan vaan kuukauden tai parin tauko, ja sitten uutta tulevaa eksää peliin.

Omasta psykopatologiastani paljon selittäen:
Olen tuntenut vain yhden ainoan naisen, joka todella kolahti. Luultavasti liioittelen sitä yhteensopivuutta, mutta silloin vaikutti sieluntoverilta. Vietävän seksykin vielä (ja tiedätte kriteerini :D) Ja sitten joko mokasin homman tai hän ei aktiivisesta yhteydenpidostaan huolimatta ollut minusta "sillai" kiinnostunut. Yllätyspakit toisen miehen takia, mikä romautti minut psyykkisesti ja sen jatkoa nykyinen alennustilani on.

Mutta siitä tuli tämä:
Jos ei siinäkään mitään ollut, miten sitten missään?
Ja ehkä hän ei minulle se täydellinen nainen ollutkaan, mutta surullinen tosiasia on, että kymmenien kanssa meilailtuani ja yli kymmentä treffattuani ja pillun nuoltuani ja Cityn/Kityn naisten aivoituksia luettuani..

.. nyt näyttää ettei läheskään niin sopivaa ole olemassakaan. Joten... valitettavasti ne muut olisivat minulle sitä pilluosastoa, ei rakastuttavia :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja nexie »

Toistan: mihin perustat mutu-heittosi siitä, että tuollainen suhteenkierrätysfrekvenssi olisi jotenkin "muiden maailmassa" yleinen? IRL-ympäristöä koskevien havaintojeni perusteella keskiverto 25v - 35v elää joko sinkkuna tai n. kolmannessa vakavassa ihmissuhteessa. Muistelisin, että Kityssä, tässä lutkailijoiden omassa virtuaalipanopesässä, tehdyn asiaa koskevan gallupin tulokset olivat samansuuntaisia. Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että kymmenettä kertaa palavasti rakastuva ei välttämättä ole ihan oikealla asialla, vaan rakastunut lähinnä ihastumisen tunteeseen itseensä. Olen kuitenkin täysin eri mieltä siitä, onko tällainen henkilö "kitylutkamaailman" keskivertoasukki vai ennemminkin tilastoharvinaisuus.
Gattaca kirjoitti:
nexie kirjoitti:!
Mihin mahdat tämänkin mutu-heittosi perustaa? Onhan se kamalaa, jos "muiden maailmassa" rakastutaan, koetaan Suuria Tunteita, ollaan vaaleanpunaisen onnellisia, otetaan riskejä jne. Aina ei voi voittaa, eivätkä kaikki suhteet ole ikuisia, mutta rakastuminen ja rakastaminen (mikä suom. huom. ei ole yhtä kuin nussimishuuma) on yksinkertaisesti mahtava tunne.
Ähhäh... ONKO ne "suuria tunteita", jos ihmisellä on minuun verraten helposti löytyneitä "eksiä" kymmentä lähestyvä määrä tai yli ja sitä nykyistäkin voisi jo puhutella "eksäksi?
Don't Panic!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

nexie kirjoitti:Toistan: mihin perustat mutu-heittosi siitä, että tuollainen suhteenkierrätysfrekvenssi olisi jotenkin "muiden maailmassa" yleinen?
Tunnustan, että on värittynyt vaikutelmani. Ehkä vuosia Cityä/Kityä seurattuani olen liikaa kiinnittänyt huomiota tapauksiin, joissa samat ihmiset hehkuttaa parisuhteitaan, sitten itkevät yksinäisyyttään, taas hehkuttavat parisuhdetaan. Monet vakavasti sitoutuneetkin yleensä yllättäen eroaa jo sinä vähäisenä aikana, jonka tirkistellyt olen. Martta ja Kyyppo nyt on ihme! :D

Lisäksi vaikuttaa hmmm.. erään kaverinikin katkeroituneet IRL-jupinat naisista :D

Ja onhan täälläkin jotka korostaa että on vain kaksi vakavaa suhdetta.. mutta sitten yllättäen myös muita suhteita.. ja tietty panot varmaan päälle.

Vesa ei tajuu jo yksistään siitä syystä, että minulle oli ihan giganttisen valtava asia olla löytävinäni yksikin sopiva nainen ja hirveä kipu menettää hänet. Ja katkeravittuilupillunvonkuuni on ollut sitä, että kun se on minulle niin vakava ja vaikea asia, ja itselläni tapahtuisi luultavimmin vain rakastumisen kautta... niin miten helposti se (ja nyt puhun vain panoista) sujuu Nussivassa Maailmassa.. joka ei tietenkään minulle heruta edes irtopillua. Ei heruta muullakaan tavoilla IRL kuin netin tahallisen luotaantyöntävällä katkeravonkuullani.

Mutta alunperin käsitykseni seksistä ei ollut mikään irtopanokulttuuri, karjuminen siitä sitten järkytystä jostain, mikä minusta näyttää ylellisessä runsaudessa elävien ihmisten HAASKAAVALTA ja suhteita alentavalta tyyliltä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
nojoojust

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Gattaca kirjoitti:Ja onhan täälläkin jotka korostaa että on vain kaksi vakavaa suhdetta.. mutta sitten yllättäen myös muita suhteita.. ja tietty panot varmaan päälle.
"Jotka"? Minä olen yksi ihminen. Itse epäilit useiden "suurta rakkautta" sisältävien suhteiden olevan itsepetosta. Minä totesin etteivät suhteet ja "suuri rakkaus" automaattisesti kulje käsi kädessä, eli olit siltä osin oikeassa epäilysi suhteen, mutta itsepetos ei automaattisesti ole mikään sääntö. Tuskin kukaan on edes yrittänyt väittää sinulle, että jokainen pano edellyttäisi "suurta rakkautta". Välillä olen epäillyt luetun ymmärtämistäsi, mutta ilmeisesti et edes ymmärrä mitä itse kirjoitat. :?
Gattaca kirjoitti:Vesa ei tajuu jo yksistään siitä syystä, että minulle oli ihan giganttisen valtava asia olla löytävinäni yksikin sopiva nainen ja hirveä kipu menettää hänet. Ja katkeravittuilupillunvonkuuni on ollut sitä, että kun se on minulle niin vakava ja vaikea asia, ja itselläni tapahtuisi luultavimmin vain rakastumisen kautta... niin miten helposti se (ja nyt puhun vain panoista) sujuu Nussivassa Maailmassa.. joka ei tietenkään minulle heruta edes irtopillua. Ei heruta muullakaan tavoilla IRL kuin netin tahallisen luotaantyöntävällä katkeravonkuullani.


Mites sen ruohon vihreyden kanssa taas olikaan. Muillahan sitä aina on niin paljon helpompaa.
Lilo

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:
Omasta psykopatologiastani paljon selittäen:
Olen tuntenut vain yhden ainoan naisen, joka todella kolahti. Luultavasti liioittelen sitä yhteensopivuutta, mutta silloin vaikutti sieluntoverilta. Vietävän seksykin vielä (ja tiedätte kriteerini :D) Ja sitten joko mokasin homman tai hän ei aktiivisesta yhteydenpidostaan huolimatta ollut minusta "sillai" kiinnostunut. Yllätyspakit toisen miehen takia, mikä romautti minut psyykkisesti ja sen jatkoa nykyinen alennustilani on.
Odotas nyt...tämähän soittaa kelloja...Joo, Eugen Schauman! Ja mitä teki katkeroitunut Eugen: kävi napsauttamassa kuulan erääseen Bobrikoviin...

Mutta siis: eikö ole sitten yhtälailla läheisriippuvaisuutta olla irrotautumatta suhteesta joka ei toimi? Vai kuuluuko tämä määritelmä nyt vain niihin sarjarakastujiin? :roll:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja nexie »

Gattaca kirjoitti:
Tunnustan, että on värittynyt vaikutelmani.
Tästä on hyvä lähteä. Jospa avartaisit maailmankuvaasi niin paljon, että näkisit mahdollisena myös (ensi)vaikutelmasi virheellisyyden laajemman otannan avulla tarkasteltuna

Gattaca kirjoitti: Ehkä vuosia Cityä/Kityä seurattuani olen liikaa kiinnittänyt huomiota tapauksiin, joissa samat ihmiset hehkuttaa parisuhteitaan, sitten itkevät yksinäisyyttään, taas hehkuttavat parisuhdetaan.

Käsi sydämellä, onko näitä esimerkkitapauksia niin monta, että voit päätellä havaintojesi kuvaavan reaalimaailmaa? Vai onko kenties kyse jostain yksittäisestä tapauksesta tahi tapauksista, jotka ovat jääneet mieleesi siksi, että olet esim. ollut itse ihastunut kyseiseen hehkuttajaan ja ottanut tämän poukkoilun sen takia henkilökohtaisesti?

Gattaca kirjoitti:
Lisäksi vaikuttaa hmmm.. erään kaverinikin katkeroituneet IRL-jupinat naisista :D
Toistan itseäni, mutta vaatisin laajempaa esimerkkimateriaalia. Ja eikö sinulta löydy yhtään sellaista kaveria, jonka lausunnot naisista ja parisuhteista olisivat vastavuoroisesti ylistäviä?

Gattaca kirjoitti: Ja onhan täälläkin jotka korostaa että on vain kaksi vakavaa suhdetta.. mutta sitten yllättäen myös muita suhteita.. ja tietty panot varmaan päälle.
Jälleen, pelkkiä oletuksia... Miksi lähtökohtaoletuksesi on, että KAIKKI muut nussivat vähintäänkin sinkkuna ollessaan KAIKKEA mikä liikkuu :roll:
Don't Panic!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

nojoojust kirjoitti: "Jotka"? Minä olen yksi ihminen. Itse epäilit useiden "suurta rakkautta" sisältävien suhteiden olevan itsepetosta. Minä totesin etteivät suhteet ja "suuri rakkaus" automaattisesti kulje käsi kädessä, eli olit siltä osin oikeassa epäilysi suhteen, mutta itsepetos ei automaattisesti ole mikään sääntö.
Anteeksi. En vaan kirjoittaessani muistanut kuka sanoi niin, enkä halunnut henkilökohtaisesti puhutella häntä. Yleisesimerkki tavallaan, joka nyt sattui olemaan sinulta.

Ei se itsepetoskaan niin mulla pääpointti, ihan varmaan monet sarjasuhteilijat kokee joka kerta hyperimelää nyyhkyleffafiilistä. Minä vaan ihmettelen niiden ihmisten tajunnan "syvyyttä" kokonaisuudessaan. Ja vielä vähemmän tajuan tuollaisten "inbetweenereiden" pitoa kuin sinulla... vaikka rehellisiä oltaisiin. On sellainen vanha blogi jostain Aijasta, jota vuosia sitten seurasin, ja joka päivä se nainen nyyhki eksäänsä netissä mutta ASUI uuden poikakaverin kanssa. En tajua miten se jätkä sellaista kesti. Kai en tajua koska minulle yksikin seurustelu olisi niin valtava asia eikä talouspiimää.

Minulla taas olisi varmaan hyvinkin ollut mahdollisuus "seurustella" yhden treffaamani kanssa (ei se "Truelove"), mutta olen tyytyväinen että sen mokasin. Tajusin että minä en jaksa enkä halua sen ihmisen kanssa.
nojoojust kirjoitti: Tuskin kukaan on edes yrittänyt väittää sinulle, että jokainen pano edellyttäisi "suurta rakkautta". Välillä olen epäillyt luetun ymmärtämistäsi, mutta ilmeisesti et edes ymmärrä mitä itse kirjoitat. :?
Moni nainen on Cityssä/Kityssä selittänyt, että yhdenyön panoon tarvitaan kuitenkin SYVÄ siitä miehestä pitäminen, ja minä olen ihmetellyt miten sellainen jossain baarissa syntyy. Sitten vain ***** oli jossain Kityketjussa rehellinen, ettei naisilla niihin yleensä paljon tunteita liity.
nojoojust kirjoitti: Mites sen ruohon vihreyden kanssa taas olikaan. Muillahan sitä aina on niin paljon helpompaa.
Tuota... sinäkö jolla on kaksi vakavaa seurustelua takana, ja jota jopa PYYDETÄÄN kevyempiin seurusteluihin, sanot, että sinun ruohosi ei ole vihreämpää kuin minun? :D Eipä silti, henkilönä en sinuakaan kadehdi, ei voi vertailla ihan eri ihmisiä ja tilanteita.
Lilo kirjoitti: Odotas nyt...tämähän soittaa kelloja...Joo, Eugen Schauman! Ja mitä teki katkeroitunut Eugen: kävi napsauttamassa kuulan erääseen Bobrikoviin...
Mutta sehän oli vain hyvä että Bobrikov tuli ammuttua!
Eugen oli kiva hemmo. Tykkäsi koirista ja aseista.
Valitettavasti en itse keksi ketään, jonka murhaaminen kannattaisi.. mietitään :D
Lilo kirjoitti: Mutta siis: eikö ole sitten yhtälailla läheisriippuvaisuutta olla irrotautumatta suhteesta joka ei toimi? Vai kuuluuko tämä määritelmä nyt vain niihin sarjarakastujiin? :roll:
Tuo semiotiikka ei nyt kiinnosta.
Ihmettelin vaan ihmistyyppiä, jonka on melkein pakko seurustella koko ajan. Vaikka vähemmän sopivienkin kanssa. Eikö ne suhteet ole sitten enemmän tarve-esineen pitoa eikä öh.. TrueLovea :D
nexie kirjoitti: Käsi sydämellä, onko näitä esimerkkitapauksia niin monta, että voit päätellä havaintojesi kuvaavan reaalimaailmaa? Vai onko kenties kyse jostain yksittäisestä tapauksesta tahi tapauksista, jotka ovat jääneet mieleesi siksi, että olet esim. ollut itse ihastunut kyseiseen hehkuttajaan ja ottanut tämän poukkoilun sen takia henkilökohtaisesti?
En tietenkään ole tilastoinut. Vaikutelmani vaan... ja heh.. sinusta en ole lukenut mitään sellaista, mutta "käsi sydämellä" eikös sinullakin ole ollut monta seurustelusuhdetta ja varmaan tuleekin? Jos ei, niin sori...

Ihastunut? Minä? City/Kityläisiin? No en!
Joitain suosikkeja on nytkin, mutta ei ne korreloi noiden havaintojeni kanssa. Siweänsorttisia ja vakavia näissä jutuissa ovat :D
(Zeb on varattu, aaaarrgghhh! :D)

Tai.. on tietysti ollut joitain panolupaavia, mutta nehän antais minulle vain lutkuuttaan, ja heidän poukkoilunsa on kyllä niin nopeaa, ettei sekaan kerkiä täältä matkojen päästä. (Äh, tuo on liikayleistys, joku pahastuu syystä) Mutta ihastuksista heihin ei voi puhua.
Gattaca kirjoitti: Jälleen, pelkkiä oletuksia... Miksi lähtökohtaoletuksesi on, että KAIKKI muut nussivat vähintäänkin sinkkuna ollessaan KAIKKEA mikä liikkuu :roll:
No (ja näitä en ole yritellyt kuin korkeintaan palstapelleilynä) HellBell ei ainakaan :D Ja Geetzunkin sinkkuaikojen sexuaalisuus oli minusta jotenkin puhdasta. Ja uskokaa tai älkää, Cityssä vaikuttanut Suomen kuuluisin nymfomaani KauheaNamu oli minusta sittenkin jotenkin viaton.

Mutta onhan täällä minun makuuni liian suttasta Lutkaa yllinkyllin. Tietysti kaikki ovat "Pitäneet" kaikista panokumppaneistaan, joten ei "kenen kanssa vaan". Esim. perusvaatimuksena varmasti ei minun kanssa, vaikka minut ilman nettituntemusta olisivat tavanneetkin. :D Muuten ne perusteet "pitämiseen" jotain kännipanoa varten ei minusta kovin valikoivilta näytä. Komee, itsevarma, hauska tms. ehkä..

SILLE väestönosallehan Cityssä heittelin panojuttujensa sekaan katkeravonkuuta. Ja sehän katkesi heti, kun yksi kiva Lutka minulle todella säpiä tarjosi. Totta kai kieltäydyin, tuo tarjous jo mursi sen katkeramuurin näiden baaripanijoiden kanssa.

Mutta nyt vetäydyn tästä keskustelusta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
nojoojust

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Gattaca kirjoitti:Ei se itsepetoskaan niin mulla pääpointti, ihan varmaan monet sarjasuhteilijat kokee joka kerta hyperimelää nyyhkyleffafiilistä. Minä vaan ihmettelen niiden ihmisten tajunnan "syvyyttä" kokonaisuudessaan.
Keitä nuo epäsyvät ihmiset sitten oikein ovat, joita sinä ihmettelet? Itse olen törmännyt siihen ilmiöön, että pinnallisiksi mielletään lähinnä sellaiset ihmiset, joita itse ei tunneta. Kummasti sitä ihmisiltä ajatuksenjuoksua löytyy, jos vain vaivautuu etsimään.
Gattaca kirjoitti:Ja vielä vähemmän tajuan tuollaisten "inbetweenereiden" pitoa kuin sinulla... vaikka rehellisiä oltaisiin.
En minäkään noita tajua. Täysin järjetöntä toimintaa vielä järjettämämmistä syistä, kuten esim. kyvyttömyydestä sanoa ei empatiasyistä. Eipä minulla kyllä olekaan montaa tuollaista takana, kaksi muutaman kuukauden mittaista.
Gattaca kirjoitti:Minulla taas olisi varmaan hyvinkin ollut mahdollisuus "seurustella" yhden treffaamani kanssa (ei se "Truelove"), mutta olen tyytyväinen että sen mokasin. Tajusin että minä en jaksa enkä halua sen ihmisen kanssa.
Miten siis mokasit? Jos koet mokanneesi, olisit ollut valmis aloittamaan kyseisen suhteen, etkö? Tuo "tajuamisesi" kuulostaa taas kerran defenssimekanismilta.
Gattaca kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Mites sen ruohon vihreyden kanssa taas olikaan. Muillahan sitä aina on niin paljon helpompaa.
Tuota... sinäkö jolla on kaksi vakavaa seurustelua takana, ja jota jopa PYYDETÄÄN kevyempiin seurusteluihin, sanot, että sinun ruohosi ei ole vihreämpää kuin minun? :D Eipä silti, henkilönä en sinuakaan kadehdi, ei voi vertailla ihan eri ihmisiä ja tilanteita.
Ei seurustelu tee elämästä helppoa.
Elukka

Re: Existään höpisijät

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nojoojust kirjoitti: Ei seurustelu tee elämästä helppoa.
varoitus: Seuraava kirjoitus sisältää ironiaa.
Tekeepäs!
Gattacan ja kaikkien muidenkin epätoivoisten sinkkumiesten kaikki ongelmat katoaisivat ja elämä olisi yhtä :dream: onnea & auvoa kunhan vain löytäisivät "tasoisensa" wiisaan ja siweellisen (ja tietysti missimittaisen) naisen ja pääsisivät naimisiin.
Valitettavasti vaan kaikissa todellisissa naisissa on jotain vikaa. :muu:
Vastaa Viestiin