Kun puoliso lihoo

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Ann »

safi kirjoitti: Minä en antaisi ikinä itselleni anteeksi, jos jonain aamuna heräisin siihen todellisuuteen, että minulla olisi vatsamakkarat, jenkkakahvat ja selluliittia.
Elämäni Annana.

Sellainen viiden kilon heilahtelu sallittakoon. Jos enempi ilokiloja, niin huolestuisin. Ei tekisi hyvää heikolle itsetunnolleni, jos ulkona miehen tissejä tuijoteltaisiin enemmän.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Yönmustaritari kirjoitti:
Niin en minä nyt kuitenkaan potentiaalista kumppaniani alkaisi lihomisen pelossa valvomaan. Suvussamme kuitenkin kaikki naisjäsenet ovat pariutumisen jälkeen lihoneet ja ovat kaikki tosi läskejä nyt.
Mut eihän sun tarvi sukulaisen kanssa pariutua! Parempi ehkä olisikin, jos et.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Clay »

Keikaus kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Niin en minä nyt kuitenkaan potentiaalista kumppaniani alkaisi lihomisen pelossa valvomaan. Suvussamme kuitenkin kaikki naisjäsenet ovat pariutumisen jälkeen lihoneet ja ovat kaikki tosi läskejä nyt.
Mut eihän sun tarvi sukulaisen kanssa pariutua! Parempi ehkä olisikin, jos et.
Heinähattujen tapoja ja perinteitä on vaikea muuttaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Noriyumi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Leilah kirjoitti: Haittaisiko sinua, jos kumppanisi pyöristyisi? Entäpä jos oma painosi nousisi? Voiko lihavuudella olla vaikutuksia parisuhteeseen?
Jestas :roll: Tartteeko tämmöistä edes pohtia?
Jos parisuhde todella kaatuu siihen, että jommankumman osapuolen paino vaihtelee, niin silloin siinä oli jo alunperinkin jotain todella pahasti pielessä.
Aivan!! Aika sikamaista jos painoa koskevassa vastoinkäymisessä aletaan unohtamaan rakkauden tunteet (jos niitä ikinä ollutkaan).
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja par-sky »

on mulla sitten hyvä tilanne. mies lupasi rasvata ovenkarmit jos muodottomaksi läskiksi rupean.

ja onhan tässä myös toisella osapuolella vaikutusmahdollisuus: kun toinen on niin läski ettei jalat kanna, niin alkaa tuomaan vaan muutaman heinän viikkoa kohden toiselle purtavaksi. :)

joskus kun olin vielä normaalipainon alarajoilla kuittaili silloinen poikaystävä läskeistä. suhteen olin kovin masentunut, lopetin syömisen ja laihduin. siinä sitten 174 pitkänä ja 56 kiloa painavana äijällä oli pokkaa tokasta, että "nyt alat näyttää hyvältä" siinä oli lähellä etten laihduttanu toista parilla kilolla repimällä sen päätä irti.

mutta siis: kun olin laiha, niin mulle kuittailtiin koosta. nyt kun olen pyöreämpi, ei kukaan sano mitään negatiivista. ja perseestä puristetaan useammin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

par-sky kirjoitti: joskus kun olin vielä normaalipainon alarajoilla kuittaili silloinen poikaystävä läskeistä. suhteen olin kovin masentunut, lopetin syömisen ja laihduin. siinä sitten 174 pitkänä ja 56 kiloa painavana äijällä oli pokkaa tokasta, että "nyt alat näyttää hyvältä" siinä oli lähellä etten laihduttanu toista parilla kilolla repimällä sen päätä irti.
No huh huh. Minkäs näköinen se mies itse oli? Entä kuinka vanha? "Nyt alat näyttää hyvältä"... Tosi rakkautta, jos toinen sanoo että "ALKAA näyttämään hyvältä". Mitä jos naiset alkais sanoo henkihieveriin doupanneille lihaskimpuille jotka on puntannut 5 tuntia päivässä verenmaku suussa että "nyt alat näyttää hyvältä?". Aika bitchiä se olisi.

Hyvä että nykyinen miehesi on fiksumpi. Pidä siitä kiinni. Ja katso että se pitää susta kiinni ;)
par-sky kirjoitti: mutta siis: kun olin laiha, niin mulle kuittailtiin koosta. nyt kun olen pyöreämpi, ei kukaan sano mitään negatiivista. ja perseestä puristetaan useammin.
Nonni. Ja miehet siis kuitenkin tykkää kurvikkaammista, naisellisista naisista :) Epärealistiset odotukset naisten suhteen lyö takaisin, ja sitten tuloksena saattaa olla GATTACA! :barf:
Elukka

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti:on mulla sitten hyvä tilanne. mies lupasi rasvata ovenkarmit jos muodottomaksi läskiksi rupean.
:jee: Sulla on hyvä mies. Pidä toi.
Noriyumi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
par-sky kirjoitti:on mulla sitten hyvä tilanne. mies lupasi rasvata ovenkarmit jos muodottomaksi läskiksi rupean.
:jee: Sulla on hyvä mies. Pidä toi.
Niin! Ja vähempään naisen ei pidä tyytyä!! ;)
Pehmovanukas

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Noriyumi kirjoitti:Niin! Ja vähempään naisen ei pidä tyytyä!! ;)
Ja miehen ei varmaankaan pidä tyytyä vähempään kuin naiseen joka kannustaa sohvaperunaksi ja jokapäiväiseen kaljoitteluun? :P
Feiz

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Feiz »

par-sky kirjoitti:on mulla sitten hyvä tilanne. mies lupasi rasvata ovenkarmit jos muodottomaksi läskiksi rupean.
Joo hyvä mies ku tajuaa rasvata karmit ni on helpompi heittää sut ulos 8)
Noriyumi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Pehmovanukas kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Niin! Ja vähempään naisen ei pidä tyytyä!! ;)
Ja miehen ei varmaankaan pidä tyytyä vähempään kuin naiseen joka kannustaa sohvaperunaksi ja jokapäiväiseen kaljoitteluun? :P
Eiku Tosinaisen miehellä on sixpack vatsalihaksina :twisted:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Pehmovanukas kirjoitti:
Ja miehen ei varmaankaan pidä tyytyä vähempään kuin naiseen joka kannustaa sohvaperunaksi ja jokapäiväiseen kaljoitteluun? :P
ei pidäkään :) mä tota yritän kovasti kannustaa lihomaan. kun se saa kakskyt kiloa täyteen niin pidän läskijuhlat. vaan epäterveellistä ja lihottavaa ruokaa. ja kutsun kaikki :ohyeah:
Me transmitte sursum, Caledoni!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja mölli »

Kyllähän toi on ymmärrettävää jos diilin alussa sait hoikan ja sit yhteistyökumppani meni rumaksi niin voihan siinä sit tehdä yt neuvottelut kun saat huonoa laatua korkealla hinnalla.
Kingi I
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Ihanan itsekästä. Onhan toki olennaisempaa miettiä hätä housussa omia kiihottumisia, kuin olla yhtään halukas tukemaan ja kannustamaan omaa kumppania paremman terveyden ja hyvinvoinnin puolesta.

Jokainen pyrkii onneen. Jos sen saa vaihtamalla kumppania joka ikinen kerta kun suhteessa ilmenee yhtään vaikeampia paikkoja, niin parempi toki niin.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Noriyumi kirjoitti:
No huh huh. Minkäs näköinen se mies itse oli? Entä kuinka vanha? "Nyt alat näyttää hyvältä"... Tosi rakkautta, jos toinen sanoo että "ALKAA näyttämään hyvältä". Mitä jos naiset alkais sanoo henkihieveriin doupanneille lihaskimpuille jotka on puntannut 5 tuntia päivässä verenmaku suussa että "nyt alat näyttää hyvältä?". Aika bitchiä se olisi.
se oli sillon mun mielestä ihan hottis, nyttemmin muistuttaa (ja kuulostaa) mun mielestä lammasta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

par-sky kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
No huh huh. Minkäs näköinen se mies itse oli? Entä kuinka vanha? "Nyt alat näyttää hyvältä"... Tosi rakkautta, jos toinen sanoo että "ALKAA näyttämään hyvältä". Mitä jos naiset alkais sanoo henkihieveriin doupanneille lihaskimpuille jotka on puntannut 5 tuntia päivässä verenmaku suussa että "nyt alat näyttää hyvältä?". Aika bitchiä se olisi.
se oli sillon mun mielestä ihan hottis, nyttemmin muistuttaa (ja kuulostaa) mun mielestä lammasta.
Rakkaus on sokea. Äläkä enää sekaannu lampaisiin ;)
Tiikeriankka

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minun mielestäni on itsekästä hankkiutua ylipainoiseksi. Valtion terveysmenot kasvavat, perheen tulot pienenevät, jos sairaspäiviä kerääntyy paljon ja puhumattakaan niistä rahoista, jotka hukkuvat tyhjiin kaloreihin. Ja mitäs sitten, kun ylipainoinen sairastuu diabetekseen, saa infarktin, kantavat nivelet särkyvät? Mikä huoli siitä koituu läheisille? Niin itsekästä.
Noriyumi

Re: Kun puoliso lihoo

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Tiikeriankka kirjoitti:Minun mielestäni on itsekästä hankkiutua ylipainoiseksi. Valtion terveysmenot kasvavat, perheen tulot pienenevät, jos sairaspäiviä kerääntyy paljon ja puhumattakaan niistä rahoista, jotka hukkuvat tyhjiin kaloreihin. Ja mitäs sitten, kun ylipainoinen sairastuu diabetekseen, saa infarktin, kantavat nivelet särkyvät? Mikä huoli siitä koituu läheisille? Niin itsekästä.
Itsekästä se on polttaa, juoda viinaa, käydä teatterissa tai ostaa limppari mäkkäristä. :twisted:

Mutta elämä on!
Vastaa Viestiin