Minkälainen house lisää markkina arvoa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Minkälainen house

Oma kerrostaloasunto
3
30%
Oma kotitalo
2
20%
Vanha omakotitalo
0
Ei ääniä
Kartano
3
30%
Maalaistalo
1
10%
Ihan sama mikä kunhan on se on oma eikä muun
1
10%
 
Ääniä yhteensä: 10

Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Mitä tää on? Jotain talousmaailma-settiä :?: En tajuu.
<3
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja mölli »

hermine kirjoitti:Sellanen, että sen maksamiselta jäisi rahaa ruokaankin.
Beibe kuule jää vaikka rahaa 5 ulkomaanmatkaan sapuskan jälkeen.
Kingi I
Elukka

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti:Mitä tää on? Jotain talousmaailma-settiä :?: En tajuu.
No kato mölli meinaa et se tarvii mageen kämpän et sais tsiksei ku sillei muuten käy flaksi.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja mölli »

Elukka kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Mitä tää on? Jotain talousmaailma-settiä :?: En tajuu.
No kato mölli meinaa et se tarvii mageen kämpän et sais tsiksei ku sillei muuten käy flaksi.
Minä en luulen vaan minä tiedän ja toiseksi on mulla jonkin verran flaksia.
Kingi I
slam

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja slam »

Onneksi en saa edes sellaista ihmistä, joka "rakastuisi" rahaan. Olen voiton puolella :)
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja mölli »

slam kirjoitti:Onneksi en saa edes sellaista ihmistä, joka "rakastuisi" rahaan. Olen voiton puolella :)
Mitä väliä mihin sitä "rakastuu" kun kaikki on täysin omasta markkina-arvosta kiinni, semmoista asiaa kuten rakkaus ei ole ja jos on niin sitä ainakaan suomiämmiltä saa, ne vaan imee susta kaiken positiivisen energian saatanan huorat.
Kingi I
slam

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja slam »

mölli kirjoitti:
Mitä väliä mihin sitä "rakastuu" kun kaikki on täysin omasta markkina-arvosta kiinni, semmoista asiaa kuten rakkaus ei ole ja jos on niin sitä ainakaan suomiämmiltä saa, ne vaan imee susta kaiken positiivisen energian saatanan huorat.
Sama se minulle. Ilman naista olenkin kun arvoni eivät ole markkinalliset. :) ja voin rakastaa silti ihmisiä...

Minun henkilökohtaista iloani ei häiritse "naislauma" , joka kaipaa rahaa ja sutkajakaa sosiaalista ihmistä. :) I am just happy! Sinulla taitaa olla vähän toisin... muuta maalle veli? 8) Hesa on vähän kurinalistisempi mesta :D
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja mölli »

slam kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Mitä väliä mihin sitä "rakastuu" kun kaikki on täysin omasta markkina-arvosta kiinni, semmoista asiaa kuten rakkaus ei ole ja jos on niin sitä ainakaan suomiämmiltä saa, ne vaan imee susta kaiken positiivisen energian saatanan huorat.
Sama se minulle. Ilman naista olenkin kun arvoni eivät ole markkinalliset. :) ja voin rakastaa silti ihmisiä...

Minun henkilökohtaista iloani ei häiritse "naislauma" , joka kaipaa rahaa ja sutkajakaa sosiaalista ihmistä. :) I am just happy! Sinulla taitaa olla vähän toisin... muuta maalle veli? 8) Hesa on vähän kurinalistisempi mesta :D
Nyt en ymmärrä. Miksi sinä rakastat niitä jotka inhoat sinua tai lievemmin sanottuna eivät välitä paskakaan, minä murskaan ne jotka minun tielle asettuvat ja nautin siittä. Nosta selkärangasi kunnolla pystöön ja mene ulos osoita nyrkkisi jumalille taivaassa huuda minä olen jumala kaikki valtias perkele.
Kingi I
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mölli kirjoitti:
blablabla, semmoista asiaa kuten rakkaus ei ole ja jos on niin sitä ainakaan suomiämmiltä saa, ne vaan imee susta kaiken positiivisen energian saatanan huorat.
Ihanan positiivista ajattelua :h:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Elukka kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Mitä tää on? Jotain talousmaailma-settiä :?: En tajuu.
No kato mölli meinaa et se tarvii mageen kämpän et sais tsiksei ku sillei muuten käy flaksi.
Mut sit ne tytskät rakastuu siihen kämppään? Ne haluu sen itelleen, ne omii koko mestan ja antaa huomioo vaan sille mestalle. Se on niitten Lemmenpesä. Huono diili.
<3
RolloTomasi

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Camilla kirjoitti:
mölli kirjoitti:
blablabla, semmoista asiaa kuten rakkaus ei ole ja jos on niin sitä ainakaan suomiämmiltä saa, ne vaan imee susta kaiken positiivisen energian saatanan huorat.
Ihanan positiivista ajattelua :h:
Sellaisen naisen, jonka mielestä tuo on positiivista ajattelua, vierelleen kun saisi! :h:
Elukka

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mölli kirjoitti:
slam kirjoitti:Onneksi en saa edes sellaista ihmistä, joka "rakastuisi" rahaan. Olen voiton puolella :)
Mitä väliä mihin sitä "rakastuu" kun kaikki on täysin omasta markkina-arvosta kiinni, semmoista asiaa kuten rakkaus ei ole ja jos on niin sitä ainakaan suomiämmiltä saa, ne vaan imee susta kaiken positiivisen energian saatanan huorat.
Muuta Eestiin. :bunny:
nojoojust

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

slam kirjoitti:Sama se minulle. Ilman naista olenkin kun arvoni eivät ole markkinalliset. :) ja voin rakastaa silti ihmisiä...

Minun henkilökohtaista iloani ei häiritse "naislauma" , joka kaipaa rahaa ja sutkajakaa sosiaalista ihmistä. :) I am just happy! Sinulla taitaa olla vähän toisin... muuta maalle veli? 8) Hesa on vähän kurinalistisempi mesta :D
Näköjään tuo pieni bannaus teki sinulle hyvää, alat kuulostaa taas ihanalta itseltäsi. Minä olen aivan vakuuttunut, että ennen kuin huomaatkaan, olet löytänyt juuri sellaisen tyttöystävän jota toivot ja tarvitset.
Elukka

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti: Mut sit ne tytskät rakastuu siihen kämppään? Ne haluu sen itelleen, ne omii koko mestan ja antaa huomioo vaan sille mestalle. Se on niitten Lemmenpesä. Huono diili.
Niinhä se menee, mutku jotkut ei tota hiffaa ja funtsii vaa et paljon fyffee ni sit on koht mirrejäki kainalossa enemmän ja vähemmän.
slam

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja slam »

nojoojust kirjoitti:
Näköjään tuo pieni bannaus teki sinulle hyvää, alat kuulostaa taas ihanalta itseltäsi. Minä olen aivan vakuuttunut, että ennen kuin huomaatkaan, olet löytänyt juuri sellaisen tyttöystävän jota toivot ja tarvitset.
En myö jaksa sellaiseen uskoa. Kaveripiiri ei paisu eikä baarit tarjoile lihojaan...

Jaksaisi edes käydä baareissa? mutta kun en jaksa. Pikaruokaravintolojen myyjät on se baarien jälkeinen iskemisvaihtoehto B. Voipi olla, että eivät työskennellessään ehdi suhdetta miettiin kassalla. 8)

Netti on vaihtoehto C: ja sekin on aika biologisesti kuiva kohtaaminen. :D

Kaveripiirin kasvattaminen olisi ainoa vaihtoehto, mutta eipä sekään naisgenren suuntaan laajene ainakaan kymmeneen vuoteen. :) Näillä eväillä, mutta ei se mitään haittaa... :) , kun ei luokse tule, niin pysykööt sitten kauempana. Onhan se hienoa niille, jotka saavat, että en ole esteenä... :Lol:
nojoojust

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

slam kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Näköjään tuo pieni bannaus teki sinulle hyvää, alat kuulostaa taas ihanalta itseltäsi. Minä olen aivan vakuuttunut, että ennen kuin huomaatkaan, olet löytänyt juuri sellaisen tyttöystävän jota toivot ja tarvitset.
En myö jaksa sellaiseen uskoa. Kaveripiiri ei paisu eikä baarit tarjoile lihojaan...

Jaksaisi edes käydä baareissa? mutta kun en jaksa. Pikaruokaravintolojen myyjät on se baarien jälkeinen iskemisvaihtoehto B. Voipi olla, että eivät työskennellessään ehdi suhdetta miettiin kassalla. 8)
En sinun kohdallasi usko ollenkaan baareihin hyvänä vaihtoehtona. Runsas alkoholinkäyttö vie mahdollisuudet olemattomiin, kun taas esim. rinteessä voit vaikuttaa erittäin vetoavalta. Minulle on joskus aikoinaan tarjottu kaakaota rinnekahvilassa, eikä se minusta ollut ollenkaan huono tapa tutustua. Luulisi että ujoutesikin olisi helpompi ylittää, kun olisi yksi hyvä yhteinen kiinnostuksen kohde, eli se rinne.
Aito_Johanna

Re: Minkälainen house lisää markkina arvoa

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

mölli kirjoitti: Älä puhu paskaa. Kyllä sun sukat rokkais jos joku ukko jolla olis kattohuoneisto 500m2 missä olis pari poreammetta, oma kuntosali ja ulkoterassi uima allas.
Kuulostaapa rahvaanomaisen pröystäilevältä. Kaksi poreammetta, miksi ihmeessä? Eikö koko poreamme ole auttamattoman kasaria? Kerro seuraavaksi, että makuuhuoneessa on vesisänky.
Vastaa Viestiin