Hassuimmat treffit?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Noriyumi

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hetki, eiks slämäri olekaan neitsyt? :o
slam

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:Hetki, eiks slämäri olekaan neitsyt? :o
Teille voin sitä olla edelleen :) Kuinka vaan. En mie mikkään osaava kaataja ole.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Hetki, eiks slämäri olekaan neitsyt? :o
Teille voin sitä olla edelleen :) Kuinka vaan. En mie mikkään osaava kaataja ole.
Listasi perusteella olet kitylutka. Nyt olen ymmälläni kaikesta siitä "en saa naista" -itkusta. Sullahan on varmaan parissa vuodessa tullut keskivertomiehen koko elämän erotiikkasaldo.
Kikkelis kokkelis.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja mölli »

No niin nyt tekin voitte sille antaa kun sille on annettu ennenkin. Ei muuta kuin seuraavassa miitissä housut pois riviin pyllistys ja släm valitseen.
Kingi I
Noriyumi

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mölli kirjoitti:No niin nyt tekin voitte sille antaa kun sille on annettu ennenkin. Ei muuta kuin seuraavassa miitissä housut pois riviin pyllistys ja släm valitseen.
Sinä sitteen jonon alkuun ;)
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Noriyumi kirjoitti:
mölli kirjoitti:No niin nyt tekin voitte sille antaa kun sille on annettu ennenkin. Ei muuta kuin seuraavassa miitissä housut pois riviin pyllistys ja släm valitseen.
Sinä sitteen jonon alkuun ;)
Sori exit only ja mulla taitaa olla isompi haba mitä slämillä eli tuskin uskaltaisikaan edes ajatella vaikka olenhan mä aika miehisen eroottinen sanoisinpa jopa macho.
Kingi I
slam

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Listasi perusteella olet kitylutka. Nyt olen ymmälläni kaikesta siitä "en saa naista" -itkusta. Sullahan on varmaan parissa vuodessa tullut keskivertomiehen koko elämän erotiikkasaldo.
No, en tiedä, mutta mistähän sellaisen ymmärtävän ja kiintyvän keksis... Monenlaista pakenijaa tosin löytyy :lol: , vaikka ensin kovin kiinni ollaankin ihossa.
Noriyumi kirjoitti:
mölli kirjoitti:No niin nyt tekin voitte sille antaa kun sille on annettu ennenkin. Ei muuta kuin seuraavassa miitissä housut pois riviin pyllistys ja släm valitseen.
Sinä sitteen jonon alkuun ;)
Jep, jep... Kun eivät naiset eivät kiinny, kun pelimiehiin ja mässäilevät mielessään, että koskahan se pelimies minuun ihastuu ja jaksavat vaikertaa. Jos tekee ehdotuksen, että voisi oleskella yhdessä, niin eihän se passaa...

No, joo möllin perä vaan jonoon... voisi ruoskalla vähän huitasta ajan kuluksi tai vyöllä... kakkosnelonen saattaisi olla rokimpi... :lol:
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

mölli kirjoitti:Sori exit only ja mulla taitaa olla isompi haba mitä slämillä eli tuskin uskaltaisikaan edes ajatella vaikka olenhan mä aika miehisen eroottinen sanoisinpa jopa macho.
Vähän niinkuin R-kioskin Keijo sitten? Osaatko myös laulaa "Puoleeen hinta-a-a-a-an..."?
slam

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja slam »

hebuli kirjoitti:
mölli kirjoitti:Sori exit only ja mulla taitaa olla isompi haba mitä slämillä eli tuskin uskaltaisikaan edes ajatella vaikka olenhan mä aika miehisen eroottinen sanoisinpa jopa macho.
Vähän niinkuin R-kioskin Keijo sitten? Osaatko myös laulaa "Puoleeen hinta-a-a-a-an..."?
Mut sähän oot sm. Pitäisköhän minun jaksaa rekisteröityä tuplasti... en jaksaisi käyttää niitä nimiä pahemmin. 3-4 vuotta sitten harrastin moista viimeksi muistaakseni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Listasi perusteella olet kitylutka. Nyt olen ymmälläni kaikesta siitä "en saa naista" -itkusta. Sullahan on varmaan parissa vuodessa tullut keskivertomiehen koko elämän erotiikkasaldo.
No, en tiedä, mutta mistähän sellaisen ymmärtävän ja kiintyvän keksis... Monenlaista pakenijaa tosin löytyy :lol: , vaikka ensin kovin kiinni ollaankin ihossa.
Sellaista se on, Slämppyseni, minullakin välillä. Tajuan kuitenkin sen, ettei ihmiset pysty ihastumaan ja rakastumaan tuosta vain, eikä sitä kannata edes heiltä odottaa. Se on katsos vapaaehtoista ja välillä vähän hidasta puuhaa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin