Hassuimmat treffit?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Nimitz

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

sinkkumatti kirjoitti: Ei pysty ymmärtämään, mutta olisin valmis olemaan mukana siinä porukassa joka salvaisi tuolta hullulta sialta munat ketunrehuksi.
:komp: ... näin lyhyesti.
killkill

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja killkill »

hebuli kirjoitti:Monesti taitaa olla niin että ihmisen todellisen luonteen näkee vasta (risti)riitatilanteessa...
... ja kännissä.
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tuon takia ensitreffit kannattaakin järjestää juottolassa, ja promilleraja 2.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

killkill kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Monesti taitaa olla niin että ihmisen todellisen luonteen näkee vasta (risti)riitatilanteessa...
... ja kännissä.
Höpöhöpö. Kännissä ja provosoituna voi tehdä ja sanoa pöljyyksiä joita ei oikeasti tarkoita.

En viittaa tällä millin ahdistelijaan, se vaikutti ihan sekopäältä kyllä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Feiz

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Georgina kirjoitti: Höpöhöpö. Kännissä ja provosoituna voi tehdä ja sanoa pöljyyksiä joita ei oikeasti tarkoita.
Miksi sitten pitää juoda?
Omasta mielestä jos joku tilittää jotain kunnon shaittia kännissä niin sitä tulee kohdella samalla tavalla kuin jos se tilittäs selvinpäin.
Suomalaisten perusitku siitä "Mä olin kännissä" on jotain niin sairasta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Feiz kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Höpöhöpö. Kännissä ja provosoituna voi tehdä ja sanoa pöljyyksiä joita ei oikeasti tarkoita.
Miksi sitten pitää juoda?
Omasta mielestä jos joku tilittää jotain kunnon shaittia kännissä niin sitä tulee kohdella samalla tavalla kuin jos se tilittäs selvinpäin.
Suomalaisten perusitku siitä "Mä olin kännissä" on jotain niin sairasta.
Olen Feizin linjoilla, ensimmäistä ja ehkä viimeistä kertaa. Vittu, purkautukaa muutenkin kuin kännissä ja provosoituna niin on kaikilla mukavaa. Tietenkin olisi hyvä, jos olisi ollut onnellinen lapsuus ja niin poispäin.

Mutta kyllä se niinkin on, että joidenkin ihmisten kanssa tulee hyvät puolet enemmän esiin ja toisten kanssa ne huonot. Kannattaa suosia edellisiä. Olen itse aika, mites sen nyt sanoisi, aika vahva joissain mielipiteissäni ja intensiivinen ja sensellaista, enkä kestä toista samanlaista ollenkaan. En jaksa koko ajan pehmentää puheitani siksi, että toinen suuttuu tai rupeaa oikuttelemaan tai jotain muuta tyhmää. Haluan sellaisen kiltin, herkän miehen, joka hiljaa kuuntelee juttujani ja palvoo minua. :wink: Tai sellaisen, joka sanoo takaisin minulle pilke silmäkulmassa. Kunhan ei oikuttele neitimäisesti, sitä en kestä. Esim. yönmusta ranskis tekstasi mulle jotain urpoa tyyliin "älä enää koskaan ota yhteytä minuun" ja parin viikon päästä halusi nähdä. Siis niin turn-off -piirre miehessä kun voi olla! Varaan oikeuden tuollaiseen lapselliseen käytökseen itselleni, vaikka en kyllä oikeasti halua olla ihmisen kanssa, jonka kanssa tuollaisia kohtauksia tulee usein. Joskus tietty varmaan tulee jotain pikkudraamaa, mutta enemmän haluan sellaista symbioottista, intohimoista, mutta rauhallista ja kaunista yhdessäoloa. Haluux joku alkaa oleen mun kaa?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Feiz kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Höpöhöpö. Kännissä ja provosoituna voi tehdä ja sanoa pöljyyksiä joita ei oikeasti tarkoita.
Miksi sitten pitää juoda?
Omasta mielestä jos joku tilittää jotain kunnon shaittia kännissä niin sitä tulee kohdella samalla tavalla kuin jos se tilittäs selvinpäin.
Suomalaisten perusitku siitä "Mä olin kännissä" on jotain niin sairasta.
Olet oikeassa, en mä ehkä ihan tuota ajatellut. Lähinnä mielessä oli sellainen riitatilanne jossa toinen vain ärsyttää ja ärsyttää kunnes lopulta on niin raivoissaan ettei itsekään tiedä mitä sanoo, haluaa vain loukata.

(kumma muuten ettei tuollaista tilannetta ole ollut sen jälkeen kun edellisestä parisuhteesta lähdin...)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
killkill

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Georgina kirjoitti:Höpöhöpö. Kännissä ja provosoituna voi tehdä ja sanoa pöljyyksiä joita ei oikeasti tarkoita.
Pyhpah. Jokainen on vastuussa KAIKESTA mitä tekee. Jurrissa näkee sen ihmisen todellisen luonteen ilman turhia "sivistyksen kahleita" ja muita estoja.
hebuli kirjoitti:Tuon takia ensitreffit kannattaakin järjestää juottolassa, ja promilleraja 2.
Toki, jos mielessä on vain hauzkanpito ja kikzautus.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

killkill kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Höpöhöpö. Kännissä ja provosoituna voi tehdä ja sanoa pöljyyksiä joita ei oikeasti tarkoita.
Pyhpah. Jokainen on vastuussa KAIKESTA mitä tekee. Jurrissa näkee sen ihmisen todellisen luonteen ilman turhia "sivistyksen kahleita" ja muita estoja.
Ne sivistyksen kahleet ja estot kun ovat jokaisella ihmisellä vähän erilaiset ja mielestäni kuuluvat ihmisen luonteeseen.... Mutta en mä periaatteessa eri mieltä ole.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Angita

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Leilah kirjoitti:Minä olen deittaillut todella vähän. Eräs pohjanmaalainen, hiljainen poika teki kuitenkin lähtemättömän vaikutuksen. Hän oli todella mukava ja komea, mutta ihan liian rauhallinen tällaisen vilkkaan ja puheliaan nuoren naisen seuraan. Kerran käytiin mäkkärillä syömässä, ja se oli yhtä tuskaa. Mitään puhumista ei oikein ollut, ja minä jo ajattelin, että poika katuu jo koko treffejä. Plussaa oli ehdottomasti deittien lyhyt kesto, syötiin ja lähdettiin pois. Uuh, se oli todella tuskaista hiljaisuutta. Tapasimme myöhemmin isommalla porukalla, ja silloin tunnelma oli jo rennompi.
Tuo kuulostaa ihan yhen mun kaiffarin treffeiltä. Hiljaisuuden jatkuessa hän supliikkina tyttönä kuuli yhtäkkiä itsensä tiedustelevan poitsulta viljasiilon toimintaperiaatetta. :D

Mun "hassuimmat" treffit lienee ollut yhen lääkäriopiskelijan kanssa, joka small tallkina alkoi kertoa, kuinka he olivat lääkiksessä harjoitelleet tipan laittoa ja tikkien ompelua. Hänen parinsa oli kuulemma tippaa laittaessa saanut hänelle aikaan mustelman, siispä hän kosti runnomalla tikkineulan oikein syvälle. :shock: Ihana mies.
Kittys

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti: Suomalaisten perusitku siitä "Mä olin kännissä" on jotain niin sairasta.
:komp:

Eipä ihme, että känniääliöt on aina yksin.
Elukka

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Feiz kirjoitti: Suomalaisten perusitku siitä "Mä olin kännissä" on jotain niin sairasta.
:komp: Samaa mielipuolta. Känniin hankkiutuminen kun kumminkin perustuu vapaaehtoisuuteen.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Think »

:komp: *Soittaa sooloa kun muut näyttävät niin hyvin komppaavan.*
Ovela kuin orgasmi
Elukka

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Think kirjoitti::komp: *Soittaa sooloa kun muut näyttävät niin hyvin komppaavan.*
Mikäs ihmeen jazz-epeli se sinä olet? :D
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elukka kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Omasta mielestä jos joku tilittää jotain kunnon shaittia kännissä niin sitä tulee kohdella samalla tavalla kuin jos se tilittäs selvinpäin.
Suomalaisten perusitku siitä "Mä olin kännissä" on jotain niin sairasta.
:komp: Samaa mielipuolta. Känniin hankkiutuminen kun kumminkin perustuu vapaaehtoisuuteen.
Niin, mutta ei kai siitä seuraa, että kännissä sanottua/tehtyä pitää kohdella samalla tavalla kuin selvinpäin sanottua/tehtyä? Vastuusta känni ei vapauta, mutta kännissä vastuu on kuitenkin enemmän - kuten Elukka sanoo - vastuuta edesvastuuttomaan tilaan hankkiutumisesta kuin suoraan teoistaan/sanomisistaan. Selvinpäin tehtyjen temppujen suhde kännissä mokailuun on vähän kuin ero verrattaessa toisaalta sitä, että valitsee väkijoukosta tietyn kohteen, jota heittää lumipallolla päähän ja toisaalta sitä, että heittää väkijoukossa lumipallon ilmaan, josta pallo putoaa jonkun päähän. Toki molemmissa tapauksissa vastuu on heittäjällä - mutta ei *samalla tavalla*.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Think »

Elukka kirjoitti: Mikäs ihmeen jazz-epeli se sinä olet? :D
Täytyyhän sitä nyt hyvä komppi hyödyntää. Harmittaisihan se, jos toiset pistävät kunnon settiä menemään eikä itse pääse mukaan :lol:

Vähän sama asia kuin se mainos, jossa nainen ja mies istuvat autossa ja nainen aloittaa suihinoton... Mutta koska nainen on ottanut silmälasit pois päästään niin hän alkaakin imemäänkin vaihdekeppiä. Eli hjyvä fjiilis, mutta ei vaan pääse itse siihen osalliseksi.
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tämä EI ole tarina omasta elämästäni, minä kun en treffeillä ikuna ole käynytkään, vaan luin tämän kauan sitten Reginasta, jossa lukijat kertoivat noloimmista treffeistään.

Eräs nuori nainen kertoi siinä jännittäneensä niin kamalasti treffejä, että oli ottanut siinä yhden drinkin rentoutuakseen. Ja toisen. Ja kolmannen. Ja niin edelleen. Oli mennyt treffipaikalle valtavassa kännissä, sammunut pöntölle vessakoppiin, jonka oven alta treffikumppani oli hänet jaloista kiskonut ulos. Luonnollisesti neidillä oli housut kintuissa. :lol:

En tiedä, onko tämä tarina tosi vaiko vain urbaanilegenda...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ai niin, kerran mukavien ja onnistuneiden treffien jälkeen huomasin metrossa, että housujeni vetoketju oli ollut auki ties kuinka kauan.

Mä taidan olla nolojen tilanteiden prinsessa. Muut kertovat omituisista treffikumppaneista ja mä olen se omituinen treffikumppani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Ai niin, kerran mukavien ja onnistuneiden treffien jälkeen huomasin metrossa, että housujeni vetoketju oli ollut auki ties kuinka kauan.

Mä taidan olla nolojen tilanteiden prinsessa. Muut kertovat omituisista treffikumppaneista ja mä olen se omituinen treffikumppani.
Sun treffitarinat on kyllä hauskimmasta päästä.

Tuosta vetoketjusta tuli mieleeni, että yksi kaverini kaveri oli niin sekaisin rakastumisesta, että huomasi kadulla lähteneensä kotoa ilman housuja! Siis pitkiä housuja.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Think kirjoitti::komp: *Soittaa sooloa kun muut näyttävät niin hyvin komppaavan.*
:draama: :hevikaraoke:

Joko on bändi kasassa?

HYVÄ SUOMI! Kaikki työkaveritkin olivat tänään töissä ihan "Voi vitsi ei Suomi voi voittaa Venäjää...". Pah.
Elukka

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti:
Think kirjoitti::komp: *Soittaa sooloa kun muut näyttävät niin hyvin komppaavan.*
:draama: :hevikaraoke:

Joko on bändi kasassa?
Puuttuu basisti, rumpali ja manageri. :?
nojoojust

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Elukka kirjoitti:
hebuli kirjoitti:[Joko on bändi kasassa?
Puuttuu basisti, rumpali ja manageri. :?
Täsä. :beer: :kele: :pimp:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Onhan tuota tullut treffattua jonkun kerran ja tavattua siinä sivussa enemmän ja vähemmän mielenkiintoisia tapauksia. Tässä yksi ehkä kummallisemmasta päästä..

Jätän detti-ilmon. Siihen vastataan. Kirjoitellaan jonkin aikaa ja sitten vaihetaan puhelinnumerot, tämän jälkeen soitellaan. Kuluu useampia päiviä ja niin siinä tutustellaan. Tyyppi tuntuu mielenkiintoiselta ja juttu luistaa, molemmista tuntuu hyvältä idealta tavata. Tavataan. Vietetään mukava päivä yhdessä, puhutaan paljon, nauretaan yhdessä, tulee ilta ja erotaan kevyesti suudellen ja sopien, että soitellaan ja uudest tavataan varmasti. Kuluu muutamia päiviä, soittoa ei kuulu ja omiini ei vastata.. Kysymys herää mielessä. Näin jatkuu aikansa ja lopulta päätän unohtaa koko tyypin. Kuluu taas vähän aikaa ja laitan uuden deitti-ilmon. Saan taas vastauksen. Kaikki siinä kuulostaa ihan sairaan tutulta. Kaveri soittaa minulle ja hetken kuunneltuani totean mielessäni hänet samaksi kuin aiempi treffattavani. Kuuntelen hetken lisää ja juttelen niitä näitä, varmistan, että olen oikeassa ja sitten kerron ääneen huomioni. Puhelimen toisesta päästä kuuluu: "voi vittu!" ja linja sulkeutuu. Vähän aikaa olin hiukan äimän käkenä ja sitten tuli nauru. Kaikenlaisia. :lol:

Sitten on lisäksi useampia näitä jotka tulevat treffeille vain ja ainoastaan kertomaan itsestään. Niitäkään ei aina vaan jaksa eikä ymmärrä. Paras /pahin tapaus näistä esitteli ensi treffeillä CV:nsä ja esittelykansion töistään, aivan kuin olisi töihin mulle hakenut. ;)

Ai juu.. ja sitten on nämä joidenka kanssa ensin kirjoitellaan hetki. Päätetään tavata ja kaveri tulee treffeille sillä asenteella, että onhan se nyt varma, että tästä se seurustelu nyt sitten samantien alkaa ja muita vaihtoehtoja ei ole. Siihen lisätään parhaassa tapauksessa mustasukkaisuus kohtaukset ensitreffien kunniaksi ja sitten kun alkaa lopulta mennä jakeluun, että ei se seurustelu ehkä ihan niin varmaa vielä olekaan niin alkaa syyttely ja arvostelu, kun on annettu väärin ymmärtää. Minkäs sille tekee jos toinen ymmärtää treffeille suostumisen suunnilleen suostumisena kosintaan :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Aito_Johanna

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Deittinetistä on tarttunut vuosien varrella monenmoista kummallista matkaan. Nämä ovat olleet ehkä omituisimmat tapaukset:

1) Ihmisvihaajaerakko Maanpuolustuskorkeakoulusta

Yritin tehdä treffit Cafe Esplanadiin, mutta kaveri ei tiennyt, missä se on. Niinpä tapasimme Stockan kellon alla, ja kävelimme sieltä Strindbergille.
Kahvilassa keskustellessamme tyyppi osoittautui kummalliseksi. Hän tuijotteli jurosti alta kulmiensa ja sanoi: "Mä vihaan ihmisiä, siksi käyn harvoin ihmisten ilmoilla. Tää on mun neljäs kerta Helsingin keskustassa." Sitten hän kertoi, että on käynyt elokuvissa elämänsä aikana kaksi kertaa ja kahvilassa viimeksi 10 vuotta sitten (eikä siis kuitenkaan ollut kotoisin mistään syrjäseudulta). Jossain vaiheessa huomasin, että kaveri tuijottaa kiinteästi korvakorujani, tavallisia pieniä kultanappeja. "Käyttääkö naiset nykyään tollasia? Mä en oikein tiedä, kun näen niin vähän naisia." Sitten hän rupesi tekemään muitakin havaintoja ympäristöstään: "Pukeudutaanko nykyään tolleen? Käytetäänkö tollasia takkeja? Mä en oikein tiedä, kun en viihdy ihmisten parissa."
Kahviteltuamme tyyppi ehdotti, että näyttäisin hänelle vähän Helsinkiä nyt kun hän kerrankin on täällä. Kävelimme keskustassa muutaman korttelinvälin ja esittelin ulkoapäin Ateneumin taidemuseon, Rautatieaseman ja silloisen (tästä on jo vuosia) Jyrkin studion. Aina nähtävyyden kohdalla mies veti ilmeensä kireäksi ja totesi happamalla äänellä nähtävyyden nimen: "Ateneum."
Saatoin hepun Santahaminaan lähtevälle bussille, kun se epäili, että saattaisi eksyä.
Myöhemmin sain deitiltäni kirjeen, jossa hän totesi, että Helsingin-reissu oli mukava, että meillä tuntui olevan paljon yhteistä ja että hän toivoi, että voisimme tavata uudestaankin. Emme kuitenkaan tavanneet.

2) Nörttien nörtti, kaikkien nörttien prototyyppi

Oli kesä ja tapasimme Kappelin terassilla. Deittini oli kuin suoraan nerd jenkkiläisen teinileffan henkilögalleriasta, sellainen luisuharteinen, huonoryhtinen ja kalpea mammanpoikamaisesti pukeutunut lievä hullunkiilto silmissä typerästi hymyilevä heppu.
On ymmärrettävää, ettei vieraalle ihmiselle välttämättä keksi helposti luontevaa puhuttavaa, mutta tästä kaverista oli todella vaikea saada irti mitään. Yritin jutella ja kysellä jotain, mutta hän vastasi vain "jhoo" tai "ei" tai "hmhm" - kunnes yhtäkkiä ilman mitään ennakkovaroitusta nörtin suusta purkautui vuolas, sekava sanatulva, poukkoileva tarina jostain ihmeen sähkölaitteesta johon oli tullut jokin vika. En pysynyt stoorissa ollenkaan kärryillä, mutta hymyilin vain ja totesin, että ihanko totta ja ohhoh, olipas se tarina.
Emme tavanneet uudestaan.

3) Kuiva insinööri Linnanmäellä

Kaveri oli laittanut deittinetiin lyhyen ilmon, että hei, kuka lähtisi kanssani Linnanmäelle viettämään hauskan päivän ja tutustumaan uuteen ihmiseen. No mikäpä siinä! Vastasin ilmoon ja lähdin.
Deittini osoittautui varsin kuivakkaanharmaaksi virkamiestyypiksi. Laitteisiin jonottaessamme hän teki minulle tarkkaa selkoa siitä, mitä hänen DI-opintoihinsa kuuluu ja mitkä suoritukset kuuluvat mihinkin opintokokonaisuuksiin. Juttu jatkui aina seuraavaan laitteeseen jonotettaessa. Sitten hän halusi tietää, millä tavalla opinnot meillä Helsingin yliopistossa on järjestetty ja millaisia osasuorituksia niihin kuuluu. En oikein jaksanut paneutua keskusteluun aiheen vaatimalla intensiteetillä.
Myöhemmin tunnistin kaverin uuden ilmon deittinetissä: "Toivoisin sinun opiskelevan esimerkiksi teknillisellä alalla. Toki minulla on ystävänä myös esimerkiksi äidinkielenopettajia, mutta seurustelusuhteessa tahdon, että naisellani on kunnianhimoa."
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:Myöhemmin tunnistin kaverin uuden ilmon deittinetissä: "Toivoisin sinun opiskelevan esimerkiksi teknillisellä alalla. Toki minulla on ystävänä myös esimerkiksi äidinkielenopettajia, mutta seurustelusuhteessa tahdon, että naisellani on kunnianhimoa."
Tuli toisesta keskustelusta mieleen: olitko vahingossa ehdottanut hänelle pelkkää ystävyyssuhdetta yrittäessäsi päästä hänestä eroon? :D
Vastaa Viestiin