Hassuimmat treffit?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Yönmustaritari

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

sinkkumatti kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:paikalle merestä uimalla, ruusu hampaissa. Mikä nero! Ihme, etteivät saman tien astelleet alttarille.
Pöh. Oli kuitenkin joku laivasta hypännyt pakolainen. Niin ja mites sitä muutes onnistuisi käsipohjauimataidolla moinen? En ala.
Myönnettäköön, että olisin halunnut olla kärpäsenä katossa tyypin mennessä sinne jorpakkoon ja mahdollisesti myös sitä laiturin päässä tapahtuvaan "nyt pitäs päästä kuselle"-tyylistä taputtelua.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Yönmustaritari kirjoitti:Mä koskaan millään deiteillä ole ollut. Eikä ole nainen koskaan pyytänyt ja en kaksi kertaa kun olen itse jotain yrittänyt kysyä niin on turpani tukittu heti alkuunsa sanoilla "kai pelkkä EI rittää".
Paskat! Oon yrittäny joka ikises miitis heittää sulle vihjailevii katseit ja itse asias pakottanu sut suuteleenki mua, mut äijä ei vaan lämpee... Joo joo, oon ruma, mut on mullaki tunteet! (Ja pimppa!)
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
sinkkumatti

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

keukeu
Viimeksi muokannut sinkkumatti, 23.02.2006 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

Yönmustaritari kirjoitti:on turpani tukittu heti alkuunsa sanoilla "kai pelkkä EI rittää"
krrrhhhtsspffffffkrrahahahaha
Yönmustaritari kirjoitti:Mä koskaan millään deiteillä ole ollut.
Mitäs vikaa deittinetissä? Baarissa joutuu sietämään kaiken maailman vesipäiden paskajuttuja ja itse asiassa joutuu itsekin sitä shaissea heittämään (ja kenties, kenties tuntien itsensä idiootiksi). Nettitreffeillä puolestaan voi duunailla kulissit mieleisikseen.


Aiheesta. Itselläni siis suurin osa sokkotreffejä. Eivätpä ole treffikumppanit minulle erityisesti aiheuttaneet hassutuksia: milloin sellaisia on sattunut, niistä olen vastannut minä. Tosin kerran eräs nuorinainen kertoi vasta treffien jo jonkin aikaa kestettyä, että hänellä on lapsi..
-HEI! TÄÄLLÄ ON IHANAA SONTAA!! Oho, päivää… - Päivää, hyvä rouva. Olen Arthur, brittien kuningas. Kenen linna tuo on? -Keiden kuningas? -Brittien. -Keitä ovat britit?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassuimpia on olleet ne tapaukset, joissa akka on kutsunut paikkaan X, tarkistanut naaman kauempaa ja poistunut paikalta ilmaisematta itseään allekirjoittaneelle. Tyhmemmät eivät ole tajunneet häipyä tuossa vaiheessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Keikaus kirjoitti:
Think kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti: Sullakun ei muuta kokemusta naisista ole kuin äitisi tisu.
Kaikesta katkeruudesta päätellen ei sitäkään...
Sanokaa vaan pervoksi, mutta mölli jotenkin kiehtoo minua. Onhan mies rikas, hyvännäköinen ja älykäs.
Saattaisit osittain ilahtua positiivisesti, mutta olen liian iso sun makuun. Mutta nyt kirjoitelemaan venäläiseukolle =)
Kingi I
safi

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja safi »

:shock:
Viimeksi muokannut safi, 23.02.2006 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ok, tämä ei kuulu hauskimpiin treffeihin, vaan hirveimpiin..

Tutustuin cityn deitti-palvelun kautta yhteen nuoreen mieheen. Hän vaikutti oikein mukavalta mailien perusteella, joten päätimme tavata. Juttu luisti, kundi oli oikein fiksunoloinen, mutta kipinä puuttui. Sovimme kuitenkin, että tapaamme ihan frendeinä, kun kerroin, etten tuntenut mitään kipinää. Asialliset sähköpostit jatkuivat ja tapasimme toisenkin kerran.. jälleen kerran juteltavaa riitti. Tapaamisen jälkeen kännykkä piippasi, ja mies kyseli seuraavaa tapaamista tiettynä ajankohtana. Sanoin, ettei ko kerta sovi, olin sopinut jotain toisen mieskaverin kanssa. Siitä ko herra veti herneen nenään, haukkui huoraksi, uhkasi raiskata, pahoinpidellä ties mitä.

Olimme kyllä tehneet hyvin selväksi, ettei kyse ollut romanttisesta tapaamisesta, joten en voinut ymmärtää ko purkausta.

Pariin ensimmäiseen tekstiviestiin yritin vastata maltillisesti, mutta kun tapaamisen päätyttä ilta kymmenestä seuraavaan aamuun klo 11 mennessä olin saanut lähemmäs viitisenkymmentä toinen toistaan kauheampaa tekstiviestiä olin todella peloissani ja lähdin tekemään ko miehestä rikosilmoituksen.
sinkkumatti

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

safi kirjoitti:
:shock: Ilkimys!
Joo. Poistetaan. Poista siekin :oops:
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

millivanilli kirjoitti: Siitä ko herra veti herneen nenään, haukkui huoraksi, uhkasi raiskata, pahoinpidellä ties mitä.
Mitähän tuollaiset mielipuolet kuvittelevat saavuttavansa moisilla purkauksilla.
"I want you to get excited about your life."
sinkkumatti

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Hallusinaatio kirjoitti:
millivanilli kirjoitti: Siitä ko herra veti herneen nenään, haukkui huoraksi, uhkasi raiskata, pahoinpidellä ties mitä.
Mitähän tuollaiset mielipuolet kuvittelevat saavuttavansa moisilla purkauksilla.
Ei pysty ymmärtämään, mutta olisin valmis olemaan mukana siinä porukassa joka salvaisi tuolta hullulta sialta munat ketunrehuksi. Sairas paskiainen oli. Ole milli onnellinen, ettei juttu lämmennyt.
Yönmustaritari

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lucky Luciano kirjoitti:Paskat! Oon yrittäny joka ikises miitis heittää sulle vihjailevii katseit ja itse asias pakottanu sut suuteleenki mua,
Joo ei mulla ole mitään hajua kyllä vihjailevien katseiden perään. Pakottanut suutelemaan? Ei juma. Muistan tapauksen, jossa olet lyönyt minua suuhun. Onkohan näillä tapahtumilla yhteys?
KnightRider kirjoitti: Mitäs vikaa deittinetissä? Baarissa joutuu sietämään kaiken maailman vesipäiden paskajuttuja ja itse asiassa joutuu itsekin sitä shaissea heittämään (ja kenties, kenties tuntien itsensä idiootiksi). Nettitreffeillä puolestaan voi duunailla kulissit mieleisikseen.
Niin allekirjoittanut saattaa kyllä olla paskajuttujen kertomisen kruunaamaton kuningas vaikka baarissa istuminen keskittyykin suuremmilta osin tuopin tuijottamiseen.

Nettitreffeillä ei ehkä pitäisi olla kännissä. Treffeillä ehkä yleensäkin olisi kait suotavaa olla selvinpäin. Summasummaarum. Ehkä juuri siksi itseään kunnioittavat ei deittaa tai ainakaan multideittaa.

Eikö multideittaaminen ole nettideittaamisessa jopa edellytys? Mitä hittoa se nettideittaaminen edes hitto on? On se piru kun "pilluu saatana" ei riitä.
millivanilli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hallusinaatio kirjoitti: Mitähän tuollaiset mielipuolet kuvittelevat saavuttavansa moisilla purkauksilla.
Luuli kai olevansa Luojan lahja naisille.. olisko ollut jokin aatelissukunimi tms.. Ihan sairas tapaus.

Eipä ko miehestä onneksi kuulunut mitään sen jälkeen, kun poliisit ottivat häneen yhteyttä. Vaihdoin numeron, onneksi se oli myös sitä ennen salainen.
segma

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja segma »

Hallusinaatio kirjoitti:
millivanilli kirjoitti: Siitä ko herra veti herneen nenään, haukkui huoraksi, uhkasi raiskata, pahoinpidellä ties mitä.
Mitähän tuollaiset mielipuolet kuvittelevat saavuttavansa moisilla purkauksilla.
*köh* Ja mitäköhän tuollaiset naiset "lähdetään treffeille vaan kavereina?" -ehdotuksillaan?






HYMIÖ
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

slerghma kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:
millivanilli kirjoitti: Siitä ko herra veti herneen nenään, haukkui huoraksi, uhkasi raiskata, pahoinpidellä ties mitä.
Mitähän tuollaiset mielipuolet kuvittelevat saavuttavansa moisilla purkauksilla.
*köh* Ja mitäköhän tuollaiset naiset "lähdetään treffeille vaan kavereina?" -ehdotuksillaan?
Ei mulle ainakaan tuota vaikeuksia tulkita tuota "ollaan vaan kavereita" -sanomaa. Sitä paitsi tapaamisestahan tuolla oli kyse, eikä varsinaisista treffeistä.

Tämäkin on minusta selkeää suomen kieltä: "Olimme kyllä tehneet hyvin selväksi, ettei kyse ollut romanttisesta tapaamisesta, joten en voinut ymmärtää ko purkausta."
"I want you to get excited about your life."
Avatar
KnightRider
Kitinäaddikti
Viestit: 87
Liittynyt: 23.10.2005 17:18

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja KnightRider »

Yönmustaritari kirjoitti: Ehkä juuri siksi itseään kunnioittavat ei deittaa tai ainakaan multideittaa.

Eikö multideittaaminen ole nettideittaamisessa jopa edellytys?
No jos baarista sattuisi tarttumaan joku tapailtavaksi, mistä siitä sen paremmin tietäisi vaikka se multideittailisi muita baaribongailemiaan samanaikaisesti? Netti tai baari, ainoa ratkaisu ongelmaan on loistaa niin, ettei neidille Itseään Kunnioittavan nähtyään tulisi mieleenkään ziigailla muita.
-HEI! TÄÄLLÄ ON IHANAA SONTAA!! Oho, päivää… - Päivää, hyvä rouva. Olen Arthur, brittien kuningas. Kenen linna tuo on? -Keiden kuningas? -Brittien. -Keitä ovat britit?
pehmopöllö
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 24.02.2006 0:30

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja pehmopöllö »

millivanilli kirjoitti:Siitä ko herra veti herneen nenään, haukkui huoraksi, uhkasi raiskata, pahoinpidellä ties mitä.
Nyt ihmetyttää, eikö mikään miehessä antanut osviittaa, että tällaista saattaisi olla tulossa? Kaupunki on pullollaan fiksuja, mukavia ihmisiä mutta kun pintaa raaputtaa...
RolloTomasi

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

millivanilli kirjoitti:Ok, tämä ei kuulu hauskimpiin treffeihin, vaan hirveimpiin..
Jälleen yksi syy olla menemättä treffeille ja välttää kaikkien muiden paitsi luotettavien ja tuttujen ihmisten seuraa. Pelottavia ovat, ihmiset nimittäin.
millivanilli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

pehmopöllö kirjoitti: Nyt ihmetyttää, eikö mikään miehessä antanut osviittaa, että tällaista saattaisi olla tulossa? Kaupunki on pullollaan fiksuja, mukavia ihmisiä mutta kun pintaa raaputtaa...
Yritäpä siinä juu lukea rivien välistä. Mies oli kuitenkin korkeasti koulutettu, hänellä oli oma firma ja terveelliset harrastukset.
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

millivanilli kirjoitti:Luuli kai olevansa Luojan lahja naisille.. olisko ollut jokin aatelissukunimi tms.. Ihan sairas tapaus.
Heikko ja valheellinen ego. Elätteli kuitenkin toiveita että ns. ystävänä pystyisi herättämään kiinnostuksesi, joten totuudenmukainen ilmoituksesi siitä että olet menossa deittaamaan toista miestä oli hänelle isku vasten kasvoja ja palautus maanpinnalle. Ei pitäisi olla sinun ongelmasi, vaikka hän siitä sellaisen sinulle tekikin.
hebuli

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

pehmopöllö kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Siitä ko herra veti herneen nenään, haukkui huoraksi, uhkasi raiskata, pahoinpidellä ties mitä.
Nyt ihmetyttää, eikö mikään miehessä antanut osviittaa, että tällaista saattaisi olla tulossa? Kaupunki on pullollaan fiksuja, mukavia ihmisiä mutta kun pintaa raaputtaa...
No, eikös millivanilli just tullut sitten raaputtaneeksi sitä pintaa tietämättään? Mies vaan piti yllä rooliasuaan niin kauan kunnes hänelle tuli selväksi ettei mv ihan oikeasti taidakaan olla kiinnostunut hänestä romanttisesti, ja mahdollisuus siihen vähenee entisestään jos hän deittailee muitakin miehiä. Siitä itkuraivari.

Monesti taitaa olla niin että ihmisen todellisen luonteen näkee vasta (risti)riitatilanteessa, joten sitä odotellessa... Eipä silti että ehdoin tahdoin pitäisi yrittää ärsyttää toista virittääkseen "tarkistusriitaa". :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lucky Luciano kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Mä koskaan millään deiteillä ole ollut. Eikä ole nainen koskaan pyytänyt ja en kaksi kertaa kun olen itse jotain yrittänyt kysyä niin on turpani tukittu heti alkuunsa sanoilla "kai pelkkä EI rittää".
Paskat! Oon yrittäny joka ikises miitis heittää sulle vihjailevii katseit ja itse asias pakottanu sut suuteleenki mua, mut äijä ei vaan lämpee... Joo joo, oon ruma, mut on mullaki tunteet! (Ja pimppa!)
Ja Yönmustaritari on puristellut suunnilleen kaikkien muiden naisten peboja paitsi mun! Vähemmästäkin menee itsetunto ja naiseus. En tiedä johtuiko tuo puristelemattomuus siitä, että tervehdin Yönmustaaritaria pökkäämällä häntä takaapäin baaritiskillä. Ehkä meidän roolit ottajana ja antaja, puristajana ja puristeltavana määrittyivät tuolloin.

Yönmustaritari, sä oot just sellanen jätkä, että tykkäät itse ahdistella, mut kun joku toinen ahdistelee sua, meet ihan puihin. Ymmärrän kyllä, olen itse vähän samanlainen.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mylwin kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: kaksosille tyypillisiä ihme kikkailupelejä.
Mikäs miulle olis tyypillistä?
Sä olet kala ja sulle on tyypillistä se, että taidat tykätä vahvoista ja mukavista naisista. Et taida myöskään pelätä sitä, että joku tykkää sinusta ja sinä hänestä. Taidat haluta olla yhdessä elämäsi loppuun saakka jonkun ihanan tyypin kanssa.

Kaksonen taas juoksee karkuun aina silloin tällöin.

Mun mielestä kaksi ihaninta merkkiä kokemuksieni perusteella ovat kalat ja neitsyet. Kauriissa on myös potentiaalia. Ja skorpparissa joskus. Muut on ihan tyhmii. :wink:
Kikkelis kokkelis.
killkill

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bongaan mukavan tuntuisen treffi-ilmon, vastaan siihen, sovitaan treffit.
Paikalle tulee normaali "sarjadeittailija-mama", jonka ulkonäkö voidaan ilmaista matemaattisella kaavalla [P1=Px1.2]+[U1=U*0.85], jossa P1 on todellinen koko, P ilmoitettu, U1=ulkonäön viehättävyys minun mielestäni, U=hänen omasta mielestään.
Jutellaan niitä näitä. Ensimmäiset 15 minuuttia saan kuunnella traumaista tilitystä juuri päättyneestä suhteesta, seuraavan vartin siitä, miten hän tiesi jo parin viestin perusteella että "olemme luodut toisillemme". Ei tarvinne arvata, miten juttu päättyi?

Positiivisimmat "hassut treffit" olivat talvinen eväsretki Pyynikille.
Nimitz

Re: Hassuimmat treffit?

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

millivanilli kirjoitti: Pariin ensimmäiseen tekstiviestiin yritin vastata maltillisesti, mutta kun tapaamisen päätyttä ilta kymmenestä seuraavaan aamuun klo 11 mennessä olin saanut lähemmäs viitisenkymmentä toinen toistaan kauheampaa tekstiviestiä olin todella peloissani ja lähdin tekemään ko miehestä rikosilmoituksen.
:shock:
Vastaa Viestiin