"Ollaan vaan kavereita"

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Dumari

"Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niih, toisesta kekkustelusta jäi tämä jutska taas päähän... Oletetaan tilanne että mies ja nainen käy treffeillä, treffit menee kohtuullisesti. Mies kiinnostuu, nainen ei ja ilmoittaa sen selkeästi. Nainen lisää että voi tapailla kuitenkin jos ollaan vain kavereita.

MIKSI? Eikö naisella ole kavereita? Haluaako nainen antaa jotain sympatiaa, lohdutusta, mitä?? Kyttääkö nainen että jos jossain vaiheessa alkaiskin kiinnostamaan miehestä?

Itselläni on aivan tarpeeksi kavereita, en tarvitse ex-deiteistä kavereita. Käyn treffeillä löytääkseni sen "oikean", en tehdäkseni kavereita. Tuskin tähän pähkäilyyn on oikeaa vastausta, koska se vaihtelee aina ihmisen mukaan.

Sama lause saattaa joskus pulpahtaa suusta erotessa, mutta se taitaa olla asia erikseen.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ehkä nainen huomasi ettet aiheuta perhosia vatsanpohjassa, mutta vaikutat tosi hyvältä tyypiltä johon kannattaisi tutustua ja jonka seurassa viihtyisi. Voihan sitä olla kiinnostunut ihmisestä muutenkin kuin seksuaalisesti tai muuten vaan lisääntymismielessä.
millivanilli

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kimmen kirjoitti:Ehkä nainen huomasi ettet aiheuta perhosia vatsanpohjassa, mutta vaikutat tosi hyvältä tyypiltä johon kannattaisi tutustua ja jonka seurassa viihtyisi. Voihan sitä olla kiinnostunut ihmisestä muutenkin kuin seksuaalisesti tai muuten vaan lisääntymismielessä.
Veit aikalailla munat suustani..
sinkkumatti

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Dumari kirjoitti:MIKSI?
Nainen funtsii asian että, "en kehtaa sanoa ei kiitos, mutta jos sanon kierrellen et ollaan kavereita, se varmaan ymmärtää vihjeen"

En kyllä itsekään ymmärrä mikä siinä on niin saatanan vaikeata sanoa suoraan että ei. Itse sain kuulla lähes samat selitykset viime keväänä, mutta ennenkuin enempi vedätys alkoi, tein itse selväksi että minä en ala meilikamuksi tai satunnaisten "hyvää yötä" tekstareiden kirjoittajaksi. Sanoin että se on joko tai. Meni ja suuttu perkele, ja tais jopa ottaa kunnolla nokkiinsa..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei sillä että varsinaisesti deittailisin ikinä mutta tulipa myös yhtäkkiä mieleen, että o n k o niitä kavereita sittenkään koskaan l i i k a a? Kavereitten kautta voi tutustua aina uusiin ja uusiin ihmisiin, ja sieltä voi hyvässä lykyssä putkahtaa joku kiva, joka ei haluakaan tyytyä 'vain kaveruuteen'.
sinkkumatti kirjoitti:Nainen funtsii asian että, "en kehtaa sanoa ei kiitos, mutta jos sanon kierrellen et ollaan kavereita, se varmaan ymmärtää vihjeen"
Älkää olko noin vaatimattomia ja kyynisiä! Ehkä te olette niin huippukivoja ja hassuja, että tytöt oikeesti haluais olla teidän kavereita!!
Viimeksi muokannut irmelianneli, 24.02.2006 9:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kimmen kirjoitti:Voihan sitä olla kiinnostunut ihmisestä muutenkin kuin seksuaalisesti
Eihän voi.

OnTopic: Turha yrittää ymmärtää naisten aivoituksia - ei ne niitä itsekään ymmärrä.
Nyt penikseni on fantastinen!
sinkkumatti

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

irmelianneli kirjoitti: 'vain kaveruuteen'.
Kiva ihastuneena tyytyä vaan kaveruuteen ja katsoa vierestä, kun oma kaveri vie ihastuksen kohteen sun nenän edestä :P
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja mölli »

Ei kehtaa/uskalla antaa pakkeja tai haluaa käyttää sinua jotenkin hyväksi.
Kingi I
Sannu

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Sannu »

[quote="Clay
OnTopic: Turha yrittää ymmärtää naisten aivoituksia - ei ne niitä itsekään ymmärrä.

eRITTÄÄIN HYVIN SANOTTU!!!! aLLEKIRJOITAN TUON VÄLITTÖMÄSTI
hebuli

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja hebuli »

sinkkumatti kirjoitti:En kyllä itsekään ymmärrä mikä siinä on niin saatanan vaikeata sanoa suoraan että ei.
Komppaan tätä, jos todellakin on tarkoitus sanoa "Ei", eikä oikeasti ole erityistä kipinää tavata edes ystävinä. Mutta toisaalta, olen myös nähnyt ja kokenutkin tapauksia joissa molemmat osapuolet ovat huomanneet treffatessaan etteivät ole romanttisessa mielessä toisilleen sopivia, mutta silti homma toimii erinomaisesti ystävätasolla, ja yhteistä puhuttavaa riittää.
Viimeksi muokannut hebuli, 24.02.2006 9:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Dumari

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:Ei sillä että varsinaisesti deittailisin ikinä mutta tulipa myös yhtäkkiä mieleen, että o n k o niitä kavereita sittenkään koskaan l i i k a a? Kavereitten kautta voi tutustua aina uusiin ja uusiin ihmisiin, ja sieltä voi hyvässä lykyssä putkahtaa joku kiva, joka ei haluakaan tyytyä 'vain kaveruuteen'.
Voi niitä kavereita olla liikaakin, jossei ehdi niitä näkemään. Tuo tutustumisjutska on kyllä varsin looginen toimintamalli.

En silti tarvitse niitä deitattavia naisia kaverikseni, PÄÄSÄÄNTÖISESTI tuskin heitä kiinnostaa lähteä lätkämatsiin tai mua mihinkään taidenäyttelyyn :D
eps

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja eps »

Tuo naisten "Ollaan vaan kavereita" on vaan naisen tapa sanoa "Pidän sinua olkapäänä kunnes joku sopivampi höynäytettävä tulee kohdalle." Siihen oikea vastaus on jyrkkä ei jo senkin takia, että kun seuraava kunnon deitti osuu kohdalle, niin jossain välissä hänelle pitäisi selittää, miksi puhelin on täynnä vanhojen deittien numeroita.

Sitten muita vastauksia:

Varsinkaan kiinnostavalta vaikuttavien ex-deittien kanssa ei kannata olla ystäviä. Mielestäni on parasta olla olematta missään tekemisissä heidän kanssaan. Kaveriyritys on takuuvarma keino hankkia itselleen sydänsuruja. Ystävät hankitaan ihan muilla tavoilla.

Ystäviä voi olla liikaa. Jokaisen aika on kuitenkin aika rajattu, ja jos ystäviä on kovin paljon, kaikille ei enää riitä aikaa. Muutama hyvä ystävä on mielestäni aina parempi kuin miljoona nimeä täydessä kalenterissa.

En muutenkaan ymmärrä, miksi miesten pitäisi olla ystäviä naisten kanssa. Suuri osa varsinkin nuorista naisista on yksinkertaisia pahantahtoisia huonotapaisia huumorintajuttomia prinsessa-syndroomasta kärsiviä diivoja. Vaatii aika hyvää tuuria löytää sellainen nainen, jonka kanssa ei halua olla kuin kaveria ja joka ei osu edelliseen ryhmään.

e.
Elukka

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Dumari kirjoitti: En silti tarvitse niitä deitattavia naisia kaverikseni, PÄÄSÄÄNTÖISESTI tuskin heitä kiinnostaa lähteä lätkämatsiin tai mua mihinkään taidenäyttelyyn :D
Miksi ihmeessä sitten deittailet naisia, joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä? :shock:
sinkkumatti

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

eps kirjoitti: Suuri osa varsinkin nuorista naisista on yksinkertaisia pahantahtoisia huonotapaisia huumorintajuttomia prinsessa-syndroomasta kärsiviä diivoja. Vaatii aika hyvää tuuria löytää sellainen nainen, jonka kanssa ei halua olla kuin kaveria ja joka ei osu edelliseen ryhmään..
CHEERS!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Elukka kirjoitti:
Dumari kirjoitti: En silti tarvitse niitä deitattavia naisia kaverikseni, PÄÄSÄÄNTÖISESTI tuskin heitä kiinnostaa lähteä lätkämatsiin tai mua mihinkään taidenäyttelyyn :D
Miksi ihmeessä sitten deittailet naisia, joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä? :shock:
a) Hyvät tissit
b) Kiva perse
c) Molemmat
hebuli

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:Älkää olko noin vaatimattomia ja kyynisiä! Ehkä te olette niin huippukivoja ja hassuja, että tytöt oikeesti haluais olla teidän kavereita!!
Totuuden nimissä on sanottava ihan omien kaukaisten kokemusten että muilta kuultujen juttujen perusteella, että treffien jälkeinen ystävyyskortti on yleensä vain toinen tapa sanoa "Älä soittele minulle, minä soitan sinulle.". Mutta poikkeuksia toki on.
Dumari

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elukka kirjoitti:
Dumari kirjoitti: En silti tarvitse niitä deitattavia naisia kaverikseni, PÄÄSÄÄNTÖISESTI tuskin heitä kiinnostaa lähteä lätkämatsiin tai mua mihinkään taidenäyttelyyn :D
Miksi ihmeessä sitten deittailet naisia, joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä? :shock:
Öh.. tuo nyt oli vain yksi esimerkki, toki suhteessa sitten pitää olla enemmän yhteistä kuin eri mieltä asioista.
Saahan sitä olla myös eri kiinnostuksen kohteita, ei kaikkea tarvitse yhdessä tehdä.
hebuli

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Oikeastaan tuo taitaa olla aika tärkeä pointti että tuo treffien jälkeinen tunne "ollaan sittenkin vain ystäviä" on molemminpuolinen, jotta se ystävyys voisi todella toimia. Muuten ystävyyden rikkoo kovin helposti se että toinen yrittää vain peitellä ja tukahduttaa ihastustaan toiseen, eikä hän voi myöskään suhtautua luonnollisesti siihen jos toinen alkaa osoittaa ihastusta johonkin kolmanteen osapuoleen.

Itsestäänselvyyksiähän mä tässä lauon... EDIT: Ja eps taisi todeta tän ihan saman jutun just aiemmin (luetaan niitä aiempia viestejä! :doh: ).
Pehmovanukas

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Maailman yleisin tapa sanoa ei kiitos, et ole tulevien lasteni isä. Tuollaiseen wanhan wanukkaan makuiseen heittoon turvautuvat neidit eivät vain osaa sanoa sitä suoraan.
Elukka

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kimmen kirjoitti: a) Hyvät tissit
b) Kiva perse
c) Molemmat
Noiden perustalle ei kyllä hyvin pitkäaikaista suhdetta rakennella.
(Mutta onhan ne tietty aina plussaa. :mrgreen:)
ninnithequeen

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olen käyttänyt viimeksi moista lausetta varmaan ylä-asteella...Ja kuullut sen itsekin joskus silloin.

Tosin, miun seurustelusuhteet ovat olleetkin suhteellisen pitkiä.

Mutta tosiaan, kyllä tuo tarkoittaa, ettei vois hevonvittuakaan enempää kiinnostaa, ei tarvi soitella enää. Noin niinq mun mielestä.
Feiz

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Dumari kirjoitti:Niih, toisesta kekkustelusta jäi tämä jutska taas päähän... Oletetaan tilanne että mies ja nainen käy treffeillä, treffit menee kohtuullisesti. Mies kiinnostuu, nainen ei ja ilmoittaa sen selkeästi. Nainen lisää että voi tapailla kuitenkin jos ollaan vain kavereita.

MIKSI? Eikö naisella ole kavereita? Haluaako nainen antaa jotain sympatiaa, lohdutusta, mitä?? Kyttääkö nainen että jos jossain vaiheessa alkaiskin kiinnostamaan miehestä?

Itselläni on aivan tarpeeksi kavereita, en tarvitse ex-deiteistä kavereita. Käyn treffeillä löytääkseni sen "oikean", en tehdäkseni kavereita. Tuskin tähän pähkäilyyn on oikeaa vastausta, koska se vaihtelee aina ihmisen mukaan.

Sama lause saattaa joskus pulpahtaa suusta erotessa, mutta se taitaa olla asia erikseen.
Olen miettinyt aivan samaa asiaa että mikä tässä ny on se idea.
ITsellänikin on ihan omat kaverit ja en tarvitse lisää jostain random gimmasta jonka kanssa käväsen treffeillä tai exästä jonka kanssa hommat menee puihin.

Taitaa tytöt vain kerätä näitä roikkuvia jannuja ympärilleen niin tuntuu kivalta ja halutulta, kun luuserit kuolaa perään kaveripohjalta.
Exsat

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kaikkiin ihmisiin ei vain tunne vetoa sillä tavoin. Joku voi olla ihan älyttömän hyvä tyyppi jonka haluaisi ehdottomasti pitää elämässään, mutta sitä ei silti voisi edes kuvitella nussivansa ----> kaveri.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

eps kirjoitti:En muutenkaan ymmärrä, miksi miesten pitäisi olla ystäviä naisten kanssa. Suuri osa varsinkin nuorista naisista on yksinkertaisia pahantahtoisia huonotapaisia huumorintajuttomia prinsessa-syndroomasta kärsiviä diivoja. Vaatii aika hyvää tuuria löytää sellainen nainen, jonka kanssa ei halua olla kuin kaveria ja joka ei osu edelliseen ryhmään.
Hmm? Suuri osa niin miehistä kuin naisistakin on sellaisia, joiden kanssa en missään tapauksessa halua olla tekemisissä (ainakaan IRL). Siksi aina, kun harvinainen poikkeus löytyy, haluan toki jatkaa yhteydenpitoa - vaikka sitten vain pelkkänä kaverina. Sukupuolesta ja seurustelumahdollisuuksista riippumatta. Tästä huolimatta minulla on kavereita varsin vähän.

Aika kurjaa olisi, jos vaikkapa yhteydenpito nykyiseen parhaaseen ystävääni (siis parhaaseen poikaystävän jälkeen) olisi pitänyt jättää siihen kun aloin seurustella toisen kanssa. Olisimme molemmat menettäneet paljon.
Feiz kirjoitti:ITsellänikin on ihan omat kaverit ja en tarvitse lisää jostain random gimmasta jonka kanssa käväsen treffeillä tai exästä jonka kanssa hommat menee puihin.
Sen ymmärrän, että jos treffikumppani tuntuu itselle täysin merkityksettömältä tapaukselta, hänen kanssaan ei kiinnosta kaveeratakaan. Sitä taas en oikein käsitä sitä, että seurustelukumppaniin suhtaudutaan jonakin kaveripiiriin kuulumattomana tarpeidentäyttäjäitsestäänselvyytenä, sen sijaan että hän olisi myös se henkilö, jota pitää parhaana ystävänään. Itse en pystyisi muunlaisen ihmisen kanssa suhteeseen edes ryhtymään - se tuntuisi jonkinlaiselta huijaukselta. Ja jos seurustelukumppani on myös paras ystävä, ystävyys yleensä jää jäljelle suhteen loputtuakin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: "Ollaan vaan kavereita"

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

millivanilli kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Ehkä nainen huomasi ettet aiheuta perhosia vatsanpohjassa, mutta vaikutat tosi hyvältä tyypiltä johon kannattaisi tutustua ja jonka seurassa viihtyisi. Voihan sitä olla kiinnostunut ihmisestä muutenkin kuin seksuaalisesti tai muuten vaan lisääntymismielessä.
Veit aikalailla munat suustani..
Niin munkin suusta. Muita tulkintoja on se, että nainen haluaa pehmentää pakkeja.

Mua epäilyttää kaveerata miehen kanssa, jolle olen antanut pakit. Siis joidenkin miesten. Jos joku ahdistaa minua on se, että joku ihminen haluaa minulta jotain, jota en halua hänelle antaa. Sitäpaitsi pakit saaneella miehellä nousee usein jotkut ikävät väkivalta- ja vastaavat hormoonit niin että tapahtuu ikäviä asioita. Jos et usko, lue vaikka spykologi David M. Bussin Murderer Next Door -opus.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin