Nopeaa toimintaa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nopeaa toimintaa

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Filovirus kirjoitti:...Toki ymmärrän, että voi huolestuttaa ystävän puolesta, mutta itse en tuomitse menneisyyden perusteella, nykyaika merkitsee paljon enemmän. ...
Vaikka rajansa on tällaisella parannuksen tekemiselläkin, on kyllä sanottava että olen kuullut useampia opettavaisia tarinoita siitä, kuinka rajojaan koetelleet neitoset ovat niitä riittävästi koeteltuaan päätyneet yhtäkkiä himovakavaan suhteeseen, menneet naimisiin ja saaneet lapsia. Viiden vuoden aikajänteellä on tietysti vaikea sanoa, miten edistys edistyy esimerkiksi seuraavan kymmenen vuoden sisällä, ja niin edespäin.

Komppaan tältä osin siis edellämainittua.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nopeaa toimintaa

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Zeb kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Knky-grilli pettää aina.
Onkohan sinulla jotain faktaa sanojesi taakse, vai ilkeiletkö vain ihan lämpimiksesi ?
Se oli hupaisa mukaelmani vanhalle "Kepu pettää aina" -sanonnalle. Tarkoituksenani oli siis ainoastaan todeta, etten itse ainakaan lukeudu neitokaisen karkeiden yleistysten jakaumaan. Tsihih!
--taustalla täytyy olla henkilökohtaisia (netti/IRL-)antipatioita.
Juu. On ihan pakko olla.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Herra Manala

Re: Nopeaa toimintaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:Minun mielestäni LL:n kommentti oli ilkeämielinen
Kuulostaa aivan huippukamalalta. Pitäisiköhän sille antaa nahkavyöstä?
Zeb

Re: Nopeaa toimintaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Minun mielestäni LL:n kommentti oli ilkeämielinen
Kuulostaa aivan huippukamalalta. Pitäisiköhän sille antaa nahkavyöstä?
Ehkä oletkin jo antanut, mistä sen tietää ? :p:

En itse tykkää ruumiillisesta kurituksesta, enkä muutoinkaan ole alan ihmisiä, mutta tehkää te ihan niin kuin keskenänne tykkäätte. Eikä tartte sitten raportoida täällä, ellette ihan välttämättä halua.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Nopeaa toimintaa

Viesti Kirjoittaja shue »

mustaenkeli kirjoitti:En edes käsitä, miksi tämä tuntuu minulle niin pahalle. Ehkä siksi, kun poika on minulle kuitenkin läheinen ja tärkeä ystävä. Ehkä pelkään, että tytön uskottomuus jatkuu
Ajattelisin varmaan itse samoin ja lisäksi tuli helvetin paha olo tytön exän puolesta. Taitaa typyllä olla itsetunnosta pulaa.
Vastaa Viestiin