Markkina-arvoteoria

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
hebuli

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja hebuli »

prosessi kirjoitti:Panu Höglund löysi tyttöystävän.
:shock: Ei voi olla totta. Panun tulisi kirjoittaa kokemuksistaan kirja "10 askelta: Kuinka sen tein?", eikä Suomessa olisi enää koskaan peräkammarinpoikia.
Aito_Johanna

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

prosessi kirjoitti: Eikä liene sattumaa, että sfnetin ihmissusiryhmä on vaiettu kuoliaaksi sen jälkeen, kun Panu Höglund löysi tyttöystävän.
Vähän kyseenalaista, saako tällaista kysyä julkisesti, mutta onko Panu Höglund = taannoinen Cityn keskusteluissa vaikuttanut Rääppä (ainakin Lapitii muistaa tapauksen)? Tuntomerkit viittaavat siihen suuntaan... :shock:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Vadim »

slerghma kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Onneksi useimmat eivät tiedä, mitä haluavat, ennen kuin tapaavat sen, jonka haluavat.
Kiitos tuosta! Yhdellä lauseella teit ainakin yhden ihmisen iloisemmaksi ja toiveikkaammaksi.
Eipä kestä! Hauskaa että joku hymyilee, eikä vain haukottele!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Aito_Johanna kirjoitti: Rääppä (ainakin Lapitii muistaa tapauksen)?
Aka Roland?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Aito_Johanna

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lapitii kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Rääppä (ainakin Lapitii muistaa tapauksen)?
Aka Roland?
Sama mies.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Aito_Johanna kirjoitti:Sama mies.
Ah Rollo-honey. Vallan viehättävä tapaus.
Kukahan hitto sitten on Panu Höglund..?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lapitii kirjoitti:Kukahan hitto sitten on Panu Höglund..?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Panu_Höglund
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja prosessi »

hebuli kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Panu Höglund löysi tyttöystävän.
:shock: Ei voi olla totta. Panun tulisi kirjoittaa kokemuksistaan kirja "10 askelta: Kuinka sen tein?", eikä Suomessa olisi enää koskaan peräkammarinpoikia.
Minä leikkasin Panun hiukset yhteistyönä yhden toisen nuoren fasistisen naisen sekä yhden Panun ystävän suosiollisella avustuksella. Panu tappeli kyllä vastaan, mutta siinä ei mikään auttanut kun Panun ystävä taklasi hänet asuntolan käytävään, toinen nuori nainen kaivoi Panun avaimen hänen taskustaan ja minä hain "sattumalta juuri kaupasta ostamani keittiösakset" ja poistin Panulta puoli metriä hiuksia. Tilaisuus jossa tämä kaikki tapahtui, oli Panun syntymäpäiväjuhlat...

Ainakin silloin Panu asui samassa itsemurhayksiössä tuhansien kirjojen kanssa, kirjoja oli koko lattiapinta-alan peittävä n. metrin kerros. Samaa kirjaa saattoi löytyä useitakin kappaleita, koska Panu ei tietenkään muistanut mitä kaikkia kirjoja hänellä jo oli. Nykytilanteesta kirjojen suhteen en tiedä, mutta tyttöystävä on edelleen kuvioissa. Tyttöystävä tosiaan löytyi jo puolen vuoden sisällä parturoinnista, joten siitä ehkä muidenkin peräkammarinpoikien kannattaisi aloittaa.
Aito_Johanna kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eikä liene sattumaa, että sfnetin ihmissusiryhmä on vaiettu kuoliaaksi sen jälkeen, kun Panu Höglund löysi tyttöystävän.
Vähän kyseenalaista, saako tällaista kysyä julkisesti, mutta onko Panu Höglund = taannoinen Cityn keskusteluissa vaikuttanut Rääppä (ainakin Lapitii muistaa tapauksen)? Tuntomerkit viittaavat siihen suuntaan...
Minä en tiedä, en ole koskaan ollut missään tekemisissä Cityn keskusteluiden kanssa. EDIT: En usko että Panu pahemmin olisi nimimerkkien taakse piiloutunut, hänen kanttinsa kesti omalla nimellä kannustaa nuoria miehiä raiskaamaan nuoria fasistisen pahoja naisia rautakangilla. Kesti, vaikka 99% hänen tekstejään lukeneista piti häntä hulluna idioottina, jopa nuoret sosiaalisesti rajoitteiset miehet.
prosessi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Tämä NNFP on itselleni uusi termi. Voisitkohan selvittää hiukan sen genealogiaa?

Guuglaamalla löytyi tällainen linkki:

http://www.geocities.com/Athens/8308/va ... litus.html
Linkki on melko hyvä, lisää löytyy Google Groupsin kautta, ryhmä sfnet.keskustelu.ihmissuhteet ja kirjoittaja Panu Höglund. Viestejä tosin täytyy hakea melko kaukaa menneisyydestä, vuosi 2003 esim. oli vielä erittäin aktiivista aikaa. Mm. minua hän tituleerasi tyylikkäästi "hullu kuin käkikello", suurena fanina sitten hankin itselleni käkikellon, jonka minun ja Elukan kissat hajottivat viime syksynä.
Aito_Johanna

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

prosessi kirjoitti: EDIT: En usko että Panu pahemmin olisi nimimerkkien taakse piiloutunut, hänen kanttinsa kesti omalla nimellä kannustaa nuoria miehiä raiskaamaan nuoria fasistisen pahoja naisia rautakangilla. Kesti, vaikka 99% hänen tekstejään lukeneista piti häntä hulluna idioottina, jopa nuoret sosiaalisesti rajoitteiset miehet.
Kyllä vaan, TUO ON RÄÄPPÄ/ROLAND! :D Ei noita voi olla kahta! Katos vaan, miten netti on pieni. Olen joskus miettinyt, mitä Rollelle nykyään kuuluu (Cityssä mellastamisen ajoista on jo vuosia), onko se seonnut lopullisesti ja joutunut suljetulle osastolle vai mitä, mutta näköjään sitten jatkaa vaikuttamista omalla nimellään. Hullu.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Aito_Johanna kirjoitti: Cityssä mellastamisen ajoista on jo vuosia
Ne olikin hyviä aikoja. :D
Ennakkotiedoista poiketen en päätynyt Aurajoen pohjaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
prosessi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aito_Johanna kirjoitti:
prosessi kirjoitti: EDIT: En usko että Panu pahemmin olisi nimimerkkien taakse piiloutunut, hänen kanttinsa kesti omalla nimellä kannustaa nuoria miehiä raiskaamaan nuoria fasistisen pahoja naisia rautakangilla. Kesti, vaikka 99% hänen tekstejään lukeneista piti häntä hulluna idioottina, jopa nuoret sosiaalisesti rajoitteiset miehet.
Kyllä vaan, TUO ON RÄÄPPÄ/ROLAND! :D Ei noita voi olla kahta! Katos vaan, miten netti on pieni. Olen joskus miettinyt, mitä Rollelle nykyään kuuluu (Cityssä mellastamisen ajoista on jo vuosia), onko se seonnut lopullisesti ja joutunut suljetulle osastolle vai mitä, mutta näköjään sitten jatkaa vaikuttamista omalla nimellään. Hullu.
Ei se itse asiassa ole ollenkaan hullu. Erittäin mielenkiintoinen keskustelukumppani kylläkin, kerran puhuin sen kanssa kymmenen tuntia putkeen, tuntui muutamalta minuutilta. Aikuisten oikeesti ihailtava ihminen.
segma

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja segma »

Vadim kirjoitti:Tämä NNFP on itselleni uusi termi. Voisitkohan selvittää hiukan sen genealogiaa?

Guuglaamalla löytyi tällainen linkki:

http://www.geocities.com/Athens/8308/va ... litus.html
Hä? Tuohan oli täyttä asiaa. :shock:
AarneAnkka

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

slerghma kirjoitti:Hä? Tuohan oli täyttä asiaa. :shock:
Koko tuo juttu perustui yhteen hänen kokemaansa tapahtumaketjuun yhden naisen kanssa. Niin raskas ja kitkerän myrkyllinen kokemus kuin se hänelle olikin - erityisesti ensikokemukseksi - se kylvi siemenen joka kasvoi hänen korviensa välissä hirviöksi. Joskus ajatuksille käy näin, ellei uusia ajatuksia ja kokemuksia, positiivisia sellaisia, tuoda kitkerien rinnalle vertailukohdiksi.

Usein ei tarvita kuin yksi käänteentekevä kokemus, ja elämä voi kääntyä täysin uusille raiteille. Katkerinkin naisvihaaja voidaan pelastaa katkeruuden tieltä antamalla hänelle pillua ja todistamalla siten että eivät kaikki naiset ole fasistisen pahoja / Kitylutkia. Kuulostiko naurettavalta väitteeltä? Vaan miten Panulle lopulta kävikään.

Tosin jotkut ovat niin umpimielisiä etteivät tokene edes pillua saatuaan. Ehkä tietyn iän jälkeen vastaan tulee ns. point of no return?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olen kunnioittanut Panu Höglundia profeettana.
Ja nytkö hänet on käännytetty oikealta tieltä Lutkapillun avulla?
Onko Panun oikeamielinen naisviha laimentunut turmiollisella irtorevalla?
Siis jopa Panulle jaetaan muttei minulle koskaan vaikka olen valittanut naisten saatanallista pahuutta melkein yhtä paljon? Lutkat saatana.
(valivalivalivali *ripottelee tuhkaa päälleen ja repäisee vaatteensa* )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Zeb

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gattaca kirjoitti:Olen kunnioittanut Panu Höglundia profeettana.
Kävikin mielessä, että olet saattanut lukea muutaman liikaa hänen tarinoitaan. Sinänsä hyvin kirjoitettuja näköjään, ja aina siellä täällä näyttää kukko jyväänkin osuneen. Silti tuo viha ja katkeruus on pelottavaa, olkoonkin, etten usko tuota kaikkea tosissaan kirjoitetun.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Zeb kirjoitti:. Silti tuo viha ja katkeruus on pelottavaa, olkoonkin, etten usko tuota kaikkea tosissaan kirjoitetun.
Onhan ne huumorilla kirjoitettuja, mutta asenne varmaan pohjimmiltaan tosissaan. Minullakin ollut vahva viha ja katkeruus, jota ei Nussivan Maailman sisällä elävä voi tajuta. Varsinkin kun ikäni arkailtuani ja naisia liikaa kunnioitettuani ja niin ehkä parhaimmin sopivan naisen menetettyäni.. aloin lukemaan Cityn palstoja.. että voi helvetti, noinko ihmiset elääkin ja naiset on tuollaisia. Ja sitten kun olen katsellut sitä elämää vierestä baareissa.. olenhan joskus raportoinut. Ja vielä Kitymiittienkin jälkitapahtumat. Ja aina minä siinä kuin ulkopuolella, naista kaivaten mutta sen menon raadollisuutta inhoten. Kyllä siinä viha nousee.

Mutta nyttemmin olen tajunnut, että se on ihan eri maailma. Johon olisi pitänyt kasvaa kiinni, enkä ole voinut.. koska se koko elämäntapa ei minua kiinnosta. Eri eläinlaji joo.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
prosessi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gattaca kirjoitti:Olen kunnioittanut Panu Höglundia profeettana.
Ja nytkö hänet on käännytetty oikealta tieltä Lutkapillun avulla?
Onko Panun oikeamielinen naisviha laimentunut turmiollisella irtorevalla?
Siis jopa Panulle jaetaan muttei minulle koskaan vaikka olen valittanut naisten saatanallista pahuutta melkein yhtä paljon? Lutkat saatana.
(valivalivalivali *ripottelee tuhkaa päälleen ja repäisee vaatteensa* )
Olet kunnioittanut Panua vääristä syistä. Eikä Panua käännytetty, hän vain löysi ihmisen, joka näki Panun sanataiteen toiselle puolelle (enkä nyt siis tarkoita itseäni). Sinä eroat Panusta siinä, että Panu oli/on rakentaja, sinä vain yrität hajottaa, luomatta mitään tilalle. Siinä missä Panu lapsena päätyi kiusatuksi sukunimensä takia, koska hän ei osannut itsekään lausua sitä oikein, ryhtyi hän ihan piruuttaan ensin opettelemaan ruotsinkielen, sitten vinon pinon muita kieliä siihen päälle, ja puolustamaan kovin sanoin pakkoruotsia, osoittaen älyllisen ylemmyytensä tekoina, ei sanoina, kun taas sinä uikutat miten sinua edelleen "koulukiusataan" aikuisten toimesta ja uhoat tappavasi kaikki.

Panu paheksui/paheksuu syvästi yhtä, todellisuudessa myös miehissä esiintyvää toimintatapaa (mitä Panu myös korosti omissa teksteissään) NNFP:tä ja teki sen paheksumisesta taidetta. Sen avulla hän asetti itsensä oman arkensa yläpuolelle, teki siitä itselleen siedettävämpää, koska hän kuitenkin jatkuvasti koki tarvitsevansa suhdetta. "Lutkat saatana" ole mitään tehneet Panulle, itse hän on onnistunut luomaan itselleen onnellisemman elämän.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slerghma kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tämä NNFP on itselleni uusi termi. Voisitkohan selvittää hiukan sen genealogiaa?

Guuglaamalla löytyi tällainen linkki:

http://www.geocities.com/Athens/8308/va ... litus.html
Hä? Tuohan oli täyttä asiaa. :shock:
:shock: Hä? Eihän tuota voi kukaan ajattelukykyinen tosissaan ottaa. Virhepäätelmiä, harhaanjohtavia vihjailuja, ilmeisen paikkansapitämättömiä absolutismeja ja kaksinaismoralismia täynnä koko roska - mm. siinä, että kaikkia nuoria naisia (= absolutismi) arvostellaan miesten niputtamisesta yhteen sukupuolen perusteella samalla kun itse tehdään samaa naisten suhteen (= kaksinaismoralismia). Kyllä monissa noista kuvauksista jotain perääkin on. Itsekin olen ärsyyntynyt joidenkin naisten kuvatunlaisesta typeryydestä useammin kuin kerran. Ongelma on tekstin yleistävyydessä, yksipuolisuudessa ja epärakentavuudessa.

Ymmärrän tekstin olemassaolon prosessin selityksen kautta, mutta harmittaa kuitenkin moisen roskan julkinen levittely (vastaavia valefiksuja naisvihakirjoitelmia on muitakin). Aika moni kun näkyy ottavan nuo jutut todesta, eikä siitä ole heille elämässään muuta kuin haittaa. Miettisivät vähän millaisilla asioilla pelleilevät.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

prosessi kirjoitti:Sinä eroat Panusta siinä, että Panu oli/on rakentaja, sinä vain yrität hajottaa, luomatta mitään tilalle. Siinä missä Panu lapsena päätyi kiusatuksi sukunimensä takia, koska hän ei osannut itsekään lausua sitä oikein, ryhtyi hän ihan piruuttaan ensin opettelemaan ruotsinkielen, sitten vinon pinon muita kieliä siihen päälle, ja puolustamaan kovin sanoin pakkoruotsia, osoittaen älyllisen ylemmyytensä tekoina,.
Eipä nuo rakentavilta teoilta vaikuta nuokaan, snobbailevalta pelleilyltä kyllä.
prosessi kirjoitti: sinä uikutat miten sinua edelleen "koulukiusataan" aikuisten toimesta,.
No niin ihan selvästi tehdäänkin. Onneksi ei IRL.
Johan siitä vittuuntuessani on syytä kuitata.
prosessi kirjoitti: ja uhoat tappavasi kaikki.
,.
Jospa en nyt sentään :D
prosessi kirjoitti: Panu paheksui/paheksuu syvästi yhtä, todellisuudessa myös miehissä esiintyvää toimintatapaa (mitä Panu myös korosti omissa teksteissään) NNFP:tä ja teki sen paheksumisesta taidetta. Sen avulla hän asetti itsensä oman arkensa yläpuolelle, teki siitä itselleen siedettävämpää, koska hän kuitenkin jatkuvasti koki tarvitsevansa suhdetta. "Lutkat saatana" ole mitään tehneet Panulle, itse hän on onnistunut luomaan itselleen onnellisemman elämän.
Ei minullekaan "lutkat saatana" ole mitään suoraan tehneet.
On vaan niin suuri kuilu nuoruuden arkailevien haaveideni ja Cityssä/Kityssä plus baareissa näkemäni reaalimaailman välillä. Josta jälkimmäisiä eli Nussivaa Maailmaa todellakin pidän raadollisena ja liian halvasti siihen minun pelottavimpaan asiaani ryhtyvänä. Vaikka miten hienona sitä itse sitä maailmaa pitäisitte. Ja sattuuhan se huomata, että paitsi että olen ollut arka, olen myös sittenkin oikeasti kelvoton, ja joka ainoa ihminen minua kelvollisempi. Syistä joita en ymmärrä, rumuuttani lukuunottamatta. Ja siitäkin kuuleminen on ollut karu ylllätys. Ei sitä ihminen itsestään niin vaan tiedä, ennen kuin epäkohteliaat sanoa töksäyttää.

Ja jos Lutkista kuitenkin.. niin karu ajatella, että nekin naiset joita en ole uskaltanut lähestyä ja ne joihin olen arasti ihastunut mutta kunnioitanut liikaa ja ne jotka minun seurassa on olleet kuin Neitsyt Marioita... niin jos Cityn/Kityn naiskulttuuria voidaan yleiseksi olettaa.. kumminkin ennen ja jälkeen minua ovat jakaneet irtopesää baaripanoille.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
prosessi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gattaca kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sinä eroat Panusta siinä, että Panu oli/on rakentaja, sinä vain yrität hajottaa, luomatta mitään tilalle. Siinä missä Panu lapsena päätyi kiusatuksi sukunimensä takia, koska hän ei osannut itsekään lausua sitä oikein, ryhtyi hän ihan piruuttaan ensin opettelemaan ruotsinkielen, sitten vinon pinon muita kieliä siihen päälle, ja puolustamaan kovin sanoin pakkoruotsia, osoittaen älyllisen ylemmyytensä tekoina,.
Eipä nuo rakentavilta teoilta vaikuta nuokaan, snobbailevalta pelleilyltä kyllä.
Onpahan kuitenkin ollut kykeneväinen rakentamaan elämästään sellaisen kuin halusikin. Rakentavaa niissä on se, että hän on kyennyt osoittamaan, ettei hän ole jäänyt leimojen vangiksi. Hän on suostunut pelaamaan tämän olemassaolevan maailman säännöillä sen verran, että hän on myös voittanut jotain elämänsä aikana. Itsensä moneen kertaan.
Gattaca kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Panu paheksui/paheksuu syvästi yhtä, todellisuudessa myös miehissä esiintyvää toimintatapaa (mitä Panu myös korosti omissa teksteissään) NNFP:tä ja teki sen paheksumisesta taidetta.
Ei minullekaan "lutkat saatana" ole mitään suoraan tehneet.
On vaan niin suuri kuilu nuoruuden arkailevien haaveideni ja Cityssä/Kityssä plus baareissa näkemäni reaalimaailman välillä. Josta jälkimmäisiä eli Nussivaa Maailmaa todellakin pidän raadollisena ja liian halvasti siihen minun pelottavimpaan asiaani ryhtyvänä.
Todellisuus on parhaimmillaankin vain sitä, minkälaiseksi siinä elävät yksilöt sen kykenevät muokkaamaan. Eihän sinun koko maailmaa tarvitse muutta lutkattomaksi, riittää kun muutat siitä pienen osan. Panun kielelliset aikaansaannokset ovat niin suurta, että se kattaa mennen tullen hänen naisvajaan elämänsä, eikä se varmasti ole ollut yhtään merkityksetöntä Panun tyttöystävällekään. Eihän tuohon tarvita kuin kohtuullinen määrä päättäväisyyttä, suunnittelukykyä ja tavoitteiden määrittelyä, sen jälkeen asiat etenevät omalla painollaan. Panu ei myöskään elänyt vanhempiensa siivellä, vaikka hänen ammatinvalintansa ei kovin rahakas olekaan, todellisuudessa Panun elintaso oli huikeasti sinun alapuolellasi.
Gattaca kirjoitti:Vaikka miten hienona sitä itse sitä maailmaa pitäisitte. Ja sattuuhan se huomata, että paitsi että olen ollut arka, olen myös sittenkin oikeasti kelvoton, ja joka ainoa ihminen minua kelvollisempi. Syistä joita en ymmärrä, rumuuttani lukuunottamatta. Ja siitäkin kuuleminen on ollut karu ylllätys. Ei sitä ihminen itsestään niin vaan tiedä, ennen kuin epäkohteliaat sanoa töksäyttää.
Kuka tätä maailmaa nyt niin kovin hienona pitää, kysyn vaan? Kaikki tänne joutuvat sopeutumaan, jotkut pienin ja jotkut todella suurin kompromissein. Sinänsä hupaisaa, että tuo pingviini-kookaburra-juttu aikaansai minussa positiivisen kokemuksen, koska muita yhdistäviä piirteitä tänne kirjoittavien ja minun itseni välillä on ollut vaikea löytää. Sinä löysit sen tekijän, minä olen lutkapingviini, aivan kuten kaikki muutkin. Mielelläni. Kelvottomalta saatat vaikuttaa nykytilanteessasi, mutta en oikein jaksa uskoa, ettetkö voisi muuttua kelvollisemmaksi. Tyhmähän sinä et kuitenkaan ole.
Gattaca kirjoitti:Ja jos Lutkista kuitenkin.. niin karu ajatella, että nekin naiset joita en ole uskaltanut lähestyä ja ne joihin olen arasti ihastunut mutta kunnioitanut liikaa ja ne jotka minun seurassa on olleet kuin Neitsyt Marioita... niin jos Cityn/Kityn naiskulttuuria voidaan yleiseksi olettaa.. kumminkin ennen ja jälkeen minua ovat jakaneet irtopesää baaripanoille.
Et sinä tiedä mitään edes Cityn/Kityn naiskulttuurista, tiedät vain sen, mitä sinulle kerrotaan. Esim. minä en ole ikinä harrastanut baarissakäyntiä, eikä hihaani koskaan ole tarttunut varsinaista yhdenillanjuttua. *avautumista*
Viimeksi muokannut prosessi, 04.04.2006 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

BrianW/Antti Heikkilä kirjoitti:Sirkuttelulla, laululla ja koreita sulkia pöyhistelemällä saa edelleenkin naaraita. Mikään ei todellakaan ole muuttunut.
"Naaraita"?

Juuri tuo on markkina-arvoteorian suurin sudenkuoppa. Ihan kuin miehille olisi yhdentekevää, millaisia naaraita he saavat. Naaraiden niputtaminen massaksi, jonka jokaisen yksittäisen edustajan "saaminen" on yhtä arvokas saavutus, on törkeää miesten aliarviointia ... onhan?? Ainakin haluaisin uskoa, että suurimmalle osalle miehistäkin kumppanin ominaisuuksilla ja soveltuvuudella parisuhteeseen kulloinkin kyseessä olevan miesyksilön kanssa olisi jotain väliä. Tosin joitakin netti-ilmoituksia lukiessa tämä usko tahtoo välistä horjua (joistakin tosiaan saa sen kuvan, että niissä halutaan nainen - luonteesta viis).

Jos olisin mies, olisin vain tyytyväinen siihen että urheiluautoista ja tekoromanttisista serenadeista innostuvat naiset eivät juokse perässäni. Haluaisin naisen, joka arvostaa samoja asioita kuin minäkin - en naista joka on houkuteltavissa satimeen keinoilla, jotka saavat minut oksentamaan.
BrianW/Antti Heikkilä kirjoitti:Parhaiten asian ilmaisi eräs erittäin komea nuori miespotilas. Olisi luullut, että hänellä jos kellään olisi ollut hyvä onni tyttöjen suhteen, mutta hän valitti, että rupisinkin kaveri vie kauneimmat tytöt jos on riittävästi rahaa tai jos tarjoaa neidolle julkisuutta.
Miespotilas? Mikä potilas? Eikös komeudenkin pitänyt olla yksi niitä jutuista, joilla mies saa "naaraita"? Voisiko ajatella, että asenteella ja henkisillä ominaisuuksillakin olisi jotain väliä?

Huhhu mitä roskaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja BrianW »

EveryWoman kirjoitti:Huhhu mitä roskaa.
Käsittääkseni tässä keskustelussa ei ole kyse siitä miten EveryWoman ajattelee ja toimii vaan miten asiat ylensä ovat. Olet epäilemättä poikkeusyksilö. Tottahan teksti oli kärjistys.

Olet käsittääkseni about 25 ja siinä on elämänkokemuksesi. Silloin ollaan vielä yleensä ihanteellisia ja romanttisia ja pystyypä joku säilyttämään sellaiset asenteet koko ikänsä.

Kuitenkin Heikkilä kirjoittaa lähtien biologisista lähtökohdista n 60 vuotiaan kokemuksella ja minäkin häntä lainasin, todeten, että poikkeuksia on ja niitä on onnekseni kohdalleni sattunut kiitettävästi, huomattavasti pidemmällä ja uskoakseni laajemmalla elämänkokemuksella kuin 25 v llä voi olla.

Todettakoon että en kirjoita katkeroitumisesta, naisvihasta tms. Minähän pidän naisista ja ihmisistä yleensä ja olen hyvin pärjännyt ihmissuhteissani. Olen myös käynyt asiasta keskusteluja fiksujen elämää nähneiden naisten kanssa ja kyllä hekin ovat samansuuntaisia kantoja tuoneet esiin.

Vaikka itse ajattelee kuinka ihanteellisesti ei merkitse sitä, että koko maailma tai tässä tapauksessa, yhteiskuntamme, toimii siten. Yhtä vähän kuin se toimii jonkun kovasti katkeroituneen Gattacan tms ajattelun mukaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti:Koska tuo taisi olla aika henkilöönkäyvä kommentti.
Huumorintajuani en ole menettänyt.
RolloTomasi

Re: Markkina-arvoteoria

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

EveryWoman kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Entä jos toinen sanoo, että sinun olisi pitänyt ottaa turpiisi eikä lähteä paikalta pois?
Minä en ole sanonut noin. Olen sanonut jotakin, josta sinä olet johtanut tuon lauseen. Omaa johdostasi sinun ei kuitenkaan kannata laittaa minun suuhuni - ainakaan ennen kuin olet kysynyt minulta, allekirjoittaisinko sen vai en.
EveryWoman kirjoitti:Epämiellyttävien asioiden kohtaaminen on yleensä kannattavampi vaihtoehto kuin niiltä pakeneminen.

Jos niitä ei kohtaa, ne jäävät turmelemaan henkilön onnellisuutta. Eli ei pidä, vaan kannattaa.
Muuten: jos nyt toimisin niin kuin sinä, mainitsisin sinun olevan pahantahtoinen vihollinen, joka pitää minua idioottina. Oletko ja pidätkö?


Saatan hyvinkin olla sinun näkökulmastasi katsottuna pahantahtoinen vihollinen.
Idioottina en sinua pidä.
Vastaa Viestiin