Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Seuraavaksi seurustelee:

Herra A
11
32%
Herra B
0
Ei ääniä
Herra C
2
6%
Herra D
21
62%
 
Ääniä yhteensä: 34

eps

Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja eps »

Olkoon meillä neljä vapaata herrasmiestä, herrat A, B, C ja D. Kaikki ovat luonteeltaan ja ulkonäöltään suurin piirtein samantasoisia. Tässä ovat heidän tarinansa.

Herra A, 25v, ei ole seurustellut kenenkään kanssa. Hän tuntee itsensä kauhean vanhaksi, ja häntä pelottaa saada pakkeja. Tämän vuoksi hän on tosi huono lähestymään naisia. Sen sijaan netissä hän vähän rohkaistuu, ja joskus jopa uskaltaa flirtata kevyesti (jos toinen aloittaa).

Herra B, 35v, seurusteli viimeksi 15 vuotta sitten, mutta suhde päättyi onnetomasti. Sen jälkeen Herra B katkeroitui ja vähitellen rupesi vihaamaan naisia. Hänen mielestään naiset ovat ymmärtämättömiä paskiaisia, joista ei ole kuin tarpeiden tyydyttäjiksi. Salaa hän kuitenkin toivoo, että joku nainen osaisi murtaa hänen kovan kuorensa ja saada hänet rakastamaan uudestaan.

Herra C, 40v, on harrastanut vaikka mitä suhteita, mutta yhtään niistä ei voi sanoa seurusteluksi. Hän nauttii huomiosta, mutta vauhdikas elämä on jo jättänyt häneen jälkensä, eikä hän enää saa sellaisten misujen huomiota kuin haluaisi. Joskus salaa hän miettii vakiintumista, mutta kun hän on mielestään niin nuorekas, että naisen pitäisi olla vähintään 15 vuotta häntä nuorempi. Valitettavasti kaksviitoset naiset eivät paljon innostu vaarin lähestymisistä.

Herra D, 28v, on kahden alle kouluikäisen lapsen yh-isä. Lasten äiti lähti sateenvarjotekijän kanssa asumaan Ugandaan, joten Herra D hoitaa lapsia yksin. Hän omistautuu täysin lapsille. Hän ei harrasta mitään, ei käy missään, eikä juuri tutustu uusiin ihmisiin. Joskus lasten nukkuma-ajan jälkeen hän käy netissä juttelemassa, mutta ei sielläkään oikein tiedä miten toimia. Kaikesta huolimatta hän haluaisi rakastua ja saada vastarakkuatta upealta naiselta, mutta hän ei ole valmis tekemään asian eteen oikein mitään.

Kaikki neljä haluaisivat aloittaa uuden suhteen ihanan naisen kanssa. Kuka heistä luultavimmin onnistuu siinä ensimmäiseksi?

e.
Kittys

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

No one.

Pieleen menee. Taas.

Jatkakaa!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Mister D. Muilla ei ole toivoakaan... :roll:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Veikkaan Herra D:tä, koska yh-isit on kuulemma kuumaa kamaa..
Patz

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vastaan Herra D because He´s worth it!
Angita

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mä sanoisin A, mutta kaikille jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Sannu

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Mä toivoisin että se olis D ja vähiten toivoisin että A, sillä A on vielä niin kakara todennäköisesti, ettei sen kannattaisi ruveta seurustelemaan
slam

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keskuuteemme on syntynyt albert ainstain! :shock:

A:aalla ei ole mitään mahdollisuuksia, koska hänen olisi pitänyt aloittaa seurustelu-ura jo 13 vuotiaana. Hän saa useampia pakkeja naisilta ja kouliintuu niiden seurauksena ja löytää vuosien päästä omansa.

B: Turhan epäkiinnostava ja treffeillä hermostuu herkästi naisen touhuihin... Haluaa olla lopulta yksin.

C: on sosiaalinen ja tulee helposti löytämään ihmisen. Koska jokainen shänce ja teko on mahdollisuus. Kuukauden päästä hänellä on suhde.

D: Liian paljon kotona ja naisen perässä liian vähän.


vastaus on C , kun tarkemmin mietin... (ehdin vastaamaan tosin pallukka tehtävään ennen tekstin läpi lukua...) perus minua ;) mutta nyt ottaisin C;een.
Tiikeriankka

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Surkeita sosiaalisesti vammaisia henkilöitä. Vähän kuin minäkin :roll: Kenelläkään ei ole todellisia mahdollisuuksia.

Teoreettinen mahdollisuus on jokaisella, jos sattuu tietynlainen nainen vastaan. A:lle, B:lle ja D:lle pitää tulla vastaan aloitekykyinen, hyvin ymmärtäväinen ja päättäväinen nainen ja parien pitää vielä muutenkin olla yhteensopivia. Käytännössä mahdotonta. C:n pitää vain löytää se nuori nainen, joka pitää selvästi vanhemmista naisista.
Viimeksi muokannut Tiikeriankka, 22.03.2006 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sannu kirjoitti:Mä toivoisin että se olis D ja vähiten toivoisin että A, sillä A on vielä niin kakara todennäköisesti, ettei sen kannattaisi ruveta seurustelemaan
Ja missähän iässä ihminen on sitten tarpeeksi kypsä seurustelemaan? Minkä ikäisenä seurustelit itse ensimmäisen kerran?

Ihminen ei kasva seurustelukumppanina ilman kokemusta seurustelemisesta. Se on vissi ja varma. Sinä sen sijaan toivot herra A:lle Gattacan tulevaisuutta.
Sannu

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Herra Manala kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Mä toivoisin että se olis D ja vähiten toivoisin että A, sillä A on vielä niin kakara todennäköisesti, ettei sen kannattaisi ruveta seurustelemaan
Ja missähän iässä ihminen on sitten tarpeeksi kypsä seurustelemaan? Minkä ikäisenä seurustelit itse ensimmäisen kerran?

Ihminen ei kasva seurustelukumppanina ilman kokemusta seurustelemisesta. Se on vissi ja varma. Sinä sen sijaan toivot herra A:lle Gattacan tulevaisuutta.
Joku piti valita ja mulla on antipatioita nuoria miehiä vastaan (aina välillä) pidän enemmän vanhemmista miehistä...
Tiikeriankka

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Herra Manala kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Mä toivoisin että se olis D ja vähiten toivoisin että A, sillä A on vielä niin kakara todennäköisesti, ettei sen kannattaisi ruveta seurustelemaan
Ja missähän iässä ihminen on sitten tarpeeksi kypsä seurustelemaan? Minkä ikäisenä seurustelit itse ensimmäisen kerran?

Ihminen ei kasva seurustelukumppanina ilman kokemusta seurustelemisesta. Se on vissi ja varma. Sinä sen sijaan toivot herra A:lle Gattacan tulevaisuutta.
Totta turiset kuomaseni. Toiset epäonnistuvat säännöllisesti toistaessaan samoja virheitä mutta jotkut jopa oppivat jotain kokemuksistaan. Harvoin kukaan onnistuu ensimmäisellä kerralla..
Aito_Johanna

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tiikeriankka kirjoitti:C:n pitää vain löytää se nuori nainen, joka pitää selvästi vanhemmista naisista.
Siis lesbo?

Oma vastaukseni on joko A tai D.
ElanorRaven

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Vastaan herra D. Viimeistään siinä vaiheessa, kun nuo alle kouluikäiset lapset menevät kouluun (elleivät sitten ole jo päikkärissä/eskarissa), D tapaa muiden lasten vanhempia, kenties jopa yksinäisiä yh-äitejä.
1108

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oikea vastaus on: Minä.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Se joka ottaa itseään alemman tasoisen.
Kingi I
Exsat

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra A:lla on eniten aikaa ja lisäksi mukavasti "puhdas pöytä" aloittaa seurustelu.
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja shue »

D. Olen seukannut sen kanssa ;)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

D. Yh isät on söpöjä :h:

(tähän ehkä vaikuttaa se että ainut mies johon olen koskaan rakastunut on yh)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
eps

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja eps »

Suvinen kirjoitti: Oliko tällä gallupilla joku tarkoitus jota en vaan näe?
Tietenkin.

e.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Suvinen kirjoitti:Vastasin D, kuten näköjään aika moni muukin. Ehkä siksi, että yh- isien on lapsien kautta jotenkin helpompi tutustua esim. yh- äiteihin.
Ja varmuudellahan tällä tyypillä on jo yksi kunnon suhde takana, eikä pahempia huitelunhaluja kuten kuvasta näkyi. Siis melko turvallinen,
eikä tarvitsisi välttämättä pilata kroppaansa synnytyksillä :D

Oliko tällä gallupilla joku tarkoitus jota en vaan näe?
Siinä on yks ongelma, miksi yhisi haluis enää suhdetta jos lapsi määrä on sopiva? En minä näe mitään hyötyä naisesta ainostaan haittaa, stressiä, ahdistusta, ajan tuhlausta ja kuluja.
Kingi I
bedlam

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ensin nainen löytää A:n keskustelupalstoilta. Hetki tapaillaan, mutta miehen kokemattomuus johtaa pikaiseen eroon. Nainen haluaa kokemuksen jälkeen vanhemman ja kokeneemman miehen hoiviin ja siirtyy C:hen. C kuitenkin on liikaa kiinni rilluttelussa, eikä enää ole valmis perustamaan perhettä. Nainen haluaa miehen, joka haluaa oikean perheen ja löytää itsensä D:n luolta. D:n ex-vaimo palaa kuitenkin lasten takia kummittelemaan suhteeseen, vaikka asuukin Ugandassa, joten nainen palaa tuskastuneena ja katkeroituneena varakkaan herra C:n luo pelkästään hyväksikäyttötarkoituksessa.

Kaikki tämä vain sen takia, että sain aikaiseksi yhdistelmän AC/DC. Enkä edes diggaa bändiä, menen nukkumaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihan kuka tahansa noista. Itse ottaisin D:n. Se yksi 15 vuotta nuoremman haluava ukko oli Jouden-za, eikö ollutkin? :wink:
Kikkelis kokkelis.
nokkaelain

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Näköjään kukaan muu ei ollut vastannut C. No ehkä D tuntuu todennäköisemmältä, koska hän on sentään ennenkin ilmeisesti oikeaan suhteeseen päätynyt, joten hän ei ole aivan pihalla.

Jopa A varmaankin hiukan todennäköisemmin päätyy seurustelemaan seuraanvan 15 vuoden aikana kuin jää yksin.

Tapaus A:han on aivan kuin minä; vaikkakin 5v nuorempi. Paitsi, että minua ei pelota saada pakkeja (vaikka ehkä oletan niin tapahtuvan). Enkä ole sen takia huono lähetymään naisia. Enkä edes "rohkaistu" netissä (Enpä ole muuten käynyt edes treffeillä minkään deitti-netin välityksellä, mutta "real life"-puolella olen joskus aloitteitakin tehnyt.)

Pelottaako miehiä muuten yleensä saada pakkeja? Tietysti lähestyminen olisi helpompaa, jos luulisi olevansa yleisesti ottaen haluttu, mutta ei se pakkien saaminen sinänsä ole yhtään pelottavaa.
Aito_Johanna

Re: Kuka näistä luultavasti seurustelee seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

bedlam kirjoitti:Ensin nainen löytää A:n keskustelupalstoilta. Hetki tapaillaan, mutta miehen kokemattomuus johtaa pikaiseen eroon. Nainen haluaa kokemuksen jälkeen vanhemman ja kokeneemman miehen hoiviin ja siirtyy C:hen. C kuitenkin on liikaa kiinni rilluttelussa, eikä enää ole valmis perustamaan perhettä. Nainen haluaa miehen, joka haluaa oikean perheen ja löytää itsensä D:n luolta. D:n ex-vaimo palaa kuitenkin lasten takia kummittelemaan suhteeseen, vaikka asuukin Ugandassa, joten nainen palaa tuskastuneena ja katkeroituneena varakkaan herra C:n luo pelkästään hyväksikäyttötarkoituksessa.

Kaikki tämä vain sen takia, että sain aikaiseksi yhdistelmän AC/DC. Enkä edes diggaa bändiä, menen nukkumaan.
Ei, vaan ensin nainen löytää A:n keskustelupalstoilta. Hetki tapaillaan, mutta miehen kokemattomuus johtaa pikaiseen eroon. Sitten sama nainen tapaa B:n, joka pitkästä aikaa, kaikkien näiden vuosien jälkeen, alkaa hieman luottaa naiseen ja jopa rakastua tähän. B:n epäluulojen ja katkeruuden takia orastava suhde päättyy kuitenkin myrskyisään eroon. Jonkin ajan kuluttua he kuitenkin päättävät yrittää uudelleen. Ei toimi tälläkään kertaa. Nainen päättelee, että ujo ja kokematon mies on sittenkin parempi kuin kyyninen ja katkera, ja palaa A:n luokse. ABBA!
Vastaa Viestiin