Miksi erosit?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Koska halusin tyttöystävän, en kämppistä.
Jotta tuli ei sammu...
Ihanan järkevää... Parisuhde on!
Parisuhde ja ihmissuhteet ovat loppujen lopuksi aika yksinkertaisia järjestelmiä (?). Kuten Dr. Phil sanoo, niitä joko kehittää tai tuhoaa toiminnallaan. Mietipä sitä hiuksiesi alla. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
segma kirjoitti: Miksi pitäisi tehdä jotain tempauksia kun voi itse hankkia dopamiininsa ruiskussa eikä tarvi nostaa persettä penkistä tyhjänpäiväisten vouhotusten vuoksi?
Ööö... Olen sanaton.
Hienoa. Provoon takertuminen ei kannata.
Kulta!
Kikkelis kokkelis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

"A divorce usually doesn't just happen, there's months and years of misery."
- Ringo Starr

Itseään kannattaa aina kehittää toisen kautta. These little problems, they're not yours and mine. :]
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Koska halusin tyttöystävän, en kämppistä.
Jotta tuli ei sammu, pariskunnan on hyvä tehdä uusia, jännittäviä ja arjesta poikkeavia asioita, että dopamiinitasot nousevat ja synnyttävät rakastumisen tunteen uudestaan. Siis sen lisäksi, että kumppani tuntee ja tietää, että häntä rakastetaan, arvostetaan ja kunnioitetaan. Jos kaikki tämäkään ei ratkaise tilannetta, on parempi erota.
fattöfak? Dopamiinistako se kaikenlainen hörheltäminen johtuu? Minä luulin, että se on feromoneista. Parkinsonia sairastavien ei siis kannata rakastua, etteivät tuhlaa sitä dopamiinia turhuuksiin tai sitten pitää vetää lisää levodopaa taulunaamariin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
MGandhi

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Jotta tuli ei sammu...
Ihanan järkevää... Parisuhde on!
Parisuhde ja ihmissuhteet ovat loppujen lopuksi aika yksinkertaisia järjestelmiä (?). Kuten Dr. Phil sanoo, niitä joko kehittää tai tuhoaa toiminnallaan. Mietipä sitä hiuksiesi alla. :wink:
Jesh! Pelkkää bilsaa! Kuinka helppoa! Nyt kun tämän tajusin, voin lukea muutaman kirjan ja elää elämäni loppuun asti antoisassa ja ihanassa parisuhteessa. Saatan olla väärässä, mutta omien aiempien postiesi perusteella itse et ainakaan ole lukenut tätä 'Ihanan parisuhteen ABC'-opusta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti: Jesh! Pelkkää bilsaa! Kuinka helppoa! Nyt kun tämän tajusin, voin lukea muutaman kirjan ja elää elämäni loppuun asti antoisassa ja ihanassa parisuhteessa. Saatan olla väärässä, mutta omien aiempien postiesi perusteella itse et ainakaan ole lukenut tätä 'Ihanan parisuhteen ABC'-opusta.
En ollut lukenut vielä silloin, kun olin suhteessa. En kyllä haluaisi yhtäkään eksistäni takaisin, vaikka enemmistö onkin ihan mukavia miehiä, joten hyvä niin.
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Jesh! Pelkkää bilsaa! Kuinka helppoa! Nyt kun tämän tajusin, voin lukea muutaman kirjan ja elää elämäni loppuun asti antoisassa ja ihanassa parisuhteessa. Saatan olla väärässä, mutta omien aiempien postiesi perusteella itse et ainakaan ole lukenut tätä 'Ihanan parisuhteen ABC'-opusta.
En ollut lukenut vielä silloin, kun olin suhteessa. En kyllä haluaisi yhtäkään eksistäni takaisin, vaikka enemmistö onkin ihan mukavia miehiä, joten hyvä niin.
Ja nyt kun olet, niin seuraava parisuhteesi (niin halutessasi) on tuomittu onnistumaan oli mikä oli? Onko muuten vaadittua vai vain suositeltavaa, että kumppanisi on myös lukenut nämä kirjat, jotta tämä 100% suhteen onnistuminen onnistuu?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: En ollut lukenut vielä silloin, kun olin suhteessa. En kyllä haluaisi yhtäkään eksistäni takaisin, vaikka enemmistö onkin ihan mukavia miehiä, joten hyvä niin.
Ja nyt kun olet, niin seuraava parisuhteesi (niin halutessasi) on tuomittu onnistumaan oli mikä oli? Onko muuten vaadittua vai vain suositeltavaa, että kumppanisi on myös lukenut nämä kirjat, jotta tämä 100% suhteen onnistuminen onnistuu?
Pahoin pelkään, että on. Tai ainakin todennäköisyys on varmaan kasvanut. :wink: Mun täytyy enää lukea kirjat "Kuinka löydän melkein täydellisen miehen" ja "Mistä löytyvät oikeat MHC-geenit?". Kumppanin ei ole pakko lukea parisuhdeoppaita, jos suostuu a)kuuntelemaan luentojani aiheesta tai b)katsomaan Dr. Philiä kanssani.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jotkut asiat eivät vain käy eivätkä suju, vaikka toinen kuinka haluaisi.
ehkä lähtökohdat ehkä ne biologiset asiat.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:
Feiz kirjoitti:EI ollut aikaa tavata(joskus ei vain ole, duunit sun muut aina ristiin).
Kas. Tämähän on suoraan mun parisuhteestani :roll:
(ja me sentään asutaan yhdessä neljättä vuotta)
Mulla ei toimis toi noin, jos oikeasti haluis juttujen toimivan. Kiva et teil toimii.
Ah, mä oon omistushalunen jos jotakin haluan. Sitapaitti mun tavara on kranttu, ei sekään toimi jos muut ei toimi.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Ah, meninpäs sitten lukemaan koko ketjun...*NO!* ei, ei ja ei...No, oma moka, tuli hieman hymyäkin huulille.

Eroketju..jep, saattaapi olla taas edessä. Kaakin versio:

1. Jätin kuuden vuoden seurustelun jälkeen kun en enää voinut sanoa rakastavani -> muutti suoraan uuden mimmin luo (läheisriippuvainen?), ostivat omakotitalon maalta, toivottavasti ovat onnellisia

2. Jätin (jätän?) kolmen vuoden jälkeen kun toinen ei osannut sanoa, rakastaako minua.

Näin. Yhteen mennään, yhteen tullaan. :roll:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja cardic »

kaakki kirjoitti:Ah, meninpäs sitten lukemaan koko ketjun...*NO!* ei, ei ja ei...No, oma moka, tuli hieman hymyäkin huulille.

Eroketju..jep, saattaapi olla taas edessä. Kaakin versio:

1. Jätin kuuden vuoden seurustelun jälkeen kun en enää voinut sanoa rakastavani -> muutti suoraan uuden mimmin luo (läheisriippuvainen?), ostivat omakotitalon maalta, toivottavasti ovat onnellisia

2. Jätin (jätän?) kolmen vuoden jälkeen kun toinen ei osannut sanoa, rakastaako minua.

Näin. Yhteen mennään, yhteen tullaan. :roll:
ainakin tolla tokalla tyypilla on pakko olla pehmytta latvassa, eihan sua voi olla rakastamatta :]
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja kaakki »

[quote="cardic
ainakin tolla tokalla tyypilla on pakko olla pehmytta latvassa, eihan sua voi olla rakastamatta :][/quote]

Ah, sinähän sen tiedä, muru, minkälainen hirviö täältä alta paljastuukaan.. :twisted:

Mutta ainakin kuulema vielä ko.henkilö yhtyy Cardiciin..Saas nähdä, yhdynkö minä. :roll:
Yönmustaritari

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

kaakki kirjoitti:Saas nähdä, yhdynkö minä. :roll:
Turpa kii

:ditchthepig:

Suruketju shrinkissä kaipaa myös jättäjän näkökulmaa asiaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yönmustaritari kirjoitti:
kaakki kirjoitti:Saas nähdä, yhdynkö minä. :roll:
Turpa kii

:ditchthepig:

Suruketju shrinkissä kaipaa myös jättäjän näkökulmaa asiaan.
Ny meni shuriken tyystin puihin?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin