Miksi erosit?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Feiz

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Gwyneira kirjoitti: On ihan sama. MUTTA uskon aidosti, että ihmisen on aikalailla sallittava ihastumisensa, jotta se ylipäätään on mahdollinen ja itse taisin jättää sallimatta niin edellisellä addiktiopalstallani kuin myös tällä nykyiselläkin. :]
Olen samaa mieltä. ITsellä ollut viimeisen puoli vuotta melkeenpä tilanne ettei aikaa ole ollut millekkään suhderellutteluille ja olen vähän kuin kieltänyt itseltäni minkäänlaiset ihastumiset. Ja kappas, ei niitä ole tapahtunutkaan vaikka kaikenlaista yrittäjää on ollut. Aika kylmäkalleroolia on vedetty. Nyt kun alkaa taas tahti helpottaan niin pikkuhiljaa on alkanut taas palaamaan "normaaliin" elämänmalliin.
Itse ainakin pystyn blokkaamaan kaikki ihastelut sun muut aika mallikkaasti jos tarve niin vaatii.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Feiz kirjoitti:Itse ainakin pystyn blokkaamaan kaikki ihastelut sun muut aika mallikkaasti jos tarve niin vaatii.
Soot iha kovis! 8) :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

syttiK kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Itse ainakin pystyn blokkaamaan kaikki ihastelut sun muut aika mallikkaasti jos tarve niin vaatii.
Soot iha kovis! 8) :wink:
Feiz on treenannut penkkii silleen et blokkais vaikka junan!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja martza »

Mylwin kirjoitti: Eivät ruodi kun et kerro kenellekään mitään. En mie tunne muutenkaan tarvetta ilmoittaa kenellekään miun parisuhdeasioista.
Jotkut ihmiset syövät kakkaa yhdessä. Jotkut kirjoittavat samalle palstalle. Mikä ketäkin sattuu koskakin huvittamaan
Noh, jokainen taaplaa tyylillään. Ehkä se tämä netti on toisille niin korvaamaton, että voidaan harrastaa palstailua yhdessä.

Voe tokkeensa...........................
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Herra Manala

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niin, vaikka seurustelisi itse aasin kanssa, se ei käsittääkseni ole mikään velvoite mainostaa joka ikistä parisuhdekäännettään palstalla. Parisuhde on kahden ihmisen välinen juttu, ei mikään yhden kitinän ja puolikkaan cityn välinen liitto, jota seuraa jokin hemmetin raportointipakko. Tämä pikkuinen pointti tuntuu menevän puoli metriä yli hilseen uskomattoman monilta.

Jos satutte törmäämään vastakappaleeseenne vaikka samassa uimaseurassa, niin työnnättekö uimaseuran ilmoitustaululle lappusia, joissa kerrotte kuka sai poskihoitoa, ketä vedettiin turpaan, ja kuka alisti ketä? Entä kirjoitatteko sinne lappusia siitä, montako kertaa saitte kyrpää perseeseen viime viikolla, ja miten se lutka pihtaa? Työnnättekö vuoden suhteen jälkeen lapun seinälle, jossa lukee että seksi uimavalvoja-exän kanssa oli kiihkotonta?

Siis oikeesti. Jos on niin jumalattoman hölmö, että alkaa täällä pissalaatikossa tosissaan ruotimaan parisuhdeasioitaan, saati sitten syyttelemään tai arvostelemaan parisuhteen toista osapuolta, voi olettaa ihan perustellusti että pissaa roiskuu myös omalle naamalle. Eikä sillä ole mitään tekemistä minkään muiden ihmisten emotionaalisen epäkelpouden kanssa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

martza kirjoitti: Noh, jokainen taaplaa tyylillään. Ehkä se tämä netti on toisille niin korvaamaton, että voidaan harrastaa palstailua yhdessä.
Entäpä jos netti on niin yhdentekevä, että voi "harrastaa" palstailua yhdessä?
Miksi ei? Kerro miulle joku hyvä syy.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

martza kirjoitti:Tarkoitin sitä, että kumpainenkin kirjoittelee samalle palstalle. Mun mielestä siinä ei ole mitään järkeä ja sitten muut ruotii täällä palstan pariskuntien riidat ym. asiat. Tuntuisi, että kun yhdessä ollaan niin olisi tärkeämpääkin tekemistä kuin samalle palstalle kirjoittaminen. Ei jymmärra.
Mikä pakko se suhde on sinne palstalle tuoda? Ei kukaan pakota julkisesti ruotimaan suhdettaan tai eroaan, onhan sitä maailmassa muitakin keskustelunaiheita. Käsittääkseni yleensä onkin tapana pitää ne kotiasiat poissa palstalta, kun molemmat ovat jonkin palstan jäseniä, Kitinässä jotkut ovat valinneet toisin. Toiset eivät edes kerro suhteestaan, toiset kertovat mutteivät sisällöstä ja jotkut elävät täysin julkista parisuhde-elämää palstoilla. Oma ja yhteinen valinta.
Feiz

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Mylwin kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Itse ainakin pystyn blokkaamaan kaikki ihastelut sun muut aika mallikkaasti jos tarve niin vaatii.
Soot iha kovis! 8) :wink:
Feiz on treenannut penkkii silleen et blokkais vaikka junan!
Hehe tällä hetkellä olemattoman kokoinen tissilihakseni on niin kippee että sillä ei blokattaisi edes naisen hentoa kosketusta 8)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Herra Manala kirjoitti:Niin, vaikka seurustelisi itse aasin kanssa, se ei käsittääkseni ole mikään velvoite mainostaa joka ikistä parisuhdekäännettään palstalla.
Mitä minä kuulenkaan! Tottakai velvoittaisin kertomaan päivittäin loistavasta mieskunnostani ja yleisestä erinomaisuudestani palstalle, muuten ei usein pääsisi keittiöketjusta irti!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nokkaelain

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

aasi kirjoitti:ei usein pääsisi keittiöketjusta irti!
Aasille keittöorja. Vapaaehtoisia, anyone? Kuulostaa ihan kohtuulliselta korvaukselta tämän lauman kaitsemisesta.
Nighthawk

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Herra Manala kirjoitti:...Parisuhde on kahden ihmisen välinen juttu...
Kompsista. Kiteytit kirjoituksessasi omat ajatukseni niin hyvin nippuun, etten olisi osannut sanoa tuota paremmin, vaikka olisin vuoden väsännyt ja hionut kirjoitustani.
Herra Manala

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nokkaelain kirjoitti:
aasi kirjoitti:ei usein pääsisi keittiöketjusta irti!
Aasille keittöorja.
Ei vaan keittiöpanda.
ninnithequeen

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nokkaelain kirjoitti:
aasi kirjoitti:ei usein pääsisi keittiöketjusta irti!
Aasille keittöorja. Vapaaehtoisia, anyone? Kuulostaa ihan kohtuulliselta korvaukselta tämän lauman kaitsemisesta.
No ei varmaan oo kauheen vaikeeta kuoria paria porkkanaa.
Mie voin ottaa sen homman.
Sannnu

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mut on varmaan joka kerta jätetty, kun mä oon niin huono eroamaan.

Vaikka suhde olis kuinka viturallaan, niin olen aina yrittänyt loppuun saakka..tai sitten en. Mä vaan en osaa tehdä sitä lopullista päätöstä. Parempi antaa sen toisen tehdä se likainen työ.

Mietin tuossa ketjua lukiessa, että aika moni on nähnyt kumppanissaan vikoja, mutta kuinka moni voi sanoa, että olin niin vittumainen, että ero oli väjäämätön.
SaintJohnPerse

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sannnu kirjoitti:Parempi antaa sen toisen tehdä se likainen työ.

.
Teet niin kuin minä: Olet etäinen ja kylmä pari viikkoa ja toivot, että toinen jättää. Parhaassa tapauksessa saat vielä syyllistettyä toista. :)
Sannnu

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Parempi antaa sen toisen tehdä se likainen työ.

.
Teet niin kuin minä: Olet etäinen ja kylmä pari viikkoa ja toivot, että toinen jättää. Parhaassa tapauksessa saat vielä syyllistettyä toista. :)
Samikset :h:
SaintJohnPerse

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Sannnu kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Parempi antaa sen toisen tehdä se likainen työ.

.
Teet niin kuin minä: Olet etäinen ja kylmä pari viikkoa ja toivot, että toinen jättää. Parhaassa tapauksessa saat vielä syyllistettyä toista. :)
Samikset :h:
Näin aikuiset ihmiset hoitavat suhteessa tulevat ongelmat ja tekevät selväksi, ettei toinen kiinnosta. Rehellisyys kunniaan :)
selika

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
selika

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Koska halusin tyttöystävän, en kämppistä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:Koska halusin tyttöystävän, en kämppistä.
Jotta tuli ei sammu, pariskunnan on hyvä tehdä uusia, jännittäviä ja arjesta poikkeavia asioita, että dopamiinitasot nousevat ja synnyttävät rakastumisen tunteen uudestaan. Siis sen lisäksi, että kumppani tuntee ja tietää, että häntä rakastetaan, arvostetaan ja kunnioitetaan. Jos kaikki tämäkään ei ratkaise tilannetta, on parempi erota.
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja segma »

Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Koska halusin tyttöystävän, en kämppistä.
Jotta tuli ei sammu, pariskunnan on hyvä tehdä uusia, jännittäviä ja arjesta poikkeavia asioita, että dopamiinitasot nousevat ja synnyttävät rakastumisen tunteen uudestaan. Siis sen lisäksi, että kumppani tuntee ja tietää, että häntä rakastetaan, arvostetaan ja kunnioitetaan. Jos kaikki tämäkään ei ratkaise tilannetta, on parempi erota.
Miksi pitäisi tehdä jotain tempauksia kun voi itse hankkia dopamiininsa ruiskussa eikä tarvi nostaa persettä penkistä tyhjänpäiväisten vouhotusten vuoksi?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti: Miksi pitäisi tehdä jotain tempauksia kun voi itse hankkia dopamiininsa ruiskussa eikä tarvi nostaa persettä penkistä tyhjänpäiväisten vouhotusten vuoksi?
Ööö... Olen sanaton.
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Koska halusin tyttöystävän, en kämppistä.
Jotta tuli ei sammu...
Ihanan järkevää... Parisuhde on!
segma

Re: Miksi erosit?

Viesti Kirjoittaja segma »

Keikaus kirjoitti:
segma kirjoitti: Miksi pitäisi tehdä jotain tempauksia kun voi itse hankkia dopamiininsa ruiskussa eikä tarvi nostaa persettä penkistä tyhjänpäiväisten vouhotusten vuoksi?
Ööö... Olen sanaton.
Hienoa. Provoon takertuminen ei kannata.
Vastaa Viestiin