Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
sinkkumatti

Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Nyt, jos mulla ois hani. Pakkaisimme reppuun termarin täyteen kuumaa kaakaota, tulitikut, peffanaluset, maggaraa, sinappia, serlaa ja sämpylöitä. Suuntaisimme nokkamme kohti nuuksiota ja retkeilisimme muutaman tunnin keväässä viettäen laatuaikaa ja nauttien kuumasta kaakaosta ja eväistä.

Mutkun mulla ei ole hania. Vituttaa.

..ei mulla kyllä ole termariakaan..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vau! Tosi hyvä ketju, monellakin eri tavalla (paitsi olisit SM voinut jättää tuon lopun viestistäsi kokonaan pois ja keskittyä puhtaaseen myönteiseen haaveiluun - se on ihmiselle hyväksi). Komppaan. Jatkakaa !
sinkkumatti

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

EveryWoman kirjoitti:olisit SM voinut jättää tuon lopun viestistäsi kokonaan pois
Ai että mä en näkisi tilanteessa edes mitään huumoria? Ei kiitos. Niin maahan mä en halua painua. :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisin peitonalla tiiviissä halauksessa, enkä yrittäisikään pois tilanteesta vapaaehtoisesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
räyhä

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja räyhä »

Jos mulla ois parisuhde nyt,menisin leffaan,hemmottelisin toista ja istuisin illalla kotona sohvalla hän mun kainalossa...

Mutta kun ei ole,täytyy tyytyä tyhmään palstailuun.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

sinkkumatti kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:olisit SM voinut jättää tuon lopun viestistäsi kokonaan pois
Ai että mä en näkisi tilanteessa edes mitään huumoria? Ei kiitos. Niin maahan mä en halua painua. :P
No höh, kiinni jäin heti. :maanantai: Tarkoitin tiätty sitä vitutuskohtaa.
segma

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja segma »

Termari, check.
Maggara, check.
Sinappi, check.
Talouspeipperi, check.
Sämpylöitä, no check.
Ja most of all: hani, no check.

No, onhan mulla mielikuvitus. En kyllä lähtis edes minnekään metsään, vaan tuonne meren rantaan. Katsomaan yöllä kuuta. Oh yes.
RolloTomasi

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tekisimme varmaan koulutöitä yhdessä ja joisimme teetä
tai olisimme nukkumassa.
safi

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja safi »

sinkkumatti kirjoitti: Pakkaisimme reppuun termarin täyteen kuumaa kaakaota..... Retkeilisimme muutaman tunnin keväässä viettäen laatuaikaa ja nauttien kuumasta kaakaosta ja eväistä.
Loisto idis seuraavan vkl:n ohjelmaksi ja koiratkin tulee samalla lenkitettyä.
Patz

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:..ei mulla kyllä ole termariakaan..
Mul on kaks! Alaks mun haniks??
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tuosta Patzin allekirjoituksesta tuli mieleen, että jostain syystä kuulen kohdan "sydämeltäni ylpeä hölmöläinen" toistuvasti muodossa "sydämeltäni ylpeä hölmö nainen". Kertookohan tämä kätketystä naisvihasta sisälläni, vai kenties siitä, että oikeasti unelmoin enkeliäänisestä transvestiittipojasta joka on nainen vain sydämeltään? Oli miten oli, jos olisin ei-sinkku, pitäisi varmaan päästä tällaisista jutuista eroon. Tai kai se hyvää tekisi joka tapauksessa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tiedä, että voinko tähän vastata, sillä minulla tavallaan on se hon, mutta ei täällä, ei tässä arjessa mitä nyt elän ja toteutan...

Mutta nyt, jos hän olisi täällä, koko ajan elämässäni eikä vain hetkittäin lainassa, salaa todellisuudelta;


Kaataisin kaksi lasia punaviiniä, sytyttäisin kynttilät ja suitsukkeen makuuhuoneen pöydälle, ottaisin häntä kädestä ja pyytäisin mukaani. Hieroisin hänen aina niin kireitä harteita ja takareisiä, paijaisin, hengittäisin hänen niskansa tuoksua.
Sitten vain istuisimme hiljaa, olisin hänen kepussaan ja vajoaisimme hetkeksi onnellisiin ajatuksiin viinilasit käsissämme, ilman sitä masentavaa tietoa, että se ei ole todellisuutta, vain määräaikaista. Ilman sitä tietoa lähtöpäivästä ja kuukausien erosta.

Tai sitten vain olisimme, eläisimme arkea, juttelisimme työpäivästä, mitä söisimme seuraavana päivänä tai että laitammeko seuraavaksi kahvit tippumaan vai mentäisiinkö ennemmin porukoilleni pelaamaan kierroksen canastaa, samallahan voisi käydä kahvittelemassa mummon ja ukin luona.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Jos mulla olis hani niin tiedän, että ainakaan en istuisi tähän aikaan onnettmana kityilemässä..

Luultavasti tällä hetkellä nukkuisimme tyytyväisinä alastomat kehomme toisiinsa kietoutuneina. Aiemmin illalla olisin saanut purkaa päivällistä vitutustani rakkaalleni joka olisi ensin silitellyt minua ja sitten olisimme harrastaneet vitutuksen laukaisevaa ihanaa seksiä. Tämän jälkeen olisimme laittaneet yhdessä jotain hyvää ruokaa jota olisimme syöttäneet toisillemme. Ihan tavallista, hellää kahdenoloa olisin tänään elämääni kaivannut..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Faghag

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Jos mulla olisi hani....

.... niin olisin menettänyt hermoni hänen kanssaan jo monta kertaa, siksi että hän ei ole tehnyt asioita, joita oli luvannut tai sitten hän makoilisi tielläni kun yritän pitää asuntoa tms. kunnossa. Toivoisin samaan aikaan hartaasti, että hänellä olisi elämä, jotta hänen ei tarvitsisi elää minun kauttani minun elämääni.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Jos mulla ois hani, lähettäisin hänelle tällä sekunnilla tekstiviestin jossa kertoisin kuinka ihanat pakarat hänellä on.



Faghag kirjoitti:Jos mulla olisi hani....

.... niin olisin menettänyt hermoni hänen kanssaan jo monta kertaa, siksi että hän ei ole tehnyt asioita, joita oli luvannut tai sitten hän makoilisi tielläni kun yritän pitää asuntoa tms. kunnossa. Toivoisin samaan aikaan hartaasti, että hänellä olisi elämä, jotta hänen ei tarvitsisi elää minun kauttani minun elämääni.
Haistan turhautuneisuutta ja häivähdyksen katkeruutta. Vai?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Muistelkaa hanianne.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mylwin kirjoitti:Muistelkaa hanianne.
Haistelkaa munianne.

Sori, oli pakko.
AarneAnkka

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jos olisin nyt pariutunut, en todennäköisesti olisi vetänyt niin äärimmäisiä aivot käräyttäviä kilareita siitä Kehäykkösen liikennehärdellistä. Pariutuneena olemisella tuntuu olevan minulle tunne-elämää tasoittava vaikutus. Siis silleen ihan yleisellä ja suht abstraktilla tasolla.
RolloTomasi

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

KisSandra kirjoitti:Jos mulla olis hani niin tiedän, että ainakaan en istuisi tähän aikaan onnettmana kityilemässä..
en minäkään...
Patz

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jos minulla olisi hani, lähettäisin hänelle nyt teksitviestin tai sähköpostia, jossa virittäisin hänet iltaa varten sopivaan tunnelmaan...

Ja loppuiltaan kotona kuuluisi (ei järjetyskessä):
Hyvä ruoka
Viini
Seksikkäät alusvaatteet
Esiliina
VIP-kohtelu
Jälkiruoka keittiön pöydällä/sohvalla/sängyssä
Hierontaöljy
Sauna
"minä rakastan sinua"
Kynttilät
Rentous
Hymyt
hebuli

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Laittaisin tekstaria "Tarviiks kaupast jotai?". Luksuksena voisin käydä ostamassa Arnoldsista pari dounitsia jotka voi vetäistä sitten illemmalla kynttilänvalon loisteessa. Niin ja tietenkin viikonloppuna kävisimme Kuussa.
Feiz

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Ainoa "jos" asia mikä tulee kerta toisensa jälkeen mieleen näin singlenä ja yksin asustellessa on:

"Jos mun parvella nukkus joku niin sinne ois kivempi kömpiä viereen."

Mukavampi nukkua jos on seuraa.Sitä kaipaa eniten seurustelusuhteesta. Johtuu myös osittain siitä, että se rauhoittaa mun omat yöunet, kun yksin nukun tosi huonosti ja kieriskelen vain painajaisissa.
Nowaysis

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Varmaan valittaisin sille tällä hetkellä puhelimessa kuinka ärsyjä tehtäviä mun pitää tehdä enkä jaksais sitä enkä tätä enkä next thingiä. Tai no, tuskin loppujen lopuksi jaksasin ees valittaa. Tuskin ees soittasin, ja sit mököttäisin kun sekään ei soita, ja sit me erottais. Because I'm worth it, huh?[/url] ja muuta sotkua, tähän piti siis tulla ton because...takaa avautuvaks lorealin mainos, mut ymmärrätte niinq?

Mä en vaan osaa.Snif.
hermine

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja hermine »

RolloTomasi kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Jos mulla olis hani niin tiedän, että ainakaan en istuisi tähän aikaan onnettmana kityilemässä..
en minäkään...
Mulla on hani, mutta silti Kity turmelee elämääni aamuyöstä myöhäiseen iltaan. Kyllä sekin käy joskus tupakalla, vessassa tai jopa koulussa/töissä, mikään hetkellisesti haniton aika ei ole liian lyhyt pistäytyä vähän Kityssä...

Tää on hyvä kysely. Tällaisia lisää.

Jos hanini (yäk mikä sana!) nyt ilmestyisi tänne, iskisin salamannopeasti selaimen kiinni ja olisin muka tekevinäni jotain koulujuttuja salatusti kiukkuisena kityilysessioni keskeyttämisestä. Mutta huomenna sillä on synttärit, joita olen odottanut kuukausikaupalla ja vain vaivoin onnistunut pitämään hankittujen lahjojen määrän kahdessa. Syyhyttäisi kamalasti käydä ostamassa vielä yksi. Sitten teen ruokaa, josta kuvittelisin sen pitävän, sytytän paljon kynttilöitä ja laittaudun kerrankin nätiksi ihan vain sitä, en jotain työhaastattelijaa, kavereita tai satunnaisia tuntemattomia ihmisiä varten.
Viimeksi muokannut hermine, 27.03.2006 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Faghag

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kimmen kirjoitti:Jos mulla ois hani, lähettäisin hänelle tällä sekunnilla tekstiviestin jossa kertoisin kuinka ihanat pakarat hänellä on.



Faghag kirjoitti:Jos mulla olisi hani....

.... niin olisin menettänyt hermoni hänen kanssaan jo monta kertaa, siksi että hän ei ole tehnyt asioita, joita oli luvannut tai sitten hän makoilisi tielläni kun yritän pitää asuntoa tms. kunnossa. Toivoisin samaan aikaan hartaasti, että hänellä olisi elämä, jotta hänen ei tarvitsisi elää minun kauttani minun elämääni.
Haistan turhautuneisuutta ja häivähdyksen katkeruutta. Vai?
Katkeruus on niin ruma sana, itse suosin mieluummin termiä realismi. Tässä näkee, että pitkään sinkkuna olleet näkevät seurustelemiseen liittyvät negatiivisetkin asiat nostalgian vaaleanpunaisten huurujen lävitse. Yksin olemisessa on puolensa, varsinkin energiaa säästävät puolensa.

Mutta kuten Vadimille tokaisin Flirttipuistossa, kun sanoin pitäväni pitkän, mieskuivan kauden: Miehet eivät menetä mitään, sillä en minäkään mikään helmi ole.

Se on sitä realismia.
Vastaa Viestiin