Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lilo kirjoitti:Hyvä, toimitetaan diskreetisti huomaamattomassa paketissa suoraan kotiin. Voidaan toimittaa ihan ilman kysymyksenasetteluakin, mutta nasevamman toki saa sen kanssa.
Tuleeko mukana periskooppi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

sinkkumatti kirjoitti:Mutkun mulla ei ole hania. Vituttaa.
Luulen, että haluat kauniin ja älykkään naisen.

Sellaisia ei vaan ole. :-/
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

HotPants kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Jungle Fever
Tää ei ole hei viidakkoa. Mut sulla on kyllä mielikuvitusta, täytyy sanoa.
Leijonia ja kaikkee!
Ja kelaapas mielikuvitusta sextaillessa..
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Jos mulla olis kulta, mun pyykit olis sievästi pyykkikorissa eikä pitkin kämppää, jääkaapissa olis muutakin kun raejuustoa ja olisin tietysti hirveän onnellinen.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

hebuli kirjoitti:Voi vinetto joudeni sun kanssasi. :D Keskittyisit sääkin vaan siihen ikkariin skorppariisi josta aina hehkutat. Jos pitää parisuhteilua tai -suhteettomuutta kilpailuna, silloin on hävinnyt jo valmiiksi.

Niin olenkin, ja ollut aikas hehkuna ku skorpparin pipari ihan hots.

Ja jos ei haluu/ voi pelata, niin varma on että pipari ei tule maistumaan.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
HotPants kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mut sulla on kyllä mielikuvitusta, täytyy sanoa.
Niin on tosiaan. Tosin aika helvetin pelottavaa, että jätkä esittää itselleen kysymyksiä ja vastailee niihin ihan onnessaan. Mä olen huomannut, että täällä on aika paljon jengiä, joka pillereillä yrittää pitää päänsä kasassa, mutta että vielä jouskakin kuuluu samaan sakkiin ja nyt on vissiin lääkitystä vaihdettu huonommin sopivaksi. Huh, huh!

Mykistyy. Safi sä oletkin paljon viksumpi kuin osasin edes villeimmissä unissanikaan kuvitella.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Georgina kirjoitti:
safi kirjoitti: Niin on tosiaan. Tosin aika helvetin pelottavaa, että jätkä esittää itselleen kysymyksiä ja vastailee niihin ihan onnessaan.
Pöh. Sehän nyt on ihan ilmiselvää kuka hotpants on eikä se tod ole jouden. Ja ei, mulla ei ole aikomustakaan jakaa tietoani teidän kanssanne. ;)

Puppeli Mana tai joku muu vastaava pötikkä.
Ollaan vaan ja nautitaan
safi

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti: Mykistyy.
*repeämys* Ja sä alat selkeästi menettää otettas piikittelyyn. No semmosta se rakastuminen skorppareihin teettää...
JakeBlues

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Juuri nyt kääräisisin tuohon vasta pestyyn kainaloon. Ehkä vähän höpöttäisin, pussaisin ja paijaisin, sitten nukkusin...
Faghag

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mykistyy.
*repeämys* Ja sä alat selkeästi menettää otettas piikittelyyn. No semmosta se rakastuminen skorppareihin teettää...
Heh, kaksosten kandee kyllä oikeasti pysyä kaukana skorppareista. Oma ex-keskoseni tuskin pystyy hengittämään pistojeni jäljiltä.... kun skorpparin rakkaus muuttuu vihaksi, alkaa se todellinen myräkkä, sillä skorppari voi olla JOKO rakastunut TAI ei-rakastunut, välimuotoja ei ole. Ja kun ei enää olla rakastuneita, saa entinen rakkauden kohde painua hevonkuusennevadaan.

Olen oppinut jotakin tästä erosta: en osaa erota ystävänä, jos joku on kanssani päässyt nussimissuhdetta syvemmälle.

Ja ai niin: valehtelijoita mä en siedä vieläkään, vaikka olisin aikonut heidän kanssa yhteisen talouden perustaa.

EDIT: Ja sit kandee olla, jouska, varovainen skorpparineitojen kanssa muutenkin: jos aiheutat heille pettymyksen ihmisenä, saat takuulla kuulla siitä... ja toivottavasti itsetunto on siinä tapauksessa hyvä.
Viimeksi muokannut Faghag, 28.03.2006 9:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lolita kirjoitti:
Tuleeko mukana periskooppi?
Oliko tämä tilaus? 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
hebuli

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Faghag kirjoitti:Heh, kaksosten kandee kyllä oikeasti pysyä kaukana skorppareista. Oma ex-keskoseni tuskin pystyy hengittämään pistojeni jäljiltä.... kun skorpparin rakkaus muuttuu vihaksi, alkaa se todellinen myräkkä, sillä skorppari voi olla JOKO rakastunut TAI ei-rakastunut, välimuotoja ei ole. Ja kun ei enää olla rakastuneita, saa entinen rakkauden kohde painua hevonkuusennevadaan.
:roll: Voi näitä nykyajan uskomuksia. Siihen kyllä uskon että jotkut ainakin pyrkivät elämään horomerkkinsä luoman roolin mukaisesti. "Olen skorppari, siksi minun tulee olla piikikäs, äkkipikainen ja epäempaattinen.".
Faghag

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

hebuli kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Heh, kaksosten kandee kyllä oikeasti pysyä kaukana skorppareista. Oma ex-keskoseni tuskin pystyy hengittämään pistojeni jäljiltä.... kun skorpparin rakkaus muuttuu vihaksi, alkaa se todellinen myräkkä, sillä skorppari voi olla JOKO rakastunut TAI ei-rakastunut, välimuotoja ei ole. Ja kun ei enää olla rakastuneita, saa entinen rakkauden kohde painua hevonkuusennevadaan.
:roll: Voi näitä nykyajan uskomuksia. Siihen kyllä uskon että jotkut ainakin pyrkivät elämään horomerkkinsä luoman roolin mukaisesti. "Olen skorppari, siksi minun tulee olla piikikäs, äkkipikainen ja epäempaattinen.".
Heh, olen horo. Kuka tahansa entinen seurustelukumppani voi kyllä todistaa käsi sydämellä, että minä olen piikikäs, äkkipikainen ja epäempaattinen, siksi että olen MINÄ. Samanlainen paska olisin vaakanakin.. tai härkänä. Asennetta toki voisin muuttaa, mutta miksi vaivautuisin....
hebuli

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ei ollut varsinaisesti sinuun kohdistettu, Faghag, koska taisit kirjoittaa puolileikilläsi. No joo, ehkä purkauduin sen takia koska "soveltuvuuteni seurustelukumppaniksi" tuli taas jokin aika sitten arvioiduksi horomerkkini kautta erään naisen taholta. Kyllä minäkin näin ettei meistä ehkä tulisi erityisen mainiota paria luonne-erojemme ja tulevaisuudensuunnitelmiemme takia, mutta silti kummeksuin kun hän alkoi selittää kuinka häntä epäilyttää horomerkkiemme eroavaisuudet ja yhteensovittamuudet parisuhdemielessä. Ihan tosissaan tuntui haastavan, eikä ollut edes eka tapaus. Kaikkea sitä...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos minulla olisi kulta, niin.... Eh.... Tuota, jos minulla olisi kulta, niin olisin... Tai siis me oltaisi.... Ööö.... Minulla on pulkka ja termari, joten kulta.... No, ei. Jos minä olisin parisuhteessa, niin.... Sitten olisin parisuhteessa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mykistyy.
*repeämys* Ja sä alat selkeästi menettää otettas piikittelyyn. No semmosta se rakastuminen skorppareihin teettää...
Vai et oikein rakkautta ilmassa jaahas. Musta väbä tuntuu siltä et sä et ole saanut kunnon ajoo pitkään aikaan ja siitä syystä olet huonos hapes, mutt ällös huoli, otat dildon esille ja rupee sil ajelee.
Ollaan vaan ja nautitaan
Faghag

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

hebuli kirjoitti:Ei ollut varsinaisesti sinuun kohdistettu, Faghag, koska taisit kirjoittaa puolileikilläsi. No joo, ehkä purkauduin sen takia koska "soveltuvuuteni seurustelukumppaniksi" tuli taas jokin aika sitten arvioiduksi horomerkkini kautta erään naisen taholta. Kyllä minäkin näin ettei meistä ehkä tulisi erityisen mainiota paria luonne-erojemme ja tulevaisuudensuunnitelmiemme takia, mutta silti kummeksuin kun hän alkoi selittää kuinka häntä epäilyttää horomerkkiemme eroavaisuudet ja yhteensovittamuudet parisuhdemielessä. Ihan tosissaan tuntui haastavan, eikä ollut edes eka tapaus. Kaikkea sitä...
Olen järkyttynyt :shock: Ihan oikeasti olet joutunut tuollaisen syväluotaavan tarkastelun kohteeksi? Onpa helpottavaa huomata, että maailmassa on vielä minuakin hullumpia naisia.. Ikävää vain, että sinä jouduit tuollaiseen kyseenalaiseen analyysiin, sillä mitä olen juttujasi lukenut, en ainakaan niiden perusteella voi huomata teikäläisen korvien välissä tai arvoissa olevan mitään vikaa.

Tästä puuttuu enää frenologia, eli kallossa olevien kumpujen koskettelu, joiden muodoista tehtiin ennen muinoin todella päteviä luonneanalyysejä, NOT!! :D

EDIT: Toi skorpparijuttu oli enemmän jouskalle esitettyä, hän kun luulee, että skorpparit ovat jotenkin tavallista lahnaa vilkkaampia sänkypuuhissa ;)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Faghag kirjoitti:
safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mykistyy.
*repeämys* Ja sä alat selkeästi menettää otettas piikittelyyn. No semmosta se rakastuminen skorppareihin teettää...
EDIT: Ja sit kandee olla, jouska, varovainen skorpparineitojen kanssa muutenkin: jos aiheutat heille pettymyksen ihmisenä, saat takuulla kuulla siitä... ja toivottavasti itsetunto on siinä tapauksessa hyvä.
Kiitos.

Itsetunto on ihan perseestä, mut toivottavasti saisin vielä vähän maistaa sitä piparia kiitos..
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Faghag kirjoitti:Toi skorpparijuttu oli enemmän jouskalle esitettyä, hän kun luulee, että skorpparit ovat jotenkin tavallista lahnaa vilkkaampia sänkypuuhissa ;)
Ei tässä ole luuloille sijaa. Asiahan on fakta! :jouden:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Jos jossittelisin vähemmän, en ehkä olisi tässä jossittelemassa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Jos jossittelisin vähemmän, en ehkä olisi tässä jossittelemassa.
Kai tiedät, että toiveitaan ja haaveitaan aktiivisesti käsitteellistävät ihmiset saavuttavat ne useammin?
Starflare

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

EveryWoman kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Jos jossittelisin vähemmän, en ehkä olisi tässä jossittelemassa.
Kai tiedät, että toiveitaan ja haaveitaan aktiivisesti käsitteellistävät ihmiset saavuttavat ne useammin?
Miten tuo "käsitteellistäminen" pitäisi oikein tulkita/ymmärtää?
Faghag

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Starflare kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Jos jossittelisin vähemmän, en ehkä olisi tässä jossittelemassa.
Kai tiedät, että toiveitaan ja haaveitaan aktiivisesti käsitteellistävät ihmiset saavuttavat ne useammin?
Miten tuo "käsitteellistäminen" pitäisi oikein tulkita/ymmärtää?
Kun tietoisesti määrittelee toiveensa, määrittelee samalla (vaikka kenties tiedostamattaan) aikeet toimia siihen suuntaan, että nämä toiveet toteutuvat. Sanotaanhan Raamatussakin: "Herra auttaa niitä, jotka auttavat itseään." Eli jokainen on tavallaan oman onnensa seppä...

Siksi en voi haukkua niitä miehiä, joihin olen pettynyt suhteissani, sillä itse olen heidät valinnut. Tämän takia olen järkyttävän vihainen tehdessäni lopullista eroa ja olen enimmäkseen vihainen itselleni, koska olen sallinut itseni elätellä harhakuvitelmia, joiden parissa olen tuhlannut aikaani. Senkin ajan olisin voinut käyttää johonkin muuhun, josta ei olisi tullut niin paha mieli.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Starflare kirjoitti:Miten tuo "käsitteellistäminen" pitäisi oikein tulkita/ymmärtää?
Toiveiden käsitteellistäminen tarkoittaa sitä, että niille etsii sanalliset muodot. Toivon mukavaa kumppania on vähemmän käsitteellistetyssä muodossa oleva toive kuin Toivon kumppanikseni horoskoopeista kiinnostunutta, elektroa kuuntelevaa ja lapsirakasta naista.

Ihmisen psyyke on sellainen, että käsitteellistämättömät toiveet voivat hyvin olla keskenään suuressakin ristiriidassa. Joku saattaa toivoa mielikuvissaan kumppanikseen vaikka menestyvää uranaista, joka odottaisi joka päivä miestään pullantuoksuisessa kodissa kun tämä tulee töistä ja jolla olisi aktiiviurheilijan vartalo. Käsitteellistäminen (toiveistaan puhuminen ja etenkin niiden kirjoittaminen ylös) auttaa huomaamaan näitä ristiriitoja ja pakottaa tekemään valintoja, jolloin toiveet konkretisoituvat ja muuttuvat realistisemmiksi. Ja kuten Fägäri mainitsi, samalla tulee alitajuisesti paremmin hahmottaneeksi erilaisia mahdollisia polkuja kohti toiveiden toteutumista.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkkujen jossitteluketju. Jos!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Jos jossittelisin vähemmän, en ehkä olisi tässä jossittelemassa.
Kai tiedät, että toiveitaan ja haaveitaan aktiivisesti käsitteellistävät ihmiset saavuttavat ne useammin?
En tiedä. Sitä paitsi, jos saavuttaisin kaiken mitä haluan, minusta todennäköisesti tulisi epämiellyttävä ihminen. Ei ole kohtuullista saada ihan kaikkea, mitä haluaa. Olen saanut nykyisellänikin kaikenlaista jo ihan riittämiin.
Vastaa Viestiin