Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
segma

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja segma »

Suvinen kirjoitti:Ptruu, polle. Ei pidä tuosta nyt suuttua. Jos oletat saavuttavasi haluamasi määrätietoisella etsinnällä, niin oletettavasti siinä onnistut, eikö?
Joom, tuppaan aina välillä ottamaan muiden sanomisia turhan henkilökohtaisesti ja pitämään niitä kaikenlisäksi vielä maailmantotuuksina. Ja jotenkin tuo nyt vain kirpaisi aika ikävästi. Kuin olisit sanonut: "Saahan sitä yrittää, mitään et tuu koskaan saamaan." Mutta eipä siitä enempiä.

Enkä myöskään etsi Täydellistä Kumppania. Etsin ihmistä joka olisi suhteeseen kanssani valmis. Ja luonnollisesti minä hänen kanssaan. Minussa on jotain ilmeisesti kuitenkin suorastaan kauashavaittavaksi asti väärin, kun tällaisia ihmisiä ei ole seuraan koskaan saapunut.

Ja pettynyt olen kyllä jo kertaalleen, mutta niinhän sitä opetellessa aina.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Carl Hiaasen on puolestani jo määritellyt ihanteeni kirjassaan Skinny Dip:

Blond, beautifull, smart and funny, oli sankarittaren kuvaus.

Tällainen istui minua vastapäätä maanantain luennolla, joten kyllä niitä vielä on.

Suosittelen Hiiasenia, olen kerännyt kaikki hänen kirjansa. Hauskoja ja ekologisesti kantaa-ottavia kirjoja Floridasta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
eps

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja eps »

En mielelläni tee vaatimuslistoja ominaisuuksista, joita hellien tunteideni kohteella pitäisi olla. Sellaiset ovat kovin rajoittavia. Parempi ratkaisu on tehdä listoja ominaisuuksista, joita hänellä ei missään nimessä saisi olla. Sellainen lista rajoittaa yleensä paljon vähemmän.

e.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Ann »

eps kirjoitti: Parempi ratkaisu on tehdä listoja ominaisuuksista, joita hänellä ei missään nimessä saisi olla.
Ja eiku uutta ketjua kehiin vaan! Olenkin sopivan negatiivisella tuulella. Tähän mennessä olen jo e-haukkunut:

Riitta Väisäsen
Idols Ilkan ja veljen
Kemopetrolin(erityisesti Närhen)
NooraHaluaaNaimisiin ohjelman Nooran
...
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin