Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
tonttu

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Toi viimeinen on kyllä tosi håttis. 8)
HellBell

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No niin, rakkaus rokkaa ja asiat ovat valtakunnassa hyvin. Jes!
tonttu

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja tonttu »

[quote="HellBell"][/quote]
Pusnus, olet ihq! :h:
1108

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Pusnus, olet ihq! :h:
Eikun sie olet!

EDIT: Eikun mie olen!
EDIT2: Eikun kuka on?
EDIT3: Missä mä olen?
EDIT4: Kuka TOI on?
EDIT5: Äitiiiiiiii!!!!!
EDIT6: Tässä ole mitään järkeä
EDIT7: Aivan
EDIT8: Miksi sitten jatkat?
EDIT9: Ei hajuakaan
EDIT10: Jos menisit torkuille
EDIT11: Kuulostaa suunnitelmalta
EDIT12: Zzzzzz...
Viimeksi muokannut 1108, 27.03.2006 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HellBell

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja HellBell »

tonttu kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Pusnus, olet ihq! :h:
Niin sinäkin! :h:

Maanantai alkaa tuntua mukavalta.
Aito_Johanna

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

1. huomaavainen ja kohtelias, sydämeltään sivistynyt
2. huumorintaju samanlainen kuin minulla (tykkää vähäeleisestä kuivasta huumorista)
3. älykäs
4. liikunnallinen, ulkoilmaihminen
5. riittävän yleissivistynyt, suhtautuu kirjallisuuteen, taiteeseen, teatteriin jne. vähintään ennakkoluulottoman hyväksyvästi
6. ns. aikuinen, vastuuntuntoinen
7. tasapainoinen
8. viihtyy omassa elämässään ja tulee toimeen yksin; ei sarjaseurustelija eikä halipulasta kärsivä ruikuttaja
9. järkevä, käytännöllinen, suora, luotettava
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slerghma kirjoitti:Tyhmää vaatia ominaisuuksia, joita ihmiset eivät pysty täyttämään
Joka vaatii ominaisuuksia joita ihmiset (edes harvat) eivät pysty täyttämään, ei tiedä mitä haluaa eli ei tunne itseään.
Jos jonkun listalta kuitenkin löytyy ominaisuudet "äärimmäisen keskinkertainen", "tylsä", "musikaalinen", "ujo" ja "kukkakeppi", niin woo-hoo. (Ehkä pidän rehellisyyttä ja lempeyttä, sovittelunhalua, rauhallisuutta ja harkitsevuutta itsestäänselvinä ihmisluonnon osina, kun en niitä tuohon näemmä laittanut :) )
Varmasti löytyy, etenkin kun nuo myönteiset lasketaan mukaan. Ja ensin luetellutkin ovat sellaisia, joista joka ikisen olen ainakin kerran kuullut jonkun naisen suusta. Älä turhaan yleistä vaikka minun tai Fägärin listaa kaikkiin maailman sinkkunaisiin. Mieti ensin, haluaisitko edes seurustella meistä kummankaan kanssa. Jos et haluaisi, sinun ei tarvitse meidän listoillemme korviasi lotkauttaa - ja jos haluaisit, et vain välttämättä vielä tiedä meistä koko karmaisevaa totuutta (minun kanssani seurustelu ainakin on ihan kunnolla perseestä ellei satu olemaan täsmälleen oikeanlainen tyyppi itse).
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Ann »

- Ei visko bensaa mun liekkeihin kun otan kipinää jostakin: rauhallisuus kriisitilanteissa. :twisted:
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:- Ei visko bensaa mun liekkeihin kun otan kipinää jostakin: rauhallisuus kriisitilanteissa. :twisted:
Toi on aika hyvä. Lisään omalta osaltani vielä: tai jos molemmat ottavat kipinöitä jostakin, niin ei tällätä "kaikessa myrskyn ja tulen tappuran hötäkässä" mitä tahansa tuhoavaa kehiin ja päädytä kadotukseen.
Tietty rakkauden muistaminen tässäkin.
Onhan niitä ns. kiihkeitä suhteita, muttei niissäkään tarvitse siis mennä aivan tuhoamislinjalle myrskyjen ilmetessä.
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Toivelista:

1. Älykäs. Tästä en ole valmis tinkimään. Oon valitettavasti tapaillut daijuja naisia ihan liikaa.

2. Nätti.

3. Sivistynyt. En voisi kuvitella seukkaavani ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostunut lainkaan maailman tapahtumista ja kulttuurista.

4. Hyväsydäminen. Kilttinä poikana en mitään pirttihirmua pysty katselemaan.

5. Tasapainoinen, positiivisella tavalla itsevarma.

6. Hyvin pukeutuva.

7. Vähän hippihenkinen (ei niin tärkee).


Tapasin tytön joka muutamien deittien jälkeen arvioituna näyttää täyttävän 6 ekaa kohtaa, joten hyvältä näyttää 8)
segma

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja segma »

EveryWoman kirjoitti:
slerghma kirjoitti:Tyhmää vaatia ominaisuuksia, joita ihmiset eivät pysty täyttämään
Joka vaatii ominaisuuksia joita ihmiset (edes harvat) eivät pysty täyttämään, ei tiedä mitä haluaa eli ei tunne itseään.
Totta. Mutta entä jos ei kykene asettamaan itse mitään spesifejä vaatimuksia kumppanilleen (edes haave- sellaiselle)? Tunteeko silloinkaan itseään? Henkilökohtaisesti tiedän, kun sellainen ihminen sattuu kohdalle, jonka seurassa voisin viihtyä. Se ei tarkoita että osaisin nimetä jokaista yksittäistä ominaisuutta, joka johtaa tähän tunnetilaan. Siksi en myöskään kirjoita mitään listoja. Vai kirjoitanko? Tässäpä hahmotelma:

1. Ei turhan optimistinen taikka yli-iloinen. Järjestään (jopa pakonomaisesti) hymyilevät ja maailman ihanuutta toisille levittävät ihmiset vaan eivät ole jees. Realismi sisältää välillä maailman paskuuttakin - ja sitä pitää uskaltaa kertoa, objektiivisesti, ei tavaroita itku kurkussa hajottaen.

2. Söpö. Ei kaunis. Kaunis on vähemmän subjektiivinen käsite.

3. Kykenee luomaan sellaisen ilmapiirin, etten koe tarvetta jatkuvaan puhumiseen ja keskustelun ylläpitoon.

4. Älykkyydessä ja sivistyksessä mielellään omalla tasollani (mikä se sitten ikinä lieneekään). Älykkyys ei tarkoita, että osaa Schrödingerin aaltoyhtälön käytön ja johdon unissaan, vaan se on sitä maalaisjärkeä, jota minulta puuttuu. Oikeastaan saisi olla maalaisjärkevämpi kuin minä, muttei ylimielisellä tavalla.

5. Saa hihittää.

6. Jalat maassa -ihminen. Jonkun pitää kiskoa minut narusta takaisin kun alkaa ionosfäärissä happivaje iskeä.

7. Ei turha hössöttäjä (vaikka tätä on varmaan vaikea välttää). Ei se mitään että tekee juttuja, mutta saisi sitä aikaa olla minullekin (myönnän, edellisen jutun aggroperintöä tämä).

8. Viimeisimpänä (ja enimmäisimpänä): saa minut tuntemaan itseni tarvituksi. Toisaalta tätä veikkaan kaikkien odottavan.


Kuten varmaan joku fiksu huomasi, jätin sen perinteisen huumorintaju -kohdan pois. Tämä siitä syystä, että jokainen ihminen (no, jokainen joka ei kärsi apatiasta tai muusta sosiaalisesti rajoittavasta mielenterveydellisestä ongelmasta) omaa huumorintajun (on se niillä ongelmista kärsivilläkin, he vain eivät välttämättä kykene/halua tuoda sitä julki). Ja kaikilla se on vähän erilainen. Huomattavaa on, että huumorintajuisuus ja vitsien/juttujen kerrontataito eivät ole ole yksi ja sama asia. Osittain päällekkäisiä käsitteitä toki.

Itse asiassa keksisin nyt heti enemmänkin toivomuksia. Perhana. Aloitinpa ihan turhaan asiasta jaarittelun. Toivottavasti en kuluttanut asianomaisten hermoja/näppäimistöä peruuttamattomasti korjauskelvottomaan kuntoon. Joo. Huomenna tulikokeeseen katsomaan eksää luennolle. Rok.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slerghma kirjoitti:
Mun on pakko, ihan vaan sen parittamisenkin takia, onko mitään ikä- tai pituusrajoja?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja segma »

Tietysti. Jos absoluuttisia arvoja aletaan kehittää, niin yli vuoden nuorempi tapaus saa jo vähän miettimään. Vastaavasti yli 4v vanhempi. Myöskin, mikäli kykenee ottamaan seisaaltaan suihin, on liian lyhyt ja jos ei tarvitse korkkarit jalassa katsoa minua ylöspäin, on liian pitkä.

Edit: soljuvampi lauserakenne
Faghag

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Runkkis kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:4. Huumorintajuinen
Toi on muuten aika hankala paikka. Henkilökohtainen käsitykseni huumorintajusta on ainakin muuttunut sellaiseksi, että huumorintaju on yksilöllistä. Huumori on tapa selvittää kahden yksilön välinen henkinen yhteensopivuus. Kaikki ovat huumorintajuisia, jokainen omalla tavallaan. Siksi se että vaatii toisen olevan "huumorintajuinen" tulisi ehkä mieluummin pukea sanoiksi "omaa kanssani yhteensopivan huumorintajun".

Just my :2cents:, is all.
Okei... Tarkennan siis...

4. Hänen mielestä (kainalo)pierut ovat hauskoja...
*repeilee* Kuten muuten normipierutkin :lol:
ninnithequeen

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1. Hän on maailman paras isä.
2. Hän on mielestäni komea.
3. Ei osaa nukkua ilman tissiä kädessä.
4. Rakastaa minua.
5. Kiltti.
6. Huumorintajuinen.
7. Kestää meikäläisen mielenmuutokset.

Ai mut kato perkele, mullahan on tommonen jo :oops:
Angita

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Angita »

1. Älykäs (myös sosiaalisesti)
2. Samanlainen huumorintaju kuin minulla
3. Kokeilunhaluinen ja mielikuvituksekas seksin saralla
4. Sivistynyt
5. Musiikista, taiteesta, elokuvista ja yleensäkin kulttuurista kiinnostunut
6. Romanttinen
7. Pitää matkustelusta
8. Arvot samansuuntaiset kuin minulla
9. Luotettava
10. Huomaavainen
Zeb

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ann kirjoitti:- Ei visko bensaa mun liekkeihin kun otan kipinää jostakin: rauhallisuus kriisitilanteissa.
Joo, mäkin otan tämän, tuhojen minimoimiseksi ja täysmittaisen sodan välttämiseksi. Luultavasti tärkein ominaisuus miehessä tuo tietty rauhallisuus. Voin joustaa ja antaa periksi muulloin, mutta kiehumispisteeseen kuumennuttuani osaan enää vittuilla valitettavan taidokkaasti.
hebuli

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jo monen naisen suusta kuultu tuo "Miehen pitäisi olla rauhallinen ja sovitteleva jotta minä saan puolestani riehua vapaasti." :roll: Helpompaahan se on toki vaatia Hywiä luonteenpiirteitä joltain toiselta kuin itseltään.
Faghag

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Faghag »

hebuli kirjoitti:Jo monen naisen suusta kuultu tuo "Miehen pitäisi olla rauhallinen ja sovitteleva jotta minä saan puolestani riehua vapaasti." :roll:
Joskus taas jotkut naiset huokaavat, kun mies ei suutu eikä ota kantaa mihinkään.... jaa-a, kun yhdelle kumartaa niin toiselle pyllistää ;)

Tärkeintä on yleinen tyytymättömyys suhteiden tilaan ja mahdollisuus niistä valittamiseen *vali vali* :lol:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

slerghma kirjoitti:ei tarkoita, että osaa Schrödingerin aaltoyhtälön käytön ja johdon unissaan.
En nyt toki tarkoita, että tämä olisi välttämätön tai riittävä ehto yhtään mihinkään, mutta eikö Schrödingerin aaltoyhtälön hallitsevassa naisessa olisi jotain kovin seksikästä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
HellBell

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Oikeastaan koko sen listauksen voisi tiivistää siihen vanhaan kunnon "samoilla aallonpituuksilla seilaamiseen."
Laajasti miellettynä.
hermine

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja hermine »

Arvostan ihmisiä, jotka osaavat jaloilleen putoamisen jalon taidon elämän koetellessa, mutteivät silti sorru naminamipositiivisuuteen. Tää ei kuitenkaan ole mikään välttämättömyys, koska lähipiirini on täynnä rikkinäisiä ihmisiä jotka ovat vajonneet ikuiseen ongelmiensa suohon ja jotenkin mystisesti onnistuvat sotkemaan aina asiansa, yrittivät sitten mitä tahansa. Enemmänkin ehkä samantapainen itseäsuojeleva päätös, kuin etten mielelläni tapailisi ketään väkivaltaan helposti turvautuvaa tai vakavasti päihdeongelmaista vaikka miten ihania tyyppejä olisivatkin.

Niitä välttämättömyyksiä on ainoastaan se, että tuntee olonsa kaikin tavoin hyväksi, turvalliseksi ja luontevaksi toisen seurassa ihan omana itsenään, joutumatta rajoittamaan kauheasti mitään piirteitään. Ihmetysekseni olen huomannut, että se ei riipu mistään ominaisuuksista, joita olisi mahdollista tyhjentävästi määritellä etukäteen. Lähinnä ehkä perustemperamentti tai aatemaailma voi vaikuttaa, mutta nekin aika vähän.
nypari

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja nypari »

Zeb kirjoitti: Voin joustaa ja antaa periksi muulloin, mutta kiehumispisteeseen kuumennuttuani osaan enää vittuilla valitettavan taidokkaasti.
Kuulostaa ihan vastuunpakoilulta. En kehitä itseäni, vaan vaadin yksipuolisesti toiselta jotakin tyyliin? Tai sitten vain muuttumattomien tosiasioiden julkituonti?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

slerghma kirjoitti:8. Viimeisimpänä (ja enimmäisimpänä): saa minut tuntemaan itseni tarvituksi. Toisaalta tätä veikkaan kaikkien odottavan.
Kuinni? Minusta on ainakin melkeinpä epämiellyttävää, jos koen toisen *tarvitsevan* minua. En minä halua olla mikään isä- tai äitihahmo. Epärealistisen minäkuvani pauloissa haluan, että minut valitaan, vaikka minua ei tarvitakaan. Vähän niin kuin talonmiehen vastakohta, sano. En halua olla toiselle väline. Mielestäni kahden tasa-arvoisen aikuisen parisuhde ei perustu tarvitsemiseen.

Edit: Miksi minusta onkin näin hauska näykkiä Slerghman listaa?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Starflare

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ah, olipas silmää miellyttäviä nuo numban postaamat neitoset :) .

Minä pidän tärkeimpinä ominaisuuksina älykkyyttä ja luotettavuutta, myöskin Annan mainitsema "Ei visko bensaa mun liekkeihin kun otan kipinää jostakin: rauhallisuus kriisitilanteissa".

Ihastukseni kohteilla on yhteistä ollut tosin vain kaksi ominaisuutta: Kaikki ovat kaukaisia ja tavoittamattomia.
Vastaa Viestiin