Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Faghag

Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kevät on sinkuille kuin herkuilla katettu juhlapöytä. Kohta kirmaa kaupungin kaduilla ja kylien raiteilla toinen toistaan hemaisevampaa tipusta ja salskeaa kukonpoikaa, joiden viehätysvoimaan on altis jäämään kiinni.

Nyt kartoitetaan ne tärkeimmät piirteet, joita tuleva ihastumisen/rakastumisen/intohimon kohteen tulee omata, jotta kesäkissa kestäisi käytössä syksyn viimat ja talven pyryt.

Ainakin oman tulevan ihastumisen/rakastumisen/intohimon kohteen tulee olla:

1. huomaavainen ja kohtelias
2. aistillinen ja estoton
3. silmää miellyttävä (kauneus/komeus on katsojan silmissä)
4. positiivinen ajattelija eli optimisti
5. seurallinen ja utelias
6. liikunnallinen ja aktiivinen
7. savuton ja alkoholin kohtuukäyttäjä
8. sinut menneisyyden kanssa: se on selvästi takana ja siitä on jotakin opittu, eikä vain pelkkää katkeruutta
9. aikuinen eli osaa kantaa vastuun toisesta ihmisestä ja olla tämän tukena
10. hyvä kokkaamaan

Kertokaapa te Kityn kiihkeät kevätsinkut, millaisia ovat teidän TOP 10-listanne.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Sori vaan, mutta haluan vastata tähän. Tulevaisuudessa rakkauteni kohde on sama kuin tälläkin hetkellä, eli:

1. Aina ja kaikissa tilanteissa suurimpaan mahdolliseen rehellisyyteen pyrkivä, ja sietää (tai jopa edellyttää) samanlaista asennetta minulta.
2. Kiinnostunut tuntemaan itsensä mitään elämänaluetta poissulkematta ja aktiivisesti itsetuntemustaan kehittävä - ja halukas auttamaan minua kehittämään omaa itsetuntemustani.
3. Seisoo niin tukevasti omilla jaloillaan, että kykenee antamaan minulle tukea ja kannustusta silloin kun tarvitsen niitä, ja luottaa minuun niin paljon että osaa ottaa vastaan minun tukeani ja kannustustani.
4. Myönteinen ja pitelemätön elämänasenne.
5. Joustaa äärimmäisyyksiin asti niissä asioissa joilla ei oikeasti ole hänen kannaltaan kriittistä merkitystä, ja pitää päänsä niissä asioissa joilla on (ja koska tuntee itsensä jo aika hyvin, kykenee yleensä myös erottamaan nämä toisistaan).
6. Seksuaalisesti ihana.
7. Kyseenalaistava ja vaativa.
8. Muilta ominaisuuksiltaan tarpeeksi erilainen kuin minä.

Terveisiä kullalle. :h: :h: :h:
nypari

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja nypari »

Isäni joskus sanoi, että naisen tarvitsee olla vain nätti ja mukava - nätti ja mukava siis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

nypari kirjoitti:naisen tarvitsee olla vain nätti ja mukava
Minun listani voi viimeistä kohtaa lukuunottamatta tiivistää sanaan mukava - eikä se viimeinen kohta mitenkään kauhean tärkeä edes ole. Sinulla on siis enemmän toiveita kuin minulla (et vain ole purkanut niitä pienempiin osiin)! :shock:
segma

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja segma »

Jösses. Onneksi ihmiset eivät kulje ihmisten ilmoilla kädessään plakaati jossa lukee "näitä ominaisuuksia odotan". Hirvittäisi joutua tuollaisen vaatimusryöpyn kohteeksi. Minulle riittää, että saan ulkonäöstä jotain irti ja että se ihminen on niinsanotusti kiva. En oikein muuta osaa odottaakaan - ehkä tämä on enemmänkin näitä naisten juttuja. :c
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slerghma kirjoitti:Minulle riittää, että saan ulkonäöstä jotain irti ja että se ihminen on niinsanotusti kiva.
Mietipä hetki, mitä siihen vaaditaan, että pidät ihmistä "niinsanotusti kivana". Saatat saada helposti aikaan pitkänkin listan. Ei se, että ilmaisee mielihalunsa erittelemättömänä könttänä, tarkoita että toiveita olisi vähän.
segma

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja segma »

EveryWoman kirjoitti:
slerghma kirjoitti:Minulle riittää, että saan ulkonäöstä jotain irti ja että se ihminen on niinsanotusti kiva.
Mietipä hetki, mitä siihen vaaditaan, että pidät ihmistä "niinsanotusti kivana". Saatat saada helposti aikaan pitkänkin listan. Ei se, että ilmaisee mielihalunsa erittelemättömänä könttänä, tarkoita että toiveita olisi vähän.
Okei. Niinsanotusti kiva sisältää sen, että se ihminen haluaa olla tekemisissä nimenomaan minun kanssani ja että se ihminen kunnioittaa minua ja käyttäytyy sen mukaan. Ja kaikkea muuta mikä liittyy sen ihmisen suhtautumiseen nimenomaan minuun. Kaikki muu (positiivinen elämänasenne, huumorintajuisuus etc. etc.) on sitten toisarvoista. Kivoja plussia, mutta mitään niistä en missään tapauksessa lähde vaatimaan - etukäteen tai jälkikäteen. En edes osaa vaatia niitä.
Runkkis

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kaipa se tulee olemaan jonkimoinen toisinto edelliistä ihastuksista/tyttöystävistä

1. Lookki hieman hippimäinen... Ei mitään barbie tyyliä... Vähän samantapainen kuin se punapää Georginan galleriassa

2. Tekee työkseen/opiskelee jotain taiteellista teatteri/musiikkia/kirjoittamista.

3. Fiksumpi kuin minä (tämä ei lieni kovin vaikeaa)

4. Huumorintajuinen

5. Pitkäpinnainen

6. Edellisisä suhteista poiketen ehkä hieman minua nuorempi tai ainakin se biologin kello ei tikitä kovin kovaa.

Onpas siinäkin vaatimuksia... Minä taidan kuolla yksin...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti:...
1. Lookki hieman hippimäinen... Ei mitään barbie tyyliä...
...
Rasismia! Ihmisoikeuslouggaus.
<3
Runkkis

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:...
1. Lookki hieman hippimäinen... Ei mitään barbie tyyliä...
...
Rasismia! Ihmisoikeuslouggaus.
Voin tehdä tietenkin poikkeuksen, jos muut kohdat täyttyvät...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti: Voin tehdä tietenkin poikkeuksen, jos muut kohdat täyttyvät...
Väyrynen! Mutta olihan se postimerkkeilijälleki aluksi kova pala, se aatteli että oon vain kuin barbie ja oli tosi ennaggoluuloinen. Teki heti johtopäätöksiä kun mulla oli pinkkejä kuteita ja noin. Sitten kun se näki Cosmot.. joo.. sen padot murtui ja tajusi että olen stärä tytskä.
<3
Runkkis

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Voin tehdä tietenkin poikkeuksen, jos muut kohdat täyttyvät...
Väyrynen! Mutta olihan se postimerkkeilijälleki aluksi kova pala, se aatteli että oon vain kuin barbie ja oli tosi ennaggoluuloinen. Teki heti johtopäätöksiä kun mulla oli pinkkejä kuteita ja noin. Sitten kun se näki Cosmot.. joo.. sen padot murtui ja tajusi että olen stärä tytskä.
minä kerään napanöyhtää... Muutaman kuukauden päästä niistä voisi virkata sulle stringit...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1. Nainen
2. Ymmärtää suustani päästämiäni sammakoita
3. Valkosipulinrakastaja
4. Mustat sukat jaloissa, ei korvien välissä
5. Ei ota elämää tosissaan
6. Sietää satunnaisia hellyyskohtauksia
7. Ei minkään asian fanaattinen kannattaja
8. Skrode
9. Luonteikas
10. Suosii mielummin keskustelua kuin paistinpannulla päähän huitomista
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Runkkis kirjoitti:3. Fiksumpi kuin minä (tämä ei liene kovin vaikeaa)
En edes halua alkaa miettiä tällaisia listoja, koska en millään halua ottaa riskiä, että liu'un ajattelussani lähemmäksi nettiä hallitsevia markkina-arvoteorioita ja deittipalvelujen ominaisuusshoppailuja, mutta piti kuitenkin poimia tämä Runkkiksen listan kohta, jonka allekirjoitan täysin. Oikeastaan ainoita tärkeitä juttuja. En ymmärrä lainkaan niitä miehiä, jotka ihannoivat hellyttävää ja söpöä yksinkertaisuutta enkä myöskään naisia, jotka pitävät yksioikoisia miehiä jotenkin myönteisen poikamaisina. Onneksi useimmat ihmiset ovat aika fiksuja kunhan heille antaa tilaisuuden. Mikään ei ole kiehtovampaa kuin nainen, joka toistuvasti yllättää älyllisesti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Runkkis

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

noh
Viimeksi muokannut Runkkis, 26.03.2006 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Vadim »

urpiainen kirjoitti:En ymmärrä lainkaan niitä miehiä, jotka ihannoivat hellyttävää ja söpöä yksinkertaisuutta enkä myöskään naisia, jotka pitävät yksioikoisia miehiä jotenkin myönteisen poikamaisina.
Jäin miettimään tätä erään citypostauksen tiimoilta, jossa eräs neiti-ihminen väitti miesten lankeavan tiettyihin jekkuihin, joista tämä yksinkertaisuuden teeskentely oli yksi.

Voin tietysti vastata vain omasta puolestani, mutta asiassa on kyllä jotain perää. (Ennen kuin joku pillastuu, sanoin jotain perää.) Oikeastaan kyse ei ole niinkään yksinkertaisuudesta kuin herkkyydestä, joissa on kyllä jotain samaakin. Vähän niinkuin Deleuze totesi jossain haastattelussa, että hän ei ole ollut aikansa filosofeista tärkein, kuten Foucault oli väittänyt, vaan naiivein. Naisessa on usein viehättävää juuri herkkyys, joka puree itseeni parhaiten silloin, kun se on osa mahdollisimman montaa sisäistä ristiriitaa. Tämä ei tietenkään ole parisuhteilun kannalta kovin erinomainen lähtökohta.

Tämä liittyy myös toisen kunnioittamiseen. Suhteessa naiseen se kumpuaa omalla kohdallani ei niinkään siitä, että arvioin häntä samoilla kriteereillä kuin itseänikin, mikä johtaisi kilpailutilanteeseen, vaan nimenomaan siitä, että yhteismitallisuus puuttuu, jolloin voin tunnen olevani samanarvoinen. Kiinnostava aporia, sanoisin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vadim kirjoitti:(...)
Minä kyllä epäromanttisena tumpelona pidän naisia ja miehiä täysin yhteismitallisina, ja kartan ristiriitoja. Enkä lainkaan ymmärrä, miksi tämä johtaisi kilpailutilanteeseen.

Mutta minä harrastankin pääasiassa anglo-amerikkalaista analyyttista filosofiaa, vaikka uuden Deleuze-suomennoksen juuri ostinkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
slam

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja slam »

noh, tost extemporee... ja huomenna muuta

1. Myöhään laskeva aurinko siivitti tunnelman lähes kattojen katseltavaksi. Heillä oli ilmeisen hauskaa, mutta ei baariin päässeeltä 15 vuotiaalla pojalta ollut yhtään iloista kasvon ilmettä rekisteröity koko seremonian aikana. Eihän ollut niin nuori, mutta käytännön iskemisen toimittaminen oli jäänyt alhaiselle tasolle. Kolmen vuoden pikakurssin aikana oli oppinut paljon, mutta tajunnan tietynlainen taso ja eristäytymiseen ajautuminen luontaisesti olivat hankaloittaneet naisen kanssa varsinaiseen pelitilanteeseen pääsemistä.

2. Myöhäinen ajankohta sammutti silmät toviksi. Silmät aukesivat jälleen ja porukka möykkää pauhasi hänen edessään tanssilattialla. Allaan hänellä oli kohtuullisen mukava tuoli. "Kappas kello on kohta yksi, jos lähtisi kohta seuraavaan baariin" hän mietiskeli. Kovisten mylvivät huudot särkivät katossa roikkuvia lamppuja. "Vetäkää hiljempaa sitä happoa" mies hymähti ja katseli naisia aikansa kuluksi ja miettiskeli keinoja puhmisen aloittamiseksi.

3. Hän meni hetkeksi tanssilattialle kavereidensa kanssa talven takaisissa muistoissa. Pari kaveria oli silloin napannut alta sekunnin vierelleen naarkaisen. "Hyvä heille" hän oli todennut heidän puolestaan manaten samalla omaa huonoa onneaan. Olihan hän yhden aiemmin tavanneen tyttösen ottanut puhutteluun baaritiskiltä, mutta pian nainen oli kertonut seurustelevansa ja mies oli lähes samantein poistunut baarista pyörätoveriensa mukana. Olihan tuota naakosta mukava jututtaa aiemmin, mutta eipä kait hänellä enää ollut intoa jutella tietokoneen äärellä yksin aikansa viettäneen ihmisen kanssa. Hänen aikansa ihmissuhteissa oli pyörähtänyt paljon nopeammin eteenpäin. Olihan hän kaiketi 5 vuotta nuorempi. Juoskoot vielä kedolla, oli vanha poika hieman harmissaan miettinyt, mutta ei jaksanut jäädä jumittamaan.

4. Olihan siinä niitä kuuluisia naisia, joista kityssäkin vatvottiin yötä ja päivät. Sanaa mies harvemmin jaksettiin mainita. Kiiman kireys ja tarve oli varmasti miehelle suurempi tai se aiheutti ainakin enemmän sanoja. "Yritin niille naisille kyselyjä esitellä, mutta venkoilivat ties minne..." mies kertoili pettyneenä kityn kansalle.
"Odotin siinä baaripenkissä sitten jälleen iltaa ja aamua. Vittumaiset esitykset ympärilläni. :lol: Eihän minua niin kauheasti olisi vittanut ja itseasiassa ei laisinkaan, jos se nainen olisi vaan rakastanut minua tarpeeksi ja alkanut edes olemaan. Yhtä tyhjän kanssa olisivat olleet silloin suutelukohtaukset nurkkaa vasten."

5. Mies lähti baarista pois haukatakseen happea. Masennus virtaili aaltoina pitkin hermoratoja. Toivottomuus valtasi alaa ja maailma rumeni silmissä. Pitkään valvoneen miehen hymy oli vaisu linja-autoon noustessaan, kun kuski väänsi kevyen vitsin mielensä hanikasta. Kovin tuttua ja varmasti toistelee samaan muillekin yön hurmiosta palaaville keinuvaisille. "Noh eipä naista saanut mukaansa kannettua" Linja-auton ikkunasta niitä näyttää olevan vielä kadulla, mutta kukaan ei heilauta nenäliinaa hänen suuntaansa. "Oih poika I like you" Ei, ei. Näin ei käynyt koskaan, kun eivät he ilmeisesti halunneet häneen edes tutustua. ( :lol: )

6. Tyttönen laittoi huulikiiltoa ja vilkaisi viereiseen penkkiin. Katsoin takaisin ja hymyilin aavistuksen verran. "haluaisix harrastaa aamujumppaa" repliikki kiepahtaa miehen mieleen ja naisen olemus himottaa vittumaisesti kuukausia kestävää selibaattia. Nainen soittaa puhelimellaan ilmeisesti poikaystävälleen ja tarkkailevan miehen ajatukset kääntyvät toisaalle. "Olisihan tuollaista ollut hauska hieman humppailla, mutta hienoa, jos hänen asiansa hoituvat toisaalla" Ajatus sellaisesta "hoitumisesta" vituttaa hieman, mutta ei perheen rikkominenkaan mukava ajatus ole. Vapaa kait sen paremminkin kannattaa olla, jos hän entisessään roikkuisi suhteen alkaessa. Minua vain ottaisi kahta verroin kupoliin.

7. Hän tiesi myös tapaamistensa seurausten johdosta, että monet naiset eivät halua olla hänen kanssaan ihmeemmin tekemisissä ja eikä hän myöskään heidän kanssaan. "Noh, minuun saattaisi olla vaikea ihastua, kun olen kohtalaisen luuserikalustoa" mietteet hymyilyttivät. "No, joo liikaa aivotoimintaa olisi kait pitänyt eräälle naiselle sanoa, kun ihmetteli minun puheitani". "Olisko se ollut ylpeilyä?" Noh, ei varmaankaan kun ei pääse nauttimaan täysipainoisesti naaraan rinnuksista.

8. "Puhus hieman mukavia ja oleskele kanssani." Lause oli lohduton toive, mutta yleensä kuulija vaati pelimiestä perseensä äärelle. :lol: Hän oli ehkä typerä ja tylsä lisäksi varmasti hankala ihminen joskus. Useimmiten kuitenkin helppo heikki, joka tarkkaili liikaakin ja kuori edelle kassajonossa kulkevan perunat. Kait ne muutkin mietti, mutta toivottavasti eivät ainakaan liikaa. Kait se oli esteenä ja seinänä, kun ihan normaali letkeä setti olisi voinut ponnahtaa suusta ulos ajallisesti sopivalla hetkellä. Ja olihan se helpompaa, kun oli yhteistä tekemistä. Baarissa yksin kyttäämällä häpäisee varmasti vain itsensä tai saa kunnon baariruusukaista nuksimaan ja kanssaan suksimaan.

9. voiko se edes rakastua?

10. Ei se vain voi.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hä

Viesti Kirjoittaja mölli »

Faghag kirjoitti:Kevät on sinkuille kuin herkuilla katettu juhlapöytä. Kohta kirmaa kaupungin kaduilla ja kylien raiteilla toinen toistaan hemaisevampaa tipusta ja salskeaa kukonpoikaa, joiden viehätysvoimaan on altis jäämään kiinni.

Nyt kartoitetaan ne tärkeimmät piirteet, joita tuleva ihastumisen/rakastumisen/intohimon kohteen tulee omata, jotta kesäkissa kestäisi käytössä syksyn viimat ja talven pyryt.

Ainakin oman tulevan ihastumisen/rakastumisen/intohimon kohteen tulee olla:

1. huomaavainen ja kohtelias
2. aistillinen ja estoton
3. silmää miellyttävä (kauneus/komeus on katsojan silmissä)
4. positiivinen ajattelija eli optimisti
5. seurallinen ja utelias
6. liikunnallinen ja aktiivinen
7. savuton ja alkoholin kohtuukäyttäjä
8. sinut menneisyyden kanssa: se on selvästi takana ja siitä on jotakin opittu, eikä vain pelkkää katkeruutta
9. aikuinen eli osaa kantaa vastuun toisesta ihmisestä ja olla tämän tukena
10. hyvä kokkaamaan

Kertokaapa te Kityn kiihkeät kevätsinkut, millaisia ovat teidän TOP 10-listanne.
Tommoset miehet eivät pidä naisista ainakaan rumista sellaisista :lol: :lol: :lol:
Kingi I
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja mölli »

Oikeastaan kohde on ihan sama kunhan täyttää muutaman fyysisen kriteerin ja perhe ja suku melko samanlaista yhteiskunta luokkaa mitä mulla tai parempaa. Niin ja ei lapsia ja on hedelmällinen.
Kingi I
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mölli kirjoitti:Oikeastaan kohde on ihan sama kunhan täyttää muutaman fyysisen kriteerin ja perhe ja suku melko samanlaista yhteiskunta luokkaa mitä mulla tai parempaa. Niin ja ei lapsia ja on hedelmällinen.
Saako se nainen olla yhtä kirjoitustaidoton kuin sinä? Yhtä tyhmä ja yksinkertainen? Ja miten aiot varmistua lapsettoman naisen hedelmällisyydestä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:
mölli kirjoitti:Oikeastaan kohde on ihan sama kunhan täyttää muutaman fyysisen kriteerin ja perhe ja suku melko samanlaista yhteiskunta luokkaa mitä mulla tai parempaa. Niin ja ei lapsia ja on hedelmällinen.
Saako se nainen olla yhtä kirjoitustaidoton kuin sinä? Yhtä tyhmä ja yksinkertainen? Ja miten aiot varmistua lapsettoman naisen hedelmällisyydestä?
Olisi kyllä mukava tietää perustelut sille miksi olen tyhmä ja yksinkertainen ja näkeehän sitten jos maha ala kasvaa sit akka vaihtoo tai ehkä sijaissynnyttäjä jos akka on hyvä tapaus enhän mä ole naismaisen julma.
Kingi I
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Tämä liittyy myös toisen kunnioittamiseen. Suhteessa naiseen se kumpuaa omalla kohdallani ei niinkään siitä, että arvioin häntä samoilla kriteereillä kuin itseänikin, mikä johtaisi kilpailutilanteeseen
:shock: :nuts:
vaan nimenomaan siitä, että yhteismitallisuus puuttuu, jolloin voin tunnen olevani samanarvoinen. Kiinnostava aporia, sanoisin.
Kiinnostava kyllä. Tulen kysyneeksi, miten joku osaisi pitää kumppaniaan aidosti ja täydellisesti ei-yhteismitallisena itsensä kanssa ja miten läheiseksi tällainen kumppani on mahdollista kokea.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slerghma kirjoitti:Niinsanotusti kiva sisältää sen, että se ihminen haluaa olla tekemisissä nimenomaan minun kanssani ja että se ihminen kunnioittaa minua ja käyttäytyy sen mukaan. Ja kaikkea muuta mikä liittyy sen ihmisen suhtautumiseen nimenomaan minuun. Kaikki muu (positiivinen elämänasenne, huumorintajuisuus etc. etc.) on sitten toisarvoista. Kivoja plussia, mutta mitään niistä en missään tapauksessa lähde vaatimaan - etukäteen tai jälkikäteen. En edes osaa vaatia niitä.
No hyvä. Nyt sait jo vähän avattua mitä haluat. Mutta edelleen toiveissasi on paljon purkamatonta. Minkälainen ihminen tahansa nimittäin ei halua olla tekemisissä nimenomaan sinun kanssasi - ei ainakaan parisuhteessa. Siihen vaaditaan aivan tiettyjä ominaisuuksia, riippumatta siitä haluatko sinä eksplisiittisesti vaatia niitä vai et. Jos huumorintaju ja positiivisuus ovatkin toisarvoisia juuri sinun kanssasi viihtymisen suhteen, niin varmasti on muita juttuja jotka eivät ole.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuleva ihastuksen/rakastumisen/himon kohde: millainen Hän on

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

slerghma kirjoitti:Hirvittäisi joutua tuollaisen vaatimusryöpyn kohteeksi.
Miten niin? Jos vaatimukset olisivat sellaisia, että tunnistaisit itsesi joka ikisestä, eikö niiden esittäminen olisi vain hienoa? Ja jos taas et vastaisi vaatimuslistasta syntyvää mielikuvaa, voitaisiin suurella todennäköisyydellä sanoa että et olisi onnellinen parisuhteessa listan laatijan kanssa. Eikö silloinkin olisi vain hyvä, että asia selviäisi mahdollisimman varhaisessa vaiheessa eikä esimerkiksi kolmen vuoden jälkeen tyyliin: Jätän sut kun oot niin negatiivinen ja huumorintajuton tyyppi.

Tietysti vaatimukset voivat olla sellaisiakin, joilla ei todellisuudessa ole minkään kannalta mitään merkitystä (jotkuthan toivovat ihan tiettyä silmien väriä ja sensellaisia juttuja). Sellaistenkin esittäminen on kuitenkin minusta vain hyvä homma, koska silloin niitä esittävät itseään tuntemattomat tampiot on helpompi kiertää mahdollisimman kaukaa.
Vastaa Viestiin