Missä maassa parhaat naiset?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Suomessa ainakin naiset on suuremmaksi osaksi rumia ja mulkkuja jotka imevät kaiken positiivisuuden. Venäläisnaisten kanssa mitä olen jutellut vaikuttavat tervehenkisemmilta, mukavimmalta ja rumimatkin vaikuttavat suomen mittapuun mukaan ihan näteiltä. Yhellä sukulaisella on puolainen kaunis, hyvä luontoinen ihminen todellinen rotunainen ja eikä tykkää tupakoida ja juoda alkoholia vaikuttaa hyvältä äidiltä lapsilleen. Harmi kun ei ole tällä hetkellä hyvää duunia niin toisin heti tommosen jos olisi, kun ei viitsi iskeä pääomilla ja suvulla.
Kingi I
slam

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja slam »

Voimakkaat kädet heilahtivat korkealle ilmaan ja toivat kirveen alas valtavalla rytinällä. Lastut sinkoilivat vihaisten iskujen saattelemana kauaksi katsojien sekaan. Taivaan ranta loi kauniin purppuran miehen selän taakse ja lakeus huusi hiljaisella äänellä uutta sankaritarinaa syntyväksi. Laihat pienet läheisen kylän asukkaat katselivat suurta jättiä suurilla älykkäillä silmillään. Keskustelun avausyritykset jätin kanssa olivat turhia, täydellisen turhia. Jätti oli saapunut eilisen päivän aikana ja ilmoittanut haluavansa ruokaa kyläläisiltä. Kylän miehet olivat nöyrästi ojentaneet neljä kertaa heitä suuremmalle ihmismutaatiolle omat muonansa. Nyt he keräsivät kiitollisina lastun kappaleita, joiden tekemiseen heiltä olisi mennyt kokonainen kesä.

Jätti työskenteli noin kahden viikon ajan sanomatta sanakaan kylän ihmisille. Kylän muorit kantoivat auliisti heille viime kesän satoa ja miehet toivat kauriiden verisiä raatoja. Jätti söi niitä ja röyhtäili tyytyväisenä. Jätti asettui toisinaan kontilleen ja pieraisi räyhäkkäästi kohden kyläläisten majoja. Paskan löyhkä oli erittäin muhevaa peräti jopa kahden tunnin ajan. Tulta kiellettiin sytyttämästä iltaisin, koska hän saattoi tehdä jälleen yllätys tempauksen miellyttävän ison kokoisen ahterinsa kanssa. Kylällä arveltiin hänen paksusuolistonsa olevan ainakin sadan kilometrin mittainen. Haisevassa paineaallossa tuuli ainakin 20m/s. Toisinaan mies innostui myös syljeskelemään kumpareen päältä heidän majojensa päälle. Sylkeä satoi taivaalta ja kaduilla oli vaivalloista kävellä. Onko toiminta mielestäsi miellyttävää? kyläläiset karjuivat hädissään, kun vihreä lima oli tappaa useamman oksettavalla kokonaisuudellaan.

Kuukauden päästä jättimies sai puutyönsä valmiiksi. Arvata saattoi, että se oli tietysti korkea asuinmaja. Kaveri ei ollut ilmeisesti aikeissa poistua kauemmaksi kyläläisistä. Puoli vuorokautta pidettiin hätäkokouksia ja useat viisaat miettivät päänsä rikki. Ratkaisut olivat täysin mitättömiä messiaanista ihmistä vastaan. Ratkaisua ei osannut kukaan vanhemmista ihmisistä odottaa. Kylällä asui pieni poika, joka olisi pystynyt kertomaan olemassa olollaan totuuden tapahtuvista asioista. Jättiläisen äitemuori kantoi hänet kohta niskasta pitäen pois leikkimästä muurahaisten, ja muiden älyllisesti vajavaisten kanssa. Jättivauvaa uitettiin kohta Atlantissa kaukana kityläisten asuinsijoilta.

and his name is? huu? :)
Exsat

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mölli on Sinkkumatti!

Sori tää olikin suhteissa eikä paskanjauhannassa.

Sanoisin, että näteimmät naiset on joko Suomessa tai Ruotsissa.
Viimeksi muokannut Exsat, 26.03.2006 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:Mölli on Sinkkumatti!
kiitos.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Eiköhän kuitenkin suomalainen nainen ole kaikkein paras vaihtoehto,kaikkine oikkuineen.Jonkun verran olen kuitenkin kiertänyt muailmoo,onhan siellä niitä megabeibejä jne,mut tuskinpa niitä loppujen lopuksi kiinnostaa suomalaisissa miehissä muu kuin raha ja paremmat elinolot.Jotenkin käy sääliksi niitä reppanoita jotka lankeavat niihin.Heti kun Suomen kansalaisuus on näillä naisilla niin eroa hakevat.Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy,niikuin kaikissa asioissa.
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

rontti26 kirjoitti:Eiköhän kuitenkin suomalainen nainen ole kaikkein paras vaihtoehto,kaikkine oikkuineen.
Nojaa, kaikenlaisia naisia on kaikissa maissa... Kuten kaikenlaisia miehiä on kaikissa maissa. Tosin kansanluonne ja kulttuuri jättävät jälkensä ihmisten persoonallisuuksiin, ja se usein unohdetaan kun pariudutaan toisen kanssa.
rontti26 kirjoitti:Jonkun verran olen kuitenkin kiertänyt muailmoo,onhan siellä niitä megabeibejä jne,mut tuskinpa niitä loppujen lopuksi kiinnostaa suomalaisissa miehissä muu kuin raha ja paremmat elinolot.


Kyllä varmaan varsinkin tietyistä maista tulevat. Mutta tuolla ylempänä ketjussa kehuttiin venäläisiä naisia. Mikäs siinä. Venäläiset naiset saavat rahaa ja länsikansalaisuuden, ja suomalaiset miehet saavat naisen. Win-win -tilanne.
rontti26 kirjoitti:Jotenkin käy sääliksi niitä reppanoita jotka lankeavat niihin.Heti kun Suomen kansalaisuus on näillä naisilla niin eroa hakevat.Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy,niikuin kaikissa asioissa.
Täytyy sitten vain valita puoliso tarkkaan.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja mölli »

rontti26 kirjoitti:Eiköhän kuitenkin suomalainen nainen ole kaikkein paras vaihtoehto,kaikkine oikkuineen.Jonkun verran olen kuitenkin kiertänyt muailmoo,onhan siellä niitä megabeibejä jne,mut tuskinpa niitä loppujen lopuksi kiinnostaa suomalaisissa miehissä muu kuin raha ja paremmat elinolot.Jotenkin käy sääliksi niitä reppanoita jotka lankeavat niihin.Heti kun Suomen kansalaisuus on näillä naisilla niin eroa hakevat.Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy,niikuin kaikissa asioissa.
Toisia kiinnostaa raha ja elinolot ja suomalaista naista ulkönäkö ja status eli tarkoitusperät melko samanlaisia loppujen lopuksi :D Toiseksi pistää pullat uuniin ennen kansalaisuutta niin sitten ei kovin helpolla lähdetä ja jos lähdetään niin sit on hiukan vaikeampi löytää ukkoa.
Kingi I
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mölli kirjoitti: Toisia kiinnostaa raha ja elinolot ja suomalaista naista ulkönäkö ja status
Mitä olen jutellut kavereiden kanssa, ei ne ainaskaan ole miehen ulkonäön tai statuksen perässä.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Tietenkin lomaromanssit erikseen.Saahan naiset niinkuin miehetkin seikkailla (m)ulkomailla miten haluavat ja etsiä jännitystä seksielämään.Luin tossa Me naiset-lehdestä (joo,exälle tuli se,jäi jostain syystä pari numeroa mulle) naisten seksiturismista.Mielenkiintonen juttu oli...
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mölli kirjoitti: Toiseksi pistää pullat uuniin ennen kansalaisuutta niin sitten ei kovin helpolla lähdetä ja jos lähdetään niin sit on hiukan vaikeampi löytää ukkoa.
Taikinan voi suojata lateksilla ettei pullia tule uuniin. Jos tulee, pullat voi abortoida uunista ulos.

Suunnitelmasi ei ole vedenpitävä.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Noriyumi kirjoitti:
mölli kirjoitti: Toiseksi pistää pullat uuniin ennen kansalaisuutta niin sitten ei kovin helpolla lähdetä ja jos lähdetään niin sit on hiukan vaikeampi löytää ukkoa.
Taikinan voi suojata lateksilla ettei pullia tule uuniin. Jos tulee, pullat voi abortoida uunista ulos.

Suunnitelmasi ei ole vedenpitävä.
Onhan se 4 vuoden aikana kerkiää jo.
Kingi I
Sininikki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Exsat kirjoitti:Mölli on Sinkkumatti!
Tuota täälläkin on mietitty :wink:
hermine

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Laajalla otannalla (mun poikaystävä on ulkomaalainen ja sanoi näin :) ) voisin sanoa, että kuulemma suomalaisissa naisissa ei juurikaan ole parisuhde-elämän kannalta merkittäviä eroavaisuuksia muunmaalaisiin, ainakaan jos pysytään länsimaissa. Kuulemma suomalaiset naiset eivät myöskään poikkea ulkonäöltään negatiivisessa mielessä muunmaalaisista muiden kuin suomalaisten miesten mielestä.
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

hermine kirjoitti:Laajalla otannalla (mun poikaystävä on ulkomaalainen ja sanoi näin :) ) voisin sanoa, että kuulemma suomalaisissa naisissa ei juurikaan ole parisuhde-elämän kannalta merkittäviä eroavaisuuksia muunmaalaisiin, ainakaan jos pysytään länsimaissa. Kuulemma suomalaiset naiset eivät myöskään poikkea ulkonäöltään negatiivisessa mielessä muunmaalaisista muiden kuin suomalaisten miesten mielestä.
Kaipa se ruoho on vihreämpää aina aidan toisella puolella. Monissa maissa blondinaiset on himottavia ja håtteja, mutta Suomessa taidetaan tykätä enemmän bruneteista. Mutta sama juttu se on kai miehissä: tummahiuksiset miehet ovat suomalaisten naisten mielestä himottavampia kuin pellavapäät.

Mistä maasta miehesi on? Kerro lisää (vaikka privana jos et tahdo kaikille kertoa)!
Sininikki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Noriyumi kirjoitti:
hermine kirjoitti:Laajalla otannalla (mun poikaystävä on ulkomaalainen ja sanoi näin :) ) voisin sanoa, että kuulemma suomalaisissa naisissa ei juurikaan ole parisuhde-elämän kannalta merkittäviä eroavaisuuksia muunmaalaisiin, ainakaan jos pysytään länsimaissa. Kuulemma suomalaiset naiset eivät myöskään poikkea ulkonäöltään negatiivisessa mielessä muunmaalaisista muiden kuin suomalaisten miesten mielestä.
Kaipa se ruoho on vihreämpää aina aidan toisella puolella. Monissa maissa blondinaiset on himottavia ja håtteja, mutta Suomessa taidetaan tykätä enemmän bruneteista.

Mistä maasta miehesi on? Kerro lisää (vaikka privana jos et tahdo kaikille kertoa)!
Pitkä brunettinainen on HÅT! alle 170 naiset on NOT.
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mölli kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
mölli kirjoitti: Toiseksi pistää pullat uuniin ennen kansalaisuutta niin sitten ei kovin helpolla lähdetä ja jos lähdetään niin sit on hiukan vaikeampi löytää ukkoa.
Taikinan voi suojata lateksilla ettei pullia tule uuniin. Jos tulee, pullat voi abortoida uunista ulos.

Suunnitelmasi ei ole vedenpitävä.
Onhan se 4 vuoden aikana kerkiää jo.
Pöh, kierukka ym. vehkeet estävät hedelmöitymisen ;)
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sininikki kirjoitti:
Pitkä brunettinainen on HÅT! alle 170 naiset on NOT.
Terve, Poikuus :roll:
Sininikki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Noriyumi kirjoitti:
Sininikki kirjoitti:
Pitkä brunettinainen on HÅT! alle 170 naiset on NOT.
Terve, Poikuus :roll:
Mä oon ihan mies :wink:
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sininikki kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Sininikki kirjoitti:
Pitkä brunettinainen on HÅT! alle 170 naiset on NOT.
Terve, Poikuus :roll:
Mä oon ihan mies :wink:
Onhan se Poikuuskin.
Sininikki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Noriyumi kirjoitti:
Sininikki kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Terve, Poikuus :roll:
Mä oon ihan mies :wink:
Onhan se Poikuuskin.
Ja sä oot tiivitaavi :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sininikki kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mölli on Sinkkumatti!
Tuota täälläkin on mietitty :wink:
Oisko noin? Sinkkumatti kuitenkin aikanaan sai valtaisen herneen nenään, kun luuli minun tuplanikkailevan. On kuulemma halpamaisinta ikinä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Filovirus

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Tämähän on hiukan kuin Ellit palstaa lukisi.
hebuli

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lolita kirjoitti:Oisko noin? Sinkkumatti kuitenkin aikanaan sai valtaisen herneen nenään, kun luuli minun tuplanikkailevan. On kuulemma halpamaisinta ikinä.
En usko että on SM. Veikkaan että häneltä puuttuu motiivi mölleilyyn, varsinkin nyt kevätsutinoiden aikana... :wink:

En epäile myöskään itseäni, möllismissä kun ei ole mitään kiehtovaa, ja tyyppi on junnannut paikallaan samassa vitsissä vaikka kuinka kauan. Vähän niinkuin HotPants. Aasihan sen kai pystyisi näkemään kuka (jos kukaan) on kirjoitellut samasta IP-osoitteesta kuin mölli. En tiedä katsottaisiinko epäsopivaksi paljastaa tuollainen asia.
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sininikki kirjoitti: Ja sä oot tiivitaavi :lol:
Ai? Mulla ei ole noi Teletapit hallussa. Keitäs ne oli? Tiivitaavi, Hipsu, Laalaa ja Pou?
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

hebuli kirjoitti: En epäile myöskään itseäni, möllismissä kun ei ole mitään kiehtovaa, ja tyyppi on junnannut paikallaan samassa vitsissä vaikka kuinka kauan. Vähän niinkuin HotPants. Aasihan sen kai pystyisi näkemään kuka (jos kukaan) on kirjoitellut samasta IP-osoitteesta kuin mölli. En tiedä katsottaisiinko epäsopivaksi paljastaa tuollainen asia.
Mikäs tuossa. Meitä se kuitenkin kiinnostaa, ja asiansa voisi sanoa omalla nimimerkillään.
Vastaa Viestiin