Missä maassa parhaat naiset?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Sininikki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Lolita kirjoitti:
Sininikki kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mölli on Sinkkumatti!
Tuota täälläkin on mietitty :wink:
Oisko noin? Sinkkumatti kuitenkin aikanaan sai valtaisen herneen nenään, kun luuli minun tuplanikkailevan. On kuulemma halpamaisinta ikinä.
Tuohan on helpoin tapa saada epäilykset omasta itsestään siirrettyä muihin. Luultavimmin mölli ei ole kukaan aktiiveista kirjottelijoista.
eps

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja eps »

Maasta en tiedä, mutta ainakin viime lauantaina kauneimmat naiset olivat Ninnin bileissä.

e.
hebuli

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Noriyumi kirjoitti:Mikäs tuossa. Meitä se kuitenkin kiinnostaa, ja asiansa voisi sanoa omalla nimimerkillään.
Hänen mielipiteensä tuntuvat olevan kärjistettyjä vitsejä, joiden ainoa tarkoitus on saada aikaiseksi negatiivisia reaktioita kity-neidoissa. Joku ei selvästikään halua liata tunnetumpaa palstapersoonaansa.

Toisaalta, en pitäisi myöskään mahdottomana että nimimerkin takana olisikin nainen, juuri joku sellainen josta kukaan ei sitä uskoisi tai ainakaan haluaisi uskoa. Ajatelkaas sitä. Ehkä tarkoituksena onkin ollut parodioida ja kärjistää itselleen vieraita näkökantoja? Vähän niinkuin joku uusiohippi kirjoittelisi skinheadinä?
Sininikki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Sininikki kirjoitti:Tuohan on helpoin tapa saada epäilykset omasta itsestään siirrettyä muihin. Luultavimmin mölli ei ole kukaan aktiiveista kirjottelijoista.
Esimerkkiä:
hebuli kirjoitti:En epäile myöskään itseäni, möllismissä kun ei ole mitään kiehtovaa, ja tyyppi on junnannut paikallaan samassa vitsissä vaikka kuinka kauan. Vähän niinkuin HotPants.
Lainaustekniikka ja kirjoitustyyli on paljastanut hebulin olevan HotPants. Hottis on kyllä ihan hyvin laadittu palstapersoona, pisteet siitä.
Patz

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Patz »

mölli kirjoitti:Suomessa ainakin naiset on suuremmaksi osaksi rumia ja mulkkuja jotka imevät kaiken positiivisuuden. Venäläisnaisten kanssa mitä olen jutellut vaikuttavat tervehenkisemmilta, mukavimmalta ja rumimatkin vaikuttavat suomen mittapuun mukaan ihan näteiltä. Yhellä sukulaisella on puolainen kaunis, hyvä luontoinen ihminen todellinen rotunainen ja eikä tykkää tupakoida ja juoda alkoholia vaikuttaa hyvältä äidiltä lapsilleen.
Tämähän oli mielenkiintoista otten huomioon että äidinäitini on puolalainen ja isänisäni venäläinen. Johtopäätöksenä voitanee vetää että olen ruma-nätti-kaunis, mulkku-tervehenkinen-hyväluontoinen ja kaiken positiivisuuden imevä-mukava-rotunainen. Tässähän tulee persoonallisuushäiriö! Ja skitsofrenia!

Ja itse kysymykseen: Suomessa.
Sininikki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Sininikki kirjoitti:Tuohan on helpoin tapa saada epäilykset omasta itsestään siirrettyä muihin. Luultavimmin mölli ei ole kukaan aktiiveista kirjottelijoista Esimerkkiä:
ohan se syyllistänyt vaikka ketä esim slämärii RAM13.
Viimeksi muokannut Sininikki, 27.03.2006 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hebuli

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Sininikki kirjoitti:Lainaustekniikka ja kirjoitustyyli on paljastanut hebulin olevan HotPants. Hottis on kyllä ihan hyvin laadittu palstapersoona, pisteet siitä.
Niin voisi luulla koska olen itsekin aika hottis, mutta toisaalta minulle ei ole koskaan tuottanut vaikeuksia irvailla ja kirjoitella outoja omalla tunnuksellani, joten siinäkin mielessä tuplanikkailu olisi kohdallani ylilyönti. Semminkin kun koko Hotpants on varsin mielenkiinnoton ja epäomaperäinen karikatyyri, aivan kuten möllikin.

Itse epäilen Sininikin ja Vihernikin olevan yksi ja sama henkilö, vain väri on vaihdettu.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

hebuli kirjoitti: Niin voisi luulla koska olen itsekin aika hottis, mutta toisaalta minulle ei ole koskaan tuottanut vaikeuksia irvailla ja kirjoitella outoja omalla tunnuksellani, joten siinäkin mielessä tuplanikkailu olisi kohdallani ylilyönti. Semminkin kun koko Hotpants on varsin mielenkiinnoton ja epäomaperäinen karikatyyri, aivan kuten möllikin.
.
Et vain tajuu. Ei se oo mun syy että oon nykyään niin tylsä. Syytän postimerkkeilijää. Tän siitä saa kun alkoi hengata sen kanssa!
Viude.
<3
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

eps kirjoitti:Maasta en tiedä, mutta ainakin viime lauantaina kauneimmat naiset olivat Ninnin bileissä.
:h: :) Olet söpö. Tosi kiva oli myös Angitalle antama huomaavaisuudenosoituksesi :dream:
RolloTomasi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

vaikka mukavin jonka tällä hetkellä tiedän on muumaalainen, suomalaiset naiset ovat ihania ja aitoja. :h:
Elukka

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Suomalaisnaiset on parhautta.

Möllille siteeraan jenkkipatrioottipropagandaa:
"If you don't support the team, get out of the stadium!"
Exsat

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Sininikki kirjoitti: Lainaustekniikka ja kirjoitustyyli on paljastanut hebulin olevan HotPants. Hottis on kyllä ihan hyvin laadittu palstapersoona, pisteet siitä.
Siis tarkoittaako tää sitten sitä, että mä olen Mölli? :apuva:
1108

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Suomessa, luotan kotimaiseen.

Olen aikuistenoikeasti sitä mieltä että Suomalainen nainen on kaunis ja viehättävä. Ja luonteeltaan varmasti lähimpänä Suomalaista miestä, jos vaan kukaan nainen voi olla.
1108

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Ja tämä oli hyvä asia, correct?
Tarkoitin nimenomaan asiaa hyvänä puolena Suomalaisissa naisissa.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Kyllä noin ulkoisesti mielstäni parhaimmannäköiset naiset löytyvät Brasiliasta ja Meksikosta, saattaahan sitä lähempääkin, jopa Suomestakin löytyä muutama valioyksilö, mutta ne ovat kyllä poikkeustapuksia :lol:
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
slam

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja slam »

Eiköhän ne ole siellä, missä on itsekkin.
huima

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja huima »

Missä mielessä haetaan parhautta, siinäpä kysymys.

Monet ulkomaalaiset ovat arvostaneet suomalaisia naisia, mikä on ollut aika luonnollinen reaktio, jos on tullut toisista piireistä tänne ja saanut yllättävänkin paljon huomiota.

Itse olen löytänyt hyviä ihmisiä niin eri kansalaisuuksista, kulttuuriperimistä kuin myös asuinseuduilta - että on mahdotonta sanoa mitään yhtä seutua tai luokitusta, josta ei samalla tavalla löytyisi niitä mätiäkin omenoita.

Esimerkiksi jos tässä kehuisi muutaman hyperterävän amerikkalaisen naisen mielikuva mielessä amerikkalaisia, saisi välittömästi vastaukseksi seitsemänsataa kokemusta tyhmistä, läskeistä ja röyhkeistä jenkeistä - jotka eivät löydä edes omaa napaansa.

Tunnen toki vetoa hyvin erilaisia etnisiä piirteitä kohtaan, esimerkiksi sirot kiinalaiset tai japanilaiset piirteet - tai latinojen tummuus, vaikka sydämeni olenkin myynyt vaaleatukkaiselle suomalaiselle naiselle.
hebuli

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Brocker kirjoitti:...
Tosielämän mölli.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Jaa siis miten niin parhaat? Mistä tässä ketjussa puhutaan?
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Suomalaiset naiset ovat itsenäisiä, määrätietoisia, terveitä ja luonnollisella tavalla kauniita. Ongelmana taitaakin olla se, että suomineidon itsenäisyys on kova pala purtavaksi monelle avuttomalle elämättömälle raukalle, joka haluaa naisen katsovan itseään ylöspäin puhtaasti miehisyytensä takia. Suomessa -valitettavaa miehille- arvostus ja kunnioitus on ansaittava, ne eivät tule automaattisesti kikkelin jatkeena.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
RolloTomasi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tuike kirjoitti:Suomalaiset naiset ovat itsenäisiä, määrätietoisia, terveitä ja luonnollisella tavalla kauniita.
:cheer: Hyvä Suomi! :cheer:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

tuike kirjoitti:Suomalaiset naiset ovat itsenäisiä, määrätietoisia, terveitä ja luonnollisella tavalla kauniita. Ongelmana taitaakin olla se, että suomineidon itsenäisyys on kova pala purtavaksi monelle avuttomalle elämättömälle raukalle, joka haluaa naisen katsovan itseään ylöspäin puhtaasti miehisyytensä takia. Suomessa -valitettavaa miehille- arvostus ja kunnioitus on ansaittava, ne eivät tule automaattisesti kikkelin jatkeena.
Öh. Itse olen kyllä törmännyt Suomessa naisiin, jotka eivät ole erityisen itsenäisiä, määrätietoisia, terveitä, taikka luonnollisella tavalla kauniita - sellaisiinkin tietysti olen, jotka ovat. Jotenkin Suomineidon omakuva tuntuu hieman omahyväiseltä, varsinkin jos sitä vertaa Suomipojan omakuvaan, joka on tietysti kaikkea muuta. Jäinkin fundeeraamaan, puhuuko Tuike tässä itsestään - jos itse kertoisin suomalaismiesten olevan itsenäisiä, määrätietoisia, terveitä ja komeita, se saattaisi kalskahtaa hieman omituiselta, koska todennäköisesti minua pidettäisiin hieman jäävinä sanomaan.

Totta puhuen Suomi on hieman alkukantainen yhteiskunta, joka ihailee kohtuuttomasti kovuutta, väkivaltaisuutta ja fyysistä voimaa, ja sanoisin, että tämä alkukantaisuus näkyy suomalaisissa sukupuolesta riippumatta. Alkukantaisuudessa on epäilemättä myös joitakin hyviä puolia, mietin vain, onko niitä enemmän kuin huonoja.

Pohdin myös hieman väitteitä terveydestä ja kauneudesta. Kokemukseni mukaan suomalaisneidot käyttävät kosmetiikkaa huomattavasti enemmän kuin esimerkiksi välimerelliset kanssasiskonsa; te tuppaatte myös juomaan huomattavasti enemmän viinaa. Ehkä tästä syystä teidän kanssanne on usein hauskempaa kuin välimerellisten neitosten, mutta ei se teistä varsinaisesti terveempiä tee.
RolloTomasi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vadim kirjoitti: jos itse kertoisin suomalaismiesten olevan itsenäisiä, määrätietoisia, terveitä ja komeita, se saattaisi kalskahtaa hieman omituiselta, koska todennäköisesti minua pidettäisiin hieman jäävinä sanomaan.
Oikeastaan se kalskahtaisi hieman omituiselta siksi, koska suomalaismiehet ovat epäitsenäisiä, juopottelevia, masentuneita ja rumia.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

RolloTomasi kirjoitti:Oikeastaan se kalskahtaisi hieman omituiselta siksi, koska suomalaismiehet ovat epäitsenäisiä, juopottelevia, masentuneita ja rumia.
Kiinnostava uskomus.
RolloTomasi

Re: Missä maassa parhaat naiset?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vadim kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Oikeastaan se kalskahtaisi hieman omituiselta siksi, koska suomalaismiehet ovat epäitsenäisiä, juopottelevia, masentuneita ja rumia.
Kiinnostava uskomus.
Stereotypioista kun puhutaan...
tai jotain.
Vastaa Viestiin