Romantiikka

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:

Itse asiassa edellä lueteltiin kaikki syyt, jotka johtavat siihen, ettei romantiikka ainakaan kumpua miesten hemmotteluyrityksistä. Niissä ei näet ole mitään järkeä.

Jos nainen on jo rakastunut sinuun, miksi hemmotella häntä, semminkin kun useimmiten se saa heräämään epäilyn, että tosiaan on tullut kiksaistua naapurintyttöä.
Höpsistä. Miten olisi vaikka se kuuluisa "juhla arjen keskelle"? Jos nyt överiksi vetää (vrt. kitaraserenadi ikkunan alla ruusu hampaissa), niin voihan se olla hieman outoa ja liian tekemällä tehtyä myttä kyllä sellaiset pienet asiat joista huomaa että toinen välittää ja on ajatellut Juuri Sinua (tm) sulattavat jopa kaltaiseni jääpalan. Mun mielestä romantiikka arjessa on ensisijaisesti juuri sitä, että huomioi toista.
Jos hän taas ei ole rakastunut sinuun, miksi hemmotella häntä, koska yritys lähinnä vain vahvistaa miesparan havaittua ällöyttä.
Tämäkään ei ole totta, jos sen tekee tyylillä. Sellainen päälleliimattu "hei-kato-nyt-mä-oon-romanttinen" ON yleensä aika ällöä. Jos nainen on havainnut miehen ällöksi, tuskin hän edes viettää aikaa tällaisen henkilön seurassa.
Siksipä romantiikka on katoamassa, vähän niinkuin herrasmiehetkin.
Kyynikko. Anna mun vielä leikkiä.
:cry:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Noriyumi

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Romantiikka tulee spontaanisti oikean henkilön kanssa koettuna. Ihan pienetkin asiat voivat olla romanttisia. Esim jos tiskaa astioita ja toinen tulee takaa ja alkaa suutelemaan. Tai että mies sytyttää kynttilän makkarissa vaikka itse olisi pelännyt että se olisi liian lällyä. Tai se että kävelee käsikkäin kaupungilla. Tai kun vaihdetaan pusuja katsellen toisiaan hellästi. Tai kun itketään lentokentällä sitä että tulee kaipaamaan toista kun tämä lähtee toviksi pois. Tai että vastaa puhelimeen ja kun kuulee että soittaja on Hän, maailma tuntuu paljon pehmeämmältä ja ilta on pelastettu. Tai kun toinen tulee saman peiton alle alkuaamusta torkkumaan kun on herätty ja ollaan vielä unenpöpperöisiä.

Enpä olisi vielä puoli vuotta sitten uskonut että minä kirjoittaisin jotain näin lällyä!! :lol: :roll: :h:
Turbohaltija

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Vittu!
Kyrpä!
eps

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja eps »

hermine kirjoitti: Mä vaan ihmettelen, miksi sitten edes leikkiä mitään. Eiks ihmiset voisi suoraan vaan nussia edes valehtelematta mistään merkityksellisyydestä, tunteista tai kauneudesta jos se seksi kerta on kuitenkin ainoa asia kaiken sen kuorrutuksen taustalla joka lopulta kiinnostaa.
Koska romantiikka ei ole hetkessä, vaan odotuksessa ja muistoissa. Jos mistä tahansa ns. romanttisesta teosta otetaan pois sen odotus ja teon vaikutukset, niin se ei ole enää romanttinen. Otan esimerkin: mies tuo kukkia. Teko ei ole romanttinen, jos siitä ei jää romanttista muistoa. Itse kukkien tuonti ei ole sen kummempaa kuin mikään muukaan teko. Toinen esimerkki: kynttiläillallinen. Illalliseen kuuluu jännite, odotus tulevasta tai tulevaisuudessa muistojen kautta vahvistuva tunne. Ilman noita illallinen on vain hämärässä valossa syöty ateria.

e.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti:Vittu!
Kyrpä!
Romantiikkaa!! :h: :h: :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:Kyynikko. Anna mun vielä leikkiä.
:cry:
Liloseni, kyynikko on entinen romantikko. Kyllähän sinun pitäisi se tietää.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Kyynikko. Anna mun vielä leikkiä.
:cry:
Liloseni, kyynikko on entinen romantikko. Kyllähän sinun pitäisi se tietää.
Toki tiedän. :) Mutta pääasiallinen kyynikko voi olla joskus salaa romantikko. :oops:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Kyynikko. Anna mun vielä leikkiä.
:cry:
Liloseni, kyynikko on entinen romantikko. Kyllähän sinun pitäisi se tietää.
Toki tiedän. :) Mutta pääasiallinen kyynikko voi olla joskus salaa romantikko. :oops:
Kehenköhän nyt viittaat...?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:

Kehenköhän nyt viittaat...?
Itseeni. Mutta oikealla lääkityksellä sisäisen romantikon saa pidettyä melko hyvin aisoissa eikä se juuri lainkaan häiritse normaalia elämää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti:
Vadim kirjoitti:

Kehenköhän nyt viittaat...?
Itseeni. Mutta oikealla lääkityksellä sisäisen romantikon saa pidettyä melko hyvin aisoissa eikä se juuri lainkaan häiritse normaalia elämää.
Aijaa? Mikähän lääkitys se on, muakin kiinnostais? :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vadim kirjoitti:

Aijaa? Mikähän lääkitys se on, muakin kiinnostais? :)
Ssshhh...sitä saa ostaa pimeästi katukaupasta. Uhkaavan lööppijulkisuuden vuoksi en uskalla paljastaa tarkemmin. Annan kuitenkin vinkin: kysy Igoria ja sano taikasana "realismi". :pimp:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
huima

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja huima »

Romantiikka on minulle tunnetta, jossa huomaan täysin pyyteettömästi ja ilman erillistä ajatusta tehdä toisen ihmisen elämästä, päivästä ja hetkestä paremman. Osoittaa omalla pienellä tavallani, kuinka merkittävä ja tärkeä toinen henkilö on minulle.

Romantiikkaa on pystyä kuuntelemaan ilman ironisia naurahduksia tai öklöreaktiota J. Karjalaisen "Mä olen sinun" - ja olla vain onnellinen siitä, että on sen ihmisen seurassa, vaikka sanomatta mitään.
Turbohaltija

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

LillyMunster kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti:Vittu!
Kyrpä!
Romantiikkaa!! :h: :h: :h:
Shakki!
mustakikkeli

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

hebuli kirjoitti:No vittu seksi on romanttista.
Hassua että meinasin kirjoittaa just tuon saman, mutta joku ehti ensin. Ollaan niin samikset.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja martza »

Suvinen kirjoitti: Toisesta välittäminen on romanttista. Molemminpuolinen rakkaus ehdoitta on romanttista. Huolenpito on romanttista. Yhteenkuuluvuuden tunne on superromanttista!!!
:komp: :komp:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Turbohaltija

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

martza kirjoitti:
:komp: :komp:
Hei, sun kuului sanoa, että superpillu on romanttista!!111!
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja martza »

Turbohaltija kirjoitti: Hei, sun kuului sanoa, että superpillu on romanttista!!111!
En ole kaavoihin kangistunut. Jos kerran olen käyttänyt tuota "superpillu" sanaa, ei sitä aina tarvitse käyttää. :wink:
Romantiikka on IHANA ASIA. On ihanaa ollla rakastettu ja samalla saada rakastaa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: Hei, sun kuului sanoa, että superpillu on romanttista!!111!
En ole kaavoihin kangistunut. Jos kerran olen käyttänyt tuota "superpillu" sanaa, ei sitä aina tarvitse käyttää. :wink:
Romantiikka on IHANA ASIA. On ihanaa ollla rakastettu ja samalla saada rakastaa.
Ei romantiikka aina tarkoita rakkautta. Mun mielestä romantiikkaa on kaunis auringonlasku rannalla, tai suklaamansikat hyvän kirjan parissa, tai kukkien tuoksu takapihalla.

Vai?
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: Hei, sun kuului sanoa, että superpillu on romanttista!!111!
En ole kaavoihin kangistunut. Jos kerran olen käyttänyt tuota "superpillu" sanaa, ei sitä aina tarvitse käyttää. :wink:
Romantiikka on IHANA ASIA. On ihanaa ollla rakastettu ja samalla saada rakastaa.
Ei romantiikka aina tarkoita rakkautta. Mun mielestä romantiikkaa on kaunis auringonlasku rannalla, tai suklaamansikat hyvän kirjan parissa, tai kukkien tuoksu takapihalla.

Vai?
Onks se rakkautta jos mies naisen pyynnöstä pukeutuu naisen lemppari-alusasuun, vai onks se niinq romanttistakin ehkä? En oo viel päättänyt. Rakkautta on ainakin se, kun nainen herää aamuyöllä, ei saa millään unta, mies kömpii ylös ja lähtee ostamaan naiselle huoltsikalta piimää ja tupakkaa?

Mulle ei oikeesti tuu romantiikasta ku taide mieleen. Typerä peruskoulu ja ne pakolliset historian kurssit.
Turbohaltija

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

martza kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti: Hei, sun kuului sanoa, että superpillu on romanttista!!111!
En ole kaavoihin kangistunut. Jos kerran olen käyttänyt tuota "superpillu" sanaa, ei sitä aina tarvitse käyttää. :wink:
Romantiikka on IHANA ASIA. On ihanaa ollla rakastettu ja samalla saada rakastaa.
Tuota samaa lorua sinä aina pukkaat ja jaaritusta ihanista rakastelusessioistasi. Samapa tuo. Se "superpillu" oli vain niin kauniisti ja romanttisesti sanottu naisestasi, että jäi ikään kuin kohokohtana mieleen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti: Ei romantiikka aina tarkoita rakkautta. Mun mielestä romantiikkaa on kaunis auringonlasku rannalla, tai suklaamansikat hyvän kirjan parissa, tai kukkien tuoksu takapihalla.

Vai?
Tavallaan olet oikeassa, kaunis auringonlasku/nousu, tähtitaivas, kynttilän valot jne ovat romanttisia asioita, mutta näistä saa kuitenkin 100%:et kiksit, kun rakastuneet ihmiset kokevat nämä yhdessä ja vaikka sylikkäin/käsikkäin.
Toki näitä voi kaverinsakin kanssa ihastella, mutta se jokin silloin puuttuu.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Romantiikkaa on se, kun mies talvisodan päätteeksi tulee kotiin, eikä ehdi ottaa suksia jalasta ennen coitusta. Romantiikkaa on myös se, kun sodan ryvettämä mies kasvattaa omanaan saksalaisen äpärän, jonka rouva maailmaan sylkäisi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja martza »

Turbohaltija kirjoitti: Tuota samaa lorua sinä aina pukkaat ja jaaritusta ihanista rakastelusessioistasi. Samapa tuo. Se "superpillu" oli vain niin kauniisti ja romanttisesti sanottu naisestasi, että jäi ikään kuin kohokohtana mieleen.
Koskahan viimeksi olen kirjoittanut rakastelusessiostani?????
Taitaa tääällä moni muu olla kirjoittanut niistä enemmän. :wink:

Näitä samoja hyviä asioita pukkaan edelleen. :D
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Turbohaltija

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Riemumieli kirjoitti:Romantiikkaa on se, kun mies talvisodan päätteeksi tulee kotiin, eikä ehdi ottaa suksia jalasta ennen coitusta. Romantiikkaa on myös se, kun sodan ryvettämä mies kasvattaa omanaan saksalaisen äpärän, jonka rouva maailmaan sylkäisi.
Tuo kuulostaa jo paljon paremmalta kuin marzan määkiminen. Mikä voisikaan olla romanttisempaa kuin elämän rujo todellisuus koko kaameassa kauneudessaan? Kauneutta on kusiläikässä. Yksinäinen ihminen ottaa ilon irti vaikka krapulapaskasta, se on romanttista kun sen oikein oivaltaa. Ainahan voi sytyttää kynttilän ja kuunnella Boleroa kun työstää scheissea.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja martza »

Turbohaltija kirjoitti: Tuo kuulostaa jo paljon paremmalta kuin marzan määkiminen. Mikä voisikaan olla romanttisempaa kuin elämän rujo todellisuus koko kaameassa kauneudessaan? Kauneutta on kusiläikässä. Yksinäinen ihminen ottaa ilon irti vaikka krapulapaskasta, se on romanttista kun sen oikein oivaltaa. Ainahan voi sytyttää kynttilän ja kuunnella Boleroa kun työstää scheissea.
Näin kirjoittaa TOSI MIES :lol: :lol:
Joo, jokainen taaplaa tyylillään. :wink:

Ja, eikun sorvin ääreen taas. Olen tekevinäni töitä ja työnantajani on maksavinaan palkkaa mulle.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Vastaa Viestiin