Romantiikka

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Turbohaltija

Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mikä on romanttista? Miten miesten ja naisten käsitykset romantiikasta eroavat? Miksi kaipaat romantiikkaa, jos kaipaat?

Minusta tuntuu, että olen sangen epäromanttinen persoona. En kaipaa mitään hempeilyä ja ruusunpunaisten lasien läpi katselua, vaan tasaveroista kumppania. Haluan arkipäivän realismia ja tasapainoista todellisuudessa elämistä. En usko haihatuksiin. Koen epämääräistä ärtymystä epärealistisissa haaveilutilanteissa. Jos minulta kysytään, mikä on romanttista, vastaan että riukupaska pakkasella.
slam

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja slam »

Hieno aloitus. :)

Vierekkäin istuminen ja hiljaa puhumatta makoilu päivän päätteeksi. vois olla jees. Hiljaisuudessa vain me kaksi. Siihen on hyvä nukahtaa :) + Nukkuva mieskin, kun on se paras mies...
Viimeksi muokannut slam, 29.03.2006 23:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tiskaaminen on romanttista. Ei se itse teko, vaan se tarkoitusperä. (Joka ei tässä yhteydessä ole se perä.)
Rotan aivot valtasivat pääni.
nypari

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja nypari »

Koko aihe on minulle jotenkin vastenmielinen, kuten vaikkapa kysymys: Mitä on rakkaus? Ihme haihattelua. Mä mielummin elän sen kuin määrittelen sen.
hebuli

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja hebuli »

No vittu seksi on romanttista.
Nowaysis

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

hebuli kirjoitti:No vittu seksi on romanttista.
On. Tai voi olla. Ja erityisesti silmiin kattominen sen aikana. En tosin harrasta moista.
Viimeksi muokannut Nowaysis, 30.03.2006 0:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nypari

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja nypari »

Nowaysis kirjoitti:
hebuli kirjoitti:No vittu seksi on romanttista.
On. Ja erityisesti silmiin kattominen sen aikana. En tosin harrasta moista.
Mä rouhin kans aina takaapäin, ettei mene liian romattiseksi.
Nowaysis

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

nypari kirjoitti: rouhin
Päivän parhaat naurut!

Alko tekeenkin mieli rouhepuikulaa. :D Otetaax huone?
nypari

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja nypari »

Nowaysis kirjoitti:
nypari kirjoitti: rouhin
Päivän parhaat naurut!

Alko tekeenkin mieli rouhepuikulaa. :D Otetaax huone?
Otetaan vaan, mä voin tarjota, niin sä maksat.
hermine

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja hermine »

hebuli kirjoitti:No vittu seksi on romanttista.
Niin, no eipä taida paljoa lämmittää miestä kynttiläillalliset lempiruoilla, kävelyt kuunvalossa, kokovartalohieronta, tuoksuva yhteinen vaahtokylpy, lahjat tai miestämiellyttävällä tavalla kauniiksi laittautunut nainen (tässä nyt vaan joitain romanttisuuskliseitä) jos pimppaa ei sitten kuitenkaan irtoa niiden jälkeen.

Mä vaan ihmettelen, miksi sitten edes leikkiä mitään. Eiks ihmiset voisi suoraan vaan nussia edes valehtelematta mistään merkityksellisyydestä, tunteista tai kauneudesta jos se seksi kerta on kuitenkin ainoa asia kaiken sen kuorrutuksen taustalla joka lopulta kiinnostaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hebuli kirjoitti:No vittu seksi on romanttista.
Vittuseksi on yhdyssana.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

nypari kirjoitti: Mä mielummin elän sen kuin määrittelen sen.
Tuosta tuli mieleeni muuan fyysikko, joka kertoi että katsellessaan ukkosmyrskyä, hän miettii siinä vaikuttavia ilmakehän sähkömagneettisia reaktioita. Kun häneltä kysyttiin, eikö moinen analysointi vähennä mahdollista esteettistä nautintoa, hän vastasi että se päinvastoin lisää sitä.

James Bond puhui televiisiossa muutama ilta sitten lääppiessään naiivia blondia: "Don`t think about it, just let it happen." Mitä paskaa. Elämä ilman ajattelua ei ole elämää vaan todellisuuden pakoilua.
Turbohaltija

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

hermine kirjoitti:
Eiks ihmiset voisi suoraan vaan nussia edes valehtelematta mistään merkityksellisyydestä, tunteista tai kauneudesta jos se seksi kerta on kuitenkin ainoa asia kaiken sen kuorrutuksen taustalla joka lopulta kiinnostaa.
Paljolti samaa mieltä. Paitsi että se seksikään ei riitä motivoimaan...
Kid

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Kid »

Turbohaltija kirjoitti:Mikä on romanttista? Miten miesten ja naisten käsitykset romantiikasta eroavat? Miksi kaipaat romantiikkaa, jos kaipaat?
Mun käsitys romantiikasta vaihtelee.. Joskus romanttista on se, että toinen tekee ruuan oma-alotteisesti. Joskus kynttiläillallinen ravintolassa ja kukkapuska toimii.
Kävely auringonpaisteessa tai iltauinti kuunsiltaa pitkin. Käsi kädessä kulkeminen syksyisellä kadulla lehtien rapistessa jaloissa..
Mä en kaipaa romantiikkaa, koska mielestäni sitä saan tavalla jos toisella ihan riittävästi.
ninnithequeen

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaa-a. Mitähän tuohon sanois. Eipä ole kovin "romanttista" elämä lapsiperheessä, joten kai se viereen nukahtaminen on sitä parhautta. Tiskit tuo ukko hoitaa meillä muutenkin....
Illallinen jossain hienossa ravintolassa kelpais, me kun käydään kahdestaan lähinnä karaoke-räkälässä kun napsahtaa lapsivapaa ilta :?
Starflare

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Turbohaltija kirjoitti: Tuosta tuli mieleeni muuan fyysikko, joka kertoi että katsellessaan ukkosmyrskyä, hän miettii siinä vaikuttavia ilmakehän sähkömagneettisia reaktioita. Kun häneltä kysyttiin, eikö moinen analysointi vähennä mahdollista esteettistä nautintoa, hän vastasi että se päinvastoin lisää sitä.
Todella hyvin sanottu!
Nighthawk

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Suvinen kirjoitti:Romantiikka ei kumpua teoista vaan ihmisestä jonka kanssa tärkeän hetken jakaa.
Harvinaisen hyvin sanottu, olen aika pitkälti samaa mieltä, vaikka en tahtoisi olla noin ehdoton. Mielestäni parempi muoto olisi: Romantiikka ei kumpua yksistään teoista, vaan enemmänkin ihmisestä jonka kanssa tärkeät hetket ja teot jakaa. (tjsp)
Elukka

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:off:
hebuli kirjoitti:No vittu seksi on romanttista.
Senkin ahdasmielinen puritaani! :paavi:
Kyllä suu- ja anaaliseksikin voi olla romanttista. :h:

:on:
Mikä nyt sitten lienee sitä romantiikkaa... :think: Lasketaanko siihen vaikkapa arjen pienet huomioimiset, kuten aamupalan tuominen vuoteeseen tekemättä asiasta sen suurempaa numeroa?
Se on omassa elämässä kyllä vallan parhautta, kun joskus harvoin ehtii ja malttaa ihan vaan köllötellä sängyssä rakas kainalossa. :gee:
Edith

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vittu! Mun alkaa tehdä mieli romantiikkaa! Mulle romantiikka on todellisuuspakoa, tai siis oikeastaan sen tarvetta. Sitä kaipaan vain silloin, kun todellisuus kesätyönhakuineen ja osittain ankeine kursseineen lyö liikaa päälle. Ja tahtoo pois! Mainoksista yms. olen oppinut, että romantiikka auttaisi.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Romantiikka...

Minulle romantiikkaa on niin monenlaista, riippuen myös henkilöstä, ei vain tilanteesta.
Joidenkin ihmisten kanssa romatiikka on se, että haet sylillisen puita ja laitat saunan vesipadan alle tulet pyytämättä, jonkun toisen kanssa romantiikka taas edellyttää niitä hienoja kynttiläillallisia vienon musiikin taustalla soidessa.

Itse tykkään eniten arkipäivän romatiikasta, pienistä yksinkertaisista teoista, joista huomaa, että toinen on ajatellut sinua.
Romantiikkaan ei mielestäni tarvitse kuulua hillitön vaivannäkö, kalliit lahjat tai erikseen järjestetty tilanne. Toki ei minulla mitään ole ravintolaillallista vastaan!


Mies oli löytänyt lattialta kaulakorun, jolle ei löytynyt omistajaa. Se ei ollut mikään kallis tai hirveän hieno. Hän antoi sen minulle.

Aamulla kun heräsin, oli keittiössä puolialaston mies, ja aamukahvini juuri niin miten tykkään siitä.

Tekstiviesti:"Ei mitn asiaa. Yksinäsi sohvalla odotan ja ikävöin sinun syliin nukahtamista. Puus"

:h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Turbohaltija kirjoitti:Mikä on romanttista? Miten miesten ja naisten käsitykset romantiikasta eroavat?
Runkkaaminen kevätauringon paistaessa sisään katsellen Geri Halliwellia ja haaveillen, että *sensuroitu* :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kukkasia jos joskus sais, ni oishan tuo romanttista. Etenki jos niitä tulee ilman erityistä merkkipäivää tai lepytelläkseen sitä, että "Sorppa ku tuli toissayönä polkastua naapurin akkaa, kai otat mut silti vielä takas....".. Jos kukkia ei kumppanilta oo enemmän tai vähemmän "tottunut" saamaan spontaanisti, ni sitten toki saattaa tällaisena hetkenä herätä kysymys kumppania kohtaan, jotta "Mitäs pahaa sä nyt oot tehny...??"

Muuteski semmoset pienet huomionosotukset, vaikka vaan se, että ottaa kädestä kiinni tms. voi joissain olosuhteissa tuntua hurrjan romanttiselta. Mistään kuutamokävelyistä puhumattakaan....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Turbohaltija kirjoitti:En kaipaa mitään hempeilyä ja ruusunpunaisten lasien läpi katselua, vaan tasaveroista kumppania.
Nämä jotenkin sulkevat toisensa pois?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Vadim »

hermine kirjoitti:Niin, no eipä taida paljoa lämmittää miestä kynttiläillalliset lempiruoilla, kävelyt kuunvalossa, kokovartalohieronta, tuoksuva yhteinen vaahtokylpy, lahjat tai miestämiellyttävällä tavalla kauniiksi laittautunut nainen (tässä nyt vaan joitain romanttisuuskliseitä) jos pimppaa ei sitten kuitenkaan irtoa niiden jälkeen.
No siis oikean henkilön kanssahan tuo on parhautta! Toisaalta, mä pidän baletistakin, joten mua ei ehkä voi pitää ns. terveenä heteromiehenä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Romantiikka

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Suvinen kirjoitti:Nuo Herminen luettelemat romanttiset kliseet toimivat, uskomatonta kyllä, jos ne kokee sen ihmisen kanssa, jota rakastaa - tai johon on juuri rakastumassa.
Sen sijaan jos lipevän ällö äijä yrittää saada nyt vaikkapa sitä pesää ja sen toivossa järjestelee juuri nuo kynttiläillalliset sun muut, niin romantiikka on kaukana.
Itse asiassa edellä lueteltiin kaikki syyt, jotka johtavat siihen, ettei romantiikka ainakaan kumpua miesten hemmotteluyrityksistä. Niissä ei näet ole mitään järkeä.

Jos nainen on jo rakastunut sinuun, miksi hemmotella häntä, semminkin kun useimmiten se saa heräämään epäilyn, että tosiaan on tullut kiksaistua naapurintyttöä.

Jos hän taas ei ole rakastunut sinuun, miksi hemmotella häntä, koska yritys lähinnä vain vahvistaa miesparan havaittua ällöyttä.

Siksipä romantiikka on katoamassa, vähän niinkuin herrasmiehetkin.
Vastaa Viestiin