Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
RolloTomasi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti: Nyt kysytte miksi ko. tyypin kanssa seurustelin? Itsepäisyydestä.
haluatko selventää vai pitääkö minun arvata?
WanhaPervo

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Exsat kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:
- irrationaalista, toistuvaa vauvakuumeilua
Millaista on rationaalinen vauvakuumeilu?
No esim. jos mittarissa on 39v ja haluaa joskus lapsen?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RolloTomasi kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Nyt kysytte miksi ko. tyypin kanssa seurustelin? Itsepäisyydestä.
haluatko selventää vai pitääkö minun arvata?
"Älä pidä mua tyhmänä, mä todistan että olen fiksu"

"Älä aliarvioi, on musta johonkin"

"Kyllä mäkin voin näyttää niin hyvältä kun toi"

"Älä luulekaan että olet parempi kuin muut, kiistellään asiat läpi".

Tästä erosta lisää "miksi erosit"- topikissa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tulipa mieleen kaikkein kamalin asia: täydellinen tahdottomuus ja alistuvuus. aina vastataan "mitä sä haluat?" kysymykseen "mitä vaan sä kulta haluat"

hetken huvittaa, sitten vituttaa. lopulta rupee kokeilemaan milloin se oikeen sanoo ei? ja kun kehottaa joskus sanomaan ei, niin sitten se yrittää arvata millon mä haluan sen sanovan ei. Ja yleensä arvaa väärin.

EI eieieieieieieieie ei.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Lisäyksenä vielä..

- vinot hampaat, rako(ja) hampaissa, muuta kuin valkoiset
- kierot tahi karsastavat silmät = vaasa-oulu -ilmiö
- markettivaatteet noin niiq yleisesti
- karvanaamat/näppynaamat on kans tot turn off
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

RolloTomasi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Kumppanissani en kestäisi sitä, että hän ei voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolle ei tule Helsingin sanomat.
Ehe.. mä seurustelin tällaisen tyypin kanssa 3 vuotta, ihmettelen vielä itsekin että miksi.
sellaisen, joka ei voisi seurustella, vai sellaisen, jolle ei tule?
Musta on aika noloa sanoa tilaavansa jotain hesaria sehän on päivän selvä juutalais ja demari propaganda lehti ihan sama olisi tilata jotain tiedonantajaa samat jutut siinä on suorempana ja halvempi.
Kingi I
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Elppis kirjoitti: Nyt kysytte miksi ko. tyypin kanssa seurustelin? Itsepäisyydestä.
Joku outo havitty veto tuli toisena ideana mieleen.
hermine

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

WanhaPervo kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:
- irrationaalista, toistuvaa vauvakuumeilua
Millaista on rationaalinen vauvakuumeilu?
No esim. jos mittarissa on 39v ja haluaa joskus lapsen?
Toihan on just sitä epärationaalisuutta. Rationaalista olisi nimenomaan toistuva vauvakuumeilu ja vauvakielteisten kumppanien lemppaaminen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa suhdetta (jos siis oikeasti lapsen saaminen on keskeisellä sijalla tulevaisuudensuunnitelmissa) siinä parikymppisenä, kun on parhaassa synnytysiässä muttei enää ihan teini. Työ- ja parisuhdeoloja ehtii järjestelemään koko loppuikänsä, mutta vauvoista on turha haaveilla enää kovin paljoa yli kolmekymppisenä.
SnapaHead

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Elppis kirjoitti:
shue kirjoitti:
Elppis kirjoitti:olit sivistynyt jos luit Helsingin Sanomat joka päivä, ja et ollut, ellet lukenut. Samoin tilasi myös Suomen Kuvalehden (olin ainut joka sen yleensä luki) vain sen takia, kun se osoitti ko. henkilön fiksuuden.
Samainen herra on myös se tyyppi, joka on kerran antanut mulla valtiotieteellisen pääsykoekirjan(sa), ja sanoi "Lue tämä niin meillä olisi jotain fiksua puhuttavaa keskenämme".
Epätodellista! :rofl:
Jatkoa (kun nyt kerran saa exää haukkua :P ): Halusi välttämättä marimekin siniset unikko- verhot, koska ne olivat "korkealuokkaista muotia" silloin (2002). Osti myöskin monen tuhannen euron mikserivarusteet (Kosovossa sai rahaa), koska omasta mielestään hänen ainut LP:nsä (Daft Punk) kuulosti paljon paremmalta näin.. Olohuoneen ulkomuodon takia ostelin sille lisää niitä levyjä, mitä se ei koskaan oppinut miksaamaan, tai edes vinguttamaan.

Osa 2: Muutettiin yhteen, niin kaikki "halpa" mitä toin mukana (mukit, lautaset, haarukat&veitset) kellariin. Hulluilla päivillä se melkein tappeli viimeisestä Iittalan aterimet- sarjasta. "Minä en syö muuta kuin Iittalan design-haaruikoilla".

Nyt kysytte miksi ko. tyypin kanssa seurustelin? Itsepäisyydestä.
Mokaaja päästit täydellisen aviomiehen karkuun. Kerrohan kaikelle kansalle millä tavalla tuollainen jamppa alunperin edes kykeni hurmaaman sinut? Daft Punkilla ja hesarilla? Taidat olla helppo.
Mut hyvät läpät ei tule koskaan kun niihin olisi aihetta. Sun olisi pitänyt painattaa sille lahjaksi t-paita jossa lukee "My Little Pony" isolla ja sitten myös kutsua "mun pikku poniks". "Poniiii tuu tänneee!" "Onko mun pikku poni ostanu levysoittimen?" "Pikku ponil on nyt sit tosi söde haarukka! Rouskis rouskis vaa!"
Meinaan tuollainen kaveri olisi ollut todella innoissaan. Se olis ollu selätetty noin helpolla läpällä.

---
T-paidoista lisää kun tuossa yllä oli niistä. Stuntmanista on pitänyt jo ties kuin kauan tilata oikeasti hauska paita. Siinä on edessä törkeän iso kuva vessanpöntöstä, jonka laidoilla ja pitkin poikin on ripulipaskaa, oikein niinku vesitykillä ammuttu. Teksti on tietysti God is Everywhere.
Katto Kassinen

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Katto Kassinen »

Älytöntä eläinhulluutta. Talo täynnä kissoja tai koiria ajaa välittömästi mielenkiinnon pakosalle. Kun 50 neliön luukussa on vaivoina 3 vasikan kokoista huonosti koulutettua piskiä tai muutama mouruava katti, on kyseessä jo jonkun sortin nut case. Ehdoton turn of.
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elppis kirjoitti: Sellaisen kanssa, jonka mielestä olit sivistynyt jos luit Helsingin Sanomat joka päivä, ja et ollut, ellet lukenut. Samoin tilasi myös Suomen Kuvalehden (olin ainut joka sen yleensä luki) vain sen takia, kun se osoitti ko. henkilön fiksuuden.
Samainen herra on myös se tyyppi, joka on kerran antanut mulla valtiotieteellisen pääsykoekirjan(sa), ja sanoi "Lue tämä niin meillä olisi jotain fiksua puhuttavaa keskenämme". Nauroin sisäisesti (makeasti) kun ei päässyt edes yliopistoon ko. aineita lukemaan.
Ei helkutti mikä dorka. Mäkin kerran olin tollaisen kanssa yhdessä, ja kun se pääsi yliopistoon, mä olinkin sille liian ala-arvoista seuraa. Mutta nyt mä olen korkeammin koulutettu kuin se, käynyt parempia korkeakouluja kuin se, ja se on boheemialkiskommariplösö, ja voisin kuitata sille siitä. Mutta kun hyviin tapoihin ei kuulu älykkyysranking ja siitä vittuilu (ellei tahdo antaa kusipäille takaisin :twisted: ) Se kalpeni kun se näki mut pitkän, vaalean ja komean miehen kanssa Stadissa :D Eksä taas oli lökäpöksy.
Elukka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:Se kalpeni kun se näki mut pitkän, vaalean ja komean miehen kanssa Stadissa :D
:shock: Eikös Unelmien Prinssin kolme tärkeintä ominaisuutta ole "pitkä, tumma ja komea" ?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No tietty on ne itsestäänselvät väkivaltaisuudet ja sensellaiset, mutta totesin taas kerran erästä kaveriani seuratessa, että en kestä teatraalista älyrunkkausta harrastavia miehiä. Siis sellaisia, jotka esittävät vaikuttavia monologeja vahvasti aiheeseensa eläytyen, vähän silleen, että jo unohtavat keskustelukumppaninsa. Näihin esityksiin saattaa myös sisältyä oikealle yläviistoon tuijottelua ja muuta vastenmielistä teatraalista. Ja hyi, huolellisia korulauseiden rakentelua. Pidän kyllä hyvistä keskustelijoista, mutta sellaiset miehet, jotka jotenkin haluavat päteä monologeillaan, ovat mielestäni epäviehättäviä.

Miehessä ärsyttäisi myös löysyys, hitaus ja saamattomuus. Heh, ne kun ärsyttävät itsessäkin. Pidän toiminnan miehistä, en mistään löysistä asioiden loputtomiin vatkaajista. Perhana, ei tässä koko loppuelämää ole aikaa jauhaa ja maata sohvalla! :wink: Tietenkin pitää välillä löysäillä oikein olan takaa, mutta ei aina.

Joo, ja sitten mököttäjät eivät myöskään sytytä, kuten ei myöskään se, ettei asioista voi puhua ja ongelmista keskustella.

Lista jatkuu samoin kuin ikäneitous minulla ainakin toistaiseksi. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:Ei helkutti mikä dorka. Mäkin kerran olin tollaisen kanssa yhdessä, ja kun se pääsi yliopistoon, mä olinkin sille liian ala-arvoista seuraa. Mutta nyt mä olen korkeammin koulutettu kuin se, käynyt parempia korkeakouluja kuin se, ja se on boheemialkiskommariplösö, ja voisin kuitata sille siitä.
Aijaa, mä en tiennytkään että sä olet noin korkeasti koulutettu. Mitä korkeakouluja sä olet käynyt, ja minkälaisia tutkintoja sulla on plakkarissa, jos saan kysyä?
Mutta kun hyviin tapoihin ei kuulu älykkyysranking ja siitä vittuilu (ellei tahdo antaa kusipäille takaisin :twisted: )
Ööm. Tästä saan nyt sellaisen kuvan, että sun mielestäsi älykkyys korreloi koulutusasteen kanssa?
Vastaa Viestiin