Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
segma

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja segma »

Entäs "Hampaassani on radiolähetin" -paita, jonka ostolla on sentään tuettu Suomen Mielenterveyden keskusliiton toimintaa? ;(
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hei asiaa! Mulla on täyttä kultaa oleva Suomen leijona -kaulakoru! Instant Matti Nykänen!
Geetzu

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En kestäis jos kumppani ois semmonen urpo vätys, ettei kehtais käyttää tyylittömiä tekstipaitoja, joita oon ostellut ympäri maailmaa. Menee työpäivätkin lepposammin kun hienon puvun takin alla pilkistelee vaimon ihan itse pinkiksi värjäämä "hanibani" -paituli.
segma

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja segma »

Suvinen kirjoitti:Siis t-paita tekstillähän toimii jos se teksti on oikeasti älytön tai uniikki. Nämä mielenterveyskampanjan paidat on hyvä esimerkki paidoista joiden tekstissä on sanomaa.
Kärjistettynä voisi sanoa, että jos juuri nämä junttieinarit eivät ymmärrä paidan tekstiä tai jopa vitsiä, on paita onnistunut.
Typeräksi teksti muuttuu silloin, kun kaikilla on samanlainen tai viimeistään siinä vaiheessa, kun niitä tulee myyntiin Prismaan tai sittariin.

P.S. Itselläni on kaapissa "nyt äkkiä jotain sutinaa"- t-paita. Siis kaapissa. Se oli hauska kun ostin sen; kaksi vuotta sitten.
Helpotus. Säikähdin nimittäin että minut leimataan JUNTIKSI vaikka olen oikeasti jumalan lahja maailmalle! Paitsi jos joku käski sinun sanoa noin - ihan vaan siksi, että epäilykset hälvenisivät. Hmm... kuka se oli?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:Kärjistettynä voisi sanoa, että jos juuri nämä junttieinarit eivät ymmärrä paidan tekstiä tai jopa vitsiä, on paita onnistunut.
Minun paidassani lukee nyt "There are only 10 kinds of people. Those who understand binary and those who don't." Kuinkahan moni tämän nörttivitsin itseasiassa ymmärtääkään? Yksi 1010:sta?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti: P.S. Itselläni on kaapissa "nyt äkkiä jotain sutinaa"- t-paita. Siis kaapissa. Se oli hauska kun ostin sen; kaksi vuotta sitten.
Eikä ollut.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aasi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Kärjistettynä voisi sanoa, että jos juuri nämä junttieinarit eivät ymmärrä paidan tekstiä tai jopa vitsiä, on paita onnistunut.
Minun paidassani lukee nyt "There are only 10 kinds of people. Those who understand binary and those who don't." Kuinkahan moni tämän nörttivitsin itseasiassa ymmärtääkään? Yksi 1010:sta?
Kitylläkin on 110111010 käyttäjää, joista ehkä 110 - 1010 ymmärtää. Minuu nauratti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mylwin kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Kärjistettynä voisi sanoa, että jos juuri nämä junttieinarit eivät ymmärrä paidan tekstiä tai jopa vitsiä, on paita onnistunut.
Minun paidassani lukee nyt "There are only 10 kinds of people. Those who understand binary and those who don't." Kuinkahan moni tämän nörttivitsin itseasiassa ymmärtääkään? Yksi 1010:sta?
Kitylläkin on 110111010 käyttäjää, joista ehkä 110 - 1010 ymmärtää. Minuu nauratti.
Mulla oli toi allekirjoituksena lähes vuoden..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elppis kirjoitti: Mulla oli toi allekirjoituksena lähes vuoden..
Havaitsin!
Saatkin siitä siis ensinaurupisteet himaan.

Lisäyksenä edelliseen, jos kumppanini nostaa penkistä enemmän kuin mie niin se voisi olla vähän pelottavaa.
Se ei tosin paljoa vaadi, mutta kuitenkin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Feiz

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

aasi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Kärjistettynä voisi sanoa, että jos juuri nämä junttieinarit eivät ymmärrä paidan tekstiä tai jopa vitsiä, on paita onnistunut.
Minun paidassani lukee nyt "There are only 10 kinds of people. Those who understand binary and those who don't." Kuinkahan moni tämän nörttivitsin itseasiassa ymmärtääkään? Yksi 1010:sta?
Noitahan löytyy 1101 1100:sta.
Yönmustaritari

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Suvinen kirjoitti:Siis t-paita tekstillähän toimii jos se teksti on oikeasti älytön tai uniikki. Nämä mielenterveyskampanjan paidat on hyvä esimerkki paidoista joiden tekstissä on sanomaa.
Kärjistettynä voisi sanoa, että jos juuri nämä junttieinarit eivät ymmärrä paidan tekstiä tai jopa vitsiä, on paita onnistunut.
Typeräksi teksti muuttuu silloin, kun kaikilla on samanlainen tai viimeistään siinä vaiheessa, kun niitä tulee myyntiin Prismaan tai sittariin.

P.S. Itselläni on kaapissa "nyt äkkiä jotain sutinaa"- t-paita. Siis kaapissa. Se oli hauska kun ostin sen; kaksi vuotta sitten.
Sanoma se paskakin sanoma. Mut jos ei käy muualla kun prismassa niin on auttamattomasti aina myöhässä. Tyylitajuton pölvästi siis kun on väärät. Vitut "äkkiä sutinaa" ole kyllä ollut hauska koskaan.

Hitlerin European Tour-paita ei ole tähän päivään mennessä saanut kovin suurta kannatusta noin niiku akkojen taholta. Tyypit siitä tosin kännipäissään kyllä tekee kauppaa ja melkein tappeleekin.
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Siis voi vitzix, mä löyxin MIX-lehden välistä sellasen kuponkin, jolla sai äiskän allekirjottamana tilata 30 eurolla TEE-paidan jonka rinnas luki et "JEESUS TULEE!" ja sit selän takana oli et "JEESUS MENEE!" siis ihan TOSI HAUSKA! Tilasin heti 12 kappaletta, et joka kuukaudelle oma. No sit just vuoden ehin pitää mun kivaa textiviestipaitaa, ku sain kuulla et se sama kuponki on nykyää myös SUOSIKKI-lehden välis!!!

Siis SUOSIKKI-porukkaki sai samaa paitaa, ja kuulemma viel kybän halvemmalta ties mistä tarjoustalosta!!! Vittu, mä en oo enää mikää jeesus enää kyl koskaa, jos kerran suosikkiki on. Ihan tyhmä läppä, laitoin kaikki paidat kaappiin. Mut kyl silti sellaset on mua urpompii, joil on joku suamen leijona. Varmaa joku hyväki läppä joskus 1917. Jeesus menee ny.
RolloTomasi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

onko kukaan vielä maininnut kestämättömänä ominaisuutena typerien vaatteiden pitämistä turn-offina?
RolloTomasi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti:Mitä eroa muka on sitten tyylitajuttomuudella?
Luulin aina, että tyylitajullisuus voi olla jotain muutakin kuin vaatteet. Kiitos kun korjasit.

Jos vaatteilla on merkitystä, niin nehän voi vaihtaa, jos ehdokas on muuten sopiva. Vie vaatekauppaan ja valitsee sieltä sellaiset vaatteet, jotka kumppaninsa päälle haluaa. Samoin kuin hiukset voi värjätä.

Ihmisen ulkonäössä on asioita, joita voi muuttaa ja asioita, joita ei. Esimerkiksi pituudelle ymmärtääkseni on vaikeampi tehdä mitään ja luustolle, mutta esimerkiksi kasvot voi muuttaa helposti.
RolloTomasi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kumppanissani en kestäisi sitä, että hän ei voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolle ei tule Helsingin sanomat.
Zeb

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Tarkoittaako tämä sitä, että juuri minä en saa arvostella toisten pukeutumista tai tyyliä vaiko vain sitä, että Manala nyt vaan ei saa tarpeekseen minulle vittuilemisesta?

Vaiko vain sitä, että Manala on nyt taas vähän huomionkipeä eikä sen provoihin jaksa kukaan muu tarttua kuin minä?
No hei, minäkin sain Manalalta vähän huomiota tuolla, katsos kun minun preferensseissäni oli peräti neljä täysin epäkelpoa ja sopimatonta (tai sitten omakohtaisesti harmittavan sopivaa) kohtaa:
Herra Manala kirjoitti: - Taipumus/tarve kanssaihmisten manipulointiin. (Siis jos se sika yrittää manipuloida mua. Jos mä taas näytän sille miten asiat tehään oikein, oletan sen menevän jakeluun kerralla.)
- Huuhaa-harrastuneisuus. (Tyhmien juttujen epäintensiivinen harjoittelu muka-fyysisellä tasolla. Oletan että tämä muka-harrastuksiin kulutettu aika voidaan liittää paremmin tukemaan omia tärkeitä harrastuksiani.)
Ja viimisenä on mulle se tärkein ja suurin iso miinus. Sivistymättömät ja taiteesta ymmärrämättömät ihmiset (kutsun niitä junteiksi) kun eivät yksinkertaisesti kykene stimuloimaan herkkää hypothalamustani, vaan ainoastaan aiheuttavat liikeetä parabellumeissani:
- Kyvyttömyys saada nautintoa taiteista, erityisesti aikuisviihteestä.
Ymmärrän kyllä kritiikin (ja sen antamisen helppouden) siinä mielessä, että nämä listat yleensäkin ovat ihan perseestä, koska kaikki kohdat vaatisivat loputtoman litanian selvennyksiä ja poikkeuksia perään, ja lisäksi listaus saa aikaan vaikutelman postimyyntitilauksesta eikä ihmissuhteesta.
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

:cheer:

Tyylitaju on sitä, et LUO muotii. Ei sitä, et on muodin orja. Tyylitaju on vaaleenpunaset karvamoonbootsit espalla, paitsi ens vuonna. Tyylitajuu on vitunhuonoläppä T-paidassa, paitsi huomenna. Kässäättexte?

Siis Daa-aa-aah. Siis oikeesti, et jos joku laittaa sellasen rätin niskaan, mikä on SO YESTERDAY. Vähän vammasii. Vähän säälittävii. Mut mulla on jalassa bokserit, jossa on pin-up tytsykuva. Aika coolii, en oo ennen nähny. Mut huomenna nää on SO YESTERDAY.

Mua hävettää sellasten ihmisten puolesta. Mut mä näytän. Mä näytän niille. Mä luon muotia, mä auraan tietä. Mä tilaan kaikki jutut ekana, mä painatan mun T-paidat ekana. Mä oon ekana. Mä näyn. Mä osaan. Mä.

Muut on luusereita. SO YESTERDAY.

Nyt mä lähen painattaa itelleni paidan, jos lukee rinnas "SO YESTERDAY". Vitsi se ajatus naurattaa mua jo valmiiks. Toi tulee olee niin hyvä läppä tän kesän. Mut ens kesänä KAIKIL vitun teineil ja pissixsil on semmonen. Mua vähän säälittää jo valmiiks ne. Koska sillon mul on jo uudet tuulet, ja ne muut on SO YESTERDAY.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RolloTomasi kirjoitti:Kumppanissani en kestäisi sitä, että hän ei voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolle ei tule Helsingin sanomat.
Ehe.. mä seurustelin tällaisen tyypin kanssa 3 vuotta, ihmettelen vielä itsekin että miksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Miulle ei tule Hesaria, mutta silti voisin seukata sellaisen kanssa jolle tulee.
luen hesarini töissä tai netissä
RolloTomasi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Kumppanissani en kestäisi sitä, että hän ei voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolle ei tule Helsingin sanomat.
Ehe.. mä seurustelin tällaisen tyypin kanssa 3 vuotta, ihmettelen vielä itsekin että miksi.
sellaisen, joka ei voisi seurustella, vai sellaisen, jolle ei tule?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RolloTomasi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Kumppanissani en kestäisi sitä, että hän ei voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolle ei tule Helsingin sanomat.
Ehe.. mä seurustelin tällaisen tyypin kanssa 3 vuotta, ihmettelen vielä itsekin että miksi.
sellaisen, joka ei voisi seurustella, vai sellaisen, jolle ei tule?
Sellaisen kanssa, jonka mielestä olit sivistynyt jos luit Helsingin Sanomat joka päivä, ja et ollut, ellet lukenut. Samoin tilasi myös Suomen Kuvalehden (olin ainut joka sen yleensä luki) vain sen takia, kun se osoitti ko. henkilön fiksuuden.
Samainen herra on myös se tyyppi, joka on kerran antanut mulla valtiotieteellisen pääsykoekirjan(sa), ja sanoi "Lue tämä niin meillä olisi jotain fiksua puhuttavaa keskenämme". Nauroin sisäisesti (makeasti) kun ei päässyt edes yliopistoon ko. aineita lukemaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ehe.. mä seurustelin tällaisen tyypin kanssa 3 vuotta, ihmettelen vielä itsekin että miksi.
sellaisen, joka ei voisi seurustella, vai sellaisen, jolle ei tule?
Sellaisen kanssa, jonka mielestä olit sivistynyt jos luit Helsingin Sanomat joka päivä, ja et ollut, ellet lukenut. Samoin tilasi myös Suomen Kuvalehden (olin ainut joka sen yleensä luki) vain sen takia, kun se osoitti ko. henkilön fiksuuden.
Samainen herra on myös se tyyppi, joka on kerran antanut mulla valtiotieteellisen pääsykoekirjan(sa), ja sanoi "Lue tämä niin meillä olisi jotain fiksua puhuttavaa keskenämme". Nauroin sisäisesti (makeasti) kun ei päässyt edes yliopistoon ko. aineita lukemaan.
Voi ei :lol:
Noita tyyppejä siis on ihan aikuisten oikeasti olemassa enemmän kuin se yksi. :roll:
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja shue »

Elppis kirjoitti:olit sivistynyt jos luit Helsingin Sanomat joka päivä, ja et ollut, ellet lukenut. Samoin tilasi myös Suomen Kuvalehden (olin ainut joka sen yleensä luki) vain sen takia, kun se osoitti ko. henkilön fiksuuden.
Samainen herra on myös se tyyppi, joka on kerran antanut mulla valtiotieteellisen pääsykoekirjan(sa), ja sanoi "Lue tämä niin meillä olisi jotain fiksua puhuttavaa keskenämme".
Epätodellista! :rofl:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

shue kirjoitti:
Elppis kirjoitti:olit sivistynyt jos luit Helsingin Sanomat joka päivä, ja et ollut, ellet lukenut. Samoin tilasi myös Suomen Kuvalehden (olin ainut joka sen yleensä luki) vain sen takia, kun se osoitti ko. henkilön fiksuuden.
Samainen herra on myös se tyyppi, joka on kerran antanut mulla valtiotieteellisen pääsykoekirjan(sa), ja sanoi "Lue tämä niin meillä olisi jotain fiksua puhuttavaa keskenämme".
Epätodellista! :rofl:
Jatkoa (kun nyt kerran saa exää haukkua :P ): Halusi välttämättä marimekin siniset unikko- verhot, koska ne olivat "korkealuokkaista muotia" silloin (2002). Osti myöskin monen tuhannen euron mikserivarusteet (Kosovossa sai rahaa), koska omasta mielestään hänen ainut LP:nsä (Daft Punk) kuulosti paljon paremmalta näin.. Olohuoneen ulkomuodon takia ostelin sille lisää niitä levyjä, mitä se ei koskaan oppinut miksaamaan, tai edes vinguttamaan.

Osa 2: Muutettiin yhteen, niin kaikki "halpa" mitä toin mukana (mukit, lautaset, haarukat&veitset) kellariin. Hulluilla päivillä se melkein tappeli viimeisestä Iittalan aterimet- sarjasta. "Minä en syö muuta kuin Iittalan design-haaruikoilla".

Nyt kysytte miksi ko. tyypin kanssa seurustelin? Itsepäisyydestä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Elppis kirjoitti:Samainen herra on myös se tyyppi, joka on kerran antanut mulla valtiotieteellisen pääsykoekirjan(sa), ja sanoi "Lue tämä niin meillä olisi jotain fiksua puhuttavaa keskenämme".
Voisin soveltaa samaa yleiseen palvelusohjesääntöön!
*kuvittelee*
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin