Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti: Kuka teistä muka pokerilla väittää että katselisi huonohampaista miestä / naista?
Siis mulla on purenta juuri ja juuri normaalin rajoissa, toinen etuhammas lohjennut (se lohkesi niin monta kertaa, etten lopulta jaksanut enää paikkauttaa) ja muutama alahammas vähän vinksin vonksin. Sen lisäksi olen laiska pesemään hampaita. Olisin sinulle oikea painajainen!!
Suvinen kirjoitti:Vanhuksien kanssa en mielelläni kielareita vaihtaisi, joo olet oikeassa. :roll:

Ai kielaroit kaikkia vieraita hyvähampaisia ihmisiä?
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti:Näköjään nyt haluat ottaa tämän jostain syystä henkilökohtaisesti?

Kysyttäessä sanoin, että huonohampaiset miehet saavat minussa aikaan puistatuksia. Koska kyseessä on ketju, jossa kysellään ominaisuuksia
joita en kumppanissani sietäisi, oletin, että ihmiset ymmärtäisivät minun tarkoittavan juuri intiimiä kanssakäymistä.
Olet siinä oikeassa, että konteksti antaisi ehkä ymmärtää sinun puhuvan nimenomaan miehistä, mutta itse käytit sanamuotoa vieraissa ihmisissä ja korostit oikein huonokuntoisten hampaiden aiheuttamaa suunnatonta inhoa. Älä huoli, en ota tätä henkilökohtaisesti, vaan huvittuneesti.. mutta siinä olet oikeilla jäljillä, että Gattaca on minun idolini
Nyt penikseni on fantastinen!
Nighthawk

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

mm.

- epäluotettavuutta
- miehekkyyttä
- liiallista turhamaisuutta
- riidanhaluisuutta
- väkivaltaisuutta
- tupakoiva
- tolkuton päihteiden käyttö
- tosikkomaisuutta
- kroonista liiallista kärsimättömyyttä
- tyhmyyttä
- hygienian puutetta
- laiskuutta, ”kotirouvana” syntymästään saakka tekemättä mitään.
- oikeistolaisuutta, suurta himoa omaisuutta kohtaan.
- ei lainkaan kiinnostunut taiteista.
- pissismäistä kielenkäyttöä
- insinöörimäisyyttä
- ”haluan lapsen, lapsi olisi muuten ihana, susta tulisi hyvä isä,.. jne”
- rasistisuutta
- Ja ettei tykkää olla kuumassa suihkussa / ammeessa tmv tolkuttomia aikoja.
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lainasin vähän toistenkin teksteistä ku oli jo niin hyvät pohjat, tavitsi vaan vähän detaljointia.

- Ylipaino
- Leukaparta
- Taipumus/tarve kanssaihmisten manipulointiin. (Siis jos se sika yrittää manipuloida mua. Jos mä taas näytän sille miten asiat tehään oikein, oletan sen menevän jakeluun kerralla.)
- Huuhaa-harrastuneisuus. (Tyhmien juttujen epäintensiivinen harjoittelu muka-fyysisellä tasolla. Oletan että tämä muka-harrastuksiin kulutettu aika voidaan liittää paremmin tukemaan omia tärkeitä harrastuksiani.)

Ja viimisenä on mulle se tärkein ja suurin iso miinus. Sivistymättömät ja taiteesta ymmärrämättömät ihmiset (kutsun niitä junteiksi) kun eivät yksinkertaisesti kykene stimuloimaan herkkää hypothalamustani, vaan ainoastaan aiheuttavat liikeetä parabellumeissani:
- Kyvyttömyys saada nautintoa taiteista, erityisesti aikuisviihteestä.
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti: - Kyvyttömyys saada nautintoa taiteista, erityisesti aikuisviihteestä.
Tuo lista näytti muutenkin siltä että haet miestä.

Aikuisviihteestä: moni nainen ei ehkä saa kiksejä siitä sen takia että ne on tehty miehisestä näkökulmasta. Ei siinä ole mitään epänormaalia jos piNppa ei kostu kun katsoo panevaa lesboparia :twisted: :lol: :rofl:

Onneksi sitten on eri näkökulmasta tehtyä aikuismateriaalia kuin se miehinen "laukean-naamallesi-huora" -materiaali. Mutta niissä muissa sitten onkin hakemista :shock:
AarneAnkka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Tuo lista näytti muutenkin siltä että haet miestä.
Hänen sarkasminsa taisi lentää aika komeassa kaaressa hilseesi ylitse?
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Tuo lista näytti muutenkin siltä että haet miestä.
Hänen sarkasminsa taisi lentää aika komeassa kaaressa hilseesi ylitse?
Nonni, älä SÄKIN ala saatana vittuilee mulle. Olen nyt sillä tuulella että jos tulet noilla kommenteillas mua vastaan, SINÄ lennät komeassa kaaressa Afganistaniin.

Mutta sitä ennen alla oleva tyyppi saa vetäistää sua lujaa hanuriin:

Kuva
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Tuo lista näytti muutenkin siltä että haet miestä.
Hänen sarkasminsa taisi lentää aika komeassa kaaressa hilseesi ylitse?
Nonni, älä SÄKIN ala saatana vittuilee mulle.
Vittuilee? Ei aarne vittuillut pätkääkään. Arveli lähinnä ettet välttämättä osannut tulkita kaikkia eri sarkasmimuotoja joita tuo viesti saattoi pitää sisällään. Ja vastauksestasi päätellen et ymmärtänytkään. Ja se on sikäli ihan ok, sillä sarkasmi ei ole ainakaan hyvää sarkasmia, jos se menee kaikille läpi selittämättä.
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Hänen sarkasminsa taisi lentää aika komeassa kaaressa hilseesi ylitse?
Nonni, älä SÄKIN ala saatana vittuilee mulle.
Vittuilee? Ei aarne vittuillut pätkääkään. Arveli lähinnä ettet välttämättä osannut tulkita kaikkia eri sarkasmimuotoja joita tuo viesti saattoi pitää sisällään. Ja vastauksestasi päätellen et ymmärtänytkään. Ja se on sikäli ihan ok, sillä sarkasmi ei ole ainakaan hyvää sarkasmia, jos se menee kaikille läpi selittämättä.
*provosoitumisherkässä tilassa*

Mitenköhän saisi purettua itseään? Tuokaa mulle nyrkkeilysäkki. Tai joku puolisukeltaja!
AarneAnkka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mä ainakin lähden nyt kävelylle. Se on usein meditatiivinen, rauhoittava kokemus.
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:Mä ainakin lähden nyt kävelylle. Se on usein meditatiivinen, rauhoittava kokemus.
No mene saatana!! Mä lähden kohta autolla ajamaan mummojen päälle!!
huima

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Noriyumi kirjoitti: No mene saatana!! Mä lähden kohta autolla ajamaan mummojen päälle!!
Synnytyselimet tekevät selvästi joistain yksilöistä rauhallisia ja maailmaa rakastavia ihmisiä?

Ei sen puoleen. Loistodemonstraatio yhdestä topikin mukaisesta ominaisuudesta.
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

huima kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: No mene saatana!! Mä lähden kohta autolla ajamaan mummojen päälle!!
Synnytyselimet tekevät selvästi joistain yksilöistä rauhallisia ja maailmaa rakastavia ihmisiä?

Ei sen puoleen. Loistodemonstraatio yhdestä topikin mukaisesta ominaisuudesta.
Naisetkin suuttuvat joskus. Eikö saisi? Naisetkin on ihmisiä eikä me aina jakseta olla puznuzläählääh. En ole kuullut koskaan naisesta joka ei koskaan pahoita mieltään tai suutu.

Nyt minäkin menen ulos, saatana!
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mutta sitä ennen ettei naismyytti kiltistä olennosta täysin romutu, tässä teille:

PUZNUZ PUZNUZ LÄÄH HYMY NAUR NAUR.

Ja nyt ulos.
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:Naisetkin suuttuvat joskus. Eikö saisi?
Toki. Plussaa on myös jos löydetään sille raivokohtaukselle joku motiivi. Skitsofreenikoiden käytösmalleissakin on nimittäin yleensä helposti ymmärrettäviä loogisuuksia.
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Naisetkin suuttuvat joskus. Eikö saisi?
Toki. Plussaa on myös jos löydetään sille raivokohtaukselle joku motiivi. Skitsofreenikoiden käytösmalleissakin on nimittäin yleensä helposti ymmärrettäviä loogisuuksia.
No just. Jos kaikki naiset on skitsoja niin kaikki miehet on hyttysiä! :lol:
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:No just. Jos kaikki naiset on skitsoja niin kaikki miehet on hyttysiä! :lol:
Eli kaikki naiset käyttäytyvät mielestäsi ihan niinkuin sinäkin? Hassu juttu että yleensä tuppaat puolustelemaan käytöstäsi sillä, että satut nyt vaan olemaan nainen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vaola kirjoitti:Jos totta puhutaan, niin tällä hetkellä en kestä mitään ominaisuuksia kumppanissani. :9mm:
Häh? Me ollaan miltei samikset! Paitsi että mulla ei ole kumppania, mahdollisesti juuri tuosta syystä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Noriyumi kirjoitti: Nonni, älä SÄKIN ala saatana vittuilee mulle. Olen nyt sillä tuulella että jos tulet noilla kommenteillas mua vastaan, SINÄ lennät komeassa kaaressa Afganistaniin.
No mitä jos tehtäisiinkin niin että sinä lentäisit Afganistaniin? Mulla ois pikkurouvan paikka vapaana. :p:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Omia perus(ärsyttäviä)luonteenpiirteitäni en kestäisi katsella toisintona. Mieluummin niin, että toisessa on jotain "tasapainottavia" vastineita omille ääriominaisuuksille...
Don't Panic!
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:No just. Jos kaikki naiset on skitsoja niin kaikki miehet on hyttysiä! :lol:
Eli kaikki naiset käyttäytyvät mielestäsi ihan niinkuin sinäkin? Hassu juttu että yleensä tuppaat puolustelemaan käytöstäsi sillä, että satut nyt vaan olemaan nainen.
Naisten rinnastaminen skitsoihin tai heiksi leimaaminen ei taida olla sun duunis, joten tämäkin tekstini on kuitenkin aivan turha. Suristele siis toiseen suuntaan. :twisted: Nih!

Kohta vois ottaa piilarit pois, äh.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 09.04.2006 20:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vadim kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Nonni, älä SÄKIN ala saatana vittuilee mulle. Olen nyt sillä tuulella että jos tulet noilla kommenteillas mua vastaan, SINÄ lennät komeassa kaaressa Afganistaniin.
No mitä jos tehtäisiinkin niin että sinä lentäisit Afganistaniin? Mulla ois pikkurouvan paikka vapaana. :p:
En mene. Mene sä vaan Afganistaniin ja ota sieltä paikallinen nainen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Noriyumi kirjoitti: En mene. Mene sä vaan Afganistaniin ja ota sieltä paikallinen nainen.
No siis mä asun täällä. Eikä pidä yllyttää, mun sihteeri on tosi soma. :P
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vadim kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: En mene. Mene sä vaan Afganistaniin ja ota sieltä paikallinen nainen.
No siis mä asun täällä. Eikä pidä yllyttää, mun sihteeri on tosi soma. :P
Hihi, siitä sitten vain ;)

Oletko rauhaa turvaamassa vai mitä Afganistanissa teet? Onko sihteerisi paikallinen vai jostain muualta?
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:Naisten rinnastaminen skitsoihin tai heiksi leimaaminen ei taida olla sun duunis, joten tämäkin tekstini on kuitenkin aivan turha. Suristele siis toiseen suuntaan. :twisted: Nih!
No kas kun olet taas niin kuutamolla että hävettää. Enhän minä naisia skitsoiksi leimannut. Ihmettelin ainoastaan sinun skitsoiluasi, en naisten. Sukupuoliasiaksi en tätä maininnut missään kohtaa. Sinä mainitsit. Eli piilouduit feministimäiseen "mua saa kiukuttaa koska naisia joskus kiukuttaa" -verhon taakse, etkä osannut itse vastata kiukuttelustasi yksilönä.
Vastaa Viestiin