Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Noriyumi

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Naisten rinnastaminen skitsoihin tai heiksi leimaaminen ei taida olla sun duunis, joten tämäkin tekstini on kuitenkin aivan turha. Suristele siis toiseen suuntaan. :twisted: Nih!
No kas kun olet taas niin kuutamolla että hävettää. Enhän minä naisia skitsoiksi leimannut. Ihmettelin ainoastaan sinun skitsoiluasi, en naisten. Sukupuoliasiaksi en tätä maininnut missään kohtaa. Sinä mainitsit. Eli piilouduit feministimäiseen "mua saa kiukuttaa koska naisia joskus kiukuttaa" -verhon taakse, etkä osannut itse vastata kiukuttelustasi yksilönä.
No voi vittu. Katsopa huviksesi miten huima yleisti naiset ja viittasi "synnytyselimiin", ja siihen vastasin sitten sitten naissukupuolen yhtenä edustajana!!! That's it!!!

Ei ihme että kilahti. Grr...
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:No voi vittu. Katsopa huviksesi miten huima yleisti naiset ja viittasi "synnytyselimiin", ja siihen vastasin sitten sitten naissukupuolen yhtenä edustajana!!! That's it!!!

Ei ihme että kilahti. Grr...
Jos katsot hieman tarkemmin, huima puhui joistain yksilöistä.

Sitäpaitsi en puhunut huimasta, vaan sinä kilahdit jo reilusti tuota viestiä aikaisemmin Aarnelle, kun hän epäili ettet ehkä ymmärtänyt erään viestini sarkasmisisältöä. Se oli se kilahdus jonka syitä minä ihmettelin, ja ihmettelen edelleenkin.
AarneAnkka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Se oli se kilahdus jonka syitä minä ihmettelin, ja ihmettelen edelleenkin.
Se johtui siitä että käytin turhan kirjavaa ilmaisua joka kuulosti halventavalta. Olisi pitänyt vain todeta neutraalin lakonisesti että "Herra Manala harjoitti äskeisessä viestissään sarkasmia."

Ja lisäksi tietysti se että koska olen heikkoluonteinen vässykkä, minuun on paljon helpompi purkaa estoitta kiukkuaan kuin johonkin sellaiseen joka lyö takaisin. :evil:
Herra Manala

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Se johtui siitä että käytin turhan kirjavaa ilmaisua joka kuulosti halventavalta. Olisi pitänyt vain todeta neutraalin lakonisesti että "Herra Manala harjoitti äskeisessä viestissään sarkasmia."
Olen eri mieltä. Edellämainittu lakonisen kuiva lause on mielestäni reilusti halventavampi kuin aiemmin käyttämäsi. Tämä jälkimmäinen versio kun antaa ymmärtää, ettei vastaanottaja ole kykeneväinen minkäännäköiseen sarkasmin ymmärtämiseen siinä missä alkuperäinen lauseesi sanoi pikemminkin, että sarkasmin luonne on sellaista mitä ei ymmärretty.

No olisit sanonut asian miten päin tahansa, en usko että olisit voinut sanoa sitä vastaajan kannalta hyväksyttävästi.
Ja lisäksi tietysti se että koska olen heikkoluonteinen vässykkä, minuun on paljon helpompi purkaa estoitta kiukkuaan kuin johonkin sellaiseen joka lyö takaisin. :evil:
Niin, jos todella annat aina ymmärtää, että alistut olemaan väärässä, vaikka et sitä olisikaan, ei sinulla ole mahdollisuuttakaan saada mielipidettäsi kuuluville. Aina on joku puudeli räksyttämässä sinua nurin. Tuo föwks kun rakastaa olla tuollainen koulukiusaaja. Ja ihan oikeassahan sinä olit - sarkasmi lensi yli fööksin hilseen noin kympistä.
Tiikeriankka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Karvainen rinta olis aika paha. Onhan noita joitakin juttuja, jotka saa nahan kananlih..vereslihalle suorastaan.
Kid

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kaivaa nenää ja syö räkää - varsinkin mun nähden. Ja eiku vaihtoon :P
AarneAnkka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kid kirjoitti:Kaivaa nenää ja syö räkää - varsinkin mun nähden. Ja eiku vaihtoon :P
Olisin sinulle hyvin kiitollinen jos saisit toimitettua Silvio Berlusconin vaihtoon.
Kid

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti: Olisin sinulle hyvin kiitollinen jos saisit toimitettua Silvio Berlusconin vaihtoon.
Meinas oksu tulla.. Iyyy!
AarneAnkka

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Niin, jos todella annat aina ymmärtää, että alistut olemaan väärässä, vaikka et sitä olisikaan, ei sinulla ole mahdollisuuttakaan saada mielipidettäsi kuuluville. Aina on joku puudeli räksyttämässä sinua nurin.
Tuossa olisikin kyllä shrinkkaamisen aihetta. Muistan aiemmankin tapauksen, kun sanoin yhdelle kityläiselle että hänen teksteissään käyttämä väri oli hankalaa lukea valkoisella taustalla, ja sieltä tuli vastauksena sappea ja tulikiveä. Sitten paikallinen alfauros tuli sanomaan hänelle täsmälleen saman asian, ja sai osakseen ihq-sydän-komppausta. Tärkeämpää kuin olla oikeassa, on olla itsevarma? Saatanan kaksinaamaisia osaavat ihmiset joskus olla. :evil:

Ja siinä tuli yksi ominaisuus jota en sietäisi kumppanissani: kaksinaamaisuutta. Sekä totaalista kusipäisyyttä, joka ilmenee lisääntyneenä aggressiivisuutena silloin kun huomaa toisen henkisen puolustuksen olevan heikko, tai kun tietää että toinen ei jostain muusta syystä lyö takaisin.

Kyllä, syyllistyin itsekin kusipäisyyteen kouluikäisenä. En enää. Paitsi tietysti vahingossa (vrt. norsu posliinikaupassa).
Feiz

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

AarneAnkka kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Niin, jos todella annat aina ymmärtää, että alistut olemaan väärässä, vaikka et sitä olisikaan, ei sinulla ole mahdollisuuttakaan saada mielipidettäsi kuuluville. Aina on joku puudeli räksyttämässä sinua nurin.
Tuossa olisikin kyllä shrinkkaamisen aihetta. Muistan aiemmankin tapauksen, kun sanoin yhdelle kityläiselle että hänen teksteissään käyttämä väri oli hankalaa lukea valkoisella taustalla, ja sieltä tuli vastauksena sappea ja tulikiveä. Sitten paikallinen alfauros tuli sanomaan hänelle täsmälleen saman asian, ja sai osakseen ihq-sydän-komppausta. Tärkeämpää kuin olla oikeassa, on olla itsevarma? Saatanan kaksinaamaisia osaavat ihmiset joskus olla. :evil:

Ja siinä tuli yksi ominaisuus jota en sietäisi kumppanissani: kaksinaamaisuutta. Sekä totaalista kusipäisyyttä, joka ilmenee lisääntyneenä aggressiivisuutena silloin kun huomaa toisen henkisen puolustuksen olevan heikko, tai kun tietää että toinen ei jostain muusta syystä lyö takaisin.

Kyllä, syyllistyin itsekin kusipäisyyteen kouluikäisenä. En enää. Paitsi tietysti vahingossa (vrt. norsu posliinikaupassa).
Ei saa olla munaton. Muuten naikkoset kävelee sun yli ilman mitään ongelmia.
Kyllä se hieman kirpasee kun näkee miehiä jotka ovat niin naisten talutusnuorassa ettei mitään rajaa.
huima

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Feiz kirjoitti:Ei saa olla munaton. Muuten naikkoset kävelee sun yli ilman mitään ongelmia.
Kyllä se hieman kirpasee kun näkee miehiä jotka ovat niin naisten talutusnuorassa ettei mitään rajaa.
No kukapa ovimattoa haluaisi.

Ei sen puoleen, pidän itse pahempana luonteen heikkoutena sitä että hyväksikäyttää muiden avuliaisuutta tai halukkuutta miellyttää. Vallan mukanan tulee vastuuta, ja jos sinulla on seksuaalista tai muuta valtaa toiseen ihmiseen - ei se oikeuta käyttäytymään kuin idiootti.

Joskus on ihan jännä mennä mukana ja katsoa miten ihminen, jolle on annettu valtaa käyttäytyy. Ihailen ja kunnioitan niitä nuoria naisia, joille maailma annetaan jalkojen juureen ja he silti pystyvät olemaan parempia ihmisiä kuin kanssasisarensa, jotka uskovat että he ovat oikeasti jumalan oikeuttamaa kanssaa ja kaikki mitä he tekevät tai sanovat on mannaa proletariaatille.
Yönmustaritari

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

En oikein lämpene luomulle. Väkisin kaiken orgaanisesti viljellyn perässäjuokseminen ei nääs ole kyllä lähellä sydäntä. Mut mähän olenkin vain kyyninen paska, joka ottaa AINA sen halvimman vaihtoehdon.
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja liz »

En kestäisi:

- kielellisten ja sanallisten taitojen puutetta (viittaan ensisijaisesti kieleen, jolla ei fyysisesti nuolla)
- väkivaltaa (laadusta ja tasosta riippumatta)
- hihhulismia (aiheesta riippumatta)

Kielenkäytön kautta voin saada nopeasti selville useita minulle merkityksellisiä ominaisuuksia ihmisessä. Näitä ovat esimerkiksi mielikuvituksellisuus, sivistyneisyys, arvomaailma sekä huumorintaju. Sanallista ilmaisua seuraamalla on helppoa ja kätevää luokitella kumppaniehdokkaita varsinkin naamatusten keskusteltaessa. Kielenkäytön seuraaminen auttaa myös deitti-ilmoitusten ja vastausten rankkaamisessa. Välimerkkien huolimaton käyttö tai yksi mauton läppä saattaa olla ensimmäinen ja viimeinen naula muuten hyvältä vaikuttavan tyypin arkkuun.
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Oikeen karvanen miäs on totaalinen turn off. Joo ja laiha ja lyhyt kans.
Niin ja silmät; niitten pitää olla kauniit.

En kestä: - ääliömäisyyttä, känniääliöitä, muuten vain idiootteja
- sikoja; tavoiltaa/hajuiltaan..
- resupekkoja (ja kyllä, olen nakannu puolison joitakin vaatteita roskiin, joita en ole sietänyt)
- muita "luonneVIKOJA", niidenkin vaan täytyy täydentää mun omia luonteenpiirteitä.
- pöntön kansi laitetaan kii ja hammastahnaakin puristetaan päästä, vessa täytyy myös vetää eikä saa kusta/oksentaa lattialle. minä en niitä siivoa.
- eikä saa mumista
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

syttiK kirjoitti:eikä saa kusta/oksentaa lattialle. minä en niitä siivoa.
Kauhee tiukkis.
Mä olen kaks kertaa siivonnu eteisestä ukkoni laatat, kun se on kotiutunu firman bileistä.
Mut se kyllä sai aamulla kuullakin siitä, kunhan ensin olin vienyt muna-pekoni-aamiaisen hälle sänkyyn :roll:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:
syttiK kirjoitti:eikä saa kusta/oksentaa lattialle. minä en niitä siivoa.
Kauhee tiukkis.
Mä olen kaks kertaa siivonnu eteisestä ukkoni laatat, kun se on kotiutunu firman bileistä.
Mut se kyllä sai aamulla kuullakin siitä, kunhan ensin olin vienyt muna-pekoni-aamiaisen hälle sänkyyn :roll:
Rispektii hei!1

Joo tääl on aamulla lapioituki laattaa lattialta. Kyllä, muovisella lasten lumilapiolla. Yöllä oli pääasia, ettei tuu sänkyyn eikä lennä verhoon :D

ps. kuva ois ollu kiva.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

huima kirjoitti:Joskus on ihan jännä mennä mukana ja katsoa miten ihminen, jolle on annettu valtaa käyttäytyy. Ihailen ja kunnioitan niitä nuoria naisia, joille maailma annetaan jalkojen juureen ja he silti pystyvät olemaan parempia ihmisiä kuin kanssasisarensa, jotka uskovat että he ovat oikeasti jumalan oikeuttamaa kanssaa ja kaikki mitä he tekevät tai sanovat on mannaa proletariaatille.
Ihastuttava nuori nainen ja aasistakin saadaan instant puppy - just add alcohol and smile radiantly. Varsin tiedostamatonta käyttäytymistä ja seuraavana päivänä hieman hymyilyttää, jos ei nyt ihan nolostutakin. Näkeepähän ainakin nopeasti mistä neito on tehty.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Impeyden menettämistä ennen papin aamenta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tennissukkiin tungettuja farkunlahkeita ja sitä, että farkkujen vyötärö on persuksen alapuolella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vyölaukkua ja "Jos imet, niin nielet" t-paitaa.
huima

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja huima »

tonttu kirjoitti: "Jos imet, niin nielet" t-paitaa.
Onko tuollaisia jossain oikeasti?

Me likes!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

huima kirjoitti:
tonttu kirjoitti: "Jos imet, niin nielet" t-paitaa.
Onko tuollaisia jossain oikeasti?

Me likes!
Tos ois bokserit.

On siellä paitakin, mut sen voit etsiä itse.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja segma »

Tuli tuossa kaverin treffiskenaariota seuratessa mieleen yksi kriittinen ominaisuus, mitä en voisi kumppanissani sietää. Nimittäin käänteinen puhelinterrori. Meinaa sanoa sitä, että ei vastata puhelimeen tai lykätään tekstiviestiin vastaamista päiväkaupalla. Repii hermoja ja aiheuttaa vainoharhaisuutta sellaiselle tasolle asti, jota en halua enää koskaan sietää.
Feiz

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Suvinen kirjoitti:Aletaanko tässä vaatteita nyt nimeämään?!

Siinä tapauksessa:

- Kaikki suomen leijona- logoiset paidat, hupparit, korut yms.
- Duudsonien typerät "isäntä"- tms tekstiset paidat
- äh, ylipäätään kaikki vitsikkäät teksti-t- paidat, "olen ehkä hidas mutta pirun hyvä" tms.
Aaah junttivarusteet. Oma assosiaatio henkilöstä joka tällaisia käyttää on:
-Kouluttamaton
-Alempaa tulotasoluokkaa
-Juntti
-Tyhmä
tonttu

Re: Mitä ominaisuuksia et kestäisi kumppanissasi?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

huima kirjoitti:
tonttu kirjoitti: "Jos imet, niin nielet" t-paitaa.
Onko tuollaisia jossain oikeasti?
Me likes!
Tampereen Tammelan torilla bongattu. Näin olen kuullut, en omin silmin nähnyt. (Luojan kiitos!!!1)
Viimeksi muokannut tonttu, 19.04.2006 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin