Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
hebuli

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ihan liian helppo. Joku lahjakortti/-palvelu. Lahjakortti kosmetologille täyskäsittelyyn on aina varma nakki, eikä tarvitse pelätä että "sillä on jo sellainen". Harva nainen pistää pahakseen ilmaista kosmetologikäyntiä.
tonttu

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja tonttu »

hebuli kirjoitti:Lahjakortti kosmetologille...
Joo tai alusvaateliikkeeseen.
ninnithequeen

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Lahjakortti kosmetologille...
Joo tai alusvaateliikkeeseen.
Joo tätä mä komppaan kans.
ElanorRaven

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Lahjakortti kosmetologille...
Joo tai alusvaateliikkeeseen.
Mun mielestä tuo jälkimmäinen on vielä parempi. Kaikki naiset kuitenkin käyttää alusvaatteita, mutta kaikki ei välttämättä ole niin innoissaan kosmetologille menosta. Itse ainakin toisaalta voisin tykätäkin, mutta jotenkin ahdistaa ajatus siitä, että on jonkun vieraan ihmisen lääpittävänä.
segma

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja segma »

hebuli kirjoitti:Ihan liian helppo. Joku lahjakortti/-palvelu. Lahjakortti kosmetologille täyskäsittelyyn on aina varma nakki, eikä tarvitse pelätä että "sillä on jo sellainen". Harva nainen pistää pahakseen ilmaista kosmetologikäyntiä.
Ihan perinteisen kieron logiikan pohjalta tuon kyllä voisi tulkita myös väärin. Eli: "Oot ruma, mee tonne niin näytät vähän ees siedettävämmältä." Toisaalta tuollaista logiikkaa noudattava nyt varmaan loukkaantuisi ruusupuskastakin, että kenkää moisille.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja Ann »

segma kirjoitti:kenkää moisille.
Voisin ottaakin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
hebuli

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ElanorRaven kirjoitti:Mun mielestä tuo jälkimmäinen on vielä parempi. Kaikki naiset kuitenkin käyttää alusvaatteita, mutta kaikki ei välttämättä ole niin innoissaan kosmetologille menosta. Itse ainakin toisaalta voisin tykätäkin, mutta jotenkin ahdistaa ajatus siitä, että on jonkun vieraan ihmisen lääpittävänä.
Tuosta tuli mieleeni että miehenä voisin ihan mielelläni ottaa lahjakortin esim. hierojalla tai koulutetulla kiropraktikolla käyntiä varten, kun ei kuitenkaan tuo kosmetologilla käynti niin paljoa nappaisi kummiskaan vielä tässä elämäntilanteessa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja HotPants »

hebuli kirjoitti:Ihan liian helppo. Joku lahjakortti/-palvelu. Lahjakortti kosmetologille täyskäsittelyyn on aina varma nakki...
Sarkacmia?

Vähän kuin hommais jäbykälle lahjakortin jollekin personal trainerille.
<3
segma

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja segma »

hebuli kirjoitti:Tuosta tuli mieleeni että miehenä voisin ihan mielelläni ottaa lahjakortin esim. hierojalla tai koulutetulla kiropraktikolla käyntiä varten, kun ei kuitenkaan tuo kosmetologilla käynti niin paljoa nappaisi kummiskaan vielä tässä elämäntilanteessa.
Ja tuosta taas tuli mieleen tällainen kaverilta kuultua -juttu, jonka mukaan joku taitava kiropraktikko oli niksauttanut asiakkaaltaan niskat aiheuttaen halvauksen.
hebuli

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja hebuli »

segma kirjoitti:Ja tuosta taas tuli mieleen tällainen kaverilta kuultua -juttu, jonka mukaan joku taitava kiropraktikko oli niksauttanut asiakkaaltaan niskat aiheuttaen halvauksen.
Siksi sanoinkin: koulutettu sellainen. :wink: Valitettavasti kiropraktikko-nimikettä voivat ilmeisesti käyttää myös itseoppineet hihhulit sun muut, mutta niillä oikeasti koulutetuilla on erityisnimike (oliko se nyt sitten just tuo Koulutettu Kiropraktikko).

Ja Hodarille tiedoksi että kyllä kosmetologilla käynti tuntuu olevan useimmille naisille sellaista mukavaa pikku luxusta, joka kelpaa ihan lahjaksikin.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja HotPants »

hebuli kirjoitti: Ja Hodarille tiedoksi että kyllä kosmetologilla käynti tuntuu olevan useimmille naisille sellaista mukavaa pikku luxusta, joka kelpaa ihan lahjaksikin.
No tää on vaan mun kantaa. Makugysymyksiä, tiiän. Lahjakortti ei mun korviin kuulosta lahjalta jossa olisi semmosta rakkaudellista särmää. Ennemmin ottasin vaiks itsetehdyn kortin, oli se tehty miten kömpelösti tahansa. Lahjakortti sinne sun tänne rasvaimuun on liian pikapika-bisnes-hoida-ittes-kuntoon-sarjaa..
Oigeesti kelailen tässä aerbicsejä.. JoudenXa huohottaa melkeen mun e-niskaan että tekisin jotain ihrasilleni. ;-p
<3
HellBell

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Välikysymys: Sininikki, miten sen lahjan kanssa kävi?
Mylwin kirjoitti: Toivoisin että joku ostaisi joskus miulle uudet korvakuulokkeet, näytönohjaimen tai minkä tahansa digitaalisen tillbehöörin jota tarvitsen, ja jota pääsen käpistelemään ja asentamaan. Tai korillisen olutta, paketin makkaraa ja Steven Seagal-boksin.
Hihih. Psst. Tahmanäppi, tässä olisi pari vinkkiä.. ;-)
Suvinen kirjoitti:.... Ottakaa selvää mitä se lahjan saaja oikeasti haluaa. Jotkut ei tosiaan tykkää olla vieraiden ihmisten kosketeltavana.
Tässä juuri huomataan se kuinka ihmisillä on niin erilaisia käsityksiä siitä, millainen lahja on hyvä. Yhtä paljon niitä käsityksiä kuin on lahjanantajia ja -saajia. Silloin sujuu kuin tanssi vaan, jos molemmat ovat jossain määrin samoilla aallonpituuksilla/käsittävät toisiaan jne.
hermine

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä taas olisin ihan onnessani, jos joku antaisi lahjakortin hierontaan. Täl hetkellä se on raskaan atk-työn jumittamalle selälle jotain mitä todella tarvitsisi, mutta mihin itsellä ei mitenkään ole varaa koska kuitenkin ilmankin voi jotenkin elää. Muita tuollaisia asioita ovat esim. silmälasit, tukipohjalliset kenkiin (oonpa vammanen!) ja uusia osia polkupyörään, mutta ehkä tuo hierontalahjakortti olisi kuitenkin vähän romanttisempi. Tottakai poikaystävänkin antama hieronta kelpaa, mutta ihan ammattilainen on kuitenkin tuloksen kannalta vähän eri asia. Kosmetologi tuntuisi jo vähän turhalta ylellisyyteen tuhlaamiselta.

Siitä kyllä kimpaantuisin (en nyt suoraan, mutta ihan pikkuisen pään sisällä kuitenkin), jos joku ostaisi mulle esimerkiksi uusien ja hyvien silmälasien hintaisen kultakäädyn, jolle mulla ei olisi yhtään minkäänlaista käyttöä tai edes iloa, mutta josta jäisi silti inhottavan velvollisuudentuntoinen olo kun se oli niin kallis. Kaikki raha on aina pois jostain muualta, jos ei muuten niin lahjan antajan vapaa-ajasta jonka olisi voinut viettää yhdessä.

Kenkäkauppoja sensijaan vihaan. Etenkin jos kyseessä olevassa kaupassa kaikki ei-nahkaiset ja mun vammaiseen jalkaani sopivat kengät olisivat jotain lapsiorjien ompelemia rumia lenkkareita. Siitä tulisi mulle juuri tuollainen ahdistus, että voi miten paljon tälläkin rahalla olisi saanut jotain oikeasti kivaa. Tosin jos mies omaisi yliluonnollisia kykyjä joiden avulla pystyisi hankkimaan juuri mulle sopivat kauniit ja eettisesti tuotetut kengät joista mun jalat eivät tule kipeäksi, niin se olisi ehkä paras mahdollinen lahja.

Eli taas - ennenkuin antaa jotain tosi ajatuksellista, on pakko tuntea lahjansaaja aika hyvin. Muuten on pikkuisen pakko turvautua tusinalahjoihin, jotka eivät kellekään ole paras mahdollinen vaihtoehto, mutta harvalle totaalinen kauhistuskaan. Ja mäkin haluisin tietää, kuinka sitten kävikään :)
HellBell

Re: Mitä syntymäpäivälahjaksi??

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hermine kirjoitti:..
Eli taas - ennenkuin antaa jotain tosi ajatuksellista, on pakko tuntea lahjansaaja aika hyvin. Muuten on pikkuisen pakko turvautua tusinalahjoihin, jotka eivät kellekään ole paras mahdollinen vaihtoehto, mutta harvalle totaalinen kauhistuskaan.
Totta, ellei sitten lähde siitä että antaa ajatuksellisen lahjan ilman vielä samojen aallonpituus-seilauksien tuomaa intuitiivista näppituntumaa ja pistää Riskillä jonkin sellaisen lahjan, johon omista mieli-sydänseilauksistaan käsin liittää sitä erityistä ajatuksellisuutta.

Kerran itsellein kävi niin, että eräs henkilö osti Tuurilla lahjan, joka sattui tuntumaan minusta Niin ihanaiselta lahjalta ja jännintä tietysti oli se, ettemme olleet laisinkaan samoilla aallonpituuksilla. "En ymmärrä mitä sanot.." "Siis?" - molemminpuolinen ymmärtämättömyys.

Sattumia.
Vastaa Viestiin