Missä maassa parhaat miehet?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
tonttu

Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Suomessa ainakin miehet on suuremmaksi osaksi rumia ja mulkkuja jotka imevät kaiken positiivisuuden. Venäläismiesten kanssa kun en ole jutellut niin en tiedä vaikuttavatko tervehenkisemmiltä, mukavimmilta ja ovatko rumatkaan suomen mittapuun mukaan komeita. Yhellä kaverilla on amerikkalainen komea, hyväluontoinen ihminen, todellinen herrasmies ja eikä tykkää tupakoida eikä juoda alkoholia. Vaikuttaa että hänestä tulee hyvä isä lapsilleen. :lol:
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

tonttu kirjoitti:Suomessa ainakin miehet on suuremmaksi osaksi rumia ja mulkkuja jotka imevät kaiken positiivisuuden. Venäläismiesten kanssa kun en ole jutellut niin en tiedä vaikuttavatko tervehenkisemmiltä, mukavimmilta ja ovatko rumatkaan suomen mittapuun mukaan komeita. Yhellä kaverilla on amerikkalainen komea, hyväluontoinen ihminen, todellinen herrasmies ja eikä tykkää tupakoida eikä juoda alkoholia. Vaikuttaa että hänestä tulee hyvä isä lapsilleen. :lol:



MÖLLI :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
tonttu

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei sentään, kopioin vaan hänen hienoa tekstiään. Tarkoitus on siis kysyä, missä maassa on parhaat miehet.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Tällä hetkellä suomessa on ainakin paras!!!! koksa Mä oon tääl :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RAM13 kirjoitti:Tällä hetkellä suomessa on ainakin paras!!!! koksa Mä oon tääl :lol:
Sä unohdit vaihtaa nickisi mölliksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä olen ollut tyytyväinen suomalaisiin miehiin. Voi niitä hyviä muualtakin löytyä. Ei taida riippua kansallisuudesta, kuten ei naistenkaan kohdalla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Lolita kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Tällä hetkellä suomessa on ainakin paras!!!! koksa Mä oon tääl :lol:
Sä unohdit vaihtaa nickisi mölliksi.
Hei femiNISTI :lol: mä en oo mölli :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vuosaaressa on yks aika hyvännäköinen mies, ehkä vähän ihQukin...

Mun mielestä luonteeltaan hyvät miehet on Afrikassa! Etelä-Afrikkalaiset on aivan loistavaa porukkaa; risteytys ausseista ja hollantilaisista :D Lepposaa meininkiä, kunnioitusta, hauskanpitoa ja huumorintajua. Näin niinku sänkypuolella mulla ei tota kokemusta nyt viljelemään asti ole, ja suomalainen on aina suomalainen (HK bleu).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Elppis kirjoitti:Vuosaaressa on yks aika hyvännäköinen mies, ehkä vähän ihQukin...

Mun mielestä luonteeltaan hyvät miehet on Afrikassa! Etelä-Afrikkalaiset on aivan loistavaa porukkaa; risteytys ausseista ja hollantilaisista :D Lepposaa meininkiä, kunnioitusta, hauskanpitoa ja huumorintajua. Näin niinku sänkypuolella mulla ei tota kokemusta nyt viljelemään asti ole, ja suomalainen on aina suomalainen (HK bleu).
Eli sä oot koeajellut somaleja vai? :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
killkill

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Etelä-Afrikkalaiset on aivan loistavaa porukkaa; risteytys ausseista ja hollantilaisista :D Lepposaa meininkiä, kunnioitusta, hauskanpitoa ja huumorintajua...
... ja ennenkaikkea pitkät perinteet suvaitsevaisuudesta etnisiä vähemmistöjä kohtaan ;)
Feiz

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Etelä-Afrikkalaiset on aivan loistavaa porukkaa; risteytys ausseista ja hollantilaisista :D Lepposaa meininkiä, kunnioitusta, hauskanpitoa ja huumorintajua...
... ja ennenkaikkea pitkät perinteet suvaitsevaisuudesta etnisiä vähemmistöjä kohtaan ;)

Hehehe käväs mielessä kans. Jos haukutaan suomalaisia rasistisiksi kusipäiksi niin on se kiva kun etelä-afrikkalaiset on kuitenkin rentoa porukkaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

killkill kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Etelä-Afrikkalaiset on aivan loistavaa porukkaa; risteytys ausseista ja hollantilaisista :D Lepposaa meininkiä, kunnioitusta, hauskanpitoa ja huumorintajua...
... ja ennenkaikkea pitkät perinteet suvaitsevaisuudesta etnisiä vähemmistöjä kohtaan ;)
Tuota noin, tarkoitat vissiin enemmistöä?

Zimbabwea katsellessa alkaa kyllä tulla ikävä Rhodesiaa.
hermine

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Suomessa tietysti, ei ole mitään järkeä sellaisten ihmisten suhteissa joiden täytyy lentokoneella matkustaa tapaamaan toisiaan. Kansalaisuudesta en sano mitään kun ei ole kovin paljoa vertailukelpoisia kokemuksia.
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Äh
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

tonttu kirjoitti:Yhellä kaverilla on amerikkalainen komea, hyväluontoinen ihminen, todellinen herrasmies ja eikä tykkää tupakoida eikä juoda alkoholia. Vaikuttaa että hänestä tulee hyvä isä lapsilleen. :lol:
Hah, Kityssä on ainakin yksi tuollainen mies. Ja voi olla niitä Suomessa enemmänkin.
tonttu kirjoitti:Suomessa ainakin miehet on suuremmaksi osaksi rumia ja mulkkuja jotka imevät kaiken positiivisuuden.
Rumuus ja kauneus on subjektiivista, mutta positiivisuuden imeminen on kyllä aika totta... Tuntuu että tässä maassa miehet pääosin arvottavat vain naisia jotka ovat pitkiä & hoikkia, ja antavat muiden naisten sitten kuulla miksi he ovat "sekundakamaa". Muilla mailla en ole moisia loukkauksia kuullut, mutta onneksi edes muualla himoitaan kaltaisiani naisia jotka eivät ole pitkiä, hoikkia, tiukkapeppuisia ja pienitissisiä... Tosin kaikki ne idioottitapaukset olivat Cityn deitistä, ja siellä taitaa olla aika outoja miehiä ;) :twisted:
AarneAnkka

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:... ja ennenkaikkea pitkät perinteet suvaitsevaisuudesta etnisiä vähemmistöjä kohtaan ;)
Aivan. Hehän olivat etninen vähemmistö, ja suvaitsivat itsensä ja omat toimintatapansa vallan erinomaisesti.
slam

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja slam »

chättimaassa, kanavalla flirttipuisto. Minä olen siellä
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja shue »

Enpä ole tuntenut vielä tarvetta ihastua muihin kuin suomalaisiin :)
Feiz

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Noriyumi kirjoitti:Tuntuu että tässä maassa miehet pääosin arvottavat vain naisia jotka ovat pitkiä & hoikkia, ja antavat muiden naisten sitten kuulla miksi he ovat "sekundakamaa". Muilla mailla en ole moisia loukkauksia kuullut, mutta onneksi edes muualla himoitaan kaltaisiani naisia jotka eivät ole pitkiä, hoikkia, tiukkapeppuisia ja pienitissisiä... Tosin kaikki ne idioottitapaukset olivat Cityn deitistä, ja siellä taitaa olla aika outoja miehiä ;) :twisted:
Juuri toisessa ketjussa valitit slämärille kuinka on turha valittaa jos ei viitsi tehdä omalle ulkonäölle jotain. Taisit heittää jotain tyyliin "jos kaupungilla on miehiä jotka pitävät huolen itsestään niin miksi naiset valitsisivat sinut".

Sama pätee tähän. Jos tarjolla on hoikkaa, pitkää(omasta mielestä pituudella ei juurikaan ole väliä), kireäpyllyistä, hyvä tissistä naista niin miksi miehet valitsisivat jotain muuta?
Sitä paitsi kireydelle voi tehdä samalla tavalla JOTAIN kuin ruokkoamattomalle ulkonäölle.

Suomalaiset naiset ne vasta positiivisuutta imeekin:D Eivätkä edes ole mitään deittinetin sekopäitä. Silti jatkan etsimistä suomalaisten vosujen parista(taidan pitää itseni kiduttamisesta) 8)
Elukka

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Feiz kirjoitti:Suomalaiset naiset ne vasta positiivisuutta imeekin:D Eivätkä edes ole mitään deittinetin sekopäitä. Silti jatkan etsimistä suomalaisten vosujen parista(taidan pitää itseni kiduttamisesta) 8)
Sulta taisi Sportti-Aatu nyt mennä tän ketjun varsinainen idea(tm) vähän niinkun ohi... Tarkoitus lienee parodioida möllin "Missä maassa parhaat naiset" -ketjua. :wink:
Starflare

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elukka kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Suomalaiset naiset ne vasta positiivisuutta imeekin:D Eivätkä edes ole mitään deittinetin sekopäitä. Silti jatkan etsimistä suomalaisten vosujen parista(taidan pitää itseni kiduttamisesta) 8)
Sulta taisi Sportti-Aatu nyt mennä tän ketjun varsinainen idea(tm) vähän niinkun ohi... Tarkoitus lienee parodioida möllin "Missä maassa parhaat naiset" -ketjua. :wink:
Minusta taas tuntuu että Sportti-Aatulla on homma melkosen hyvinkin hanskassa. Ei kityssä ennenkään ole ketjun varsinaiset ideat merkinneet paskaakaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

tonttu kirjoitti:Suomessa ainakin miehet on suuremmaksi osaksi rumia ja mulkkuja jotka imevät kaiken positiivisuuden.
Mutta hetkinen, eikös tämä ollut aika osuva kuvaus...?
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Feiz kirjoitti: Juuri toisessa ketjussa valitit slämärille kuinka on turha valittaa jos ei viitsi tehdä omalle ulkonäölle jotain. Taisit heittää jotain tyyliin "jos kaupungilla on miehiä jotka pitävät huolen itsestään niin miksi naiset valitsisivat sinut".

Sama pätee tähän. Jos tarjolla on hoikkaa, pitkää(omasta mielestä pituudella ei juurikaan ole väliä), kireäpyllyistä, hyvä tissistä naista niin miksi miehet valitsisivat jotain muuta?
Sitä paitsi kireydelle voi tehdä samalla tavalla JOTAIN kuin ruokkoamattomalle ulkonäölle.
No parturissa on helppo käydä, ja vaatekaupasta saa helposti uutta tyyliä. Itse olen huoliteltu, mutta musta ei koskaan tule 175-senttistä, eikä helpolla musta saa myöskään alle 50-kiloista. Slamarin olisi siis 100 kertaa helpompaa muuttaa itseään håtimmaksi, kuin minun.

Joidenkin miesten mielestä olen söpö, ja jotkut miehet onneksi yhä tykkäävät naisellisista naisista. Jos olisin syntynyt 20 vuotta aikaisemmin, vastaisin oman ikäisteni miesten naisihannetta. Mutta jos ajattelee useimpia noin 20-30-v miehiä, ne tuntuu tahtovan sellaista naista jollaiseksi jokainen tyttö ei voi tahtomalla tai yrittämälläänkään muuttua, eli keskipituudesta yli 10 senttiä pidempi, ja painoindeksi alakantissa. Kovin helppoa sellaiseksi ei ole muuttua. Helpompaa miesten olisi kutsua viisi hinttiä apuun ja muuttaa miehet himottaviksi.
Feiz kirjoitti: Silti jatkan etsimistä suomalaisten vosujen parista(taidan pitää itseni kiduttamisesta) 8)
Ei sun tartte. Onhan Suomessa venäläisiä ja thainaisia, ja monet suomalaiset miehet tykkäävät heistä. ;)
Aito_Johanna

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Elppis kirjoitti:Mun mielestä luonteeltaan hyvät miehet on Afrikassa! Etelä-Afrikkalaiset on aivan loistavaa porukkaa; risteytys ausseista ja hollantilaisista :D Lepposaa meininkiä, kunnioitusta, hauskanpitoa ja huumorintajua.
Höö? Mä tunnen yhden aussimiehen (työkaveri), jossa on kylläkin hauskanpitoa ja lepposaa meininkiä vähän liiankin kanssa, sellanen ihme lusmuvätysniljake koko mies. Eikös aussit, paitsi aboriginaalit, ole eurooppalaisten rangaistussiirtolaisten jälkeläisiä?
Noriyumi

Re: Missä maassa parhaat miehet?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Aito_Johanna kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun mielestä luonteeltaan hyvät miehet on Afrikassa! Etelä-Afrikkalaiset on aivan loistavaa porukkaa; risteytys ausseista ja hollantilaisista :D Lepposaa meininkiä, kunnioitusta, hauskanpitoa ja huumorintajua.
Höö? Mä tunnen yhden aussimiehen (työkaveri), jossa on kylläkin hauskanpitoa ja lepposaa meininkiä vähän liiankin kanssa, sellanen ihme lusmuvätysniljake koko mies. Eikös aussit, paitsi aboriginaalit, ole eurooppalaisten rangaistussiirtolaisten jälkeläisiä?
On on, murhaajien ja rötöstelijöiden jälkeläisiä :wink: Mutta on sinne sitten muuttanut Euroopasta ihmisiä, jotka tekevät tarkan eron siihen että suku ei ole Ausseista.
Vastaa Viestiin