Oletko ihastunut?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oletko ihastunut paraikaa vakavasti? Alimmaiset vaihtoehdot kevyemmille tuntemuksille.

(M) Olen ihastunut
9
12%
(N) Olen ihastunut
16
21%
(M) En ole ihastunut
13
17%
(N) En ole ihastunut
16
21%
(M) No oon mä silleen ainaski vähä ihastunu
15
19%
(N) No oon mä silleen ainaski vähä ihastunu
8
10%
 
Ääniä yhteensä: 77

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään mua ihastuta ihan niin paljon kuin aikaisemmin. Pitää etsiä uusi ihastumisen kohde. Jos tästä vaikka vankilassa pääsisi taas käymään...
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ehen...
hermine

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Äääägh, mä menin vahingossa vastaamaan! Mutta siis olen kyllä erinäisillä tasoilla ihastunut ainakin neljään muuhunkin ihmiseen kuin poikaystääni, että ehkä erehdykseni voi antaa anteeksi. Oikeastaan nuo ihastukset ovat paljon pakkomielteisempiä, tietyllä tavalla ideaalisen ruusunpunaisempia ja kestäneet paljon kauemmin (pisin reilut 6 vuotta) kuin se, jota tunnen nykyiseen poikaystävääni.

Arvostan kyllä parisuhteilevia ihmisiä syrjiviä kyselyitä. Ei mua ainakaan kiinnosta kenenkään lässytys siitä miten ihana se oma kulta on. :laatta: Se on jokaisen oma tunne, ei sitä saa muut kuin sen kohde tai itse mitään irti. Sensijaan toteutumattomat rakkaustarinat ovat aina kauniita :h:
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

hermine kirjoitti: Arvostan kyllä parisuhteilevia ihmisiä syrjiviä kyselyitä. Ei mua ainakaan kiinnosta kenenkään lässytys siitä miten ihana se oma kulta on. :laatta: Se on jokaisen oma tunne, ei sitä saa muut kuin sen kohde tai itse mitään irti. Sensijaan toteutumattomat rakkaustarinat ovat aina kauniita :h:
Ei tässä mitenkään erityisesti ollut tarkoitus syrjiä parisuhteilevia ihmisiä. Halusin vain rajata kyselyn koskemaan sitä tunnetta, joka on ennen parisuhteilua. Voin toki tehdä parisuhteileville oman "tykkäätkö kumppanistasi" -kyselyn, jos sille on kysyntää.
"I want you to get excited about your life."
hermine

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ehkä kannattaisi ennemmin tehdä "uskallatko tunnustaa, ettet oikeasti rakastakaan kumppaniasi vaan olet hänen kanssaan jostain muusta syystä" -kysely.
segma

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja segma »

hermine kirjoitti:Sensijaan toteutumattomat rakkaustarinat ovat aina kauniita :h:
On kyllä pakko lässyttää tähän sen verran, että niin onkin ja ei todellakaan ole. Haaveisiin kyllästyy. Toisaalta siitä kuristavasta "en saa ketään" -tunteesta saa kyllä suorastaan mahtavia tunnetiloja aikaiseksi yksin pimeässä kaupungissa kulkiessa. *yum*
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

En! Mä olen rakastunnut :h:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

snowmen kirjoitti:En! Mä olen rakastunnut :h:
MITÄ!!!LUTKA!!!
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja snowmen »

rontti26 kirjoitti:
snowmen kirjoitti:En! Mä olen rakastunnut :h:
MITÄ!!!LUTKA!!!
Suu kiinni poika!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

snowmen kirjoitti:
rontti26 kirjoitti:
snowmen kirjoitti:En! Mä olen rakastunnut :h:
MITÄ!!!LUTKA!!!
Suu kiinni poika!
No höh...
JakeBlues

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Jaahas. Tässäpä se onkin kysymys. Ollako vaiko eikö olla. Täytyy varmaan vielä vähän tunnustella fiiliksiä, ennen kuin uskaltaa sanoa juuta tai jaata. No juu. Ihastuminen on niin helppoa. Voin hetkellisesti ihastua pelkästään sellaisiin oikeen syvän tummanruskeisiin silmiin. Sellaisiin jotka katsovat iloisella ilmeellä omiini. Juu. Se on helppoa. Katsotaan vain silmiin ja hetkessä voi ihastua siihen katseeseen. No mutta ei siitä sen enempää. En taida olla juuri nyt ihastunut koko skaalalla ja kirjolla. Ehei!
hebuli

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jaken tarinasta tuli mieleeni että viime viikolla joku kehui mun ruskeita silmiäni. Muuten hyvä, mutta mun silmäni ovat harmaanvihreät. Episodi nauratti minua kuitenkin muutaman sekunnin ajan. Mahtoi olla pettymys kun todellisuus paljastui.
slam

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja slam »

vähän ihastuin yhteen muijaan luonnossa... Tuli taas niin paha olla, koska olen paska, niin olen. :P

Sen ei koskaan tarvitse edes moista tietää... onneksi.
Avatar
Sponge Bob's pet snail G
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 08.04.2006 11:47

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Sponge Bob's pet snail G »

Nen ole.
"Meow."
slam

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei jaksaisi olla ihkuuntunut. dämeddiä... Pitänee orotella, että joskus joku edes ja koitella vähän kepillä. Syöhän tämä miestä ja vituttaa olla epäkelpo PA.
Tiikeriankka

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Niin kaukana ihastumisesta kuin ihminen voi olla. Olishan se kivaa olla, jos ei se johtaisi aina vitutukseen. Joten kiitos mutta ei kiitos.
Faghag

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Täytyy näemmä erota ihastuakseen uudelleen :h:
Vastaa Viestiin