Oletko ihastunut?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oletko ihastunut paraikaa vakavasti? Alimmaiset vaihtoehdot kevyemmille tuntemuksille.

(M) Olen ihastunut
9
12%
(N) Olen ihastunut
16
21%
(M) En ole ihastunut
13
17%
(N) En ole ihastunut
16
21%
(M) No oon mä silleen ainaski vähä ihastunu
15
19%
(N) No oon mä silleen ainaski vähä ihastunu
8
10%
 
Ääniä yhteensä: 77

Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Oletko paraikaa ihastunut kehenkään? Enkä tarkoita mitään kevyttä ihastumista vaan sellaista, joka vie jalat alta ja pistää unelmoimaan päivin ja öin. (Kyselyyn voi vastata myös kevyemmistä tuntemuksista oireilevat. Kysely on suunnattu sinkuille, notta älkää tulko parisuhteilevat tänne julistamaan onneanne!)

Lähestytkö oikopäätä tällaista ihastusta ilmaisten jotain ajatuksistasi häntä kohtaan vai etenetkö hitaasti, harkiten ja vihjaillen? Entä onko uskaltamisen kynnys jopa ylittämätön este?

Mukana myös äänestys tilastoja rakastaville ja anonymiteetin suojaa halajaville. Miehille ja naisille on omat vaihtoehdot.

Edit: tarkennus lisätty
Viimeksi muokannut Hallusinaatio, 05.04.2006 1:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Olen ihastunut kyllä joo.Just treffit oli,mutta otampa rauhassa kuiteskin vielä...Jostain kumman syystä...
Elukka

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kyllä, olen arkisemman rakastamisen lisäksi edelleen ainaski vähän myös ihastunut haniseeni. :h:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo, mä oon ihastunut moneenkin :) Ja koska näin on asiat, en tee mitään, vaan odotan lähestymistä sieltä toiselta suunnalta ihan coolina.. 8)
Durasel

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

irmelianneli kirjoitti:Joo, mä oon ihastunut moneenkin :) Ja koska näin on asiat, en tee mitään, vaan odotan lähestymistä sieltä toiselta suunnalta ihan coolina.. 8)
åhå! Sarjaihastuja :D

Itse pallotin "Ei"-vaihtiksen, tuntuu jotenkin ettei huvita edes tapailla ketään.
hebuli

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elukka, Suvinen: parisuhteilevien ei pitänyt kommentoida?

Vastasin että ehkä silleen hintsusti olen tällä hetkellä ihastunut, sellaisella "ans kattoo nyt, tää tuntuu ainakin toistaiseksi hyvältä ja on menossa vaan parempaan suuntaan"-asenteella. Parin viikon kuluttua voi olla ihan toinen meisinki, mistä sitä tietää?
eps

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja eps »

Tällä hetkellä en ole ihastunut kehenkään, mutta tilanne voi tietenkin muuttua kevään aikana. Ihastuminen on hieno juttu, sillä siinä tuntee elävänsä. Toivotonkin ihastuminen on mielestäni parempi kuin nollatila. Ihastumista vaan ei voi tuosta vaan kytkeä päälle.

e.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen silleen vähän. Keskityn ihastelemaan viattomasti kaukaa varattua miestä, kunnes löydän ihan oman ihastuksen kohteen, jota ihailla vähemmän viattomasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Durasel kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Joo, mä oon ihastunut moneenkin :) Ja koska näin on asiat, en tee mitään, vaan odotan lähestymistä sieltä toiselta suunnalta ihan coolina.. 8)
åhå! Sarjaihastuja :D

Itse pallotin "Ei"-vaihtiksen, tuntuu jotenkin ettei huvita edes tapailla ketään.
Parempi sarjaihastuja kuin sarjamurhaaja... vai miten se sanonta ny meni :) Ei muakaan huvita tapailla, sehän tässä niin turvallista onkin kun mä asun ihan eri kaupungissa aina ku ne toiset, hiiiih.
RolloTomasi

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei vittu kuulu teille.
AarneAnkka

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noo oon mää silleen ainaski vähän. Kattoo ny.
slam

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja slam »

Sappeella on ollut töissä aika himmee nainen. Onnittelisin sen saanutta miestä kädestä päivää, jos näkisin hänet mestoilla... Himmeen kireet farkut oli eilen jalassa, niin katseenvangitseva, että ei päivää!

Kaitpa noihin ravintolatöihin tuollaisia valitaan...
ninnithequeen

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti: Kaitpa noihin ravintolatöihin tuollaisia valitaan...
Hahahahahahahahahah!!!
Avatar
kvasaari
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2005 23:39
Paikkakunta: Espoo

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja kvasaari »

Vastasin sen "ainaskin silleen vähäsen ihastunut" -kohdan. Hyvältä tuntuu ja odotan innolla mihin tilanne kehittyy. 8)
slam

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti: Kaitpa noihin ravintolatöihin tuollaisia valitaan...
Hahahahahahahahahah!!!
noh, höNppä
slam

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Joo, mä oon ihastunut moneenkin :) Ja koska näin on asiat, en tee mitään, vaan odotan lähestymistä sieltä toiselta suunnalta ihan coolina.. 8)
Eli periaatteessa et kehenkään. Ihan normia tuo tilanne on minullekin, jos en ole pahemmin vinksahtanut kehenkään. Kahtelee ympärilleen ja näkee kireetä kimmaa eri mestoilla.
hebuli

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:Ei vittu kuulu teille.
No mitäs menit kertomaan muualla? Se varattu nainen?
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja shue »

Valitettavasti kyllä.
slam

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja slam »

shue kirjoitti:Valitettavasti kyllä.
Nimi, ammatti, osoite ja kotipaikkunta? 8)
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja shue »

Toisessa aurinkokunnassa... :lol:
RolloTomasi

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tunteeni yhtä ihmistä kohtaan ovat sellaiset, etten ole sellaisia tuntenut yli kymmeneen vuoteen, ja silloinkaan en täysin samanlaista tuntenut. Tunteeni eivät muistuta niitä, joita olen kokenut yhtä tai korkeintaan kolmea kohtaan tässä välillä, ja ovat täysin erilaiset verrattuna niihin, joita tunsin kun viimeksi olin ihastunut. En siis tiedä, kutsutaanko näitä tunteita ihastumiseksi. En tiedä, mikä tunne tämä on ja olen täysin hämmentynyt, epävarma ja kauhistuttavalla tavalla ymmälläni, koska tämä tunne on täysin vieras. En tiedä onko tämä ihastumista vai mitä. Jotain inhaa se on, koska se vaikuttaa käyttäytymiseeni tavallisuudesta poikkeavasti ja tuntuu olevan hallitsemattomissa.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 05.04.2006 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja slam »

hebuli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Ei vittu kuulu teille.
No mitäs menit kertomaan muualla? Se varattu nainen?
Kyl miekin tuosta het keksin 5-7 naista, joita voisi rehvata... Hidasteena tietysti mahd. miehet heillä... 8)
RolloTomasi

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

hebuli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Ei vittu kuulu teille.
No mitäs menit kertomaan muualla? Se varattu nainen?
No kaikelviisii... se just. :lol:
Pehmovanukas

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

RolloTomasi kirjoitti:Ei vittu kuulu teille.
No eivät kuulukaan. Tämä on anonyymi gallup, ei ole pakko kertoa mitään.
RolloTomasi kirjoitti:Tunteeni yhtä ihmistä kohtaan ovat sellaiset.. En tiedä onko tämä ihastumista vai mitä. Jotain inhaa se on, koska se vaikuttaa käyttäytymiseeni tavallisuudesta poikkeavasti ja tuntuu olevan hallitsemattomissa.
Mutta kerroit kuitenkin vaikka mitä. Päätä hyvä mies.
RolloTomasi

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Pehmovanukas kirjoitti: Päätä hyvä mies.
En oikein osaa päättää. :roll:

Saatte itse valita, kumman vaihtoehdon luette.
Vastaa Viestiin