Oletko ihastunut?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Oletko ihastunut paraikaa vakavasti? Alimmaiset vaihtoehdot kevyemmille tuntemuksille.

(M) Olen ihastunut
9
12%
(N) Olen ihastunut
16
21%
(M) En ole ihastunut
13
17%
(N) En ole ihastunut
16
21%
(M) No oon mä silleen ainaski vähä ihastunu
15
19%
(N) No oon mä silleen ainaski vähä ihastunu
8
10%
 
Ääniä yhteensä: 77

Turbohaltija

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

RolloTomasi kirjoitti:Ei vittu kuulu teille.
Vittuhan se vasta kuuluukin meille, tai siis minulle.
Elukka

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti:Elukka, Suvinen: parisuhteilevien ei pitänyt kommentoida?
:oops: My bad.
safi

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja safi »

No en. Pidän kyllä aika monista, mutta ihastuminen heihin olisi jo todellista liioittelua. Lupaan kyllä tiedottaa kissan kokoisin kirjaimin asiasta ja piirtää rastin seinään, jos niin joskus pääsee käymään.
MarthaFocker

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

En o. Parisuhteilu ei nyt kuulu suunnitelmiin, mutta jonkun kesäkissan vois ehkä ottaa, jos sopiva vastaan kävelee.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:En o. Parisuhteilu ei nyt kuulu suunnitelmiin, mutta jonkun kesäkissan vois ehkä ottaa, jos sopiva vastaan kävelee.
:shock: :shock: :shock: :shock:
Oletko nyt vapaa?
En kunnian miehenä heruttanut sinua, kun olit avokki, mutta nythän tilanne muuttuu...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Gattaca kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:En o. Parisuhteilu ei nyt kuulu suunnitelmiin, mutta jonkun kesäkissan vois ehkä ottaa, jos sopiva vastaan kävelee.
:shock: :shock: :shock: :shock:
Oletko nyt vapaa?
En kunnian miehenä heruttanut sinua, kun olit avokki, mutta nythän tilanne muuttuu...
Olen pannut merkille, että olet yleensä heti kärppänä kommentoimassa jos/kun martta avaa sanallisen arkkunsa. Stalkkeri?
Edith

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Oisinkohan mä? Silleen ihan pikkasen?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kimmen kirjoitti:Olen pannut merkille, että olet yleensä heti kärppänä kommentoimassa jos/kun martta avaa sanallisen arkkunsa. Stalkkeri?
Johtuu vain siitä, että yllättäen vittuunnuin kommenteistaan aikoinaan, vaikka panisinkin vittuaan..

P.S usko tassä nyt Kityläisten suhteisiin, kun tuo pitkäaikaisinkin ihme noin...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:P.S usko tassä nyt Kityläisten suhteisiin, kun tuo pitkäaikaisinkin ihme noin...
Ei se ole mitenkään tavatonta, että nuoret ihmiset eroavat. Usein ei kovin nuorena tiedä mitä vanhempana haluaa, pari ensimmäistä ihmissuhdetta menee helposti harjoitellessa. Aika hyvää tuuria jos teininä tärppää oikeanlainen ihminen jonka kanssa ei kasva erilleen.

Katsos kun tänä päivänä ei ole moraalitonta erota. Sen sijaan on vaan tyhmää tuhlata elämäänsä suhteessa joka ei toimi. Sen sijaan että kiinnität huomiota siihen ketkä eroavat, kuinka pian ja koska, voisit kiinnittää huomiota siihen, miten moni suhde jatkuu - tosin siitähän sinä et saa vettä mihinkään myllyysi, joten et kiinnitä huomiota.

Vai koskas sua on nähty melskaamassa siitä, että NUOKIN ovat VIELÄ yhdessä eivätkä eroa kuten KUNNON LUTKIEN KUULUU!!
MarthaFocker

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti: Oletko nyt vapaa?
En kunnian miehenä heruttanut sinua, kun olit avokki, mutta nythän tilanne muuttuu...
Kiitti vaan, mutta en kelpuuta miestä, joka voisi olla isäni.
ninnithequeen

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Oletko nyt vapaa?
En kunnian miehenä heruttanut sinua, kun olit avokki, mutta nythän tilanne muuttuu...
Kiitti vaan, mutta en kelpuuta miestä, joka voisi olla isäni.
Eihän se voisi olla sun isäs. Se on saanut vain kerran (vai saiko silloinkaan, mene ja tiedä).
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:
Vai koskas sua on nähty melskaamassa siitä, että NUOKIN ovat VIELÄ yhdessä eivätkä eroa kuten KUNNON LUTKIEN KUULUU!!
Just noista kahdesta olen useamman kerran kehunut...
MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Oletko nyt vapaa?
En kunnian miehenä heruttanut sinua, kun olit avokki, mutta nythän tilanne muuttuu...
Kiitti vaan, mutta en kelpuuta miestä, joka voisi olla isäni.
Tuskin voit todistaa, että voisin olla isäsi.
Haasta käräjille ensin, sitten isyystestiin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti: Eihän se voisi olla sun isäs. Se on saanut vain kerran (vai saiko silloinkaan, mene ja tiedä).
Ai...Jotta saisi Martan, niin pitääkö nainen sitten siittää kahteen kertaan?? Vai mitä hä?
Ovela kuin orgasmi
Pehmovanukas

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Tuskin voit todistaa, että voisin olla isäsi.
Haasta käräjille ensin, sitten isyystestiin.
Teoriassa se on mahdollista. Todista itse, ettei ole.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Tuskin voit todistaa, että voisin olla isäsi.
Haasta käräjille ensin, sitten isyystestiin.
Teoriassa se on mahdollista. Todista itse, ettei ole.
O.K.
Tunnustan: Panin Martan äitiä 9 kk ennen Martan syntymää.
Oli kiimainen horatsu. Harvoin olen niin hyvää suuhoitoa saanut ja se ratsastus oli parasta. Lahesta kun on, suostui paljaalla.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Eihän se voisi olla sun isäs. Se on saanut vain kerran (vai saiko silloinkaan, mene ja tiedä).
Ai...Jotta saisi Martan, niin pitääkö nainen sitten siittää kahteen kertaan?? Vai mitä hä?
Miks mut aina ymmärretään väärin? Miksi ulosanti ei taaskaan toimi? :tiistai:
slam

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja slam »

Turbohaltija kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Ei vittu kuulu teille.
Vittuhan se vasta kuuluukin meille, tai siis minulle.
true kuuluu, mutta ei kulu edessäni... :D
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:
Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Eihän se voisi olla sun isäs. Se on saanut vain kerran (vai saiko silloinkaan, mene ja tiedä).
Ai...Jotta saisi Martan, niin pitääkö nainen sitten siittää kahteen kertaan?? Vai mitä hä?
Miks mut aina ymmärretään väärin? Miksi ulosanti ei taaskaan toimi? :tiistai:
:perse:
Ovela kuin orgasmi
segma

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja segma »

Jaa. Tuskinpa olen. Ehkä vähän, mutta sillee kaukaa. Suutani en ole saanut vielä avatuksi, joten aika pintapuolisestihan tämä vielä sujuu. Saanen joku päivä turpani auki.
MarthaFocker

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ohhoh, olinpa huomaamaton vertaukseni kanssa!

Olisi pitänyt tarkentaa "ikänsä puolesta voisi olla isäni".

Olen huolellisempi ensikerralla.
Ällitälli minulle.
Edith

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti:Oisinkohan mä? Silleen ihan pikkasen?
Mä mietin tätä lisää ja olenkin nyt valmis pallottamaan "En ole" -vaihtoehdon. En mä ole ihastunut. Musta vaan tuntuu joskus siltä. Mulla olis melkoinen varasto vaaleanpunaisia tunteita käytettävänä, mutta se semmoinen todellinen kohde vain puuttuu. - Ja jos semmoinen löytyisi, tuloksena olisi todennäköisesti sen luokan paniikki, ettei se edes sittenkään olisi minulle hyväksi.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja martza »

Olen rakastunut ja ihastunut, jo kohta kolme vuotta ja vielä samaan henkilöön ja loppua ei näy ollenkaan. JIPPPIIIIII
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
eps

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja eps »

martza kirjoitti:Olen rakastunut ja ihastunut, jo kohta kolme vuotta ja vielä samaan henkilöön ja loppua ei näy ollenkaan. JIPPPIIIIII
Oho, koska sinusta on tullut sinkku? Otan osaa!
Hallusinaatio kirjoitti:(Kyselyyn voi vastata myös kevyemmistä tuntemuksista oireilevat. Kysely on suunnattu sinkuille, notta älkää tulko parisuhteilevat tänne julistamaan onneanne!)
e.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja martza »

eps kirjoitti: martza kirjoitti:
Olen rakastunut ja ihastunut, jo kohta kolme vuotta ja vielä samaan henkilöön ja loppua ei näy ollenkaan. JIPPPIIIIII

Oho, koska sinusta on tullut sinkku? Otan osaa!
Täh???
En mä itteeni ole ihastunut. :wink:
Mähän olen täydellinen, filmaattinen ja fiksu vielä kaiken lisäksi.
Jann tätä nyt toiselle, Naiselle.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
RolloTomasi

Re: Oletko ihastunut?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen. Tänään ihastuin A-han biisiin The Living Daylights.
Vastaa Viestiin